Kallis tuli jäätelörasiasta

fuginhallituksenalijäämä

Tulin ruotsista kaupoista ja päätinpäs siinä että noudan Kirsikasta jäätelöä kun ruotsissa se on erilaista, no piru vieköön siinä oli muutettu 60km, rajoitus 40km,n rajoitukseksi enhän sitä huomannut katsoa, noh ajelinpas hiukan yli 60km.h. sen sillan yli siinä oli tumma paku pysäköitynä väärälle puolen levikkeelle, ajattelin että jokin työmiesten auto, no pirulauta sehän räppäs minusta kuvan, ihmettelin kun minun edessäkin meni autoja eikä mitään tapahtunut silloin, mutta netistä kun katselin sakkohintoja niin jäätelörasian hinnaksi tuli vähintään 204,90e. on ne piruja ko kaikin konstein viedään rahat köyhältä.

23

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soontosi

      Jaa oli sielä ansa nyt, vituttaa se tuomonen turhanpäivänen kyttäys, ihan varsin tehään ansa ihmisille se on iso raha nykyolissa.

    • pääkusi

      Olikos kuiteski olutta ja nuuskaakin mukana. Sitten päissäsi kaljasta hatutus loivenee. Rajaympyrässä on 30 km muuten kaupungilla aina ollut 40 km.

      • Olimikäoli

        Kokkokangas ei ole liikennympyrässä, siinä on röyttäntielä ollu 60km rajotus paisi siinä missä on korotettu suojatie on 30km.h. sitte jatkunu 60km.h. nyt oli lähellä siltaa neliön muotoiset 40 merkit, en huomanu, ja kaljaa en juo, kahvia juon , en myöskään polta, jos kiinostaa.


      • pikkuvirhe

        Joo Röyttäntie, sillan jälkeen Näätsaarentie, vasemmalle Holmantie ja vasemmalla näet k. Kaupan Kirsikka, ohjeita tolle ympyräukolle.


    • Lämätiskis

      Itse ajelin viime viikolla täällä etelä-euroopassa motarilla 120km/h rajoituksella tutkaan vauhdilla 162km/h sakkoa tuli 120e joka minusta on kohtuullinen 42km/h nopeusrajoituksen ylityksestä. Maksoin sakon ja matkui normaalilla motari nopeudella joka täällä on 140km/h josta poliisit eivät edes vaivaudu pysäyttämään eli maassa maan tavalla.

    • pölhökustaaaaa

      Tyhmyydestä sakotetaan.

    • Puskapoliisitrules

      Hieno juttu! Samalla puskapoliisit voisivat sakottaa sumuvalopellejä ja ilman vilkkua kääntyviä! Torniossa erityisesti on näitä lahjattomia ja vilkuttomia eli jotain outoa siinä Outokummun savussa täytyy olla.

      • soontosi

        Näinhän se todella on.


      • eiainakhaan

        Pieni ylinopeus voi sattua kenelle vaan, mutte suuntavilkun käyttö nyt on jo niin yksinkertainen ja luonnollinen asia että sitä ei voi sivuuttaa kun tahallaan.


    • Johnny.Liebkind

      On jäätelö hyvää kun yksin syö.

      • soontosi

        No on, söin koko rasiallisen kerralla ko katoin telkkua.


      • poisvaintämä

        Tästä olikin poistettu minun asiallinen viesti ett jäätelö hyvää mutta vittu nam nam, kirjoitin se siistimmin ensin.


    • punapersepaviaanit

      Eihän sillä suunnalla ajelekko Outokummun pösilöt lakkoilijat kyttäämässä rikkureita. Lakkosakkoja niille niskaan.

      • pikkuvirhe

        Oliko se sitte rikkuri jota ammuttiin havelikola?


    • oikeen

      Mitäs läksit :) kärsi nahoisas :)

    • Rajoitukset

      Btw, Näätsaaren tiellä on 50 rajoitus Kirkkoputaan sillalle asti. Siitä alkaa 40:nen aluerajoitus, joka vaihtuu 50:ksi taas Hellälässä. 60 alkaa vasta lähempänä Kromitietä.
      Koroketöyssyn kohdalla on 30.

      • soontosi

        Jaa pakjoh arpelassa on, ko se jäi epäselväksi, olikhaan se 120km. Jotaki semmosta soon.


    • ladamies69

      Kelkkoja, MP, mersuja , skoda, peräkärryjä uusia ok-taloja. Ei Torniossa ole montaa köyhää, eli maksa sakot hymyilen ja hymyily ei maksa mitään ja sillä on lukuisia hyviä vaikutuksia sekä henkilöön itseensä että hänen ympärillä oleviin ihmisiin.

      • Kiitostsempistä

        Rjoo pirusti naurattaa jos saa 300€ sakkoa ja kk.tulo on 800€ kyllä olen onnellinen.


      • poromieslapista

        800? höpö höpö, et omista autoa jos 800, silloin et voi saa ees sakkoja...

        200 ruoka/kk 300 (vuokra) (100) sähkö vesi, hmm auton sit kesä/talvi renk. kaikki verot.... nou nou


      • soontosi

        Jees jees, tämä on taitolaji, ei viinaksi, tupakkaa vain se mitä elääkseen tavii, minulla ei ole edes tiukkaa, vuokra on 408€ mutta saan asumistukea 233€ semmosta.


      • eiainakhaan

        Mulle tuli siinä samassa paikassa 170€. Sakkoa, ylitys 7km.h. mites tuola yhelä on sähkölasku 100€.kk. mulla se on siirron kanssa noin 20€.


      • paskajuttuja

        Joo jo ylitys on 6km.h. niin pääset varoituksella mutta ko on 7km.h. niin saat heti 170e. rikesakon, on se kumma käytäntö, se on juuri se tumma pakettivolkkari missä on se tutkakamera sama ko nuissa peltipoliisissa, se mullekki räpsähti ja oli pysäköity väärin, vastaantulevien puolele levikkeele niin että keula oli ajosuunnassa vastaan, ite sain 50e. sakkoa kerran ko pysäköin auton pientareenpuolelle kokonaan samanlailla huomautin nettiviestissä poliisillekkin pysäköinnistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      258
      2766
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1743
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1609
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1512
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1365
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1210
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      973
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      938
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      918
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      915
    Aihe