Antti kävi treffeillä 200 kertaa

ei.kannata.luovuttaa

78

2245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi84

      Antti on päässyt panemaan joka kymmenennen treffikumppaninsa kanssa. Itse en ole päässyt panemaan koskaan. En ole päässyt edes treffeille.

      • ei.riitä

        Varmasti useamman.. itse olen päässyt noin joka neljännen.


    • Normimies38

      Tuosta sen näkee miten vaikeaa miehen on saada naista. Olen minäkin käynyt 30 kertaa treffeillä parin vuoden aikana. Naisilla on aina joku lisävaatimus mitä mies ei täytä ja homma kusee siihen.

      • Nainen39vee

        Minusta nimenomaan tuo Antti kuulosti kauhean kriittiseltä, kun suunnilleen jokaisenlaisesta deitti-ilmoituksesta piti etsiä negatiivinen puoli.

        Mutta kyllä Antilla on oikeus olla kriittinen, ihan samoin kuin naisillakin. Kerro tarkemmin, mitä "lisävaatimuksia" sinä nyt sitten et ole täyttänyt? Oliko kohtuuttomia vaatimuksia?


      • PalstaTrolli

        Normimies38 ei ole tainnut ymmärtää, että nettitreffi-maailmassa pitää aiheuttaa heti kipinää.

        Muuten nainen usein keksii "lisävaatimuksia" perusteeksi miehelle ja itselleen, vaikka perusongelma on jokin aivain muu.


    • Naisasialooser11

      Antti on komea 40v mies ja siksi on päässyt noin monille treffeille ja vasta tuossa iässä löytyi se nainen.

      • onneavaann

        Löytyi nuori 19v kaunis nainen? Niitähän ne nelikymppiset miehet aina löytää.


    • pokerideittieikiitti

      Jos joku nyt ihmettelee, miksi 199 naista ei ollutkaan kiinnostunut, niin syy saattaa löytyä tästä:

      "Antin intohimoista harrastusta pokeria"

      Itse peliongelmaisen ihmisen kanssa parisuhteessa olleena neuvon kyllä välttämään "intohimoisia pelaajia". Suhde päättyi, kun peliongelma selvisi minulle ja kun mies oli haluton pääsemään ongelmasta eroon. Mikään terapia, pelaamisen lopettaminen, tms ei käynyt hänelle. Minä taas en ollut halukas elämään sellaista elämää, jossa perheen rahat loppuvat viimeistään kuukauden 10. päivä, eikä mitään voi koskaan tehdä, kun kaikki rahat menevät pelaamiseen. Ja kyse ei ollut siitä, että minä olisin ollut varaton nainen joka olisin halunnut elää miehen siivellä. Olimme molemmat aika pienituloisia, tulotaso suunnilleen sama.

      • PalstaTrolli

        Huono pelaaja ja hoidon tarpeessa.

        Tuttuni elätti itsensä kolme kuukautta pelaamalla pokeria verkossa.

        Viimeinen kommenttinsa oli "Ei ikinä enää pokeria, se on paska peli".


    • FiiliksilläMennään

      Nainen oli luultavasti ihastunut Anttiin jo opiskeluaikoina. Siksi heistä tuli pari. Jotta mies pääsisi parisuhteeseen naisella on oltava ennestään tunteita mieheen. Treffeiltä on todella vaikea päästä eteenpäin, koska nainen haluaa "jalat alta" fiiliksen. Vähän sama jos elokuvaohjaaja vaatisi ensimmäisellä otolla näyttelijältä täydellisen suorituksen.

      • Nainen39vee

        Itse asiassa mitä nyt olen kavereiden deittailua seurannut, niin eivät kaikki naiset halua "jalat alta -fiilistä". Moni käy useammalla treffillä sellaisella ajatuksella, että "tosi kiva ja fiksu, mutta en osaa vielä sanoa, katsotaan, on kiva tutustua". Useimmitenhan noista ei sitten tule mitään, koska se "en osaa vielä sanoa" tarkoittaa sitä, että tarvittavaa kemiaa ja kipinää ei ole, vaikka ehkä haluaisi, kun toinen on kuitenkin tosi mukava ja fiksun oloinen.


      • Naisasialooser11

        Eli toisin sanottuna naiset haluavat jalat alta fiiliksen, armollisimmat vain antavat miehelle mahdollisuuden aiheuttaa se fiiliis toislla tai kolmansilla treffeillä jos ei heti ekoilla onnistunut.

        Sinun ikäluokkasi naisten on turha odottaa miestä, joka veisi jalat alta, ne menevät nuoremmille ja saisivat olla erittäin tyytyväisiä jos saavat sen ihan kivan ja fiksun miehen jännämies alkkiksen sijaan.


      • Nainen39vee
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Eli toisin sanottuna naiset haluavat jalat alta fiiliksen, armollisimmat vain antavat miehelle mahdollisuuden aiheuttaa se fiiliis toislla tai kolmansilla treffeillä jos ei heti ekoilla onnistunut.

        Sinun ikäluokkasi naisten on turha odottaa miestä, joka veisi jalat alta, ne menevät nuoremmille ja saisivat olla erittäin tyytyväisiä jos saavat sen ihan kivan ja fiksun miehen jännämies alkkiksen sijaan.

        No en nyt tiedä. Kyllä minun ikäluokan naiset voivat oikein hyvin löytää miehen, jonka kanssa tulee "jalat alta -fiilis". No, riippuu ihmisestä. Minun kokemukseni on, että kipinää löytyy - no, ei nyt enää omalla kohdallani miesten kanssa, mutta jos olisin kiinnostunut miehistä, varmasti löytäisin heistäkin. Enhän minäkään kovin helposti ihastu, että senkin vuoksi sellaiset fiilikset tulisivat minun kohdallani harvemmin, mutta en usko, että joutuisin tyytymään vain johonkin kämppäkaveri-tyyppiseen parisuhderatkaisuun miestenkään kanssa.

        Mutta olen kyllä käsittänyt, että ne kaverini deittailut ovat kuivuneet kokoon yhtä lailla miesten puolelta - tai siis voi olla joko-tai tai sekä-että. Aina ei katsos voi natsata.

        Mutta kerropa sinä nyt sitten, kuinka pitkään sitten pitäisi sitä deittailua jatkaa? Jos tosiaan mitään kipinää ei tunnu olevan, niin kuinka pitkään kannattaisi jatkaa sitä kahvittelua ja sellaista "ihan kivaa" jutustelua? Jos mielestäsi naiset luovuttavat liian nopeasti, niin sano nyt sitten selkeästi jokin treffikertojen määrä tai jokin ajanjakso. Jos muutama kerta on liian vähän, niin mikä on oikea määrä tapaamisia? Missä vaiheessa sinun mielestäsi on ok lopettaa?


      • bua-ha-haa
        Nainen39vee kirjoitti:

        No en nyt tiedä. Kyllä minun ikäluokan naiset voivat oikein hyvin löytää miehen, jonka kanssa tulee "jalat alta -fiilis". No, riippuu ihmisestä. Minun kokemukseni on, että kipinää löytyy - no, ei nyt enää omalla kohdallani miesten kanssa, mutta jos olisin kiinnostunut miehistä, varmasti löytäisin heistäkin. Enhän minäkään kovin helposti ihastu, että senkin vuoksi sellaiset fiilikset tulisivat minun kohdallani harvemmin, mutta en usko, että joutuisin tyytymään vain johonkin kämppäkaveri-tyyppiseen parisuhderatkaisuun miestenkään kanssa.

        Mutta olen kyllä käsittänyt, että ne kaverini deittailut ovat kuivuneet kokoon yhtä lailla miesten puolelta - tai siis voi olla joko-tai tai sekä-että. Aina ei katsos voi natsata.

        Mutta kerropa sinä nyt sitten, kuinka pitkään sitten pitäisi sitä deittailua jatkaa? Jos tosiaan mitään kipinää ei tunnu olevan, niin kuinka pitkään kannattaisi jatkaa sitä kahvittelua ja sellaista "ihan kivaa" jutustelua? Jos mielestäsi naiset luovuttavat liian nopeasti, niin sano nyt sitten selkeästi jokin treffikertojen määrä tai jokin ajanjakso. Jos muutama kerta on liian vähän, niin mikä on oikea määrä tapaamisia? Missä vaiheessa sinun mielestäsi on ok lopettaa?

        Ottakaa tytöt joku palstan super-ätmeistä. He pitävät teistä kiinni vaikka kynsin hampain, kunhan vain joskus saavat seksiä.


    • Normimies38

      Onkohan antti liian nirso kun ei 199 naisesta kukaan kelvannut. Nainen voi sanoa tykkäävänsä miehestä mutta sitten yhtäkkiä ei halua enää tavata kun mies ei tykkää käydä baareissa ja viihteellä usein. Mies voi sopia naisten kriteereihin mutta miehellä voi olla joku kriteeri mistä nainen ei tykkää ja homma kusee siihen. Liian rumat kengät tai mies pukeutuu muka huonosti.

    • ihmettelijä77

      Itse ihmettelen eniten sitä, että miten ihmeessä mies voi päästä treffeille 200 naisen kanssa? Mikäli kyseinen Antti on käyttänyt esim. suomi24 treffipalstaa, missä naiset ovat todella passiivisia vastaamaan/tekemään aloitteita, Antin on pitänyt ottaa yhteyttä todennäköisesti lähes tuhanteen naiseen.

      Itsekin olen harrastanut jonkin verran nettideittailua ja tullut siihen tulokseen, ettei miehellä saa olla naisen suhteen mitään vaatimuksia, mikäli haluaa treffeille. Suurin osa netin naisista on sellaisia persoonia, että realityelämässä en edes vilkaise heitä.

      Tosin tämä Antti oli ammatiltaan kirjailija, joten varmasti aika taitava kaveri kirjoittamaan naisten päät sekaisin.

      • Nainen39vee

        Tottakai hyvä kirjoittaja erottuu edukseen - niin se on naistenkin kohdalla. Jos pystyy keskustelemaan ja ilmaisemaan itseään viesteissä ja osaa löytää kiinnostavia tapoja siihen ilmaisuun vaikuttamatta teennäiseltä, niin mikäs ihme se on, että se herättää kiinnostuksen mieluummin, kuin jos toinen on kovin vähäsanainen tai ei oikein saa asioita "paperille", tai tässä tapauksessa siihen viestikenttään?

        Toki aina on myös mahdollista, että hän kirjaa markkinoidakseen hiukan liioittelee tuota määrää, mutta ei se nyt usealla vuodella jaettuna niin paljon ole. En nyt muista tarkkaan, kuinka pitkään deittailua kokeili, mutta jos se oli vaikka vajaa kymmenen vuotta, niin eihän siitä kovin isoa määrää edes tule / vuosi. Ja sehän vaikuttaa myös, millaiset kriteerit itsellä on. Ehkä hänellä oli väljemmät kriteerit kuin palstamiehillä, jotka haluaisivat missinnäköisen teinin, joka olisi neitsyt eikä edes kauhean kiinnostunut seksistä, paitsi sitten palstamiehen itsensä kanssa, joka kannattaisi perinteisiä sukupuolrooleja mutta maksaisi silti miehelleen yli tuhannen euron vuokraa, vaikka vapailta markkinoilta saisi kämpän halvemmalla. Ehkäpä Antti lähti vähän ennakkoluulottomammin tapaamaan niitä naisia. Ja ehkä hän ei kuulostanut friikiltä viesteissään.


      • enymmärräanttia

        Samaa ihmettelen minäkin. Itse olen täyspäiväinen deittailija ja jos viisi kertaa vuodessa pääsee treffeille niin se on jo paljon.


      • xcxcxxxxxx

        Eräs ihan tavallisen oloinen mies kertoi olleensa 100x treffeillä. Sille tosin kelpasi kaikki. Antin naama nyt on sellainen, ettei noista paristasadasta naisesta kelvannut hänelle kukaan, ei toisin päin.


      • cxxzxzxzxzxzx
        xcxcxxxxxx kirjoitti:

        Eräs ihan tavallisen oloinen mies kertoi olleensa 100x treffeillä. Sille tosin kelpasi kaikki. Antin naama nyt on sellainen, ettei noista paristasadasta naisesta kelvannut hänelle kukaan, ei toisin päin.

        Antti: https://atena.fi/kirjailijat/antti-kivimaki


      • rumateitreffaile

      • Nainen39vee
        rumateitreffaile kirjoitti:

        Antti on komea jykeväleukainen tumma sharmantti. Ilmankos pääsi treffeille ja paneskelemaan kymmeniä naisia.

        Eihän tuossa näy leukaa... ja lähinnä tuo kuvan valotus on tumma. Ei minulle tulisi tuosta miehestä mieleen, että hän on "tumma mies". Ihan kivannäköinen kyllä, että ei siinä mitään. Mutta voin kyllä vakuuttaa, ettei sillä leuanmuodolla ole merkitystä. Olennaisinta tuossakin on se, että näyttää sympaattiselta ja on sellainen "fiksu ilme" silmissä. Tällaiset asiat merkitsevät paljon enemmän kuin leuat tms typerät jutut.


      • helppoanttikaikkikelpas
        rumateitreffaile kirjoitti:

        Antti on komea jykeväleukainen tumma sharmantti. Ilmankos pääsi treffeille ja paneskelemaan kymmeniä naisia.

        Mutta pääsipä kymmenet naiset paneskelemaan Antin kanssa.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Tottakai hyvä kirjoittaja erottuu edukseen - niin se on naistenkin kohdalla. Jos pystyy keskustelemaan ja ilmaisemaan itseään viesteissä ja osaa löytää kiinnostavia tapoja siihen ilmaisuun vaikuttamatta teennäiseltä, niin mikäs ihme se on, että se herättää kiinnostuksen mieluummin, kuin jos toinen on kovin vähäsanainen tai ei oikein saa asioita "paperille", tai tässä tapauksessa siihen viestikenttään?

        Toki aina on myös mahdollista, että hän kirjaa markkinoidakseen hiukan liioittelee tuota määrää, mutta ei se nyt usealla vuodella jaettuna niin paljon ole. En nyt muista tarkkaan, kuinka pitkään deittailua kokeili, mutta jos se oli vaikka vajaa kymmenen vuotta, niin eihän siitä kovin isoa määrää edes tule / vuosi. Ja sehän vaikuttaa myös, millaiset kriteerit itsellä on. Ehkä hänellä oli väljemmät kriteerit kuin palstamiehillä, jotka haluaisivat missinnäköisen teinin, joka olisi neitsyt eikä edes kauhean kiinnostunut seksistä, paitsi sitten palstamiehen itsensä kanssa, joka kannattaisi perinteisiä sukupuolrooleja mutta maksaisi silti miehelleen yli tuhannen euron vuokraa, vaikka vapailta markkinoilta saisi kämpän halvemmalla. Ehkäpä Antti lähti vähän ennakkoluulottomammin tapaamaan niitä naisia. Ja ehkä hän ei kuulostanut friikiltä viesteissään.

        Nainen39vee: "palstamiehillä, jotka haluaisivat missinnäköisen teinin, joka olisi neitsyt eikä edes kauhean kiinnostunut seksistä, paitsi sitten palstamiehen itsensä kanssa"

        Itseäni ilmeisesti tuollainen lähestyi maaliskuussa 2017. Tarjosi puhelinnumerooan, mutta en ottanut sitä vastaan, sillä olin suunilleen Mies39vee. Hän oli jo täyttänyt 18 vuotta ja oli maaliskuussa menemässä ylioppilaskirjoituksiin. Annoin tälle naiselle sähköpostiosoitteeni, johon hän ei ottanut yhteyttä ilmeisesti kirjoitusten takia?

        Ikäeroa oli siis yli 20 vuotta, miksi se suhde missnäköiseen teiniin ei olisi ehkä pitemmän päälle toiminut, vaikka molemmat olimme toisiimme ihastuneet. Tuli vastaan se tosi asia, että seksuaalisesti olen vasta kyvykäs ja kiihkeä 5-6 päivän selibaatilla eli kunnolla mahdollinen tuore ylioppilas olisi pian saanut vain 1-2 viikossa, kun olisin joutunut pitämään välipäiviä riittävän kiihkoon aikaansaamiseen. Tälle seksille olisi ollut edellytys kyllä seurustelun onnistuminen ja minulla kihloihin meneminen. Siinä Mies39vee ikäisenä ei enää ole yhtä virilli ja kyvykäs kuin nuorempana, joten ehkä todella nuoret naiset olisi hyvä jättää jokseenkin samanikäisille? Lisäksi liiallinen ikäero olisi saattanut haittata seurustelua??

        Nyt virittelen ystävyysuhdetta naiseen, joka on muutaman vuoden yli 20 vuotta. Ystäviä voidaan ehkä olla, mutta ehkä mitään seurustelusuhdetta ei myöskään tule. Ehkä ikä on myös este todelliselle seurustelulle. Nainen on selvästi viestittänyt sanoin, että hänen seuraansa saan tulla. Lisäksi hän on hymyillyt sillä tavalla, että olen mieluista seuraa. Hän ei ole missinnäköinen niin kuin tämä kaunis ex-lukiolainen oli, mutta mahdollisesti parempi mahdollisuus hyvästä naisystävästä?

        Ehkä pitää yrittää niin kuin Antti ja lopulta onnistua? :)


      • tulotjatutkinnot

        Helposti pääsee, jos status on riittävä


      • Naisasialooser11
        helppoanttikaikkikelpas kirjoitti:

        Mutta pääsipä kymmenet naiset paneskelemaan Antin kanssa.

        Jos naiset olivat vanhoja haaskoja niin sitten voidaan tosiaankin sanoa, että pääsivät panemaan. Tosin seksi oli naisille varmasti huonoa.


      • PalstaTrolli
        enymmärräanttia kirjoitti:

        Samaa ihmettelen minäkin. Itse olen täyspäiväinen deittailija ja jos viisi kertaa vuodessa pääsee treffeille niin se on jo paljon.

        Minulla on treffit keskimäärin kerran viiteen vuoteen.

        Mene sinä YTM-siitä keulimaan muualle.


      • Hmmmmmmmmm
        Nainen39vee kirjoitti:

        Tottakai hyvä kirjoittaja erottuu edukseen - niin se on naistenkin kohdalla. Jos pystyy keskustelemaan ja ilmaisemaan itseään viesteissä ja osaa löytää kiinnostavia tapoja siihen ilmaisuun vaikuttamatta teennäiseltä, niin mikäs ihme se on, että se herättää kiinnostuksen mieluummin, kuin jos toinen on kovin vähäsanainen tai ei oikein saa asioita "paperille", tai tässä tapauksessa siihen viestikenttään?

        Toki aina on myös mahdollista, että hän kirjaa markkinoidakseen hiukan liioittelee tuota määrää, mutta ei se nyt usealla vuodella jaettuna niin paljon ole. En nyt muista tarkkaan, kuinka pitkään deittailua kokeili, mutta jos se oli vaikka vajaa kymmenen vuotta, niin eihän siitä kovin isoa määrää edes tule / vuosi. Ja sehän vaikuttaa myös, millaiset kriteerit itsellä on. Ehkä hänellä oli väljemmät kriteerit kuin palstamiehillä, jotka haluaisivat missinnäköisen teinin, joka olisi neitsyt eikä edes kauhean kiinnostunut seksistä, paitsi sitten palstamiehen itsensä kanssa, joka kannattaisi perinteisiä sukupuolrooleja mutta maksaisi silti miehelleen yli tuhannen euron vuokraa, vaikka vapailta markkinoilta saisi kämpän halvemmalla. Ehkäpä Antti lähti vähän ennakkoluulottomammin tapaamaan niitä naisia. Ja ehkä hän ei kuulostanut friikiltä viesteissään.

        " En nyt muista tarkkaan, kuinka pitkään deittailua kokeili, mutta jos se oli vaikka vajaa kymmenen vuotta, niin eihän siitä kovin isoa määrää edes tule / vuosi."

        Kuus vuotta. Joka kymmenes päivä oli siis treffeillä. On se mun mielestäni aika paljon kun sitä tekee vuodesta toiseen.


    • Sinkkumies42-

      Antissa enemmän vikaa jos käy koko ajan treffeillä ei ketään löydy. Tutustumiseen pitääkäyttää aikaa, ei yhdet treffit kerro toisesta mitään vaan pitää käydä monilla treffeilla saman henkilön kanssa. Naiset kyllä antaa naamapakit heti että vain ihmettelen miten mies on saanut 200 naisen kanssa treffit.

    • Parisuhdemies-

      Treffeille pääsee mutta vaikeinta on löytää nainen jolla ei ole sitoutumiskammo tai muuta ongelmaa joka mahdollistaisi suhteen. Suurin osa naisista käy treffeillä vain huvikseen ja itsetuntoa kohottamassa. Naisia on petetty ja kohdeltu huonosti ja ei ne luota miehiin.

    • crux

      Minulla menisi samaan määrään ehkä noin 150 vuotta. Niin se on että sille annetaan jolla on jo ennestään. Luonnonlaki jota naiset laumasieluina toki kannattavat.

    • ätmi166

      Antti on pitkä ja komea mies joten helppoa päästä treffeille. Minä en ole koskaan päässyt treffeille edes rumien naisten kanssa.

    • anajörni

      Ana pääsi jörnimään noin 20 naisen kanssa jos joka kymmenennellä kerralla onnisti

    • pmmkimpemkpmpwemew

      Treffailu on ihan perseestä, tosin eläissäni olen kerran treffeillä käynyt joten otanta on aikas huono, ei vaan kiinnosta tuntemattoman kanssa lähteä minnekään kuppilaan kökkimään. Mutta naista olen saanut ja parisuhteessakin ollut ilman treffailua.

    • Mahtoipa Antti olla melko käytetty mieslutka nettideittailun lopputreffeillä ja niin varmaan on ollut se nainenkin, ainakin toivottavasti kun ei kukaan kiltti & kunnollinen nainen ansaitse saada noin käytettyä miestä.

      • n43

        Noin 20 seksikumppania ei ole minusta erityisen paljon. 200 olisi.


      • n43 kirjoitti:

        Noin 20 seksikumppania ei ole minusta erityisen paljon. 200 olisi.

        Lutkat valehtelee aina alaspäin noita lukemia, varmaan ainakin 50 irtopanoa on takana.


      • kjhgjhgkjhgk

        Ei nainen noin ajattele.

        Nainen ajattelee tulevaisuutta -mitä kaikkea ihanaa Antin tyyppisen komistuksen kanssa voi tehdä. Mielikuvitus alkaa laukata heti.. Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.. Antin tyyppisen älykkään miehen kanssa voi puhua aamuun asti vaikka mistä.. Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä. Ei näytä niljakkaalta pelimieheltä merkkikledjuineen..

        Ymmärrän täysin, miksi 200 naista lähti treffeille. Tuo miestyyppi vetää..

        Sun kanssa vois tietysti lähteä kirjastoon. Kiva.


      • 12121212121212
        kjhgjhgkjhgk kirjoitti:

        Ei nainen noin ajattele.

        Nainen ajattelee tulevaisuutta -mitä kaikkea ihanaa Antin tyyppisen komistuksen kanssa voi tehdä. Mielikuvitus alkaa laukata heti.. Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.. Antin tyyppisen älykkään miehen kanssa voi puhua aamuun asti vaikka mistä.. Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä. Ei näytä niljakkaalta pelimieheltä merkkikledjuineen..

        Ymmärrän täysin, miksi 200 naista lähti treffeille. Tuo miestyyppi vetää..

        Sun kanssa vois tietysti lähteä kirjastoon. Kiva.

        Hyvä kuvaus.

        "Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.."

        = status.

        "Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä."

        = komeus.

        Kun yhdistämme statuksen ja komeuden, treffit lähtevät heti liikkeelle positiivisissa merkeissä. Nainen on jo ennen treffien alkamista toiveikkaampi, energisempi ja paremmalla tuulella. Kaikki mitä mies sanoo, tuntuu paremmalta kuin lähtökohtaisesti matalatasoisemman miehen sanomana.

        = "kemia".

        Näin halo-efekti toimii.


      • ykskaksteorianfani
        12121212121212 kirjoitti:

        Hyvä kuvaus.

        "Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.."

        = status.

        "Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä."

        = komeus.

        Kun yhdistämme statuksen ja komeuden, treffit lähtevät heti liikkeelle positiivisissa merkeissä. Nainen on jo ennen treffien alkamista toiveikkaampi, energisempi ja paremmalla tuulella. Kaikki mitä mies sanoo, tuntuu paremmalta kuin lähtökohtaisesti matalatasoisemman miehen sanomana.

        = "kemia".

        Näin halo-efekti toimii.

        Mä en voi muuta kuin hämmästellä aina näitä sinun todella totuudenmukaisia kommentteja! Plussat siitä. Ymmärrät MA Teoriasta ja sen toteutumisesta käytännössä enemmän kuin yksikään täällä.
        Kaikenlisäksi olet äärimmäisen fiksu etkä ala räyhäämään.


      • jkgkjhgkhjgk
        12121212121212 kirjoitti:

        Hyvä kuvaus.

        "Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.."

        = status.

        "Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä."

        = komeus.

        Kun yhdistämme statuksen ja komeuden, treffit lähtevät heti liikkeelle positiivisissa merkeissä. Nainen on jo ennen treffien alkamista toiveikkaampi, energisempi ja paremmalla tuulella. Kaikki mitä mies sanoo, tuntuu paremmalta kuin lähtökohtaisesti matalatasoisemman miehen sanomana.

        = "kemia".

        Näin halo-efekti toimii.

        No ajattelinkin just sua tuota kirjoittaessani.. :)

        Muistin, miten kommentoit Peten profiilia aikoinaan. Miehellä täytyy olla tarina, jossa nainen haluaa olla mukana.

        Tunnistan tuon piirteen erittäin hyvin myös itsessäni.


      • Nainen39vee
        kjhgjhgkjhgk kirjoitti:

        Ei nainen noin ajattele.

        Nainen ajattelee tulevaisuutta -mitä kaikkea ihanaa Antin tyyppisen komistuksen kanssa voi tehdä. Mielikuvitus alkaa laukata heti.. Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.. Antin tyyppisen älykkään miehen kanssa voi puhua aamuun asti vaikka mistä.. Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä. Ei näytä niljakkaalta pelimieheltä merkkikledjuineen..

        Ymmärrän täysin, miksi 200 naista lähti treffeille. Tuo miestyyppi vetää..

        Sun kanssa vois tietysti lähteä kirjastoon. Kiva.

        "Nainen ajattelee tulevaisuutta -mitä kaikkea ihanaa Antin tyyppisen komistuksen kanssa voi tehdä. Mielikuvitus alkaa laukata heti.. Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.. Antin tyyppisen älykkään miehen kanssa voi puhua aamuun asti vaikka mistä.. Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä. Ei näytä niljakkaalta pelimieheltä merkkikledjuineen..

        Ymmärrän täysin, miksi 200 naista lähti treffeille. Tuo miestyyppi vetää.."

        Ei aikuiset naiset mitään some-kuvia mieti. Mutta muuten kuvauksesi on ihan hyvä. Tottakai fiksu tyyppi, jonka kanssa voi keskustella, kuulostaa kiinnostavammalta kuin joku, jonka kanssa ei keskustelut onnistu eikä oikein tajua asioita. Ja kyllähän sellainen ulkonäkö, josta tulee "luonnollinen ja seksikäs" vaikutelma, herättää monessa enemmän kiinnostusta kuin joku merkkivaatepelle.

        Sama pätee toisinkin päin. On toki miehiä, joille naisen henkiset ominaisuudet ovat yhdentekeviä, mutta kyllä moni mieskin haluaa mieluummin fiksun naisen. Ja kyllähän moni mieskin tykkää mieluiten sellaisista, joiden ulkonäöstä tulisi luonnollisen seksikäs vaikutelma (vaikka olisi siis laittautunutkin) kuin niistä, joilla on pitkät tekokynnet, tekoripset, yms.

        Ei se sen syvällisempää ole miesten kohdalla eikä pinnallisempaa naisten kohdalla.


      • ei.vetoa
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Nainen ajattelee tulevaisuutta -mitä kaikkea ihanaa Antin tyyppisen komistuksen kanssa voi tehdä. Mielikuvitus alkaa laukata heti.. Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.. Antin tyyppisen älykkään miehen kanssa voi puhua aamuun asti vaikka mistä.. Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä. Ei näytä niljakkaalta pelimieheltä merkkikledjuineen..

        Ymmärrän täysin, miksi 200 naista lähti treffeille. Tuo miestyyppi vetää.."

        Ei aikuiset naiset mitään some-kuvia mieti. Mutta muuten kuvauksesi on ihan hyvä. Tottakai fiksu tyyppi, jonka kanssa voi keskustella, kuulostaa kiinnostavammalta kuin joku, jonka kanssa ei keskustelut onnistu eikä oikein tajua asioita. Ja kyllähän sellainen ulkonäkö, josta tulee "luonnollinen ja seksikäs" vaikutelma, herättää monessa enemmän kiinnostusta kuin joku merkkivaatepelle.

        Sama pätee toisinkin päin. On toki miehiä, joille naisen henkiset ominaisuudet ovat yhdentekeviä, mutta kyllä moni mieskin haluaa mieluummin fiksun naisen. Ja kyllähän moni mieskin tykkää mieluiten sellaisista, joiden ulkonäöstä tulisi luonnollisen seksikäs vaikutelma (vaikka olisi siis laittautunutkin) kuin niistä, joilla on pitkät tekokynnet, tekoripset, yms.

        Ei se sen syvällisempää ole miesten kohdalla eikä pinnallisempaa naisten kohdalla.

        Niin, muhun taas ei Antin kaltainen mies vetoa ollenkaan. Jotenkin tylsä vaikutelma tulee, liian tavallinen, sellainen josta kaikki kiinnostuu.


      • Nainen39vee
        ei.vetoa kirjoitti:

        Niin, muhun taas ei Antin kaltainen mies vetoa ollenkaan. Jotenkin tylsä vaikutelma tulee, liian tavallinen, sellainen josta kaikki kiinnostuu.

        Joo, ymmärrän - mutta aika moni etsii just sellaista aika tavallista, mutta mukavaa ja perusfiksua ja peruskivannäköistä. Ei minunkaan makuni miesten/naisten (olen bi) suhteen ole koskaan noudattanut mitään enemmistön kaavaa.


      • jhgfjhgjhgjh
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Nainen ajattelee tulevaisuutta -mitä kaikkea ihanaa Antin tyyppisen komistuksen kanssa voi tehdä. Mielikuvitus alkaa laukata heti.. Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.. Antin tyyppisen älykkään miehen kanssa voi puhua aamuun asti vaikka mistä.. Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä. Ei näytä niljakkaalta pelimieheltä merkkikledjuineen..

        Ymmärrän täysin, miksi 200 naista lähti treffeille. Tuo miestyyppi vetää.."

        Ei aikuiset naiset mitään some-kuvia mieti. Mutta muuten kuvauksesi on ihan hyvä. Tottakai fiksu tyyppi, jonka kanssa voi keskustella, kuulostaa kiinnostavammalta kuin joku, jonka kanssa ei keskustelut onnistu eikä oikein tajua asioita. Ja kyllähän sellainen ulkonäkö, josta tulee "luonnollinen ja seksikäs" vaikutelma, herättää monessa enemmän kiinnostusta kuin joku merkkivaatepelle.

        Sama pätee toisinkin päin. On toki miehiä, joille naisen henkiset ominaisuudet ovat yhdentekeviä, mutta kyllä moni mieskin haluaa mieluummin fiksun naisen. Ja kyllähän moni mieskin tykkää mieluiten sellaisista, joiden ulkonäöstä tulisi luonnollisen seksikäs vaikutelma (vaikka olisi siis laittautunutkin) kuin niistä, joilla on pitkät tekokynnet, tekoripset, yms.

        Ei se sen syvällisempää ole miesten kohdalla eikä pinnallisempaa naisten kohdalla.

        Kirjoitin tuon vähän pilke silmäkulmassa..

        No.. Olet niin fiksu ja älykäs, että omissa piireissäsi varmasti noin onkin.. :)

        Huomattavasti epätäydellisempiä ja pinnallisempia olemme me tavalliset kuolevaiset.

        <3<3<3


      • jhgkjhgkjhgjkhg
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Nainen ajattelee tulevaisuutta -mitä kaikkea ihanaa Antin tyyppisen komistuksen kanssa voi tehdä. Mielikuvitus alkaa laukata heti.. Yhteisistä hetkistä Antin kanssa saa makeita kuvia someen etc. Tiedetoimittajalla on varmaan myös mielenkiintoisia ystäviä.. Antin tyyppisen älykkään miehen kanssa voi puhua aamuun asti vaikka mistä.. Olemuksessa myös T. Rautavaaran tyyppistä luonnollisutta ja seksikästä metsien miestä. Ei näytä niljakkaalta pelimieheltä merkkikledjuineen..

        Ymmärrän täysin, miksi 200 naista lähti treffeille. Tuo miestyyppi vetää.."

        Ei aikuiset naiset mitään some-kuvia mieti. Mutta muuten kuvauksesi on ihan hyvä. Tottakai fiksu tyyppi, jonka kanssa voi keskustella, kuulostaa kiinnostavammalta kuin joku, jonka kanssa ei keskustelut onnistu eikä oikein tajua asioita. Ja kyllähän sellainen ulkonäkö, josta tulee "luonnollinen ja seksikäs" vaikutelma, herättää monessa enemmän kiinnostusta kuin joku merkkivaatepelle.

        Sama pätee toisinkin päin. On toki miehiä, joille naisen henkiset ominaisuudet ovat yhdentekeviä, mutta kyllä moni mieskin haluaa mieluummin fiksun naisen. Ja kyllähän moni mieskin tykkää mieluiten sellaisista, joiden ulkonäöstä tulisi luonnollisen seksikäs vaikutelma (vaikka olisi siis laittautunutkin) kuin niistä, joilla on pitkät tekokynnet, tekoripset, yms.

        Ei se sen syvällisempää ole miesten kohdalla eikä pinnallisempaa naisten kohdalla.

        (Anteeksi, jos vaikutin epäkohteliaalta. Käyn täällä oikeastaan vaan sen takia, että sinä kirjoitat tänne.)


      • totuuskomissioz
        ei.vetoa kirjoitti:

        Niin, muhun taas ei Antin kaltainen mies vetoa ollenkaan. Jotenkin tylsä vaikutelma tulee, liian tavallinen, sellainen josta kaikki kiinnostuu.

        Ei vetoa koska tiedät ettet tuollaista miestä saisi. Defenssi.


      • ei.vetoa
        totuuskomissioz kirjoitti:

        Ei vetoa koska tiedät ettet tuollaista miestä saisi. Defenssi.

        Väärin, mulla on ollut parempikin mies, mahdollisuus olisi varmasti. Ei vaan kiinnosta tuo Antti.


      • saunajj
        ei.vetoa kirjoitti:

        Väärin, mulla on ollut parempikin mies, mahdollisuus olisi varmasti. Ei vaan kiinnosta tuo Antti.

        ollut. Nyt olet kurppa.


      • 12121212121212
        ykskaksteorianfani kirjoitti:

        Mä en voi muuta kuin hämmästellä aina näitä sinun todella totuudenmukaisia kommentteja! Plussat siitä. Ymmärrät MA Teoriasta ja sen toteutumisesta käytännössä enemmän kuin yksikään täällä.
        Kaikenlisäksi olet äärimmäisen fiksu etkä ala räyhäämään.

        Kiitos paljon!

        Olisi todellakin mukavaa nähdä täällä enemmän asiallista keskustelua, ainaisen tappelun ja ad hoc-hyökkäilyn sijaan.


      • 12121212121212
        jkgkjhgkhjgk kirjoitti:

        No ajattelinkin just sua tuota kirjoittaessani.. :)

        Muistin, miten kommentoit Peten profiilia aikoinaan. Miehellä täytyy olla tarina, jossa nainen haluaa olla mukana.

        Tunnistan tuon piirteen erittäin hyvin myös itsessäni.

        Kyllä. Tuohan on kivikaudelta perua oleva ajatus.

        Naisten suosikkisana on tunnetusti "matka". Matka kohti vehreämpää laaksoa, jonne mies naisensa vie. Uutta heimoa jossa on resursseja omaavia vahvoja liittolaisia, joita mies hankkii.

        Kun naisella on jo ennen treffejä omassa päässä rakennettu fantasia mielenkiintoisesta matkasta jonka mies tarjoaa, on tunnelma heti alussa erilainen. Halo-efekti toimii, mutta koska nainen ei myönnä itselleen olevansa statuksen perässä, hän kokee rakastuneensa miehen _luonteeseen_.

        Tästä syystä 99% naisista on gold diggereitä, mutta tietämättään.


    • Sinkkumies---

      Olen käynyt treffeillä 50 kertaa 6 vuoden aikana. Olen huomannut sen että aina kun puhuu naiselle vakavasti suhteen aloittamisesta niin nainen menee paniikkiin eikä halua enää tavata.

      • PalstaTrolli

        Moi, mä oon Trolli, PalstaTrolli.

        Istu alas hei, tosi kivat kengät sulla.

        Siis nyt kun ollaan samassa pöydässä, niin sitä on sillei melkein kihloissa ja oikeastaan jo vakavassa suhteessa.

        Vakavasti puhuen, mä haluan 16 lasta. Ei niiden tarvi kaikkien olla sun kanssasi ja sit...

        Hei mihin sä meet? Hei?


    • hienoahienoa

      Antti taitaa kuulua miesten 20% parhaimmistoon. Ei kukaan normaali mies deittaile noin monen naisen kanssa elämänsä aikana. Suurin osa varatuista miehistä taitaa saada naisen "koukkuun" jo ennen kuin täyttää 20, eli koluaikoina, jolloin kellään ei ole vielä niin paljon kokemusta, että voisi vaatia vielä toiselta hirveästi kokemusta. Mutta sitten kun naisista tulee vanhempia, niin alkavat he vaatimaan enemmän kokemusta miehiltä, sillä on näillä naisillakin silloin paljon kokemusta, koska naisille sitä kokemusta tulee vaikkeivät he tekisi yhtäkään aloitetta elämänsä aikana. Naiset eivät kuitenkaan ymmärrä, että vanhempana heillä ei ole varaa vaatia niin paljon ja siksi moni vanhempi nainen katkeroituu ja jää yksin, tai sitten jos on fiksumpi, tyytyy "huonompaan".

      • fsdfsdfsfs

        Yksin voi jäädä myös katkeroitumatta. Huonompaan tyytyminen voi aiheuttaa katkeroitumista.


      • hienoahienoa
        fsdfsdfsfs kirjoitti:

        Yksin voi jäädä myös katkeroitumatta. Huonompaan tyytyminen voi aiheuttaa katkeroitumista.

        Palstafeministien mukaan (esim. Nainen39v) miesten pitäisi tyytyä kehen tahansa naiseen, kun taas nainen ei voi mitään sille, kehen hän "rakastuu". Valitettavasti monikin pillunnälkäinen ketmi toimii tämän kaavan mukaisesti. Tämän kaavan mukaan myös järkeillään (tosin ilman järjen häivääkään) se, miksi naiset sattuvat rakastumaan enimmäkseen siihen 20% miesparhaimmistoon. Naisen rakkausmittari on hänen haarojensa välissä. Ei hän esim. välitä olisiko tuleva lapsen isä läsnä hoitamassa lasta vai ei. Monikohan yh-äidin lapsi katkeroituu äitinsä tekemistä valinnoista?


      • antinmatktm

        Jos Antti olisi YTM hän olisi päässyt panemaan vähintään joka toista eikä joka kymmenennettä treffikumppaniaan. Antti on KTM eli tasoltaan ihan tavallinen.


      • TotuusSattuuQC
        hienoahienoa kirjoitti:

        Palstafeministien mukaan (esim. Nainen39v) miesten pitäisi tyytyä kehen tahansa naiseen, kun taas nainen ei voi mitään sille, kehen hän "rakastuu". Valitettavasti monikin pillunnälkäinen ketmi toimii tämän kaavan mukaisesti. Tämän kaavan mukaan myös järkeillään (tosin ilman järjen häivääkään) se, miksi naiset sattuvat rakastumaan enimmäkseen siihen 20% miesparhaimmistoon. Naisen rakkausmittari on hänen haarojensa välissä. Ei hän esim. välitä olisiko tuleva lapsen isä läsnä hoitamassa lasta vai ei. Monikohan yh-äidin lapsi katkeroituu äitinsä tekemistä valinnoista?

        "Naisen rakkausmittari on hänen haarojensa välissä. Ei hän esim. välitä olisiko tuleva lapsen isä läsnä hoitamassa lasta vai ei. Monikohan yh-äidin lapsi katkeroituu äitinsä tekemistä valinnoista?"

        Tuollaista kyllä toistellaan usein mutta tilastojen mukaan ns. rentuilla ei ole enemmän lapsia kuin kunnollisilla vaan pikemminkin päinvastoin.


      • Nainen39vee
        hienoahienoa kirjoitti:

        Palstafeministien mukaan (esim. Nainen39v) miesten pitäisi tyytyä kehen tahansa naiseen, kun taas nainen ei voi mitään sille, kehen hän "rakastuu". Valitettavasti monikin pillunnälkäinen ketmi toimii tämän kaavan mukaisesti. Tämän kaavan mukaan myös järkeillään (tosin ilman järjen häivääkään) se, miksi naiset sattuvat rakastumaan enimmäkseen siihen 20% miesparhaimmistoon. Naisen rakkausmittari on hänen haarojensa välissä. Ei hän esim. välitä olisiko tuleva lapsen isä läsnä hoitamassa lasta vai ei. Monikohan yh-äidin lapsi katkeroituu äitinsä tekemistä valinnoista?

        "Palstafeministien mukaan (esim. Nainen39v) miesten pitäisi tyytyä kehen tahansa naiseen, kun taas nainen ei voi mitään sille, kehen hän "rakastuu"."

        Höpönlöpön - missään viestissä en ole sanonut, että miesten pitäisi tyytyä kehen tahansa. Päinvastoin, olen kirjoittanut (esim. tässäkin ketjussa!) että miehillä on ihan samalla lailla oikeus olla vaativia tai nirsoja tai toivoa ihan mitä haluavat - eikä siinä ole mitään väärää.

        En ole myöskään kirjoittanut mitään "ei voi mitään sille, kehen rakastuu", koska en ihan noinkaan ajattele. Tosin ajattelen kyllä, että ei itseään voi pakottaa rakastumaan tai ihastumaan tai tuntemaan seksuaalista halua. Mutta ei sitä kehen tahansa ihastu kuin joidenkin luonnonvoimien ajamana.

        Esim. itselläni estäisi ihastumisen, jos tietäisin tai saisin tietää, että toisessa on jotain, mitä ehdottomasti en hyväksy - kuten taipumusta rikollisuuteen tai väkivaltaan, täysin poissuljettu arvomaailma tai ajatusmaailma, liiallinen "tyhmyys" tai myös, jos tietäisin toisen olevan onnellisesti naimisissa. Orastava kiinnostus päättyisi. Tästä on kokemusta. Toki jotain varattua on saattanut sinkkuaikana pitää ns. "silmäkarkkina" ja fantasioiden kohteena, jos ei ketään oikeasti kiinnostavaa ole sattunut olemaan näköpiirissä, mutta se on eri asia.


      • vyvvvhvhhvhvvvh

        ethän sinäkään kovin älykäs ole joten se luonnollisesti sulkee pois myös fiksut miehet


      • totuuskomissioz
        antinmatktm kirjoitti:

        Jos Antti olisi YTM hän olisi päässyt panemaan vähintään joka toista eikä joka kymmenennettä treffikumppaniaan. Antti on KTM eli tasoltaan ihan tavallinen.

        YTM ei todellakaan pane kaikkia keltä saisi vaan tarpeen mukaan ja parhaasta päästä. YTM ää ei kiinnosta siiderivalaan tai sotanorsun tavara, ei narskun eikä latvabeen, ei kurpan, ei vanhan.


    • rumilus_

      Ruma mies ei pääse koskaan edes treffeille

      • muita.hyviä.ominaisuuksi

        Luultavasti Antin menestys johtui hänen kirjoitustaidostaan ja mukavuudestaan, ei ulkonäöstä. Jos ulkonäkö ei ole paras mahdollinen, kannattaa panostaa muihin ominaisuuksiin.


      • muita.hyviä.ominaisuuksi kirjoitti:

        Luultavasti Antin menestys johtui hänen kirjoitustaidostaan ja mukavuudestaan, ei ulkonäöstä. Jos ulkonäkö ei ole paras mahdollinen, kannattaa panostaa muihin ominaisuuksiin.

        "Jos ulkonäkö ei ole paras mahdollinen, kannattaa panostaa muihin ominaisuuksiin."

        Kuten rahaan ja statukseen? Kyllä sitten vanha yh-lortto löytyy.


      • Hmmmmmmmmm
        super-atm kirjoitti:

        "Jos ulkonäkö ei ole paras mahdollinen, kannattaa panostaa muihin ominaisuuksiin."

        Kuten rahaan ja statukseen? Kyllä sitten vanha yh-lortto löytyy.

        Tai vaikka siihen kirjoitustaitoon.


      • Hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Tai vaikka siihen kirjoitustaitoon.

        Suosittelen sitä sinulle.


    • "Mies joka luuli vaimoaan hatuksi."
      On muuten mielenkiintoinen teos. Tuossa jutussa tuo nainen sitä kehui...

      Mitä vikaa pärjääjissä, joilla on elämä kaikinpuolin kunnossa? Itse hakisin juuri sellaista miestä. Tuskin ne naiset kuitenkaan ilmoittivat etteivät tarvitse miestä mihinkään, kuten Antti esitti...Mutta eipä sitten kelvanneet myöskään perheenperustajat.

      Anttihan vain nirsoili, kuten ätmit sanoisivat, siis jos Antti olisi Anja.

      • Nainen39vee

        Näinpä juuri.

        Tuossa oli myös kiinnostavaa, että se näki kaikki - myös ihan positiiviset jutut - negatiivisen kautta. Olisi ollut kiinnostava tietää, millainen sitten hänen mielestään olisi ollut hyvä deitti-ilmoitus, kun suunnilleen kaikista löydettiin vain huonoja puolia.


    • Lokeroittain

      Antti ei ole hieno mies, se on valehtelija

      • tietääkö kukaan iamnaugty sivuista ?


    • k867k7k7

      Lukuisille treffeillehän pääsee jokainen joka osaa olla aktiivinen, se tuleeko niistä mitään on sitten täysin eri asia.

      • gfdhfd5t54gf

        Sinä ehkä pääset jos olet riittävän hyvän näköinen, mutta moni ruma ei pääse treffeille riippumatta siitä kuinka aktiivisia ovat.


    • Normimies35

      Kannattaako sitä tuhlata vuosia että pääsee treffeille ja sitten löytää sen naisen jonka kanssa suhde kestää kaksi vuotta. Antti siis sai naisen pillun käyttöönsä kahdeksi vuodeksi. Miehen kannattaa mennä huoriin mielummin kun etsiä naista jostain netistä. Huoralta saa seksiä heti, netissä tuhlaat aikaasi vuosia etkä saa mitään. Nykysuhteet kestää sen kaksi vuotta ja sitten olet taas yksin 10 vuotta ilman seksiä.

      • mitä.etsit

        No jos pelkkää pi l l u a etsii niin totta kai tuo on parempi vaihtoehto. Moni kuitenkin haluaa rakkauttakin.


      • pilluapillua
        mitä.etsit kirjoitti:

        No jos pelkkää pi l l u a etsii niin totta kai tuo on parempi vaihtoehto. Moni kuitenkin haluaa rakkauttakin.

        Rakkaus on yliarvostettua. Pelkkä pillu riittää


      • säälintodella
        pilluapillua kirjoitti:

        Rakkaus on yliarvostettua. Pelkkä pillu riittää

        Säälin sinua


    • Pala1977

      Ronkelit runkkaa, kyllä se on pojat niin että kaikkea pitää panna mikä liikkuu. On sitten kavereille jotain kerrottavaa. Ja Antti vaikuttaa hienolta mieheltä, on tehnyt ohjeet ja kaikki!

    • mklbgflrt

      Nythän tähän on tullut Iltalehden sivuille jo uusi jatkojuttu.

      "Onnistuin varmaan sohaisemaan jotain. Naiset ovat tehneet vuosikausia listoja miehistä ja naistenlehdet ovat olleet vuosikausia täynnä listoja miehistä. Kun yksi mies tekee kerran listan naisista, naiset pöyristyvät siitä, Kivimäki sanoo.

      Hän tarkoittaa pöyristymisellä ylemmyydentuntoista teatraalista järkyttymistä."

      Tämähän on täyttä totta, ja jälleen kerran osoitus kaksoisstandardeista. Miesten pitäisi osata ottaa huumorilla kaikki ne sadat listat miehistä, mutta naisilla on täysi oikeus närkästyä jos mies tekee listan naisista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe