Löysin kissani huoneesta kissanminttua..

Huolestunut_mamma

Kissani oli jälleen kaveriensa kanssa kylillä, ja viedessäni puhtaita vaatteita kaappiin, huomasin minigrip-pussin. Hajusta päätellen siinä oli kissanminttua ja varmasti useampi gramma. Olen pitkään epäillyt, että jotain on vialla, sillä kissan käytös on muuttunut. Hän riekkuu ulkona öitä myöten, ja jos kysyn, että kenen kanssa hän on ollut, hän sanoo vain, että "kavereiden." Hän on myöskin aina kuin jossain toisessa maailmassa. Hän haisee oudolle ja syö valtavia määriä ruokaa. Epäilen myös, että hän varastaa minulta rahaa.

Mitä minä voin tehdä??

13

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiran_omistaja

      Kissat on kyllä just tuomosia kauheita huumaus aineiden käyttäjiä! Kauheata rapa sakkaa! Hommaa koira! Koirat ovat lojaaleita ja tunnollisia ja he eivät vastustele tai valehtele!

      • Julius_kissan_omistaja

        Älä valehtele kun et tiedä asiasta mitään! Olen varma että teidänkin koirat käyttävät huimaus aineita selkänne takana!


      • Koiran_omistaja

        Voi ei löysin oman koirani huoneesta myös jotain outoa jauhe ainetta!


    • DatPussyDestroyer

      Koirat on kyllä parempia kuin kissat. Ilmota se sinne Mannerheimin eläinsuojeluun ja niin siitä pääsee helposti! Ota sitten itelles joku ulkomaalainen koira, vaikka joku sakasanpaimen

    • Huolestunut_mamma

      Nämä kommentit eivät nyt kyllä yhtään auta! Mitä minä voin tehdä? Olen todella huolissani kissastani..

      • Juopperi123

        No syö vaikka sen kissan mintut nii sit sillä sun kissalla ei ole niitä!


      • Huolestunut_mamma

        Eikö se ole todella vaarallista?


      • Juopperi123

        No en mie nyt siitä tiedä kun ei ole kissan minttua itse syötyä... Kato netistä tietoa siitä tai sitten piilota ne kissan mintut


      • Huolestunut_mamma

        Joo, pitää kyllä hakea ne mintut pois! Mutta miten puhun kissalleni tästä? Hänhän voi ostaa lisää..


      • Juopperi123

        Älä anna hänelle rahaa! Ja asiasta kannattaa puhua vaikkapa ruoka pöydässä tai jossakin muussa tilanteessa.


      • Huolestunut_mamma

        Pelottaa kyllä, mutta pakko tähän on puuttua nyt.. Kiitoksia tuesta!


    • kjkhg

      Annoin kissanminttua omalle kissalle ja parille naapurin kissalle.
      Haistoivat ja nostivat ylpeästi nokkaa. Oma kissa saattaa joskus syödä porot, mutta ei se siitä huumaannu. Sen jälkeen on turha tarjota piiitkäään aikaan.

      • Huolestunut_mamma

        Miten voit antaa rakkaille kissoillesi, saatikaan tuntemattomille naapurin kissoille?? Vastuutonta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe