Bearel korealainen kosmetiikka

TonyMoly

Minkälainen verkkokauppa toi Bearel on? Onko luotettava vai olisko niillä jotain maksuvaikeuksia kun eivät pidä tuotteita varastossa. Olen jo useamman kerran katsellut sivuja et kivoja tuotteita olis mutta suuressa osassa kamoista lukee et loppu varastosta. Mitä sieltä vois tilaa ku kaikki on loppu. En ollut ostoskorissa asti joten en tiiä et pitääkö ostot maksaa heti vai saako laskun.

11

4318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bearel

      Heippa, kirjoittelen tähän Bearelin omistajana. :)

      K-kosmetiikka on nyt niin kovassa suosiossa, että meidän toimittajat eivät pysty valitettavasti toimittamaan meille tarvittavia määriä. Meille tulee varastontäydennöksiä viikoittain, mutta osa suosituimmista tuotteista ovat sellaisia, joita saadaan usein vain pienen erän kerrallaan. Osa taas on sellaisia tuotteita, joita ei meinata saada millään. Tämä on meistäkin tosi turhauttavaa ja olemme harkinneet joistakin brändeistä luopumista. Haluaisimme ehdottomasti, että kaikkia tuotteita olisi aina saatavilla! :)

      Bearelilla on käytössä kaikki maksutavat (pankkikortit, verkkomaksut, lasku) ja tilauksia voi halutessaan tehdä myös sähköpositse, jolloin laskun saa vastausviestillä.

      Ystävällisin terveisin:
      Janika/Bearel
      www.bearel.fi
      [email protected]

      • Tonymoly

        Kiitos tiedosta


      • kiinankauppaa

        En luottaisi, miten teillä on ollut myynnissä mm. Innisfree, joka ei anna tuotteitansa ulkopuolisille myyntiin? Facebookissakin oli tästä keskustelua.


      • Anonyymi

        Hei!Teillä on pop up myymälä ,koski- keskuksessa treella.Tämä ilmeisestei tammikuuhun 2022.Mulla on pigmentaatio ongelma, haluaisin kirkastavia tuotteita sekä kosteuttavia.Onko nämä sitä mitä lupaa,ja mitkä tuotteet näistä kirkastaa ja kannattaa ostaa?


    • Tyytyväinenasiakas

      Monesti oon Bearelilta tilannu ja aina on tullu luvatussa ajassa kaikki tilatut tuotteet. Ei oo ollu mitään ongelmia. Lisäks joka kerta on tullu pieniä ilmaisnäytteitä muista tuotteista :)

      • Asiakas

        Erittäin hyvät kokemukset. Tuotteet tulevat sovitusti, mukana aina myös näytteitä. Kaiken lisäksi tuotteet toimivat oikeasti!


    • Bju

      Jos jokin tuote loppu, voi bearelille lähettää sähköpostilla toiveen tuotteesta ja lähettävät sen sinulle kun seuraava erä saapuu. Mikä muu verkkokauppa toimii näin?

      • kaikkiverkkokaupat

        Kaikki :D


    • Anonyymi

      Monesti tilannut ja aina tullut tavarat nopeesti perille :) Mukana myös näytteitä ja asiakaspalvelu vastannut nopeesti somessa kun ollut kysymyksiä tuotteista.

    • Anonyymi

      Tilannut useasti ja tarjoukset hyviä. Olen myös usein saanut paketin jo seuraavana päivänä eli todella nopea toimitus ja mukana aina söpöjä ilmaisia näytteitä!

    • Anonyymi

      Itsellä myös hyviä kokemuksia! Löysin tuotteet ekan kerran i love me-messuilla ja sen jälkeen on ollut helppo ostaa niitä netistä. Nopea toimitus ja ilmaiset näytteet plussaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe