Onko ujot miehet uskollisia?
Tunnetko yhtään varattua ujoa miestä tai oletko suhteessa ujoon mieheen?
Ujon miehen uskollisuus
11
880
Vastaukset
Omasta puolestani voin sanoa, että ovat.... tosin tahtomattaan.
Pääsääntöisestihän aloitteenteko on langetettu miehen harteille, joten tästä syystä ujoilla miehillä käy harvemmin flaksi.
Omassa kylmässä suhteessani aihetta vieraissa käytiin olis toki ollut useampaankin otteeseen, mutta olen juurikin tuon sosiaalisen rajoittuneisuuden johdosta pysynyt uskollisena koko yli kakskyt vuotisen liittomme ajan.- tiijäntään
niin, jos mies on oikeesti ujo, niin sitten on, mutta on olemassa myös kaatajatyyppi, joka esittää ujoa, vaikka on kaikkee muuta.
- Sepahavaimo
Ei kannata laskea sen varaan. Minulla on sellainen mukaujo aviomies, joka on vokotellut kaikkia työpaikkansa alle 60-vuotiaita naisia (ja niitä on paljon). Ja aika montaa niistä pannutkin.
- mesenaattitar
Joo kaikki käy kanasta tikapuihin! Mut jos saa ittellees jotain niin hyvä... pojat on poikia 😃😅
- Uuhmikasaalismulla
Ei ole. Mun miehellä ei ole yhtään ystävää ja on työpaikallakin sosiaalinen erakko, vaikkakin työnjohtotehtävissä. On pettänyt kolme kertaa, joista kaksi maksullista ja yksi nettideitti. Voihan sillä olla muitakin kokemuksia...
- Eikoskaanenää
Ujot, mutta hyvännäköiset miehet vetävät naisia puoleensa kuin kärpäsiä, koska naiset kuvittelevat niiden olevan uskollisia. Onnistuvat myös pettämään jäämättä kiinni, koska useimmat eivät voi kuvitellakaan niiden pettävän. Pahemmin ne valehtelevat ja pettävät kuin vähemmän ujot kaverinsa.
- Uuhmikasaalismulla
Ei mun mies ole edes hyvännäköinen. Aika lyhyt 174cm, normipainoinen. Ei äitinsä uskois ikinä mitä poika on tehnyt.
- Gnvknhnmk
Ujot on pahimpia.
Ystävien puute (yksinäisyys ja huono itsetunto) vie pettämään. - zuippana
Ujot miehet ovat suoran seksitoiminnan suhteen uskollisia eli heillä pitää kontrolli eivätkä lähde seksisektorilla sähläämään. Ujo mies humalassa on sitten toinen lukunsa. Useimmat ujot eivät juo liikaa niin että kontrolli pettää, mutta ne jotka juovat, ovat sitten humalassa melkoisen arvaamattomia ja ottavat ikään kuin takaisin sen, mitä ovat ujouden kontrollissaan menettäneet. No usein heidän käytöksensä on humalassa niin päällekäyvää, että hurjastelevat seksiyritykset kuivuvat kasaan.
Erityisesti se mistä ujot miehet ovat kuuluisia, on jatkuva etäinen hiljainen rakastuminen muihin, siis parisuhteen ulkopuolisiin henkilöihin. Ei voi tietenkään yleistää koskemaan kaikkia ujoja, mutta muutamilla, jotka tunnen, on tällaista taipumusta. Saattavat ihastua ja rakastua johonkin ja elätellä mielessä pitkällekin mielikuvia jostain toisesta. KÄytännössä eivät uskalla tehdä mitään, mutta jos parisuhteessa jotain edes pientä vikaa, saattaa tämä ujo introvertti intoutua niinkin paljon ja haluta eroa pelkkien kuvitelmiensa pohjalta. Siis vaikka eivät ole saaneet vastakaikua rakastumisen kohteeltaan. - eiainaskinmun
Mulla oli ujo mies, petti mut ja oli varattu, ei ole uskollisia
- Koivumetsä
Ujoutta esiintyy eri tavoin.
Keskimäärin ujot ovat todennäköisesti uskollisempia, mutta yksilöiden kohdalla ei voida sanoa, että ujous vaikuttaisi asiaan.
Tutkimusten mukaan ujot ihmiset keskimäärin ottavat paremmin huomioon toisten tunteet, ovat empaattisempia. Mutta ujoja on niin erilaisia.
Riippuu millä tavoin ujous ilmenee, millainen mies on muuten ja joskus myös sekin kuinka houkutteleva hän on muista.
Huonon itsetunnon omaava, arka ihminen on jo näiden ominaisuuksiensa vuoksi pakostakin uskollisempi. Mutta suhteen myötä huono itsetuntokin voi parantua ja arkuus vähetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391