Minkälainen verkkokauppa toi Bearel on? Onko luotettava vai olisko niillä jotain maksuvaikeuksia kun eivät pidä tuotteita varastossa. Olen jo useamman kerran katsellut sivuja et kivoja tuotteita olis mutta suuressa osassa kamoista lukee et loppu varastosta. Mitä sieltä vois tilaa ku kaikki on loppu. En ollut ostoskorissa asti joten en tiiä et pitääkö ostot maksaa heti vai saako laskun.
Bearel korealainen kosmetiikka
11
4585
Vastaukset
- Bearel
Heippa, kirjoittelen tähän Bearelin omistajana. :)
K-kosmetiikka on nyt niin kovassa suosiossa, että meidän toimittajat eivät pysty valitettavasti toimittamaan meille tarvittavia määriä. Meille tulee varastontäydennöksiä viikoittain, mutta osa suosituimmista tuotteista ovat sellaisia, joita saadaan usein vain pienen erän kerrallaan. Osa taas on sellaisia tuotteita, joita ei meinata saada millään. Tämä on meistäkin tosi turhauttavaa ja olemme harkinneet joistakin brändeistä luopumista. Haluaisimme ehdottomasti, että kaikkia tuotteita olisi aina saatavilla! :)
Bearelilla on käytössä kaikki maksutavat (pankkikortit, verkkomaksut, lasku) ja tilauksia voi halutessaan tehdä myös sähköpositse, jolloin laskun saa vastausviestillä.
Ystävällisin terveisin:
Janika/Bearel
www.bearel.fi
[email protected]- Tonymoly
Kiitos tiedosta
- kiinankauppaa
En luottaisi, miten teillä on ollut myynnissä mm. Innisfree, joka ei anna tuotteitansa ulkopuolisille myyntiin? Facebookissakin oli tästä keskustelua.
- Anonyymi
Hei!Teillä on pop up myymälä ,koski- keskuksessa treella.Tämä ilmeisestei tammikuuhun 2022.Mulla on pigmentaatio ongelma, haluaisin kirkastavia tuotteita sekä kosteuttavia.Onko nämä sitä mitä lupaa,ja mitkä tuotteet näistä kirkastaa ja kannattaa ostaa?
- Tyytyväinenasiakas
Monesti oon Bearelilta tilannu ja aina on tullu luvatussa ajassa kaikki tilatut tuotteet. Ei oo ollu mitään ongelmia. Lisäks joka kerta on tullu pieniä ilmaisnäytteitä muista tuotteista :)
- Asiakas
Erittäin hyvät kokemukset. Tuotteet tulevat sovitusti, mukana aina myös näytteitä. Kaiken lisäksi tuotteet toimivat oikeasti!
- Bju
Jos jokin tuote loppu, voi bearelille lähettää sähköpostilla toiveen tuotteesta ja lähettävät sen sinulle kun seuraava erä saapuu. Mikä muu verkkokauppa toimii näin?
- kaikkiverkkokaupat
Kaikki :D
- Anonyymi
Monesti tilannut ja aina tullut tavarat nopeesti perille :) Mukana myös näytteitä ja asiakaspalvelu vastannut nopeesti somessa kun ollut kysymyksiä tuotteista.
- Anonyymi
Tilannut useasti ja tarjoukset hyviä. Olen myös usein saanut paketin jo seuraavana päivänä eli todella nopea toimitus ja mukana aina söpöjä ilmaisia näytteitä!
- Anonyymi
Itsellä myös hyviä kokemuksia! Löysin tuotteet ekan kerran i love me-messuilla ja sen jälkeen on ollut helppo ostaa niitä netistä. Nopea toimitus ja ilmaiset näytteet plussaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733