Nii löytyykö muita?
Greenday faneja?
25
1084
Vastaukset
- Pikkumyy_
Green Day on paras. :)
- eikä
Pop? onks green day poppia?? :O
- .....
eikä kirjoitti:
Pop? onks green day poppia?? :O
Ennenhän Green Day oli selvä jätkien bändi, mutta nyt siitä on ihmeen kaupalla tullut "teinix" jotain
kamaa =(
- -minä vaa-
täysin samaa mieltä. american idiot is the best. ja on se huippu se boulevard of broken dreamskin. rulex!
- ...
Ootko ees kuullut muita biisejä kuin noi kaks?
- ...
Green Day (eli erikseen kirjoitettuna), ja sopisi paremmin rock-osastolle.
- rokkarijätkä
Green Day poppia?!?...se on kyl rokkia, tai punkrokkia jos oikee tarkkoja ollaa. Mut kuiteski joo kyl se todella hyvä bändi on
- LizzieMcGuire
Ei oo kauheen kivaa kuultavaa ku se laulaja hönöttää sillee...
- dominated love slave
Billie Joella on tosi ihana ja söpö lauluääni!!
- green
joo tääl on! Green day on paras:)
- britneyfaniforever
se on ihan paras bändi!!! se tulee aina olemaa paras ROCK bändi ;)
- noniinXXX
hei tiettekö te ees muita kappaleita kun boulevard of broken dreams ja american idiot?? ja tiedättekö koska green day on tehny ekan levyn.. ootteko kuullu yhtään vanhaa biisiä?? tää on ihan hirveetä tää green dayn suosio.. kaikki wannabe britneyt kuuntelee sitä kaikki 7 vuotiaasta 18 vuotiaisii.. ja kukaan ei tiedä mistään mitään.. ja luulee et se on poppia... tai no niinhän se nyt alkaa jo olemaa mutta.. jos joku on löytänyt green dayn jo edes vuonna 2003 niin arvostan tätä henkilöä.. se merkkaa että ei oo kahden viikon green day fani american idiotin ja boulevardin perusteella
- jeppe
noniinXXX kirjoitti:
hei tiettekö te ees muita kappaleita kun boulevard of broken dreams ja american idiot?? ja tiedättekö koska green day on tehny ekan levyn.. ootteko kuullu yhtään vanhaa biisiä?? tää on ihan hirveetä tää green dayn suosio.. kaikki wannabe britneyt kuuntelee sitä kaikki 7 vuotiaasta 18 vuotiaisii.. ja kukaan ei tiedä mistään mitään.. ja luulee et se on poppia... tai no niinhän se nyt alkaa jo olemaa mutta.. jos joku on löytänyt green dayn jo edes vuonna 2003 niin arvostan tätä henkilöä.. se merkkaa että ei oo kahden viikon green day fani american idiotin ja boulevardin perusteella
Kiitos, olen ihan samaa mieltä.TEINIXIT on kuullu vaan pari green dayn biisiä ja fanittaa nyt ihan kympillä sitä. mun serkku on 8 ja tykkää siitä..niin just siitä yhestä biisistä.
VOI VITTU! - HinniBunny
noniinXXX kirjoitti:
Ei mun kysymykseni ollut tarkoitus aiheuttaa kränää! Kysyin vain täysin viattomana ja rehellisesti: onko greenday faneja?
Ja kyllä joo, olen tiennyt greendayn olemassa olosta jo kauan. He ovat olleet yhdessä jo seitsemän vuotta soittaen bändissä, mutta nousseet nyt viime päivinä enemmän suosioon american idiotin ja boulevard of brouken dreamsin avulla. Et kyllä sitä tykätään greendaysta muutenkin kuin vaan niistä kahdesta kipaleesta! - dominated love slave
tai ainakin vanha tuotanto on enemmän punkkia, nythän GD on kehittyny popimpaan suuntaan..
- dominated love slave
noniinXXX kirjoitti:
itse en ole todellakaan mikään wannabe, vaikka olenkin löytänyt green dayn musan uusimman levyn myötä. Mulla on kaikki Green Dayn levyt, ja ihan aidosti fanitan bändiä.Mitä mä sille voin, että en oo löytäny bändin musaa, esim vuonna 2003?? Jos olisin kuullut sitä jo silloin, olisin alkanut fanittaan sitä.. Olen myös tullut siihen tulokseen, että ne uudet biisit on ihan paskoja jos vertaa vanhaan tuotantoon. Eli jos American Idiot tai Boulevard of Broken Dreams on jonkun mielestä niiden paras biisi, niin aika alas on kyllä vajottu.
- Juutotanoin
noniinXXX kirjoitti:
Itse olen green day fani ollut vasta noin vuoden mutta tiedän kyseisestä bändistä paljon ja kuuntelen myös vanhaa materiaalia! olen vasta 12v joten tuskin mä joskus 6v fanittasin green daytä siis puhun nyt tosta kun sanoit että on löytänyt green dayn vuonna 2003 , myös uudempi fani voi pitää green daystä!
- tyttö joka kuoli unissasi
Ei tää kyllä tänne kuuluO_O Ja LizzieMCguirelle tiedoksi, että BillieJoe ei hönötä.. Hilary Duffisi taas ei osaa laulaa.. se vaan rääkyy..
- is to die in tragedy
Tiedättekö...Green day ei näillä näkymin kuulu mihinkään osastoon, se on hylkiö! Joka ainoalla genrellä on lukenu, että "ei se tänne kuulu, se kuuluu sinne ja sinne..." MITEN ON AINA MAHDOLLISTA, ETTÄ OLLAAN VÄÄRÄLLÄ OSASTOLLA! PAINUKAA NYT VITTUUN GENREJENNE KANSSA!
p.s.oon kuullu enemmän kuin ne kaks kuuluisaa biisiä, ja sanonpa vaan, että parempiakin on! - HinniBunny
is to die in tragedy kirjoitti:
Tiedättekö...Green day ei näillä näkymin kuulu mihinkään osastoon, se on hylkiö! Joka ainoalla genrellä on lukenu, että "ei se tänne kuulu, se kuuluu sinne ja sinne..." MITEN ON AINA MAHDOLLISTA, ETTÄ OLLAAN VÄÄRÄLLÄ OSASTOLLA! PAINUKAA NYT VITTUUN GENREJENNE KANSSA!
p.s.oon kuullu enemmän kuin ne kaks kuuluisaa biisiä, ja sanonpa vaan, että parempiakin on!Hylkiö olet ite kun toisilla on erilaine musamaku kuin sulla. SORRY!
- is to die in tradegy
HinniBunny kirjoitti:
Hylkiö olet ite kun toisilla on erilaine musamaku kuin sulla. SORRY!
Mikä Green dayssä sitten on susta vikana? Onks se joku ongelma, että tykkään niiden muusta tuotannosta enemmän? Ò__Ó
Mun oli tarkotus sanoa, että joka ainoassa keskustelussa, jossa aihe on Green day, joku ääliö tulee ja sanoo, että "väärä osasto", kuten täälläkin! "Green day ei ole poppia, Green day ei ole punkkia, Green day ei ole rockia..." Niin mikä ihme hylkiö tää nyt sitten on, kun mihinkään se ei näytä kuuluvan edes sen vertaa, että vois keskustella asiallisesti? - Sukka
is to die in tradegy kirjoitti:
Mikä Green dayssä sitten on susta vikana? Onks se joku ongelma, että tykkään niiden muusta tuotannosta enemmän? Ò__Ó
Mun oli tarkotus sanoa, että joka ainoassa keskustelussa, jossa aihe on Green day, joku ääliö tulee ja sanoo, että "väärä osasto", kuten täälläkin! "Green day ei ole poppia, Green day ei ole punkkia, Green day ei ole rockia..." Niin mikä ihme hylkiö tää nyt sitten on, kun mihinkään se ei näytä kuuluvan edes sen vertaa, että vois keskustella asiallisesti?Oon green day fani.mut bändin parhaita biisejä ei ole todellakaan American idiot tai Boulevard of broken dreams(vaikka hyviä nekin).Parhaita ovat esim. Macy's day parade ja good riddance.Ja green day on kallistunu eniten Rockin puolelle.
- Jensukka
myöhästynyt tästä koska en ole huomannut tätä jaa totta puhuen olen Green Dayn FANI! iso veljeni on myös, mutta olen myös Good Char loten FANI! ja onks muuten joku teistä mut musta se on huippu=)=)
- Jensukka
Good Charloten
- ounkrockgirl
Green day on paras. Se on musiikkia parhaimmillaan. Multa löytyy kaikki niiden levyt ja koneella on kaikki musavideot. Oon diggaillu sitä tosta 96-vuodesta lähtien ja aina vaa paranee =) keikalle kun joskus viel pääsis..olihan ne suomessa -95
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019