Greenday faneja?

HinniBunny

Nii löytyykö muita?

25

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkumyy_

      Green Day on paras. :)

      • eikä

        Pop? onks green day poppia?? :O


      • .....
        eikä kirjoitti:

        Pop? onks green day poppia?? :O

        Ennenhän Green Day oli selvä jätkien bändi, mutta nyt siitä on ihmeen kaupalla tullut "teinix" jotain
        kamaa =(


    • -minä vaa-

      täysin samaa mieltä. american idiot is the best. ja on se huippu se boulevard of broken dreamskin. rulex!

      • ...

        Ootko ees kuullut muita biisejä kuin noi kaks?


    • ...

      Green Day (eli erikseen kirjoitettuna), ja sopisi paremmin rock-osastolle.

    • rokkarijätkä

      Green Day poppia?!?...se on kyl rokkia, tai punkrokkia jos oikee tarkkoja ollaa. Mut kuiteski joo kyl se todella hyvä bändi on

    • LizzieMcGuire

      Ei oo kauheen kivaa kuultavaa ku se laulaja hönöttää sillee...

      • dominated love slave

        Billie Joella on tosi ihana ja söpö lauluääni!!


    • green

      joo tääl on! Green day on paras:)

    • britneyfaniforever

      se on ihan paras bändi!!! se tulee aina olemaa paras ROCK bändi ;)

      • noniinXXX

        hei tiettekö te ees muita kappaleita kun boulevard of broken dreams ja american idiot?? ja tiedättekö koska green day on tehny ekan levyn.. ootteko kuullu yhtään vanhaa biisiä?? tää on ihan hirveetä tää green dayn suosio.. kaikki wannabe britneyt kuuntelee sitä kaikki 7 vuotiaasta 18 vuotiaisii.. ja kukaan ei tiedä mistään mitään.. ja luulee et se on poppia... tai no niinhän se nyt alkaa jo olemaa mutta.. jos joku on löytänyt green dayn jo edes vuonna 2003 niin arvostan tätä henkilöä.. se merkkaa että ei oo kahden viikon green day fani american idiotin ja boulevardin perusteella


      • jeppe
        noniinXXX kirjoitti:

        hei tiettekö te ees muita kappaleita kun boulevard of broken dreams ja american idiot?? ja tiedättekö koska green day on tehny ekan levyn.. ootteko kuullu yhtään vanhaa biisiä?? tää on ihan hirveetä tää green dayn suosio.. kaikki wannabe britneyt kuuntelee sitä kaikki 7 vuotiaasta 18 vuotiaisii.. ja kukaan ei tiedä mistään mitään.. ja luulee et se on poppia... tai no niinhän se nyt alkaa jo olemaa mutta.. jos joku on löytänyt green dayn jo edes vuonna 2003 niin arvostan tätä henkilöä.. se merkkaa että ei oo kahden viikon green day fani american idiotin ja boulevardin perusteella

        Kiitos, olen ihan samaa mieltä.TEINIXIT on kuullu vaan pari green dayn biisiä ja fanittaa nyt ihan kympillä sitä. mun serkku on 8 ja tykkää siitä..niin just siitä yhestä biisistä.
        VOI VITTU!


      • HinniBunny
        noniinXXX kirjoitti:

        hei tiettekö te ees muita kappaleita kun boulevard of broken dreams ja american idiot?? ja tiedättekö koska green day on tehny ekan levyn.. ootteko kuullu yhtään vanhaa biisiä?? tää on ihan hirveetä tää green dayn suosio.. kaikki wannabe britneyt kuuntelee sitä kaikki 7 vuotiaasta 18 vuotiaisii.. ja kukaan ei tiedä mistään mitään.. ja luulee et se on poppia... tai no niinhän se nyt alkaa jo olemaa mutta.. jos joku on löytänyt green dayn jo edes vuonna 2003 niin arvostan tätä henkilöä.. se merkkaa että ei oo kahden viikon green day fani american idiotin ja boulevardin perusteella

        Ei mun kysymykseni ollut tarkoitus aiheuttaa kränää! Kysyin vain täysin viattomana ja rehellisesti: onko greenday faneja?
        Ja kyllä joo, olen tiennyt greendayn olemassa olosta jo kauan. He ovat olleet yhdessä jo seitsemän vuotta soittaen bändissä, mutta nousseet nyt viime päivinä enemmän suosioon american idiotin ja boulevard of brouken dreamsin avulla. Et kyllä sitä tykätään greendaysta muutenkin kuin vaan niistä kahdesta kipaleesta!


      • dominated love slave

        tai ainakin vanha tuotanto on enemmän punkkia, nythän GD on kehittyny popimpaan suuntaan..


      • dominated love slave
        noniinXXX kirjoitti:

        hei tiettekö te ees muita kappaleita kun boulevard of broken dreams ja american idiot?? ja tiedättekö koska green day on tehny ekan levyn.. ootteko kuullu yhtään vanhaa biisiä?? tää on ihan hirveetä tää green dayn suosio.. kaikki wannabe britneyt kuuntelee sitä kaikki 7 vuotiaasta 18 vuotiaisii.. ja kukaan ei tiedä mistään mitään.. ja luulee et se on poppia... tai no niinhän se nyt alkaa jo olemaa mutta.. jos joku on löytänyt green dayn jo edes vuonna 2003 niin arvostan tätä henkilöä.. se merkkaa että ei oo kahden viikon green day fani american idiotin ja boulevardin perusteella

        itse en ole todellakaan mikään wannabe, vaikka olenkin löytänyt green dayn musan uusimman levyn myötä. Mulla on kaikki Green Dayn levyt, ja ihan aidosti fanitan bändiä.Mitä mä sille voin, että en oo löytäny bändin musaa, esim vuonna 2003?? Jos olisin kuullut sitä jo silloin, olisin alkanut fanittaan sitä.. Olen myös tullut siihen tulokseen, että ne uudet biisit on ihan paskoja jos vertaa vanhaan tuotantoon. Eli jos American Idiot tai Boulevard of Broken Dreams on jonkun mielestä niiden paras biisi, niin aika alas on kyllä vajottu.


      • Juutotanoin
        noniinXXX kirjoitti:

        hei tiettekö te ees muita kappaleita kun boulevard of broken dreams ja american idiot?? ja tiedättekö koska green day on tehny ekan levyn.. ootteko kuullu yhtään vanhaa biisiä?? tää on ihan hirveetä tää green dayn suosio.. kaikki wannabe britneyt kuuntelee sitä kaikki 7 vuotiaasta 18 vuotiaisii.. ja kukaan ei tiedä mistään mitään.. ja luulee et se on poppia... tai no niinhän se nyt alkaa jo olemaa mutta.. jos joku on löytänyt green dayn jo edes vuonna 2003 niin arvostan tätä henkilöä.. se merkkaa että ei oo kahden viikon green day fani american idiotin ja boulevardin perusteella

        Itse olen green day fani ollut vasta noin vuoden mutta tiedän kyseisestä bändistä paljon ja kuuntelen myös vanhaa materiaalia! olen vasta 12v joten tuskin mä joskus 6v fanittasin green daytä siis puhun nyt tosta kun sanoit että on löytänyt green dayn vuonna 2003 , myös uudempi fani voi pitää green daystä!


    • tyttö joka kuoli unissasi

      Ei tää kyllä tänne kuuluO_O Ja LizzieMCguirelle tiedoksi, että BillieJoe ei hönötä.. Hilary Duffisi taas ei osaa laulaa.. se vaan rääkyy..

      • is to die in tragedy

        Tiedättekö...Green day ei näillä näkymin kuulu mihinkään osastoon, se on hylkiö! Joka ainoalla genrellä on lukenu, että "ei se tänne kuulu, se kuuluu sinne ja sinne..." MITEN ON AINA MAHDOLLISTA, ETTÄ OLLAAN VÄÄRÄLLÄ OSASTOLLA! PAINUKAA NYT VITTUUN GENREJENNE KANSSA!

        p.s.oon kuullu enemmän kuin ne kaks kuuluisaa biisiä, ja sanonpa vaan, että parempiakin on!


      • HinniBunny
        is to die in tragedy kirjoitti:

        Tiedättekö...Green day ei näillä näkymin kuulu mihinkään osastoon, se on hylkiö! Joka ainoalla genrellä on lukenu, että "ei se tänne kuulu, se kuuluu sinne ja sinne..." MITEN ON AINA MAHDOLLISTA, ETTÄ OLLAAN VÄÄRÄLLÄ OSASTOLLA! PAINUKAA NYT VITTUUN GENREJENNE KANSSA!

        p.s.oon kuullu enemmän kuin ne kaks kuuluisaa biisiä, ja sanonpa vaan, että parempiakin on!

        Hylkiö olet ite kun toisilla on erilaine musamaku kuin sulla. SORRY!


      • is to die in tradegy
        HinniBunny kirjoitti:

        Hylkiö olet ite kun toisilla on erilaine musamaku kuin sulla. SORRY!

        Mikä Green dayssä sitten on susta vikana? Onks se joku ongelma, että tykkään niiden muusta tuotannosta enemmän? Ò__Ó

        Mun oli tarkotus sanoa, että joka ainoassa keskustelussa, jossa aihe on Green day, joku ääliö tulee ja sanoo, että "väärä osasto", kuten täälläkin! "Green day ei ole poppia, Green day ei ole punkkia, Green day ei ole rockia..." Niin mikä ihme hylkiö tää nyt sitten on, kun mihinkään se ei näytä kuuluvan edes sen vertaa, että vois keskustella asiallisesti?


      • Sukka
        is to die in tradegy kirjoitti:

        Mikä Green dayssä sitten on susta vikana? Onks se joku ongelma, että tykkään niiden muusta tuotannosta enemmän? Ò__Ó

        Mun oli tarkotus sanoa, että joka ainoassa keskustelussa, jossa aihe on Green day, joku ääliö tulee ja sanoo, että "väärä osasto", kuten täälläkin! "Green day ei ole poppia, Green day ei ole punkkia, Green day ei ole rockia..." Niin mikä ihme hylkiö tää nyt sitten on, kun mihinkään se ei näytä kuuluvan edes sen vertaa, että vois keskustella asiallisesti?

        Oon green day fani.mut bändin parhaita biisejä ei ole todellakaan American idiot tai Boulevard of broken dreams(vaikka hyviä nekin).Parhaita ovat esim. Macy's day parade ja good riddance.Ja green day on kallistunu eniten Rockin puolelle.


    • Jensukka

      myöhästynyt tästä koska en ole huomannut tätä jaa totta puhuen olen Green Dayn FANI! iso veljeni on myös, mutta olen myös Good Char loten FANI! ja onks muuten joku teistä mut musta se on huippu=)=)

      • Jensukka

        Good Charloten


    • ounkrockgirl

      Green day on paras. Se on musiikkia parhaimmillaan. Multa löytyy kaikki niiden levyt ja koneella on kaikki musavideot. Oon diggaillu sitä tosta 96-vuodesta lähtien ja aina vaa paranee =) keikalle kun joskus viel pääsis..olihan ne suomessa -95

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe