Kannattaisiko Kemin liittyä Ouluun?
Kemi Ouluun
10
264
Vastaukset
Kannattais! Saisivat jalakapallokentän.
- tiukat_neuvottelut
Oulullehan se olisi lottovoitto.
Ja ehdoksi ettei sairaitten eikä synnyttäjien tarvise mennä Rovaniemen sairaalaan.
- OokkonääOulusta
Pysykää siellä ihan keskenänne vaan!! Ei kaivata!!
- Oululainennainen
Kemin on syytä pysyä itsenäisenä. Ei kantee liittyä toisiin kaupunkeihin . Kemi on tulevaisuudessa hieno merikaupunki jossa kesä ja talvi korostavat sen maisemallista arvoa kun ajatellaan matkailun kannalta joka jo nyt on merkittävä Kemissä tuoden matkailutuloja. Todella kaunis kaupunki.
- controllip
Nyt tämä "turkulainen perheenäti" muuttui oululaiseksi naiseksi. Sääälittävää ja sama henkilö
- meri.ja.lumi
" Ei kantee liittyä toisiin kaupunkeihin . Kemi on tulevaisuudessa hieno merikaupunki jossa kesä ja talvi korostavat sen --"
Siihen ei liittyminen vaikuta luullakseni.
- jkloo
Kuka tämmöisen vekselivetoisen ja raskaasti velkaisen kunnan joka velkaantuu koko ajan lisää ottaa kumppanikseen ? Tulevat veronmaksajat (nuoret) saa varsinaisen kivireen vetääkseen.
- Hiihtäjä44
Ouluun ei kannata liittyä. Raahe sen sijaan voisi olla hyvä kumppani.
- Haukipudasss
Ei ylivelkaanutunutta Kemiä kannate ottaa... Ihan liian paljon narkkareita ja työttömiä suhteutettuna Kemin väkilukuun...
Huijaavat toverit toisia kemissä myös jalkapallossa vaikka on konkurssi kypsä joukkue - ouluunsitten
Kemi on kahden pahan välissä. Oulu on niistä pienempi paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437