Lääkärintodistus ajokorttia varten maksoi 40 e puolituntia meni. Kun menen miesten hiustenleikkaukseen se maksaa 39-50 e sama aika. Kuittia pitää pyytää erikseen. Kun katselee hintoja kaupungilla hinnat ovat melko samoja kaikilla 38-40 e Partureilla näin ollen sama veloitus kuin lääkäreillä.
Miesten hiustenlekkaus Lääkärien hinoissa
5
266
Vastaukset
- Buhaakateellinen
” Hiustenlekkaus” hinoissa” opettele kirjoittamaan .
Entä sitten ,ei se ole tyhmä kuka pyytää, vaan se joka maksaa.
Kaikki täällä yrittää leipänsä ansaita jopa työnvieroksujat.
Sitä paitsi lääkäri saa palkkansa kunnalta meiltä veronmaksajilta ja parturi on yrittäjä ja se on tuntiveloitus ,josta maksetaan kaikki kulut ja verot pois, lopusta tulee se palkka jolla parturi elää.
Maksa kortilla se menee suoraan yrityksen tilille ja aina kone sylkee kuitin.- Palkansaajaexyrittäjä
Juurikin näin lääkäri on palkansaaja ja parturi yksityisyrittäjä, kyllä se parturin palkka jää paljon pienemmäksi kun lääkärin, kun parturin veloituksesta otetaan vuokrat, eläkemaksut ,verot ,sähköt ,vedet ,maksupääte ,välineet kirjanpitäjä ,ym pois.
Kukaan parturi ei asu liikkeessä ,sillä palkalla joka kulujen jälkeen jää tulee ne lähes samat maksut kotoota.
- Sörkan.sälli
Ainakin stadissa Kurvin kulmilla saa leikkuun 10-12 egellä.
- Turkkilainenparturi
Myös maahanmuuttajien barber shopeissa saa edullisemmin, koska ne saa yhteiskunnalta tukiaisia niiden ei tarvii tilittää ALV maksuja.
Ammattikouluissa opiskelijat tekee myös huomattavasti edullisemmin ja kolmannen luokan oppilaat jo osaakin hyvin.
- Yrittäjänainen
Lääkäripalvelut sisältävät alv 0% (niinkuin kaikki terveydenhoitopalvelut) kun taas parturin hintaan sisältyy alv 24%. Eli toisinsanoen lääkärille jää koko summa itselleen kun taas parturin summasta lähtee se 24% osuus verottajalle ( tietenkin kaikki muut yrittäjän maksut). Lääkärin palvelusta saa kela korvausta ym. Joten se osuus minkä itse maksat siitä lääkärin palvelusta ei vastaa sitä mitä se palvelu oikeasti maksaa ja mikä taksa lääkärille jää, mikä on suurempi kuin se minkä olet maksanut joten turha verrata parturin ja lääkärin taksoja keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472