Kannattaako mennä hänen kanssaan treffeille?

ertyuids

Tutustuin naiseen deittipalvelun kautta. Vaikutti mukavalta, mutta myöhemmin muuttui etäiseksi. Hän myöhemmin laitteli viestiä ja vastasin siihen sekä kyselin kuulumisia. Kuukauden päästä hän päätti vasta vastata ja ehdotti treffejä. Musta tuntuu hänellä ei ole mennyt hyvin deittimaailmassa ja olen vähän niin kuin johon hän voisi "tyytyä" deittaamaan "vihdoin". En itse koe asiaa kauhean rohkaisevana. Mitä teille tulee mieleen? Kannattaako tavata?

10

2082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lycka-Till

      Onhan se riski. Mutta kysy ensin itseltäsi haluatko olla jonkun herra C tai D tai "viimeinen oljenkorsi"? Aivan kuten työn etsinnässäkin: jos lähetät firmaan CV:n mutta ei kuukauteen kuulu mitään ja sitten yllättäen aamulla soitetaan että tuletko haastatteluun - se kielii siitä että juttu haisee ja että "mahdollisuutena" mainostettu työ onkin paskaduuni.

      • ertyuids

        Työpaikka onkin hiukan eri asia. Jokainen tarvitsee töitä. Deittailu onkin lähempänä henkilökohtaista maailmaa ja ihminen ei välttämättä tartte huonoa deittikokemusta. Huonot deitit tuo enemmän epävarmuutta.


    • kerrosittenmitenkävi

      Eihän tuo imartelevaa ole. Itsekin epäröisin, treffeille pitäisi lähteä hyvissä ja odottavissa fiiliksissä.
      Jos tunnet itsesi altavastaajaksi, asetelma on ihan nurinkurinen. Älä lähde.

      Toisaalta hänellä on voinut olla henkilökohtaisia vaikeuksia, jolloin deittailu on kaukana mielestä,
      Kysy suoraan. Että mitähän tästä pitäisi ajatella, kun vasta nyt ottaa yhteyttä?

    • Naine.nnnnnn

      Älä spekuloi.
      En jaksa nettideittailla juurikaan. Saatan lähettää vastauksen vasta kuukauden päästä. Mies vastaa tai ei. Nettideitti ei kerro juurikaan mitään. Näkemällä selviää kemiat.
      Kärsivällisyys johtaa johonkin. Moni mies on kärsimätön, eikä vastaa enää ellei heille vastas heti. Kärsimättömiä ongelmatapauksia.

    • Yxineuvo

      Naiselle tepsii yksi yksinkertainen asia: Kysy asiaa suoraan. Onko hän kiinnostunut jne.? Älä hyväksy "juu ja ei"-vastauksia vaan rehellisen vastauksen.

    • neuvon

      jätä moinen hu....a omaisuuttas vaan vaanii

    • pihalle

      heti alkuunsa ennenkuin vuosien tappeluitten jälk.

    • kenkää

      perseelle:huo......a

    • annamahdollisuus

      Kyllä kannattaa saattaahan hän olla ujo ja voihan se olla että hän pitää sinusta
      livenä enemmän kuin kuvan perusteella.

    • Eiks.nii

      Mulla on ollut Tinder kuukausia. Yhden tyypin näin kerran. Nyt Tinder on vaan roikkunut. Kukaan mätseistä ei ole huonompi vaihtoehto kun heitä ei vielä tunne. Ei kannata ajatella mitään jos yhteydenpidossa pitkiä gäppejä.
      Nipotus on tylsää.
      Helpommin löytää jonkun kun ottaa rennosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      259
      2860
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      21
      2101
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      126
      1725
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      19
      1618
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1444
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1270
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      1040
    8. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1033
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1003
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      988
    Aihe