Miehen vaihtovuodet

meilläeimiesvaihdu

Miksi mies vaihtaa akkaa kuin paitaa? Lhes kaikki miehet ottaa uuden akan parin vuoden välein, eikä välitä omista lapsistaan vaikka tekee niitä lisää uusien kanssa. Eikä mies välitä naisten lapsitakaan vaan yhtälailla jättää heidätkin kuin omat, onneksi niin.
Naapurin ukko on jo vaihtanut neljänteen eukkoon, ja kersoja on ties missä. Veikkaan et on suuren lapsiluvun isä.
Naisilla on hankalaa viahtaa miestä kun lapset jäävät aina rakkaan äidin luokse, äiti ei lapsiaan vaihda, miehet saa odottaa. Miehelle se on helpompaa kun lapset voi jättää idin luokse joka ei heitä jätä, mies vaan naattii omasta olostaan ja uusista naisista. Me kaikki ollaan samaa mieltä tästä asiasta.

5

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirius

Miehet ovat yhtä epäluotettavia olivatpa minkä ikäisiä tahansa. Jopa 60-70 vielä saa ihmetellä kun sähköpostiin tulee naisilta treffipyyntöjä ja suoranaisia panoehdotuksia.Mies väittää ettei ole koskaan treffipalstoilla käynyt. Haloo! Kaikki on kuulemma roskapostia
      Eräskin nainen jopa tiesi missä mieheni asuu.Että tällaisten miesten kanssa olemme melkein kolo elämämme eläneet.Kyllä nyt harmittaa.Loppuelämä pilalla. En varmasti ole ainoa.

• pop98

Jaa..a, ainakin minun tuttavapiirissä eron hakee 80%:sti nainen, ja poikkeuksetta on ollut uusi mies(yleensä salaisesti) kuvioissa jo ennen eroa.
      Takavuosikymmeninä miehet kohelsi, nyt naiset on ottaneet valtikan ja harrastatavat tuota moninkertaisesti miehiin verrattuna.
      Tervetuloa 2000 luvulle,.

• mekkk

Miehillä sinkkuaika viettämättä nuorena ja tulee se vapauden kaipuu ja perhe-elämä ei kiinnosta jos vaikka naisesta paljatuu oikea pirttihirmu. Itse vakiinnuin kunnolla 30 v ja oli niitä pidempiä suhteita aikaisemmin mutta ei oikein toiminut ja oli muutama määräilevä nainen ja minhän teen niinkuin haluan. Nyt jo yli 28v ollut parisuhteessa saman naisen kanssa ja ei ole tarvetta vaihtaa mihinkään ja lapsikin jo aikuinen ja se siitä. Ne jotka vaihtavat naistaan usein eivät itsekkään tiedä mitä haluavat,

• täytt.ä

paskaa

• ytytytytyt

Monesti joku tulee aina hyvän liiton väliin ja vie miehen, nämä on kauheita ihmisiä, jotka rikkovat toisten perheen koska heillä itsellään ei ole koskaan ollut, ei muillakaan saa olla. Surullista että toiset naiset ovat niin sairaita, että haluavat miehen jättävän omat lapset ja perheen. Itseksätä josta pitäisi saada rangaistus. Vaikka 3000 sakkoa/lapsi ja vaimo. Luulisi että vieminen loppuisi, ja perheet saisivat olla onnellisia. Kieroja on ja tulee aina olemaan jos niitä ei pysäytetä.
      On varmaan kiva nähdä lasten kaipaus kun ei ole enää isää ja vaimon yksin hoitavat kaikki asiat kun mies hylkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe