Voiko tilannetta enää korjata ja miehen iskeä?

Suru_puserossa

Me naisetkin ollaan välillä onnettoman kömpelöitä mitä tulee miehiin ja pyydän näkemyksiä, voiko hommaa enää pelastaa.

Tapasin eräänä iltana mukavan, kivan näköisen ja oloisen miehen. Olin muutaman likkakaverin kanssa ja kaikki jutusteli keskenään. Mies on autohuollossa töissä ja sattui yhden asiakkaankin näkemään ja jutustelemaan ohimennen. Kaikin puolin tunnelma oli tosi rento ja hyvä. Pääasiassa kuitenkin minä ja mies juteltiin, paljon kaikesta. Jossain vaiheessa iltaa perinteisesti kysyttiin puolin ja toisin, mitä on suunnitelmissa. Meillä tytöillä ei muuta kuin nukkuminen eikä kundillakaan mitään. Toisaalta olin lähdössä pitkälle reissulle ja pysyvämmin pois ja vähän ajattelin, että eipä tässä viritellä mitään.

Siinä sitten tytöt halusi halata kivan kundin ja ajattellin, jospa minäkin. Paitsi että siinä halauksessa oli tosi hyvä olla, kundi sanoi, että 'sun olisi pitänyt jäädä pidemmäksi aikaa' . Jokin läikähti sisällä, mutta sanoin että on väsy ja oli nukava tavata ja lähdettiin likkojen kanssa kotimatkalle.

Kaksi minuuttia myöhemmin tytöt siinä jutteli miten mukava mies ja hämmästeli, että eikö me vaihdettu numeroita. Siinä kohtaa tajusin, että olin mokannut.

Toisaalta en osannut lukea kundia. Miksi hän rupatteli siiinä meidän pöydässä niin pitkään asiakkaansa kanssa, jos oli minusta kiinnostunut? Hän ei myöskään ehdottanut mitään tekemistä illaksi, vaikka kenelläkään ei ollut suunnitelmia. Ajattelin, että hän rupatteli lämpimiksensä, mutta oliko tämä nyt siis miesten kiertoilmaus sille, että haluaa tehdä jotain yhdessä? Ja hänen näkökulmasta kai dumppasin hänen, vaikkei hän suoraan mitään ehdottanutkaan. Kaduttaa ihan vietävästi, että se loppui näin, koska näin jälkikäteen tosiaan tuntuu, että siinä oli molemminpuolista kiinnostusta.

Nyt tilanne on muuttunut. En olekaan pitkään poissa ja palaan paikkakunnalle.

Hän kertoi sen verran yksityiskohtia itsestään ja työstään, että mietin olisiko minun vielä mahdollista häntä löytää. Google ja some ei anna minkäänlaisia osumia enkä tiedä edes sukunimeä. Tiedän että hän on tietyntyyppisessä autohuoltoliikkeessa töissä ja että liike on alueen ainoa erikoisliike heidän erikoisalalla. Mutta sitten on muitakin vastaavia autoliikkeita, enkä näe niissä suurtakan eroa sen perusteella, mitä google antaa tuloksia.

Koska tyyppi oli oikeasti hyvänoloinen, olen valmis tekemään töitä asian eteen ja vaikka sitten nolaamaan itseni. Ensimmäinen nolous on, että en tiedä kuulinko hänen nimen oikein. En kehdannut pyytää sanomaan kolmatta kertaa ( ja attelin mitäs tässä, lähden kohta reissuun).

Näyttääkö ihan hullulta, jos vähän rimpauttaisin autohuoltoon (tai kahteen) ja kysyisin löytyykö kuvauksiin sopivaa henkilöä, tai jopa kävisin paikan pällä? Olettaen, että ihme tapahtuisi ja löytäisin hänet. Mutta kun olen takaisin paikkakunnalla, aikaa on kulunut tapahtuneesta jo parisen kuukautta. Ollaan kumpikin kolmenkympin hujakoilla.

Miten miehenä reagoisit tilanteeseen? Hän on sinkku, ei lapsia.

7

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole enää sitä ikää, mutta jos olisin, olisin hyvin otettu, että tyttö näkee vaivaa etsiäkseen minut. Jos tytössä ei olisi jotakin poikkeuksellisen kielteistä, olisin valmis romanssiin ja avioliittoon.

      Kannattaa nähdä vaivaa miehen löytämiseksi. Voit aivan hyvin kutsua hänet luoksesi. Muistanet jo ensimmäisellä tapaamisella antaa vittua, jos mies tuntuu olevan siihen suuntaan. Jos kuitenkin havaitset, ettei mies ollutkaan se oikea, älä anna. Käyttäytymisesi on miehelle signaali tulevasta.

      Menestystä! :)

    • Omii_ajatuksii

      Onko tapaamisestanne kauankin aikaa? Ja omasta puolestani osaan mainita, että naisen venkoilu, tyttöporukassa liikkuminen jne, "oon väsynyt, taidan mennä kotiin nukkuu" ja pari muutakin josta voi lukea kyllä että ei oo sua kiinnostanut. Miehet osaa kyllä lukea tilannetta, erityisesti jos ei oo täysin jurrissa.
      Ja omalta puolelta itse töiden ja harrastusten puolelta oon paljon naisten kaa tekemisissä, yleensä mulla kuitenkin on se yksi jota tapailen ja mieluummin oon sen kaa kuin yritän kaikkia, kyse on mulla periaatteista ja moraalista. Itse olen siis ystävällinen ja saatan yhtä hyvin baarissa viettää aikani jutellen kenen kaa nyt juttu sattuu lähtemään ja lähtee nukkuu kun väsyttää, harvemmin baarissa edes ollut kuka sais mut kunnolla syttymään. Mut tää siis mun tilanne.

      En sinuna heittäisi toivoa viel ikkunasta, mutta sanoisin et jos teidät on tarkoitettu yhteen niin tapaatte kyllä vielö ilman stalkkaus/metsästystäkin. Muista seuraa sydäntäsi, älä tippaleipä aivojas, niin teet oikeamman valinnan.

    • helppojuttu

      Aja sen perään, kun se kerran huoltaa osaa.

    • gogogogogo

      anna mennä nainen!noin vahva olo,et voi jättä kesken.t.miäs

      • GoogleTietää

        Googlaa autoliikkeitä kyseiseltä paikkakunnalta. Monen liikkeen (ainakin isomman) sivuilla on henkilökunnasta kuvat.


    • miestoimii

      Asia riippuu miehestä. Itse olen sellainen, että kerran saadut pakit on käytännössä sitä, että nainen on kuollut minulle. Sinun täytyisi tehdä aika paljon sitten yhteyden saatuasi, että selostat, mikset ollut sen enempää kiinnostunut. On epäuskottavaa, että olisit nyt enempi kiinnostunut kuin silloinkaan. En viitsisi hukata aikaani sinuun.

      Mutta voihan se mieskin tietysti harmitella sitä, että häneltä jäi aloite tekemättä ja on ilahtunut yhteydenostostasi. Ei tuollaista voi tietää etukäteen.

    • PalstaTrolli

      Kanssakäyntiä vastakkaisen sukupuolen kanssa:

      Nainen: Ei kiinnosta.
      Nainen: Ei kiinnosta.
      Nainen: Ei kiinnosta.
      Nainen: Ei kiinnosta.
      Nainen: Ei kiinnosta.
      Nainen: Ei kiinnosta.
      Nainen: Ei kiinnosta.
      Mies: Selvä.
      Nainen: Mikä sille nyt tuli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe