tempaus!
Eli järjestämme Levin välittömässä läheisyydessä tapahtuman huomisesta alkaen joka päivä sunnuntaille 25.2 asti. Tapahtuma on auki klo 12-20.
Tapahtumassa pääset ajamaan moottorikelkkaa radalla, joka on tehty lähinnä metsäteille ja pelloille ja radalla on myös rohkeimmille kuskeille hyppyreitä. Rata toki kulkee normaalisti myös hyppyrien vierestä.
Kelkka on Penetratorsin tuunaama Yamaha, jonka mattamustiin katteisiin on maalattu kynäruiskulla kerhomme Tatuoitu Kalu -logo. Kelkan kaksitahtimoottorin pakoputken äänenvaimennin osoittaa ylöspäin ja on täysin uniikki CNC-koneistettu peniksen muotoinen ”jyystö-torvi”.
Ajosession hinta on 20e/15min ja ajovarusteiden vuokra sisältyy hintaan. Tuoton lahjoitamme kokonaan hyväntekeväisyyteen, teini-ikäisten poikien syrjäytymistä ehkäisevään toimintaan.
Paikalla järjestäjinä ollaan minä, Bicky Royal mies sekä SUOMI-Make.
Eli jos kiinnostaa kokeilla täysin uniikkia kelkkaa hyvässä tarkoituksessa, niin tervetuloa! Ei varauksia, vaan ajot ajetaan saapumisjärjestyksessä. Viikon nopeimman ajan kellottaneelle kelkkailijalle on luvassa yllätyspalkinto! 😊
Penetrators MC:n hiihtolomaviikon hyväntekeväisyys
51
842
Vastaukset
Hyvä juttu että keräätte rahaa tollaiseen hyväntekeväisyyteen. Harmi vaan, kun on niin pitkä matka tonne Leville, ettei pääse itse osallistumaan. Mutta toivotaan että kävijöitä riittäisi ja varmaan luulisi riittävän näin hiihtolomaviikolla.
Saitteko muuten mun lähettämän ystävänpäiväkortin? Laitoin sen jo pari päivää ennen ystävänpäivää, että ehtisi ajoissa Turkuun asti. Löysin tollaisen hienon Dodge Ram- aiheisen postikortin, niin laitoin sen tulemaan teille kerhotiloille Varissuolle.
Mä vielä hieman askartelin tota korttia hienommaksi ja leikkasin siihen kortin kirjoituspuolelle aikuisviihdelehdestä pari isoa peniksen kuvaa ja sitten vielä tatuointi-lehdestä jännät Tribal-kuviot, jotka laitoin siihen peniksen päälle, että on sitten kortissa myös hieno Tatuoitu Kalu-logo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Olikin vielä oikein isot penikset siinä kortissa, eikä mitkään pikkuruiset:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Laitoin tarkoituksella toisen tällaisen tatuoidun kalun siihen ihan postimerkin vasemmalle puolelle, että jos vaikka sattuu joku aisuri-postimies sen näkemään postia teille kantaessa, niin voi vaan ajatella siinä, että "oi-voi voi", kun tietää kortin tulevan teille sinne liivijengiläisten kerhotiloille:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ajattelin heti korttia ostaessa, että teitä varmasti ilahduttaa enemmän tollaiset kunnon auto-aiheiset kortit, kun jotkut vaaleanpunaiset sydän- ja kukka-aiheiset naisellisemmat kortit. Voitte pistää kortin vaikka kerhotilojen seinälle tai jääkaapin oveen.
Suurin piirtein tollainen jyystö-Truck oli siinä teidän kortissa: https://www.google.fi/search?biw=1102&bih=564&tbm=isch&sa=1&ei=EbSJWuDlEc25kwWu4LuYDg&q=dodge ram poster&oq=dodge ram poster&gs_l=psy-ab.3..0i19k1.2754.5815.0.6429.7.4.0.3.3.0.680.1445.3-1j1j1.3.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.6.1721...0j0i30k1.0.-h5Qa-JWuWI#imgrc=72j1qlx6vlX57M:Joo hei kiitti kortista! Unohtui kiittää kaiken tän hässäkän ja järjestelyjen keskellä :)))
Siellä se kortti on tosiaan Turun kerhotilojen jääkaapin ovessa ja jääkaappi toki täynnä virolaista Saku-kaljaa ja Saaremaa vodkaa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ja taitaa siellä olla myös paistijauhelihaa mun pikku kisumisulle sekä rottweilerille :)))bicky_royal kirjoitti:
Joo hei kiitti kortista! Unohtui kiittää kaiken tän hässäkän ja järjestelyjen keskellä :)))
Siellä se kortti on tosiaan Turun kerhotilojen jääkaapin ovessa ja jääkaappi toki täynnä virolaista Saku-kaljaa ja Saaremaa vodkaa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ja taitaa siellä olla myös paistijauhelihaa mun pikku kisumisulle sekä rottweilerille :)))Joo eipä kestä, hyvä että tuli sinne perille.
Laitoin sihen ekaksi sun nimen, kun sä oot kuitenkin teidän kerhon Presidentti. Sitten lähetin ystävänpäiväkortin myös Timpan perheelle. Laitoin kortin tällä kertaa Janican nimellä, niin löysin tollaisen kortin, jonka Janica voi pistää vaikka Älvsby-talon olohuoneeseen hänen ja Timpan hääkuvan viereen:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
https://www.google.fi/search?q=muscle african man&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR3_LAhrDZAhUKKuwKHUCVCS0Q_AUICigB#imgrc=N_IYsp22K0OYtM:- kiimamira
Taas sinä kirjoittelet miesten peniksistä tänne darkkis :/
kiimamira kirjoitti:
Taas sinä kirjoittelet miesten peniksistä tänne darkkis :/
Pitihän mun lähettää Penetrators MC:n miehille ystävänpäiväkortti ja ajattelin nyt vaan kertoa sen myös muille palstalaisille, että minkälaisen kortin mä heille oikein lähetin.
- Kaljusiltikiiltää
DarkFear kirjoitti:
Pitihän mun lähettää Penetrators MC:n miehille ystävänpäiväkortti ja ajattelin nyt vaan kertoa sen myös muille palstalaisille, että minkälaisen kortin mä heille oikein lähetin.
Omasta peniksestäsi ei olekaan juuri kertomista, onhan se finan käytön seurauksena surkastunut alle katkaravun kokoiseksi nahkariekaleeksi :D
Kaljusiltikiiltää kirjoitti:
Omasta peniksestäsi ei olekaan juuri kertomista, onhan se finan käytön seurauksena surkastunut alle katkaravun kokoiseksi nahkariekaleeksi :D
Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni. Mutta ettet sä vaan itse olisi homoseksuaali, kun jos kerran tunnut olevan noin kovasti kiinnostunut mun ja ylipäätään miesten peniksistä.
- Janica_Kääpä
bicky_royal kirjoitti:
Joo hei kiitti kortista! Unohtui kiittää kaiken tän hässäkän ja järjestelyjen keskellä :)))
Siellä se kortti on tosiaan Turun kerhotilojen jääkaapin ovessa ja jääkaappi toki täynnä virolaista Saku-kaljaa ja Saaremaa vodkaa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ja taitaa siellä olla myös paistijauhelihaa mun pikku kisumisulle sekä rottweilerille :)))Laitahan ”bicky royal” tänne kuva painetusta muistelmateoksestasi. Sitä kun kuulemma on myyty jollain kirpputorilla hintaan 7,90. Yritin etsiä hakukoneilla mutta siitä ei tule osumia kuin tälle palstalle, kumma juttu :D
- kiimamira
DarkFear kirjoitti:
Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni. Mutta ettet sä vaan itse olisi homoseksuaali, kun jos kerran tunnut olevan noin kovasti kiinnostunut mun ja ylipäätään miesten peniksistä.
Sinähän se useimmissa viesteissä höpötät peniksistä.
- Kaljukin.olet
DarkFear kirjoitti:
Miksi sinä himoat miesten karvaisia peniksiä? Oletko homoseksuaali ja lantaperseaivo?
- Kerro_lisää
DarkFear kirjoitti:
Oletko sinä DarkFear kiinnostunut sen Yussufin peniksestä?
- Eki-setä
Hyvä peris, tilaisuudesta tulee varmasti kuvia tänne. Sellaisia joissa selvästi on mainitut hahmot näkyvissä lappilaisissa maisemissa ja päivämäärä ja kellonaika näkyvissä kuvissa :)))))))
Laita samalla linkki johonkin mainokseen tai ilmoitukseen, tokihan tätä muuallakin mainostetaan kuin pahaisella Sinkut-palstalla Suomi24-sivustolla :))))))))))))))- Totuus-
Tuollaisesta julkisesta hyväntekeväisyystapahtumasta tulee varmasti hyviä kuvia, ehkä videotakin:))))))))))))))))))))))))
- Idendndoodl
Taas menee periksellä tuntikausia trollihahmoilla leikkimiseen, vaikka sen ajan voisi käyttää tyttöystävän etsimiseen ;-)
Miten Peris muka liittyy tähän keskusteluun yhtään mitenkään? Eihän Peris ole tähän keskusteluun edes osallistunut, sillä kirjautuneista tyypeistä tähän on vastannut mun lisäksi vain Bicky Royal ja Paksuniska-Make.
- Pekka_Vennamo
DarkFear kirjoitti:
Miten Peris muka liittyy tähän keskusteluun yhtään mitenkään? Eihän Peris ole tähän keskusteluun edes osallistunut, sillä kirjautuneista tyypeistä tähän on vastannut mun lisäksi vain Bicky Royal ja Paksuniska-Make.
Tuo kortinlähettämistarina paljastaa taas kerran, että troll troll trollollooo on nimimerkki DarkFear 8D
Mikähän se Janican nimi mahtaa olla? Kun Janica Näätä-nimeä ei löydy Suomesta, arvelit että on tyttönimellään liikenteessä :DDD Nytkö olet saanut sen selville? :))))))))))))))))))))) Pekka_Vennamo kirjoitti:
Tuo kortinlähettämistarina paljastaa taas kerran, että troll troll trollollooo on nimimerkki DarkFear 8D
Mikähän se Janican nimi mahtaa olla? Kun Janica Näätä-nimeä ei löydy Suomesta, arvelit että on tyttönimellään liikenteessä :DDD Nytkö olet saanut sen selville? :)))))))))))))))))))))Mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedoksi vaan sulle ja kaikille se. Janica on nykyään naimisissa Timpan kanssa, joten on varmasti hänen sukunimellä nykyisin.
- black.gay.jake
DarkFear kirjoitti:
Mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedoksi vaan sulle ja kaikille se. Janica on nykyään naimisissa Timpan kanssa, joten on varmasti hänen sukunimellä nykyisin.
Onko Näätä siis salanimi? Periskin kirjoittaa aina Näädän Janskusta :D:D:D
Kummasti täällä taas keskustellaan minusta vaikka mulla ei ole mitään tekemistä tän tapahtuman suhteen. Toisaalta olis kyllä kiva käydä kokeilemassa ajotaitoja moottorikelkalla, mut en taida ehtiä enkä viitsiä lähteä näin yhtäkkiä Lappiin.
Jotenkin tästä kaikesta hälinästä tulee mieleen Cheekin biisin sanat "Jare sitä, Jare tätä, Jare, Jare, Jare, Jare Panee sitä, Panee tätä, Jare, Jare, Jare, Jare"
Sen vois hyvin muuttaa muotoon "Peris sitä, peris tätä jne..."
Mut joka tapauksessa hienoa että Penetrators MC osallistuu hyväntekeväisyyteen ja keskittää avun nimenomaan syrjäytymisvaarassa oleviin poikiin 👍Joo näköjään palstalle on pesiytynyt näitä trolleja jotka ottavat silmätikukseen vähänkään menestyneempiä miehiä kuten minut, sut, DarkFearin, Maken jne.
Pidetään fokus siinä Penetrators Teamin karting-projektissa :))))))))))))- Mohammed_Liljalaakso
bicky_royal kirjoitti:
Joo näköjään palstalle on pesiytynyt näitä trolleja jotka ottavat silmätikukseen vähänkään menestyneempiä miehiä kuten minut, sut, DarkFearin, Maken jne.
Pidetään fokus siinä Penetrators Teamin karting-projektissa :))))))))))))Mihinkäs se MotoGp-talli katosi, se josta "todisteena" palstalle postattiin kuva Mika Kallion pyörästä, johon oli photoshopattu "timppa ei oo mun oikea iskä"? :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:
Mihinkäs se MotoGp-talli katosi, se josta "todisteena" palstalle postattiin kuva Mika Kallion pyörästä, johon oli photoshopattu "timppa ei oo mun oikea iskä"? :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ei se minnekään ole kadonnut. Poikani Bicky Jr, jonka OIKEA iskä mä olen, ajaa MotoGP:ssä Penetrators MotoGP Teamin väreissä ja Periksen kanssa ollaan laadittu suunnitelmia noiden nelipyöräisten suhteen.
- Giacomo_Agostini
bicky_royal kirjoitti:
Ei se minnekään ole kadonnut. Poikani Bicky Jr, jonka OIKEA iskä mä olen, ajaa MotoGP:ssä Penetrators MotoGP Teamin väreissä ja Periksen kanssa ollaan laadittu suunnitelmia noiden nelipyöräisten suhteen.
Kumma ettei MotoGP sarjan nettisivuilla mainita mitään Penetrators-tallista eikä siitä löydy mitään muutakaan viitettä muualta kuin tältä palstalta :D
- kiinnostunutlomalainen
Mistä löydän lisätietoa tästä tapahtumasta?
- Mohammed_Liljalaakso
Niin peris, pistä linkkiä, että hiihtolomalaiset osaa mennä paikalle:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Levillä on mainoksia useilla ilmoitustauluilla ja niissä on myös ohjeet että miten löytää tapahtumapaikalle :))))))))))))))))))))))))))))
- kiinnostunutlomalainen
bicky_royal kirjoitti:
Levillä on mainoksia useilla ilmoitustauluilla ja niissä on myös ohjeet että miten löytää tapahtumapaikalle :))))))))))))))))))))))))))))
Ei ne ilmoitustaulut tänne etelään näy.
- nohuhuhuh
bicky_royal kirjoitti:
Ja työnsankari on herännyt aikaisin aamulla keretäkseen tienaamaan elantoaan. Silti löytyy kiireisestä aikataulusta aikaa laittaa muutama viesti palstalle heti aamutuimaan. Ja sitten näin ahkera ja energinen kaveri ei löydä naista :-o.
nohuhuhuh kirjoitti:
Ja työnsankari on herännyt aikaisin aamulla keretäkseen tienaamaan elantoaan. Silti löytyy kiireisestä aikataulusta aikaa laittaa muutama viesti palstalle heti aamutuimaan. Ja sitten näin ahkera ja energinen kaveri ei löydä naista :-o.
Jos nyt Peristä tarkoitat, niin eihän Peris ole tänä aamuna tai koko päivänä tänne vielä mitään kirjoitellut, kun Bicky Royal vaan näkyi tossa jotain puoli kuuden aikaan aamulla kirjoittaneen. Tiedä vaikka Peris olisi ollut tuolloin vielä nukkumassa.
Varmaan ollut Bicky Royal-miehellä jotain aikaista menoa aamulla, kun on jo puoli kuuden aikaan palstalla kirjoitellut.
- Feikitvittuun
Trolli kirjottelee itsensä tekemille profiileille?? On varmaan hyvä elämä.
- Eki-setä
Ei hyvä elämä, mutta periksen elämä :/
- DarkPenis
Mulla kun sitä onkin haaroissani hyvälaatuinen ja kookas penis, kuten Andrea Pirlolla ja muilla EUROOPPALAISILLA miehillä sitä pitääkin olla!!!!!!!! Että tietäkää te SE!!!!!!!!!
- hmmmmmmmmm
DarkFear kirjoitti:
Tämä oli kyllä erinomaisen hyvin sanottu:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mua on monesti kiinnostunut tietää, että pitääkö toi ylläoleva väite sun kohdallasi paikkansa? Ei tarvi mitään mittoja ruveta sen enempää kertomaan - kerro vaan, että onko se sun kohdallasi totta vai ei?
hmmmmmmmmm kirjoitti:
Mua on monesti kiinnostunut tietää, että pitääkö toi ylläoleva väite sun kohdallasi paikkansa? Ei tarvi mitään mittoja ruveta sen enempää kertomaan - kerro vaan, että onko se sun kohdallasi totta vai ei?
Miksi se sua ylipäätään noin kiinnostaa?? Oletko itse homo, vai miksi muuten oot noin kiinnostunut toisten miesten peniksistä ja niiden koosta?
- hmmmmmmmmm
Kyllä mä olen ihan heteronainen :))))))))))))))
Kerro jo, kerro!
Huh heijaa, ihan hyvin saatiin fyrkkaa kasaan jo heti ekana päivänä ja porukkaa kävi niin paljon, että jouduttiin bookkaamaan osa huomiselle vaikka alun perin oli tarkoitus että ei mitään ajanvarauksia.
On se vaan hienoa katsoa ja kuunnella kun kone huutaa kovaa ja korkealta ja peniksen muotoisesta "jyystö-torvesta" tupruttelee ulos CO2, häkä, hiilivety, jäännöshappi jne. kaikkia mahdollisia päästöjä. Että terveiset vaan Timpalle Liljalaaksoon KJÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄ!On se hienoa, kun teillä on vielä ihan peniksen muotoiset jyystö-torvet:))))))))))))))))))))))))))))))))
Timppa varmaan olisi valinnut mieluummin jotain ekologisempia insinööreille sopivia moottorikelkkoja suoraan VGA:n tehtailta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- ekologinen_mies
Eikös sulle ja Timpalle ole koskaan tullut mieleen, että voisitte vähän luopua tosta kulutuksestanne maapallon hyväksi?
Säkin voisit vaihtaa ne bansasyöpöt amerikanrautasi vaikka polkupyörään, niin ainakin sun ekologinen jalanjälkesi pienenisi tuntuvasti mitä tulee ilmastonmuutoksen vauhdittamiseen.
Voisit myös opetella käyttämään kondomia, niin ei tarvitsisi maapallon kantaa sun kymmeniä tuottamiasi jälkeläisiä.
Ja Timppa voisi luopua Älvsby-talostaan ja työpaikastaan, ja muuttaa vaikka maalle johonkin vanhaan puutaloon ja harjoittaa pienimuotoista luontaistaloutta. Lisäksi Timppa voisi vaihtaa Prisman einesruuat terveelliseen ja kestävästi tuotettuun lähiruokaan.
Myös Janica voisi luopua niistä jokavuotisista seksilomareissuistaan etelään. ekologinen_mies kirjoitti:
Eikös sulle ja Timpalle ole koskaan tullut mieleen, että voisitte vähän luopua tosta kulutuksestanne maapallon hyväksi?
Säkin voisit vaihtaa ne bansasyöpöt amerikanrautasi vaikka polkupyörään, niin ainakin sun ekologinen jalanjälkesi pienenisi tuntuvasti mitä tulee ilmastonmuutoksen vauhdittamiseen.
Voisit myös opetella käyttämään kondomia, niin ei tarvitsisi maapallon kantaa sun kymmeniä tuottamiasi jälkeläisiä.
Ja Timppa voisi luopua Älvsby-talostaan ja työpaikastaan, ja muuttaa vaikka maalle johonkin vanhaan puutaloon ja harjoittaa pienimuotoista luontaistaloutta. Lisäksi Timppa voisi vaihtaa Prisman einesruuat terveelliseen ja kestävästi tuotettuun lähiruokaan.
Myös Janica voisi luopua niistä jokavuotisista seksilomareissuistaan etelään.Luulen että Timpan perheessä hänen poikansa Bicky jr. ei kyllä suostuisi muuttamaan mihinkään maaseudulle johonkin vanhaan surkeaan puutaloon, sillä hän muuttaisi varmaan mieluummin OIKEAN isänsä luokse kerrostaloon Varissuolle:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eikä se Bicky Royal-mies suostuisi hienoja jyystö-Truckeja mihinkään polkupyöriin vaihtamaan, kun ne ovat tärkeä osa EUROOPPALAISEN MIEHEN identiteettiä:))))))))))))))))))))))))))))))) Ja niistä näkyy myös hyvin se miehen varallisuus.
Sitä paitsi ne Prisman Arki-tuotteet ovat Timpan mielestä niin hyvää perheruokaa, että ei niitä sovi vaihtaa mihinkään lähiruokaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mulle tarjoutui tälle illalle sivuduunia kun menen yhteen aikuisten baariin miesstrippariksi :))))))))))))
Ajattelin pukeutua metsurin vaatteisiin, jotka riisun vähitellen paljastaen mun öljytyn kroppani. Sitten kun on housut heitetty pois, niin sidon moottorisahan käynnistysnarun penikseni ympärille ja käynnistän sahan :))))))))))))))) Sen jälkeen vielä kahvakuulan nostelua peniksellä:))))))))))))))))))))))
Esityksen taustamusiikiksi olen valinnut Adam Lambertin For Your Entertainment, Queenin I Want To Break Free sekä Judas Priestin Turbo Lover biisit :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ja hei oikeesti kiitti ihmiset kun ootte osallistuneet tähän meidän hyväntekeväisyystapahtumaan! Näin voimme auttaa syrjäytymisvaarassa olevia poikia ja pyrkiä siihen että Suomeen kasvaa yhä vähemmän HC-ätmejä.- kiimamira
Tuollaisiaon siis äitinsä kanssa asuvan aikamiespojan haaveet :)
kiimamira kirjoitti:
Tuollaisiaon siis äitinsä kanssa asuvan aikamiespojan haaveet :)
Nyt meni vähän ohi... Voitko selventää? Mä muutin pois kotoa heti 18-vuotiaana silloin kun asuin vielä kotimaassani Belgiassa.
Viime kesänä kävin Brysselissä moikkaamassa äitiäni Debbie:tä mutta ihan omillani olen asunut koko aikuisiän että tiedäkin sä vaan se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bicky_royal kirjoitti:
Nyt meni vähän ohi... Voitko selventää? Mä muutin pois kotoa heti 18-vuotiaana silloin kun asuin vielä kotimaassani Belgiassa.
Viime kesänä kävin Brysselissä moikkaamassa äitiäni Debbie:tä mutta ihan omillani olen asunut koko aikuisiän että tiedäkin sä vaan se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Niin mistäköhän joku sellaista on keksinyt, että sä muka asuisit enää äitisi luona. Kaikkea ne toiset keksii, vaikka sähän asut sun omassa kämpässä Varissuolla.
Onko sun poikasi Bicky jr. vielä puhunut siitä omilleen muuttamisesta? Voisi olla Timpalle säästöä luvassa, jos sun poika muuttaisi omaan asuntoonsa:))))))))))))))))- Metri-Helena
bicky_royal kirjoitti:
Viime kesänä kävin Brysselissä moikkaamassa äitiäni Debbie:tä mutta ihan omillani olen asunut koko aikuisiän että tiedäkin sä vaan se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Periksellä vaan silmät niin loistaa
bickynä kun hän trollata saa
:-) - LeenaFear
DarkFear kirjoitti:
Niin mistäköhän joku sellaista on keksinyt, että sä muka asuisit enää äitisi luona. Kaikkea ne toiset keksii, vaikka sähän asut sun omassa kämpässä Varissuolla.
Onko sun poikasi Bicky jr. vielä puhunut siitä omilleen muuttamisesta? Voisi olla Timpalle säästöä luvassa, jos sun poika muuttaisi omaan asuntoonsa:))))))))))))))))Koska sinä pikku-Dark tuot tämän poikaystäväsi Bickyn meille kotiin näytille? Me olemme isän kanssa jo kovasti odotelleet teitä kylään. Kotiseudun tyypitkin ovat tosi iloisia, kun seurustelet sitä vaan ihan oikein presidentin kanssa.
Hyvä juttu, kun sait töitä illaksi. Varmasti naiset tykkävät kovasti sun metsurin asusta ja ohjelmanumerostasi:))))))))))))))))))))))))))
Kerro toki myöhemmin, että miten työkeikka meni.No nehän kävi ihan kuumana! Voin sanoa että ei tarvinnut mennä yksin sänkyyn illalla!
Jätin kahvakuulareenit väliin, mutta tein silleen, että pitelin oikealla kädellä moottorisahaa pöytää vasten ja painoin turvakatkaisijaa, käytin sahan kaasukahvaa penislihaksilla ja vasemmalla kädellä painoin puita laippaa vasten. Yleisö oli aivan haltioissaan 😍
Ja ihan mukavasti porukkaa kävi tänäänkin kelkkailemassa!- LeenaLetukka
bicky_royal kirjoitti:
No nehän kävi ihan kuumana! Voin sanoa että ei tarvinnut mennä yksin sänkyyn illalla!
Jätin kahvakuulareenit väliin, mutta tein silleen, että pitelin oikealla kädellä moottorisahaa pöytää vasten ja painoin turvakatkaisijaa, käytin sahan kaasukahvaa penislihaksilla ja vasemmalla kädellä painoin puita laippaa vasten. Yleisö oli aivan haltioissaan 😍
Ja ihan mukavasti porukkaa kävi tänäänkin kelkkailemassa!Peris, mee vaikka hiihtämään välillä :)
- kiimamira
No siellä äidin hoteissahan sinä peris näitä aivopierujasi päästelet :)) Kelpo aikamiespoikana.
- Yrjö_Vesterinen
Missä viipyvät kuvat ”hyväntekeväisyystapahtumasta” ja ”elämäkertateoksesta”, siitä josta darkkis kertoi että kirppiksellä myytiin hintaan 7,90€ 8D MotoGP-tallin toiminnastakin pitäisi olla massoittain kuvia, muitakin kuin Mika Kallion pyörästä kuva, johon peris on fotoshopannut tekstin timppa ei oo mun oikea iskä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845