Mikähän siinäkin on, että vain miehet alkavat kaljuuntumaan, kun taas vanhallakin kurpalla tukka senkun rehottaa tuuheana.
On eriarvoista, että näin tapahtuu ja miehiä haukutaan, kun hiukset harvenee iän myötä.
Miksi vain mies kaljuuntuu
20
400
Vastaukset 20
- jep.jepå
Sanopas muuta. Kaljuuntuminen on julma kirous ja aika usein saa kuulla naisilta että kaljuuntuminen on yksi isoimmista turnoffeista :(
- Mieshormonit
Johtuu testosteronista.
Naisista löytyy yksittäistapauksia, jotka saattavat kaljuuntua jo nuorella iällä johtuen liiallisesta mieshormonien tuotannosta. - Hyrhyrrrr
Kaljuuntuminen on merkki toimivasta hormonitoiminnasta. Ei mikään neiti.
- lääkkeistä
Finasteridin on kyllä kehuttu auttavan erittäin hyvin hiustenlähtöön, että miksei sitä voisi kokeilla joilla kaljuuntuminen haittaa.
- ukko-mikälie
Sain juuri finasterid 5 mg reseptin eturauhasen liikakasvun estämiseen. Onhan se hyvä jos sama lääke auttaa hiustenlähdöä estäväksi.
ukko-mikälie kirjoitti:
Sain juuri finasterid 5 mg reseptin eturauhasen liikakasvun estämiseen. Onhan se hyvä jos sama lääke auttaa hiustenlähdöä estäväksi.
Hyvä juttu, että sait lääkkeen. Onhan se hyvälaatuinen ja kunnon tukka tärkeä asia kaikkien nykyaikaisten eurooppalaisten miesten mielestä, että ei sulle siitä fina-tabletien syömisestä ainakaan mitään haittaa voi olla.
Et varmasti ole ainakaan mikään persuja äänestävä juntti, kun suhtaudut noin myönteisesti fina-tabletteja kohtaan, sillä tollaiset persuja äänestävät talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet militaristipaskajuntit ne eivät ole koskaan pitäneet sitä hyvälaatuista tukkaa tärkeänä asiana ja tämä paska-aivokaarti se onkin aina ollut kieltämässä sitä fina-tablettien syömistä kaikilta muiltakin.
Huomaa hyvin tässäkin keskustelussa just sen,että kuinka ne kaikki kaljuuntumista puolustavat ja sitä ihailevat miehet ovat kaikki näitä persuja äänestäviä naisten vihaajia ja ennen kaikkea siitä naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä. Sulla varmaan on itselläsi ollut myös ihan hyvin kysyntää naisten parissa tai oot varmaan parisuhteessa?
- Naisasialooser11
Kaljut miehet ovat seksikkäitä, siitä on tehty tutkimuskin. Naisella sen sijaan alkaa mieshormonin vaikutuksesta kasvaa parta ja ääni mörenee.
Kaljuuntuminen on merkki korkean testotason YT-miehestä kuten Jason Stathan. Myös ATM kaverini on kaljuuntunut ja häntäkin on yrittänyt iskeä mm.11v nuorempi oikeasti kaunis nainen. Naisen kiinnostus tosin loppui epämiehekkään luonteen paljastuttua, mikä ratkaisee miehen tason.Onko täm sun kaverisi sittenkään mikään ätmi, jos kerran joku yli 10 vuotta nuorempi nainen on ollut hänestä kiinnostunut?
- Opiksi.sulle
DarkFear kirjoitti:
Onko täm sun kaverisi sittenkään mikään ätmi, jos kerran joku yli 10 vuotta nuorempi nainen on ollut hänestä kiinnostunut?
Eikös sullakin vanhalla kaljupäällä taas toivo herännyt? Ajat katsos raakasti nekin sivuilla ja takaraivolla olevat haivenet(ns sasin) kokonaan pois, niin ehkä pääset vielä poikuudestasi eroon.
Naiset tykkää kokonaan kaljuista miehistä mutta se sun pitämä sasikranssi-malli ei heitä kiihota yhtään. Opiksi.sulle kirjoitti:
Eikös sullakin vanhalla kaljupäällä taas toivo herännyt? Ajat katsos raakasti nekin sivuilla ja takaraivolla olevat haivenet(ns sasin) kokonaan pois, niin ehkä pääset vielä poikuudestasi eroon.
Naiset tykkää kokonaan kaljuista miehistä mutta se sun pitämä sasikranssi-malli ei heitä kiihota yhtään.En ole kyllä ajatellut kaljuksi ajaa, kun ei sovi mun puoluekantaani, kun en ole katsos persujen äänestäjiä.
Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen tukka päässäni, niin en näe mitään syytä siihen, että miksi pitäisi kaljuksi ajaa, kun aina se hyvälaatuinen kunnon tukka on sitä persujunttikaljua paremman näköinen kaikkien naistenkin mielestä. Mulla on muutenkin ollut paljon naisia parikymppisestä lähtien, mutta nyt oon tällä hetkellä sinkkuna.- Eikestäkiittää
DarkFear kirjoitti:
En ole kyllä ajatellut kaljuksi ajaa, kun ei sovi mun puoluekantaani, kun en ole katsos persujen äänestäjiä.
Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen tukka päässäni, niin en näe mitään syytä siihen, että miksi pitäisi kaljuksi ajaa, kun aina se hyvälaatuinen kunnon tukka on sitä persujunttikaljua paremman näköinen kaikkien naistenkin mielestä. Mulla on muutenkin ollut paljon naisia parikymppisestä lähtien, mutta nyt oon tällä hetkellä sinkkuna.Oikaistaan vähän sun tekstiä jos sopii.
Niin sähän kaljuunnuit heti parikymppisestä lähtien, etkä suinkaan naisia tapaillut. Sellaisen asiavirheen huomasin ja korjasin vaan sun puolesta sen.
- Patafil
Sen takia, että naiset saa vähän hyvitystä siitä, että niiltä meni alapää vituiks.
Niin, ja miksi miehillä kasvaa parta??????11? Etenkin kaljuilla miehillä on lähes aina parta. Eikö olekin oudoa?
- Sänkiparta
Parrankasvukin vaihtelee, joillakin miehillä on harva parta ns. risuparta, jolloin mies miellään ajaa sellaisen parran pois, koska se ei ole komea.
Lähi-idässä, Turkissa ym. maissa miehillä on parrankasvu toista luokkaa, tiheä ja komea parta, toisin, kuin mikään harva risuparta.
Mutta eihän nainen partaisesta miehestä tykkään, kun karkea parta raapii naisen herkkää ihoa ja parta on epähygieeninen, siihen jää ruokajämät.
- Htrsj
Naisilla on kuukautiset joten sen takia eivät kaljuunnu. Kuukautiset ovat myös elimistöä hapoista puhdistava juttu joten siinä mielessä hyvä että kerran kuussa puhdistumme. MIEHILLÄ EI OLE tämmöistä keinoa joten hapot aiheuttavat tuhoa eli kaljuuntumista
Tsihhihh..
Paitsi että tuo koskee noin puolet koko naisen elämän ajasta. Jos menkat alkaa esim 12v ja loppuu 52v, niin se olis 40 vuotta.- vanheneminen.miehistää
Wwuwuw kirjoitti:
Tsihhihh..
Paitsi että tuo koskee noin puolet koko naisen elämän ajasta. Jos menkat alkaa esim 12v ja loppuu 52v, niin se olis 40 vuotta.Siksi naisetkin miehistyy silloin lopullisesti.
Nainen aiheuttaa miehelle osittaista kaljuuntumista.
(naurua)
En vastaa kysymykseen "miksi?"- vjvjvjhbj
kokokaljuun vaaditaan useampi nainen
.. Niiden miesten KarvaTupet ei kestä DHT:tä.. Ja harvalla naisella on DHT tasot niin korkealla, kuin miehillä, joten tämä "ongelma" on heille tietenkin HarviNaisempi.. ;P
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95893
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80658- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33523
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25492
- 35483
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421