Kannattaisiko Kemin liittyä Ouluun?
Kemi Ouluun
10
264
Vastaukset
Kannattais! Saisivat jalakapallokentän.
- tiukat_neuvottelut
Oulullehan se olisi lottovoitto.
Ja ehdoksi ettei sairaitten eikä synnyttäjien tarvise mennä Rovaniemen sairaalaan.
- OokkonääOulusta
Pysykää siellä ihan keskenänne vaan!! Ei kaivata!!
- Oululainennainen
Kemin on syytä pysyä itsenäisenä. Ei kantee liittyä toisiin kaupunkeihin . Kemi on tulevaisuudessa hieno merikaupunki jossa kesä ja talvi korostavat sen maisemallista arvoa kun ajatellaan matkailun kannalta joka jo nyt on merkittävä Kemissä tuoden matkailutuloja. Todella kaunis kaupunki.
- controllip
Nyt tämä "turkulainen perheenäti" muuttui oululaiseksi naiseksi. Sääälittävää ja sama henkilö
- meri.ja.lumi
" Ei kantee liittyä toisiin kaupunkeihin . Kemi on tulevaisuudessa hieno merikaupunki jossa kesä ja talvi korostavat sen --"
Siihen ei liittyminen vaikuta luullakseni.
- jkloo
Kuka tämmöisen vekselivetoisen ja raskaasti velkaisen kunnan joka velkaantuu koko ajan lisää ottaa kumppanikseen ? Tulevat veronmaksajat (nuoret) saa varsinaisen kivireen vetääkseen.
- Hiihtäjä44
Ouluun ei kannata liittyä. Raahe sen sijaan voisi olla hyvä kumppani.
- Haukipudasss
Ei ylivelkaanutunutta Kemiä kannate ottaa... Ihan liian paljon narkkareita ja työttömiä suhteutettuna Kemin väkilukuun...
Huijaavat toverit toisia kemissä myös jalkapallossa vaikka on konkurssi kypsä joukkue - ouluunsitten
Kemi on kahden pahan välissä. Oulu on niistä pienempi paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465