Sebastian on ainut, joka pystyy pysäyttämää Aaron!

Sebastiani o pakko palata Pihlajakadulle! Avain Aaron taltuttamiseen o se psykiatri ämmä. Vaikka ei Aaro siitä välitä tuon taivaallista mutta se o avain suuremmassa suunnitelmassa. Ja sehä, niiku kuka tahasa oikeestaa (:D) tanssii iha Sebastianin pilin mukaa...

16

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PertsaPeräreikä

      Sinulla on hyvä pylly, sopivan kiinteä.

      • Ooooh, niih ne kaikki sanoooh...


      • erazer
        minkkilaukku kirjoitti:

        Ooooh, niih ne kaikki sanoooh...

        Oliverilla on jossain jemmassa mun jumalautah ja nyt hiihtolomalla ois aikaa lautailla. No, eikai se auta ku lähteä panemaah terapeuttiah


    • koskaaneioleniin

      ...kiire, ettei kahvikupilliselle olisi aikaa.
      Se terapeuttimuija on vähän saman näköinen kuin se kahvimainoksen muija. Lahdessa 1970-luvun lopulla syntynyt se näyttelijä, joka esittää Salkkareissa terapeuttia. Tai esitti, jos ei häntä enää sarjassa tulla näkemään.

      • sama.nahkatakkinen.Aaro

        Samana v:nna syntynyt kuin Kalle Kalle Kalle ja n. 11-12 v nuorempi kuin Laura Laura Laura. Mitä kahvta tuo terapeutti mainnosti naamallaan? Kevalijaa vai Halju Moukkaa?


    • aisekala

      ai se kala pystyy pysäyttää Aaron?

      • Oikea vonkale, jos se kala on!


      • sebusebu
        minkkilaukku kirjoitti:

        Oikea vonkale, jos se kala on!

        Oikea vonkale Sebulla on housuissa.


      • Pietarinvonkale
        sebusebu kirjoitti:

        Oikea vonkale Sebulla on housuissa.

        Sebu on kyllä kova panomies, mutta nykyisin Pihlajakadun panomiehen virkaa pitää Pietari.


      • sebusebu kirjoitti:

        Oikea vonkale Sebulla on housuissa.

        Voi vaa kuvitella millane jämerä patukka siellä sepaluksen saloissa komeileekaa.


      • sakjdasjdkla
        Pietarinvonkale kirjoitti:

        Sebu on kyllä kova panomies, mutta nykyisin Pihlajakadun panomiehen virkaa pitää Pietari.

        Kyllä Kalle on se johtava panomestari tällä hetkellä.


      • Suih
        sakjdasjdkla kirjoitti:

        Kyllä Kalle on se johtava panomestari tällä hetkellä.

        Kalle ei ole ainakaa nussinut kunnolla, antanut vaan suihinottoja.


      • BottomKalle
        Suih kirjoitti:

        Kalle ei ole ainakaa nussinut kunnolla, antanut vaan suihinottoja.

        Kallea ei ole viime aikoina nussittu kunnolla vaan otettu siltä suihin.
        Eikös Lari ole tulossa kuvioihin? Sitten alkaa Kallen perse olla kipeä paljosta saamisesta.


    • präät

      Stubastian palaa sarjaan revolverisankarina pysäyttämään Aeron. Kevätkausi päättyy Stubastianin virneeseen ja lausahdukseen: "Tämä on päättyvä niin että toinen meistä lähtee raudoissa ja toinen jumalaudoissa".

    • UllanPullat

      Ullakin pystyy pysäyttämän Aaron. Pyllistää ja antaa tuulen puhaltaa. Siitä kaasumuurista ei edes Aaro mene läpi.

    • Lovelys

      Kyllä Kari on paras naistenmiehenä 😄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe