Naisystävän koira..

Tympiintynyt

En vaan ymmärrä naisen logiikkaa.. naisystävälläni on koira, joka tuntuu olevan kaikki kaikessa hänelle. Jos minusta sattuu jäämään muutama ihokarva tai partakarva jonneki ollaan niin kauhistuneita ja näreissään, mutta tästä rakista jää aivan saatanasti karvaa joka paikkaan, sänky ja sohva aivan koiran karvoissa, eipä se hetkauta eikä inhota mitenkään kyseistä naista..

17

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen.aivot

      Maailmassa on miljardeja ihmisiä, jotka eivät ymmärrä naisen logiikkaa.

    • a.............asdafaf

      Koiranomistajan logiikka on ihan oma sfäärinsä.

      • gjpiwruibkbö

        Niin muuten onkin. Olen mies, ja koiraihminen. Jos nainen, vaikka olisi millainen kaunotar, laittaisi ehdoiksi että ollakseni hänen kanssaan, minun pitäisi lopettaa tai hankkiutua koirastani eroon, laittaisin naisen menemään saman tien.
        En ylipäätään mene edes kylään paikkoihin, joihin en ole tervetullut koirani kanssa.
        Menen kaikkiallle paitsi ruokakauppaan koira mukana.
        Kerrottakoon että koirani on matalajalkainen ja sillä on surullinen katse.
        Koiraihmisille koirat ovat yhtä rakkaita kuin omat lapset.
        Yksikään uusi naistuttavuus joka vaatisi koirastani luopumista ei pääsisi jatkoon kanssani millään tasolla. En edes panisi tuollaista koiravihaaja naista.


      • Tympiintynyt
        gjpiwruibkbö kirjoitti:

        Niin muuten onkin. Olen mies, ja koiraihminen. Jos nainen, vaikka olisi millainen kaunotar, laittaisi ehdoiksi että ollakseni hänen kanssaan, minun pitäisi lopettaa tai hankkiutua koirastani eroon, laittaisin naisen menemään saman tien.
        En ylipäätään mene edes kylään paikkoihin, joihin en ole tervetullut koirani kanssa.
        Menen kaikkiallle paitsi ruokakauppaan koira mukana.
        Kerrottakoon että koirani on matalajalkainen ja sillä on surullinen katse.
        Koiraihmisille koirat ovat yhtä rakkaita kuin omat lapset.
        Yksikään uusi naistuttavuus joka vaatisi koirastani luopumista ei pääsisi jatkoon kanssani millään tasolla. En edes panisi tuollaista koiravihaaja naista.

        Eihän se ole koiranvihaamista jos ei tykkää koirankarvoista. Tolla sun logiikalla vois siis ajatella että tää nainen on miesvihaaja kun ei tykkää sen karvoista.. :D Meillä elävillä olennoilla sattuu vaan karvoja kasvamaan, oli se sitten koira tai mies, tollasten naisten pitäs se yrittää ymmärtää.. Eihän mulla mitään koiria vastaan ole, mukavia otuksia.


      • tuholaiset.pysykööt.pois
        gjpiwruibkbö kirjoitti:

        Niin muuten onkin. Olen mies, ja koiraihminen. Jos nainen, vaikka olisi millainen kaunotar, laittaisi ehdoiksi että ollakseni hänen kanssaan, minun pitäisi lopettaa tai hankkiutua koirastani eroon, laittaisin naisen menemään saman tien.
        En ylipäätään mene edes kylään paikkoihin, joihin en ole tervetullut koirani kanssa.
        Menen kaikkiallle paitsi ruokakauppaan koira mukana.
        Kerrottakoon että koirani on matalajalkainen ja sillä on surullinen katse.
        Koiraihmisille koirat ovat yhtä rakkaita kuin omat lapset.
        Yksikään uusi naistuttavuus joka vaatisi koirastani luopumista ei pääsisi jatkoon kanssani millään tasolla. En edes panisi tuollaista koiravihaaja naista.

        Minun asunnon sisustusta ei ole suunniteltu koiria tai lapsia silmälläpitäen joten he eivät ole tervetulleita koska heidän hulinointinsa voisi aiheuttaa suuria ja kalliita vahinkoja.


      • dkfjdsfkjdskl
        tuholaiset.pysykööt.pois kirjoitti:

        Minun asunnon sisustusta ei ole suunniteltu koiria tai lapsia silmälläpitäen joten he eivät ole tervetulleita koska heidän hulinointinsa voisi aiheuttaa suuria ja kalliita vahinkoja.

        Koira heiluttaa häntäänsä ja puoli kämppää hajoaa siihen :D


      • gjpiwruibkbö
        tuholaiset.pysykööt.pois kirjoitti:

        Minun asunnon sisustusta ei ole suunniteltu koiria tai lapsia silmälläpitäen joten he eivät ole tervetulleita koska heidän hulinointinsa voisi aiheuttaa suuria ja kalliita vahinkoja.

        Asun koirani kanssa omassa omakotitalossani. Jos nainen tulisi maailmaani, olisi vaihtoehdot, joko nainen tulee tänne, tai molemmat asuvat erillään. Naisen lasiveistokset voivat pysyä rauhassa naisen omassa kotona, ja tapailua vain silloin tällöin sitten. Sopisi itselleni paremmin kuin hyvin. Olenkin ajatellut, että enää en edes ottaisi ketään naista asumaan koirani ja minun kanssani. Edellinen nainen vaati koko sisustuksen uusiksi, ja minä hullu suostuin kun luulin että ollaan yhdessä koko loppuelämä. Nainen kun lähti, vei huonekalut verhotankoja myöten pois, ja jouduin ostaa kaiken uusiksi, kun suostuin hävittämään omat entiset kamani naisen toivomuksesta.
        Kokemusoli, että naisiin ei ole luottamista (Juoksut on juostu ja nyt halutaan loppuelämän suhdetta). Paskat. Olen kyyninen ja en ole kiinnostunut tapaamaan enää ketään.
        Yhden illan suhteet ovat nyt ainoa mitä on.


      • sdksdjkfjkfljkl

        Vittu mikä akka, vienyt kaiken verhotankoja myöten! Ainut hyväksyttävä selitys jos hän maksoi kaiken itse, muuten enintään puolet olisi ollut kohtuullista viedä.
        Itse olisin heittänyt akan pihalle jo siinä vaiheessa jos on vaatinut kaikki omat kamat hävitettäväksi.


    • Älänitise

      Voisitko ajella karvasi 🤔

    • hellii

      Musti vastaan mustis?

    • naisenpuolella

      koira ei tiputtele tahallaan karvoja, niinkuin epäsiisti mies. koira on viaton luontokappale, toisin kuin mies.

      • lapanen.mies

        onko mies joku viallinen keinotekoinen palanen?


    • oppeliini1

      Ystäväsi tieteää että koiransa ei koskaan jätä häntä. Siksi koira saa paljon anteeksi. Se on aina vierellä niin hyvässä kuin pahassakin. Eikä SE hauku!

      Sinä taas saatat häipyä taivaan tuuliin yhtenä kauniina päivänä, levittelemään karvojasi jonkun toisen sohvalle.

    • Koira on ihmisen paras ystävä..ei petä ,eikä valehtele ja uskollinen..mitä miehet eivät ole. Koira on number one!!

      • Hmmph

        Koira ei petä kuten naiset.

        Entä tehkääpä koe: laittakaa nainen ja koira puoleksi tunniksi auton takaluukkuun. Kumpi on iloinen kun poäästät sen pois?


    • HunajaaHunajaa

      Täällä on jo niin hyviä vastauksia, että mitäpä siihen lisäämään.
      Jos mies palvoisi yhtä paljon naista kuin koira, saisi mieskin ne karvanlevityksensä anteeksi.

    • Itsellä oli joskus sama tilanne osin; nainen nosti kokoajan koiransa esille sekä fyysisesti että kaikissa keskusteluissa ja päätöksissä. Olin että jaaha ok hm...

      No koira ihastuu koiraihmiseen.

      Raukka jäi sen jälkeen vähemmälle huomiolle. Joskus otin kyytiin ja käytiin kahdestaan autogrillillä, mulle isoin ja kaverille ilman mausteita :)

      Seksielämä parani ja sain huomiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe