Miehen vaihtovuodet

meilläeimiesvaihdu

Miksi mies vaihtaa akkaa kuin paitaa? Lhes kaikki miehet ottaa uuden akan parin vuoden välein, eikä välitä omista lapsistaan vaikka tekee niitä lisää uusien kanssa. Eikä mies välitä naisten lapsitakaan vaan yhtälailla jättää heidätkin kuin omat, onneksi niin.
Naapurin ukko on jo vaihtanut neljänteen eukkoon, ja kersoja on ties missä. Veikkaan et on suuren lapsiluvun isä.
Naisilla on hankalaa viahtaa miestä kun lapset jäävät aina rakkaan äidin luokse, äiti ei lapsiaan vaihda, miehet saa odottaa. Miehelle se on helpompaa kun lapset voi jättää idin luokse joka ei heitä jätä, mies vaan naattii omasta olostaan ja uusista naisista. Me kaikki ollaan samaa mieltä tästä asiasta.

5

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirius

      Miehet ovat yhtä epäluotettavia olivatpa minkä ikäisiä tahansa. Jopa 60-70 vielä saa ihmetellä kun sähköpostiin tulee naisilta treffipyyntöjä ja suoranaisia panoehdotuksia.Mies väittää ettei ole koskaan treffipalstoilla käynyt. Haloo! Kaikki on kuulemma roskapostia
      Eräskin nainen jopa tiesi missä mieheni asuu.Että tällaisten miesten kanssa olemme melkein kolo elämämme eläneet.Kyllä nyt harmittaa.Loppuelämä pilalla. En varmasti ole ainoa.

    • pop98

      Jaa..a, ainakin minun tuttavapiirissä eron hakee 80%:sti nainen, ja poikkeuksetta on ollut uusi mies(yleensä salaisesti) kuvioissa jo ennen eroa.
      Takavuosikymmeninä miehet kohelsi, nyt naiset on ottaneet valtikan ja harrastatavat tuota moninkertaisesti miehiin verrattuna.
      Tervetuloa 2000 luvulle,.

    • mekkk

      Miehillä sinkkuaika viettämättä nuorena ja tulee se vapauden kaipuu ja perhe-elämä ei kiinnosta jos vaikka naisesta paljatuu oikea pirttihirmu. Itse vakiinnuin kunnolla 30 v ja oli niitä pidempiä suhteita aikaisemmin mutta ei oikein toiminut ja oli muutama määräilevä nainen ja minhän teen niinkuin haluan. Nyt jo yli 28v ollut parisuhteessa saman naisen kanssa ja ei ole tarvetta vaihtaa mihinkään ja lapsikin jo aikuinen ja se siitä. Ne jotka vaihtavat naistaan usein eivät itsekkään tiedä mitä haluavat,

    • täytt.ä

      paskaa

    • ytytytytyt

      Monesti joku tulee aina hyvän liiton väliin ja vie miehen, nämä on kauheita ihmisiä, jotka rikkovat toisten perheen koska heillä itsellään ei ole koskaan ollut, ei muillakaan saa olla. Surullista että toiset naiset ovat niin sairaita, että haluavat miehen jättävän omat lapset ja perheen. Itseksätä josta pitäisi saada rangaistus. Vaikka 3000 sakkoa/lapsi ja vaimo. Luulisi että vieminen loppuisi, ja perheet saisivat olla onnellisia. Kieroja on ja tulee aina olemaan jos niitä ei pysäytetä.
      On varmaan kiva nähdä lasten kaipaus kun ei ole enää isää ja vaimon yksin hoitavat kaikki asiat kun mies hylkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe