Täällä aina valitetaan naisten epäselvistä viesteistä, mutta minä olen kokenut miesten osalta vain ja ainoastaan epäselvää käytöstä tai suurimmaksi osaksi. Haen vain selkeää kumppania, mutta turhan harva on selkeä. Tässä taas yksi: piti yhteyttä ns. normaalisti, sai nähdä kuvat. Hiljeni. Tuntui että saan itse taas vain pitää keskustelua yllä, josta en yleensä pidä enää siinä vaiheessa jos alkaa tuntua seinille puhumiselta. Niin käy usein ja en ole edes ylisosiaalinen ihminen netissä tai muutenkaan. Niin mies pyysi saisiko nähdä uusia kuviani, ei muuta juttelua useaan päivään. Tuntui siltä että minussa kiinnostaa vain kuvat ei muu. Lähetin kuvia ja hänestä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Meni vain viikonloppua juhlimaan. Nyt ärsyttää että vaivauduin koskaan mitään kuvia edes lähettämään! ja muutenkin ärsyttää ihmiset jotka keskittyvät joka viikonloppu pelkkään juhlimiseen, ilman että ensin kertoisivat profiilissa tai muuten selkeästi olevansa niitä aina bileet -ihmisiä. Me kaikki kun emme ole koko ajan juhlimassa. Niin että jos naiset on outoja ja mykkiä, niin kyllä miehetkin osaa! ja tuo kuvien vaatiminen on vähän epäilyttävää, tulee vain mieleen että ehkä se toinen huvikseen keräilee vain niitä naisten kuvia, vaikka eivät kaikki niin tee joku voi tehdä. Jo pelkistä netttreffeistä tulee paha mieli, aion siis jatkossakin kieltäytyä myös tavallisista treffeistä niistä on seurannut vielä pahempi mieli ja huonoja kokemuksia.
Epäselvä käytös ärsyttää
11
565
Vastaukset
- siismitä
Miksi ihmeessä lähetit vielä lisää kuvia tollaselle kärttäjälle vaikkei edellistenkään jälkeen enää tuntunu kiinnostavan?! Oisit edes vaatinu siltä välillä kuvia...
Itse en enää vuosikausiin oo lähettäny ensin kuvaani, juuri sen takia kun joskus alkuvuuosina niitä kun hyväuskosena lähetti niin kukaan niistä lupaajista ei tainnu koskaan lähettää takasin mitään.. joko täys hiljasuus tai aina jotain ihme selityksiä miksei sitä vieläkään voi lähettää! Että ei tipu ukoille kuvaa jollei uhraa sitä omaansa ensin. Ja kaikille oon sitten omanikin lähettäny kelle sen oon luvannu, kiinnosti enää tai ei. Vaikka toisaalta vois jälkimmäisessä tapauksessa olla viisainta kadota hiljasuuteen... en vaan halua jättää itsestäni tympeetä mielikuvaa kellekään.- ruutfghj
Minkä ihmeen takia sinä vielä nettideiteissä kärttäät jos vuosikausia oot jo ollu? Eikö se oo turhaa?
- mitennniinturhaa
ruutfghj kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sinä vielä nettideiteissä kärttäät jos vuosikausia oot jo ollu? Eikö se oo turhaa?
Sanottiinko ettei mitään oo koskaan löytyny? Sillon tietenkin on poistuttu nettideiteistä. Ehkä joskus vielä löytyy sellasta ettei tarvi takasin enää palata..
- rehellisyyttä
99% naisten profiilikuvista ei anna kokonaisuudesta selkeää vaikutelmaa. Ehdottomasti pyytäisin lisäkuvia ennen tapaamista, jos paino- ja pituustietoja ei ole annettu.
- KuvatOnTietenkin
Kuvaton nainen on poikkeuksetta ruma läski ja pelkkä naamakuva profiilissa olevat häpeävät muuta vartaloaan eli ovat myös ylipainoisia. Nämä eivät aiheuta jatkotoimenpiteitä vaan tulee skipattua samantien. Nykyaika vaan on kuvallista. Kukaan ei voi enää turvautua valheeseen että "en osaa laittaa kuvaa yai minusta ei oo kuvia"
Suurimmalla osalla se kuva on joten näihin on helppo sitten myös keskittyä. Itsestänikin on useita kokovartalo kuvia profiilissa ja saman vaadin myös naiseltakin.
Kuvaa vaativat profiileissaan myös käytännössä jokaiset naiset ja huvittavinta että myös ne kuvattomat joten ne joilla sitä omaa kuvaa ei ole heissä on jotain sellaista vikaa mitä ei sille deittikumppanille haluta heti kertoa. Nämä ilmeisesti sitten treffaavat kaapu päällä? - Kuvavaintarvittaessa
KuvatOnTietenkin kirjoitti:
Kuvaton nainen on poikkeuksetta ruma läski ja pelkkä naamakuva profiilissa olevat häpeävät muuta vartaloaan eli ovat myös ylipainoisia. Nämä eivät aiheuta jatkotoimenpiteitä vaan tulee skipattua samantien. Nykyaika vaan on kuvallista. Kukaan ei voi enää turvautua valheeseen että "en osaa laittaa kuvaa yai minusta ei oo kuvia"
Suurimmalla osalla se kuva on joten näihin on helppo sitten myös keskittyä. Itsestänikin on useita kokovartalo kuvia profiilissa ja saman vaadin myös naiseltakin.
Kuvaa vaativat profiileissaan myös käytännössä jokaiset naiset ja huvittavinta että myös ne kuvattomat joten ne joilla sitä omaa kuvaa ei ole heissä on jotain sellaista vikaa mitä ei sille deittikumppanille haluta heti kertoa. Nämä ilmeisesti sitten treffaavat kaapu päällä?Kaikki eivät halua olla julkisesti maamallaan näkyvissä, vaikka olisivat kauniita tai komeita. Yritän luottaa paino- ja pituustietoihin. Pariin erittäin upeaan kuvattomaan naiseen olen vuosien kuluessa saanut yhteyden ja jopa tavannut. Kuvallisiin en ole tainnut edes törmätä, yli 70-80% kuvista toimii karkotteena, koska ne antavat vaikutelman ylimääräisestä painosta. Tietenkään tämä ei toimi samalla tavalla kaikille miehille, varsinkin jos heillä itselläänkin on isompi määrä kiloja.
- kuvaajakaikilla
"Kuvaton nainen on poikkeuksetta ruma läski ja pelkkä naamakuva profiilissa olevat häpeävät muuta vartaloaan eli ovat myös ylipainoisia. Nämä eivät aiheuta jatkotoimenpiteitä vaan tulee skipattua samantien. Nykyaika vaan on kuvallista. Kukaan ei voi enää turvautua valheeseen että "en osaa laittaa kuvaa yai minusta ei oo kuvia"
Tuosta viestistä sai jotenkin todella pinnallisen kuvan, mutta hyvähän pinnallisen miehen on löytää pinnallinen nainen? Hei meillä kaikilla ei ole omaa Hovikuvaajaa, joka ottaisi meistä naisista päivittäin Poseerauskuvia Sinua varten mies!! ja me kaikki emme ole niin pinnallisia että kuluttaisimme kallista aikaamme joka päivä poseeraamalla peilille, jotta joku runkkari saisi "upeita kroppakuvia!" Yleensähän se menee lopulta siihen että vaikka näyttäisi kasvo kroppakuvat mikään ei riitä, pyydetään sen jälkeen vielä bikini/alusvaatekuvia. Tässä siis syitä miksi en itse kauhean mielelläni esittele kroppakuvia pinnallisille miehille jotka vaativat aina vain lisää ja siirtyvät sitten kyselemään bikinikuvia muilta naisilta kun mikään ei riitä. Ja sitten voi olla myös kiva haukkua naisia läskiksi, oli ylipainoa tai ei.
Ainakin tuollaisilla sanoilla voi olla kovin vaikea niitä naisten kroppakuvia saada olettamalla kaikkia läskeiksi, muualta kuin googlen kuvahaulta. Asiallisille miehille voi kuvia lähettää, mutta hovikuvaajaa ei tosiaan ole eikä tule, joten kroppakuvia ei päivittäin saa uusia mutta niitä kroppakuvia on kyllä pilvin pimein googlettakaa vaikka julkkiksia googlesta jos nyt pitää olla bikinikuvia.- lopetaylimielisyytesi
Kyllä se kuule asia on niin että naiset tuolla ovat niitä pinnallisia ei miehet. Mene huviksesi vaikka lukemaan naisten profiileja joissa jokaisessa käytännössä vaaditaan kuvaa tyyliin "kuvattomille en vastaa, älä lähesty jos ei ole kuvaa, kuvasi voit lähettää sähköpostiini" yms ja samanlaisia litanjoita kirjoittaa myös ne ei kuvalliset naiset.
Ja tuollainen itsekeskeinen väite että "runkkarit pyytelevät kuvia" kertoo kuinka täynnä itseäsi olet. Mikset sitten hauku näitä naisia runkkareiksi jotka enemmistönä niitä kuvia ovat vailla?
Ja jos kerran häpeät omaa vartaloasi niin silloin nettideitit eivät ole sinua varten. Kaapu päälläkö kuvittelet treffeille tulevasi?
Naisilla voi myös olla niitä ihan tavallisia arkisia kroppa kuvia kun yleensä naiset tekevät sitten itsestään niitä yliampuvia keikistely kuvia missä väännellään itsensä joihinkin mallikuvia imitoiviin asentoihin huulet tötteröllä jotka aiheuttavat lähinnä myötähäpeää. Onko se niin vaikea ottaa niitä kokovartalo kuvia ja ihan normaaleja sellaisia?
- Normimies40
Minä puhun suoraan ja haen kumppania mutta nainen kun näkee kuva niin johan hiljenee täysin. Naisille ihan yleistä että että kuvan nähtyään ovat tylyjä ja hiljenevät täysin. Normaalin näkisille naisille ei kelpaa normimies vaan pitää olla joku komea julkksi. Minulle ei naisen kuva ole edes tärkeä enkä edes pyydä kuvaa, nainen pyytää kuvaa ja sitten poks katoaa.
- eikeikistelijä
Kaikilla ei tarvitse olla kroppakuvia esittelyssä, olipa tuossa yllä kummallinen kommentti ukko raivoaa että kuvat on oltava. Niin että kyllä bikinikuvia voi etsiä jo ihan googlellakin. Me kaikki emme jakele bikini/kroppakuvia vieraille, halusi tai ei. Jos profiilissa lukee normaalipaino/hoikka tulisihan se uskoa? on aika paha luottamuspula, jos ei usko profiilin tietoja. Toki voi sopia tapaamisen ja kääntyä pois jos toinen paljastuukin huijariksi, siinä ei menetä muuta kuin aikaa. Joskus täytyy vain luottaa. Kuvia voi sitten esitellä esim. skypellä myöhemmin, kaikki eivät halua kuviaan julkiseksi riistaksi.
- Naiset-nirsoja
Naisten käytös on törkeää ja tylyä. Sanovat ettei ulkonäöllä väliä, luonne merkitsee mutta kuvan nähtyään nainen katoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?196944Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719