Oon kuullu että 1-6 kertaa kuussa riippuen käyttääkö muotoiluaineita, käykö uimahallissa ja oma hiuslaatu sekä päänahka vaikuttaa.
Milloin hius tarvitsee syvä puhdistuksen, mistä sen huomaa?
Käytän satunnaisesti muotoilu aikeita, pesen joka toinen päivä kosteuttavalla shampoolla ja kosteuttavalla hoitoaineella ja välillä rakenne paikkaavat (blondattu kuiva hius).
Hiuslaatu on luonnostaankin kuiva yksittäinen hius paksu, taipuisa. Päänahka välillä pintakuiva
Pesen 2 kertaa kuussa syvä puhdistavalla, erittäin kosteutta öljymaski tai rich repair kosteutta
onko se liian vähän/ paljon / sopiva syvä puhdistuksen määrä?
Voiko pestä kerran kuussa kuivan päänahan vai joka toinen viikko?
Kuinka usein voi syväpuhdistavaa käyttää?
Syväpuhdistus
1
104
Vastaukset
- Mamma30vccc
Käytän 3 viikon välein itse. jos shampoo ei vaahtoa, havaitset kertymistä, hoito aineet ei imeydy, värin kulahtamista, omat tosi rasva sen päänahan, tarpeen on syväpuhdistus yms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472