Olen katsonut asuntoilmoituksia. Pohjois-Lapissa myytävissä taloissa on takka ja lämmityksenä saattaa olla sähkö takka. Mistä ihmiset saavat siellä puuta? Tuskin se ainakaan halpaa on.
Miksi pohjoislappilaisissa taloissa on takka?
7
836
Vastaukset
- höhöh
Mettässä ne meillä kasvaa puut.
Pitäähän talossa takka tai uuni missä puuta saa polttaa..
Halkoja saa halvalla..tai tekee itse...- kaniini
se nyt vain on hauskaa paneskella karhuntaljan päällä ko tuli lämmittää p-settä.
- Pirtti2
Sähkökatkon aikana on kiva laittaa tulet et pysyy pirtti lämpimänä ja saa ruokaa.
- ruokaaonmetässämyös
Lapissa puut on ilmaisia kun on kolttatilat puut vesi täysin ilmaista puut pitää hakea vaan metsästä! Se on halpaa asua koltilla!
- vainräässeikköä
Missä siellä puurajan yläpuolella muka puuta kasvaa ?
Muualta se on tuotava.- kasvaapunahonkaatervasta
Utsjoella ei puu kasva mutta, sevettijärvellä kasvaa komeita honkia, punahonkaa, haapaa yms. mene katsomaan niin tiedät paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589