Nimimerkki "hienoahienoa" on riistänyt pikkukakkoselta palstan johtavan MA-teoreetikon tittelin ja lähtenyt avaamaan piintyneitä käsityksiä joita ihmisillä on tuota aatetta kohtaan.
"hienoahienoa" kertoo ettei MGTOW:lla tarvitse olla naiskokemuksia, hänen ei tarvitse olla tyytyväinen naisettomuuteensa, hänellä ei tarvitse olla hyvää elämää ilman naista ja hän voi olla katkera tilanteestaan.
Herää kysymys, miksi lanseerata ylväältä kuulostava termi MGTOW, kun asian voisi kuvata osuvammin termillä "miesruikutus"?
MGTOW - miesruikutusta
87
1027
Vastaukset
- avaramieleinen
koko MGTOW aatteella on kahden pää suunnan seuraajaa. yleistyvä on naisten käytöksestä valittavat miehet jotka hakevat selityksiä naisten käytökseen biologisista ja psyykkisistä lähteistä sekä yleisestä käytöksestä ja sitten valittavat näistä asioista. toinen ryhmä on painottunut samojen käytösten ja tekijöiden huomiointiin ja sen tiedon käyttämiseksi suojata itsensä esim. avioero raiskaukselta, mikä on hyvin yleistä, Australiassa, yhdysvalloissa, briteissä ja kanadassa, joissa MGTOW aatteella on eniten kannatusta. Itsekkin olen seurannut paljon MGTOW aateiden levittäjiä kuten Sandman. en ajattele itseäni MGTOW mieheksi mutta kyllä sieltä löytyy aika paljon totuudenkin siemeniä.
- avaramieleinen
Ja aloittajalle tiedoksi että tiedon oppiminen ja sen soveltaminen elämään ei ole väärin ilman suoraa kokemusta ja jos se tieto on naisten ja miesten käyttäytymisen tutkiminem ja sen tulokena haluaa tukea kyseistä ajatus mallia ei ole väärin. Se on sama kuin henkilö tunnistaa itsensä ateistiksi ilman että on ikinä kuulunut mihinkään uskoon.
- kuinkamontaaloitustateet
"Jopas täällä on yksipuolisesti kuvailtu MGTOW-miehet. Määrittelyt on tehty lähinnä valkoritarien ja feministien toimesta.
Fiktio 1: MGTOW-mies on munkki/aseksuaali, jota ei kiinnosta nainen/pillu ja siksi ei tavoittele sellaista. Ei näin, vaan MGTOW-mies ei halua investoida kallisarvoista aikaansa huonoon sijoituksen, eli naiseen, joka kerjää mieheltä jatkuvasti huomiota, mielenkiinnon ylläpitoa ja resursseja, antamatta itse mitään vastaavaa takaisin ja pilluakin antaa vain jos mies jatkuvasti antaa em. asioita. Oikeasti MGTOW-mies tarttuu tilaisuuteen, jos vaan ei ole vaaraa joutua tradcuckin rooliin feministisessä, miestä vihaavassa ympäristössä.
Fiktio 2: Koska MGTOW-mies on tyytyväinen elämäänsä ilman naista, hän ei saa enää koskaan arvostella naisia, koska jos hän arvostelisi, olisi hän vain katkera palstaätmi, eikä MGTOW. Väärin taas. Katsokaa vaikka youtube-videoita hakusanalla "MGTOW". Suurimmassa osassa näistä videoista kerrotaan totuuksia naisista, varoitellaan jne. ja joskus myös naureskellaan (esim. MGTOW 101) ja kyllä, nämä naisista varoittelevat totuuksien kertojat ovat realisteja ja MGTOW, eivätkä mitään palstaätmejä. MGTOW:lla on oikeus valittaa naisista ja valistaa muita miehiä kieroista naisista ja feminismistä ja koska MGTOW on aika pitkälti vastavoima 3. aallon feminismille ja miesvihalle, on muiden ihmisten valistaminen oikeastaan MGTOW:n velvollisuus. Vain totuutta suppressoivat valkoritarit ja feministit väittävät muuta.
Fiktio 3: Miehen pitää olla vapaaehtoisesti ilman naista ollakseen MGTOW. Taas väärin ja tässä yritetään tehdä ätmien mielipiteistä merkityksettömiä, vaikka ne olisivatkin täyttä faktaa. Vähän sama kuin jos sanoisi, etteivät leipäjonossa jonottavat ihmiset saisi kommentoida talouspolitiikasta mitään tai että heidän kommenteillaan ei olisi mitään väliä ja niitä ei saisi kuunnella. Usein kun on niin, että menestynyt ihminen tekee ja sanoo mitä tahansa pysyäkseen menestyneenä, eli mm. valehtelee. Sen sijaan ihminen jolla ei ole mitään jäljellä, on vapaa puhumaan totta, hänellä on sentään totuus. Hän ei voi menettää mitään puhumalla totta. Joten naismarkkinoilla menestymätön mies voi ihan yhtä hyvin olla MGTOW kuin esim. Leonardo Dicaprio. Se mitä pitää ymmärtää, niin naismarkkinoilla menestymättömän miehen tulee olla enemmän sinut itsensä kanssa vaikkei hän saisikaan naista. Ja hänellä on silti oikeus arvostella naisia ja jakaa naisista faktoja.
Fiktio 4: MGTOW-miehen pitää olla huippumenestynyt ja kyetä toteuttamaan kaikki asiat joita hän haluaa toteuttaa, ilman että nainen häntä rajoittaa. Kukkua taas. Ainoastaan Alfa -mies pystyy tuollaiseen, eli hyvin harva. Tälläkin väitteellä feministit ja epäitsevarmat valkoritarit yrittävät vääristää MGTOW-ajatusmaailman/filosofian käsitettä. MGTOW-miehen tulee ymmärtää omat rajoituksensa ja elää täyttä elämää näiden rajoitusten puitteissa. MGTOW-miehen tuleekin enemmän keskittyä siihen miten hän voi elää onnellista elämää ilman naista kuin voivotella palstoilla naisettomuutta. Sen sijaan, että hän voivottelisi naisettomuuttaan, tulisi hänen ennemmin, toisinaan, kertoa naisten luonteesta ja tosielämän vaaroista joita naiset miehille aiheuttavat ja pistää jauhot pussiin häntä vastustaville feministeille ja valkoritareille. Jos MGTOW ei toisinaan saarnaa naisista, ei hän ole MGTOW.
https://pastebin.com/UXLESUQR"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15191833/voiko-neitsytseta-olla-mgtow- TotuusSattuuQC
No siinähän sitä "miesruikutusta" tulikin ihan riittämiin...
- Buhahaha
TotuusSattuuQC kirjoitti:
No siinähän sitä "miesruikutusta" tulikin ihan riittämiin...
Ruikutusta oli lähinnä sinun vastauksesi. Vaikka ei olisi samaa mieltä, on tunnustettava että kuinkamontaaloitustateet perusteli näkemykset aika hyvin, eikä sinulla ollut ensimmäistäkään vastaväitettä itse asiaan. Henkilöhyökkäys ja shaming language, siis.
- Hei.Haloo
Buhahaha kirjoitti:
Ruikutusta oli lähinnä sinun vastauksesi. Vaikka ei olisi samaa mieltä, on tunnustettava että kuinkamontaaloitustateet perusteli näkemykset aika hyvin, eikä sinulla ollut ensimmäistäkään vastaväitettä itse asiaan. Henkilöhyökkäys ja shaming language, siis.
Tuohan oli puhdasta ruikutusta koko kommentti.
- huonopalsta
Buhahaha kirjoitti:
Palstalla on tosi vähän kirjoittajia, jotka oikeasti asiallisesti kommentoi ja perustelee omia näkemyksiään, eikä heti sano ruikutukseksi ja henkilöhyökkää, jos jokun näkemykset ei vastaa omia... Suurin osa miehistä ja naisista on noita toisten lyttääjiä, valitettavasti.
- Buhahaha
Hei.Haloo kirjoitti:
Tuohan oli puhdasta ruikutusta koko kommentti.
Sun mielestäsi ruikutusta on siis kaikki mikä ei vastaa omaa näkemystäsi?
- Kyssäri
"Fiktio 1: MGTOW-mies on munkki/aseksuaali, jota ei kiinnosta nainen/pillu ja siksi ei tavoittele sellaista. Ei näin, vaan MGTOW-mies ei halua investoida kallisarvoista aikaansa huonoon sijoituksen, eli naiseen, joka kerjää mieheltä jatkuvasti huomiota, mielenkiinnon ylläpitoa ja resursseja, antamatta itse mitään vastaavaa takaisin ja pilluakin antaa vain jos mies jatkuvasti antaa em. asioita. Oikeasti MGTOW-mies tarttuu tilaisuuteen, jos vaan ei ole vaaraa joutua tradcuckin rooliin feministisessä, miestä vihaavassa ympäristössä"
Miksi MGTOW katselee sopivaa naista kumppaniksi? Eikös se olekaan MGTOW? - Näin.menee
"Fiktio 2: Koska MGTOW-mies on tyytyväinen elämäänsä ilman naista, hän ei saa enää koskaan arvostella naisia, koska jos hän arvostelisi, olisi hän vain katkera palstaätmi, eikä MGTOW. Väärin taas. Katsokaa vaikka youtube-videoita hakusanalla "MGTOW". Suurimmassa osassa näistä videoista kerrotaan totuuksia naisista, varoitellaan jne. ja joskus myös naureskellaan (esim. MGTOW 101) ja kyllä, nämä naisista varoittelevat totuuksien kertojat ovat realisteja ja MGTOW, eivätkä mitään palstaätmejä. MGTOW:lla on oikeus valittaa naisista ja valistaa muita miehiä kieroista naisista ja feminismistä ja koska MGTOW on aika pitkälti vastavoima 3. aallon feminismille ja miesvihalle, on muiden ihmisten valistaminen oikeastaan MGTOW:n velvollisuus. Vain totuutta suppressoivat valkoritarit ja feministit väittävät muuta."
Elikkä MGTOW on naisten käytöstä kritisoiva liike? Se kai voidaan nimetä myös miesruikutukseksi..
Tarkoitus ei ole jättää naiset rauhaan, vaan arvostella heitä. - dsfsdfsd
Kyssäri kirjoitti:
"Fiktio 1: MGTOW-mies on munkki/aseksuaali, jota ei kiinnosta nainen/pillu ja siksi ei tavoittele sellaista. Ei näin, vaan MGTOW-mies ei halua investoida kallisarvoista aikaansa huonoon sijoituksen, eli naiseen, joka kerjää mieheltä jatkuvasti huomiota, mielenkiinnon ylläpitoa ja resursseja, antamatta itse mitään vastaavaa takaisin ja pilluakin antaa vain jos mies jatkuvasti antaa em. asioita. Oikeasti MGTOW-mies tarttuu tilaisuuteen, jos vaan ei ole vaaraa joutua tradcuckin rooliin feministisessä, miestä vihaavassa ympäristössä"
Miksi MGTOW katselee sopivaa naista kumppaniksi? Eikös se olekaan MGTOW?Olen käsittänyt niin, että MGTOW-mies on lopettanut naisten etsimisen, mutta jos hyvä nainen tupsahtaa eteen niin tilaisuutta ei jätetä käyttämättä. MGTOW ei halua huonoa naista, ei suostu aisuriksi, mutta ei sano EI hyvälle naiselle. Tämä ei tarkoita etteikö hekin voisi naisten toimia kritisoida ja toivoa muutosta parempaan?
- Avaa.silmäsi
"Fiktio 3: Miehen pitää olla vapaaehtoisesti ilman naista ollakseen MGTOW. Taas väärin ja tässä yritetään tehdä ätmien mielipiteistä merkityksettömiä, vaikka ne olisivatkin täyttä faktaa. Vähän sama kuin jos sanoisi, etteivät leipäjonossa jonottavat ihmiset saisi kommentoida talouspolitiikasta mitään tai että heidän kommenteillaan ei olisi mitään väliä ja niitä ei saisi kuunnella. Usein kun on niin, että menestynyt ihminen tekee ja sanoo mitä tahansa pysyäkseen menestyneenä, eli mm. valehtelee. Sen sijaan ihminen jolla ei ole mitään jäljellä, on vapaa puhumaan totta, hänellä on sentään totuus. Hän ei voi menettää mitään puhumalla totta. Joten naismarkkinoilla menestymätön mies voi ihan yhtä hyvin olla MGTOW kuin esim. Leonardo Dicaprio. Se mitä pitää ymmärtää, niin naismarkkinoilla menestymättömän miehen tulee olla enemmän sinut itsensä kanssa vaikkei hän saisikaan naista. Ja hänellä on silti oikeus arvostella naisia ja jakaa naisista faktoja."
Palstaätmi on vapaa puhumaan suunsa puhtaaksi, mutta se on miesruikutusta. Hänen totuutensa on naisettomana elelevän miehen totuus. - Näin.sen.näen
"Fiktio 4: MGTOW-miehen pitää olla huippumenestynyt ja kyetä toteuttamaan kaikki asiat joita hän haluaa toteuttaa, ilman että nainen häntä rajoittaa. Kukkua taas. Ainoastaan Alfa -mies pystyy tuollaiseen, eli hyvin harva. Tälläkin väitteellä feministit ja epäitsevarmat valkoritarit yrittävät vääristää MGTOW-ajatusmaailman/filosofian käsitettä. MGTOW-miehen tulee ymmärtää omat rajoituksensa ja elää täyttä elämää näiden rajoitusten puitteissa. MGTOW-miehen tuleekin enemmän keskittyä siihen miten hän voi elää onnellista elämää ilman naista kuin voivotella palstoilla naisettomuutta. Sen sijaan, että hän voivottelisi naisettomuuttaan, tulisi hänen ennemmin, toisinaan, kertoa naisten luonteesta ja tosielämän vaaroista joita naiset miehille aiheuttavat ja pistää jauhot pussiin häntä vastustaville feministeille ja valkoritareille. Jos MGTOW ei toisinaan saarnaa naisista, ei hän ole MGTOW."
Lyhyestä virsi kaunis. MGTOW on MGTOW vain kun hän saarnaa naisettomuuden aiheuttamasta katkeruudestaan.
Sitähän voisi kutsua miesruikutukseksi. - Opetusneuvos
dsfsdfsd kirjoitti:
Olen käsittänyt niin, että MGTOW-mies on lopettanut naisten etsimisen, mutta jos hyvä nainen tupsahtaa eteen niin tilaisuutta ei jätetä käyttämättä. MGTOW ei halua huonoa naista, ei suostu aisuriksi, mutta ei sano EI hyvälle naiselle. Tämä ei tarkoita etteikö hekin voisi naisten toimia kritisoida ja toivoa muutosta parempaan?
Miksi sitten saarnata olevansa naisten houkutuksista vapautunut mies? Kaikki miehet etsivät täydellistä kumppania, fiksummat vain eivät hauku naisia ja kohtaavatkin niitä parhaita naisia.
- TotuusSattuuQC
Buhahaha kirjoitti:
"Ruikutusta oli lähinnä sinun vastauksesi. Vaikka ei olisi samaa mieltä, on tunnustettava että kuinkamontaaloitustateet perusteli näkemykset aika hyvin, eikä sinulla ollut ensimmäistäkään vastaväitettä itse asiaan. Henkilöhyökkäys ja shaming language, siis."
Enhän minä sanonut ettei vastauksia ollut perusteltu hyvin tai että ne olisivat vääriä. Minä vain sanoin että ne ovat silti ruikutusta eli valitusta siitä miten asiat ovat väärin (ja yleensä jonkun muun syystä kuin omasta).
Minulla ei olisi mitään sitä vastaan että osa miehistä on tyytyväisenä ilman naista eikä tarvitse naisia mihinkään. Se on ihan tervettä jos siltä tuntuu. Mutta jos se samalla valjastetaan kuitenkin siihen että se ensin omaksi valinnaksi sanottu elämäntapa on kuitenkin pohjimmiltaan naisten huonouden ja puhuuden vika niin se onkin sitten juuri sitä ruikutusta. - Buhahaha
Opetusneuvos kirjoitti:
Miksi sitten saarnata olevansa naisten houkutuksista vapautunut mies? Kaikki miehet etsivät täydellistä kumppania, fiksummat vain eivät hauku naisia ja kohtaavatkin niitä parhaita naisia.
Miksi kaapista tulleet homot tai transsukupuoliset saarnaavat siitä kuinka se helpotti? Miksi uraputkesta irtautuneet downshiftaajat kehuvat ratkaisuaan? Tottakai ahdistetusta ja alistetusta tilasta irti päässeet hehkuttavat sitä kuinka paljon parempi heidän on olla nyt kuin siinä tilanteessa missä he kokivat joutuvansa toisten sanelemaan rooliin sen sijaan että olisivat aidosti olleet sitä mitä halusivat?
- Opetusneuvos
Buhahaha kirjoitti:
Miksi kaapista tulleet homot tai transsukupuoliset saarnaavat siitä kuinka se helpotti? Miksi uraputkesta irtautuneet downshiftaajat kehuvat ratkaisuaan? Tottakai ahdistetusta ja alistetusta tilasta irti päässeet hehkuttavat sitä kuinka paljon parempi heidän on olla nyt kuin siinä tilanteessa missä he kokivat joutuvansa toisten sanelemaan rooliin sen sijaan että olisivat aidosti olleet sitä mitä halusivat?
Mistä kaapista palstaätmit tulivat? Oman ahdasmielisyytensä komerosta?
Palstaätmit eivät tehneet muuta ratkaisua kuin lopettivat katsomasta omaa tympeää kuvaansa peilistä ja ryhtyivät syyttämään kaikkia maailman naisia omasta pahasta olostaan. - Buhahaha
Opetusneuvos kirjoitti:
Mistä kaapista palstaätmit tulivat? Oman ahdasmielisyytensä komerosta?
Palstaätmit eivät tehneet muuta ratkaisua kuin lopettivat katsomasta omaa tympeää kuvaansa peilistä ja ryhtyivät syyttämään kaikkia maailman naisia omasta pahasta olostaan.Puhuttiin kyllä mgtow-miehistä eikä palstaätmeistä, jotka ovat kuitenkin kaksi eri asiaa.
Mutta: siitä suosta mihin yhteiskunta heidät on syyllistämällä painanut. Vähän niin kun naiset ovat tehneet koko 1900-luvun ajan naisasialiikkeen nimissä. - Buhahaha
Tarkennan edellistä: tarkoitin siis, että naiset ovat nousseet 1900-luvun aikana siitä suosta ts. yhteiskunnan heille asettamista rooleista, kuten olla hyvinkäyttäytyvä ja ahkera tyttö ja siveä nuori aikuinen, perustaa aikuisena perhe, jäädä kotiäidiksi, hoitaa kaikki kotityöt miehen ansaitsessa, olla hyvätapainen eläkeläinen ja säästää omaisuutensa perintönä lapsilleen, jne. Näin 2000-luvun puolella kaikki nuo tuntuvat vanhakantaisilta asioilta joita kyllä tekee jos itse haluaa, mutta se että tekisit niin oman tahtosi vastaisesti ulkoisen paineen vuoksi, on kyllä vähentynyt dramaattisesti sadan vuoden aikana.
MGTOW-liikkeen saavutukset naisasialiikkeen saavutukseen verrattuna ovat toki mitättömiä kun hyttysen pieru, mutta sekin on irrottautumista yhteiskunnan miehille asettamista vaatimuksista. - hgjhgjh
Buhahaha kirjoitti:
Puhuttiin kyllä mgtow-miehistä eikä palstaätmeistä, jotka ovat kuitenkin kaksi eri asiaa.
Mutta: siitä suosta mihin yhteiskunta heidät on syyllistämällä painanut. Vähän niin kun naiset ovat tehneet koko 1900-luvun ajan naisasialiikkeen nimissä.Palsta ätmeissä on mgtow miehiä, niitä jotka eivät alistu ottamaan huonoja muiden miesten rippeitä, yksinhuoltajia tai muita hyväksikäyttäjiä. Kun kerran ei muutoin ole kelvannut. On helpottavaa luopua yrityksistä kun tajuaa ettei muuta todennäköisesti ole tarjolla.
- jhgjhgjhgjhgj
dsfsdfsd kirjoitti:
Olen käsittänyt niin, että MGTOW-mies on lopettanut naisten etsimisen, mutta jos hyvä nainen tupsahtaa eteen niin tilaisuutta ei jätetä käyttämättä. MGTOW ei halua huonoa naista, ei suostu aisuriksi, mutta ei sano EI hyvälle naiselle. Tämä ei tarkoita etteikö hekin voisi naisten toimia kritisoida ja toivoa muutosta parempaan?
Tuo on sama kuin jos sanoisi alkoholistille, että voit sä nyt yhden juoda..
- jhgjhgjhgjhgj
Buhahaha kirjoitti:
Puhuttiin kyllä mgtow-miehistä eikä palstaätmeistä, jotka ovat kuitenkin kaksi eri asiaa.
Mutta: siitä suosta mihin yhteiskunta heidät on syyllistämällä painanut. Vähän niin kun naiset ovat tehneet koko 1900-luvun ajan naisasialiikkeen nimissä.Myös epänaisellisia, vähemmän viehättäviä ja ylipainoisia naisia on aina lytätty ja väheksytty.
Huvittavaa, että palstaätmit tekevät sitä eniten. - eioler
jhgjhgjhgjhgj kirjoitti:
Tuo on sama kuin jos sanoisi alkoholistille, että voit sä nyt yhden juoda..
Sekoitat nyt asiat, ei mgtow ole mitään houkutusten välttelyä?
- Huvittavaa
Buhahaha kirjoitti:
Tarkennan edellistä: tarkoitin siis, että naiset ovat nousseet 1900-luvun aikana siitä suosta ts. yhteiskunnan heille asettamista rooleista, kuten olla hyvinkäyttäytyvä ja ahkera tyttö ja siveä nuori aikuinen, perustaa aikuisena perhe, jäädä kotiäidiksi, hoitaa kaikki kotityöt miehen ansaitsessa, olla hyvätapainen eläkeläinen ja säästää omaisuutensa perintönä lapsilleen, jne. Näin 2000-luvun puolella kaikki nuo tuntuvat vanhakantaisilta asioilta joita kyllä tekee jos itse haluaa, mutta se että tekisit niin oman tahtosi vastaisesti ulkoisen paineen vuoksi, on kyllä vähentynyt dramaattisesti sadan vuoden aikana.
MGTOW-liikkeen saavutukset naisasialiikkeen saavutukseen verrattuna ovat toki mitättömiä kun hyttysen pieru, mutta sekin on irrottautumista yhteiskunnan miehille asettamista vaatimuksista.Naiset on mielestäsi hypergamisia kun eivät tyydy ätmiin, mutta ätmi on kunnioitettava MGTOW kun ei kelpuuta tasoistaan?
Eikös tuo ole pelkkää miesruikutusta? - Buhahaha
Huvittavaa kirjoitti:
Naiset on mielestäsi hypergamisia kun eivät tyydy ätmiin, mutta ätmi on kunnioitettava MGTOW kun ei kelpuuta tasoistaan?
Eikös tuo ole pelkkää miesruikutusta?Tuolla kommentillasi ei ollut mitään tekemistä sen kanssa mitä minä kirjoitin. Minun mielestäni nämä hypergamia-jutut eivät liity MGTOW-juttuun kovinkaan kiinteästi vaan on ihan erillinen asia. MGTOW liittyy miehelle ulkoa astetettuihin odotuksiin kun taas "hypergamia" henkilökohtaisiin preferensseihin.
Ja itse asiassa kirjoitin päivä pari sitten ihan itse kommentin siitä kuinka minun mielestäni ätmitkin ovat hypergamisia joten tästä aiheesta ainakin kiistän miesruikutuksen omalta osaltani. - en.ota.yh
Huvittavaa kirjoitti:
Naiset on mielestäsi hypergamisia kun eivät tyydy ätmiin, mutta ätmi on kunnioitettava MGTOW kun ei kelpuuta tasoistaan?
Eikös tuo ole pelkkää miesruikutusta?Ätmille ei ole tarjolla kuin tasoaan alempaa. Ei lapsettoman miehen tasoa ole esimerkiksi yksinhuoltajaäiti. Moni ätmi ottaisi tasoisensa jos vain saisi.
- Expihtarikurppa
Buhahaha kirjoitti:
Tuolla kommentillasi ei ollut mitään tekemistä sen kanssa mitä minä kirjoitin. Minun mielestäni nämä hypergamia-jutut eivät liity MGTOW-juttuun kovinkaan kiinteästi vaan on ihan erillinen asia. MGTOW liittyy miehelle ulkoa astetettuihin odotuksiin kun taas "hypergamia" henkilökohtaisiin preferensseihin.
Ja itse asiassa kirjoitin päivä pari sitten ihan itse kommentin siitä kuinka minun mielestäni ätmitkin ovat hypergamisia joten tästä aiheesta ainakin kiistän miesruikutuksen omalta osaltani.Se olisikin hyvä, jos miesten keskuudessa viriäisi laajemminkin keskustelua miehiin nykyaikana kohdistuvista odotuksista. Uskon, että siitä olisi hyötyä laajemminkin miesten keskuudessa. Mutta tällaista en ole nähnyt vielä missään, miksi? Sen sijaan miehet näyttävät keskittyvän palstalla ja sen ulkopuolellakin ensisijaisesti naisten lyttäämiseen, ja se on sitten sitä MGTOW-liikettä. Minä vedän tästä sellaisen johtopäätöksen, että eivät miehet oikeasti halua muutosta tai kehitystä omaan asemaansa yhteiskunnassa. He haluavat palata takaisin 100-200 vuotta vanhoihin asemiinsa ja sehän edellyttää, että naisilta pitäisi viedä kaikki toimintamahdollisuudet, vapaudet ja viime kädessä ihmisarvo. Tällä asenteella miesten asema tulee muuttumaan entistä pahemmaksi ja sukupuolten välinen kuilu sen kuin syvenee. Naiset eivät nimittäin luovu asemistaan mistään hinnasta.
- Buhahaha
Expihtarikurppa kirjoitti:
Se olisikin hyvä, jos miesten keskuudessa viriäisi laajemminkin keskustelua miehiin nykyaikana kohdistuvista odotuksista. Uskon, että siitä olisi hyötyä laajemminkin miesten keskuudessa. Mutta tällaista en ole nähnyt vielä missään, miksi? Sen sijaan miehet näyttävät keskittyvän palstalla ja sen ulkopuolellakin ensisijaisesti naisten lyttäämiseen, ja se on sitten sitä MGTOW-liikettä. Minä vedän tästä sellaisen johtopäätöksen, että eivät miehet oikeasti halua muutosta tai kehitystä omaan asemaansa yhteiskunnassa. He haluavat palata takaisin 100-200 vuotta vanhoihin asemiinsa ja sehän edellyttää, että naisilta pitäisi viedä kaikki toimintamahdollisuudet, vapaudet ja viime kädessä ihmisarvo. Tällä asenteella miesten asema tulee muuttumaan entistä pahemmaksi ja sukupuolten välinen kuilu sen kuin syvenee. Naiset eivät nimittäin luovu asemistaan mistään hinnasta.
No se mitä MGTOW tarkoittaa ja mitä palstan ätmit sen sanovat tarkoittavan on kaksi ihan eri asiaa. Tarkoittaahan feminismikin eri ihmisille eri asioita.
"Suurimmassa osassa näistä videoista kerrotaan totuuksia naisista, varoitellaan jne. ja joskus myös naureskellaan (esim. MGTOW 101) ja kyllä, nämä naisista varoittelevat totuuksien kertojat ovat realisteja ja MGTOW, eivätkä mitään palstaätmejä."
Mistä tiedät, että ne ovat "totuuksia" (mikä on aika huvittava sana jo itsessään)? Koska joku tuubissa niin sanoo? Lähdekritiikki olisi kova sana nykyaikana.- truththth
outsider1 kirjoitti:
"Suurimmassa osassa näistä videoista kerrotaan totuuksia naisista, varoitellaan jne. ja joskus myös naureskellaan (esim. MGTOW 101) ja kyllä, nämä naisista varoittelevat totuuksien kertojat ovat realisteja ja MGTOW, eivätkä mitään palstaätmejä."
Mistä tiedät, että ne ovat "totuuksia" (mikä on aika huvittava sana jo itsessään)? Koska joku tuubissa niin sanoo? Lähdekritiikki olisi kova sana nykyaikana.Totuuksia on yhtä paljon kuin on ihmisiä.
en.ota.yh kirjoitti:
Ätmille ei ole tarjolla kuin tasoaan alempaa. Ei lapsettoman miehen tasoa ole esimerkiksi yksinhuoltajaäiti. Moni ätmi ottaisi tasoisensa jos vain saisi.
Tosissasiko väität että kaikki neitsytsedät ovat tasokkaampia kuin synnyttäneet naiset?
Olisiko syytä tutkituttaa pääsi?- lkjlöjkjk
A.Palstamäki kirjoitti:
Tosissasiko väität että kaikki neitsytsedät ovat tasokkaampia kuin synnyttäneet naiset?
Olisiko syytä tutkituttaa pääsi?Tutkituta oma pääsi. Ei lapseton nainenkaan halua miestä jolla on lapsia. Mies ei sille mitään mahda jos yh:t ei kiinnosta. Lapsettomat ja lapselliset ihmiset pyörii ihan eri sarjoissa.
- dsfsadfa
A.Palstamäki kirjoitti:
Olisiko syytä tutkituttaa pääsi?Naisetkin katsoo ansaitsevansa kaiki sen rikkaan komean ja pitkän miehen, jos miehen subjektiivinen kokemus on että synnyttänyt nainen on huonompi, asia on silloin niin. Synnyttanyt nainen voi olla hyvä miehelle jolla on lapsia, ovat samassa sarjassa, samoja kokemuksia.
lkjlöjkjk kirjoitti:
Tutkituta oma pääsi. Ei lapseton nainenkaan halua miestä jolla on lapsia. Mies ei sille mitään mahda jos yh:t ei kiinnosta. Lapsettomat ja lapselliset ihmiset pyörii ihan eri sarjoissa.
Tutustu aikuisiin ihmisiin niin huomaat että on olemassa sellaisiakin ihmissuhteita joista et tiennyt mitään.
- 765
en.ota.yh kirjoitti:
Ätmille ei ole tarjolla kuin tasoaan alempaa. Ei lapsettoman miehen tasoa ole esimerkiksi yksinhuoltajaäiti. Moni ätmi ottaisi tasoisensa jos vain saisi.
Sinun tasoasi on yksinkerataisesti vain se, jonka pystyt saamaan. Koska olet hypergaminen, väität ettet kykene saamaan oman tasoistasi. Todellisuudessa se, jota et voi saada, on sinun tasoasi ylempänä.
dsfsadfa kirjoitti:
Naisetkin katsoo ansaitsevansa kaiki sen rikkaan komean ja pitkän miehen, jos miehen subjektiivinen kokemus on että synnyttänyt nainen on huonompi, asia on silloin niin. Synnyttanyt nainen voi olla hyvä miehelle jolla on lapsia, ovat samassa sarjassa, samoja kokemuksia.
Se on kyllä tosi että lapseton neitsytsetä ei kelpaa naisille joilla on lapsia.
Toisaalta, ei ne neitsytsedät kelpaa lapsettomille naisillekaan.765 kirjoitti:
Sinun tasoasi on yksinkerataisesti vain se, jonka pystyt saamaan. Koska olet hypergaminen, väität ettet kykene saamaan oman tasoistasi. Todellisuudessa se, jota et voi saada, on sinun tasoasi ylempänä.
Noinhan se menee.
Ätmit arvioivat itsensä tasolle jossa he haluaisivat olla, mutta tässä kohtaa haaveet ja todellisuus eivät kohtaa.- dfsdfsdf
A.Palstamäki kirjoitti:
Tutustu aikuisiin ihmisiin niin huomaat että on olemassa sellaisiakin ihmissuhteita joista et tiennyt mitään.
Mitä sä oikeastaan tiedät ihmissuhteista yhtään mitään? Oma yrityksesi sellaiseen epäonnistui, ja niin epäonnistui kaikkien niiden yksinhuoltajienkin jotka nyt tulevat hädissään etsimään elättäjää isän hylkäämille äpärilleen. Ei onnistu.
dfsdfsdf kirjoitti:
Mitä sä oikeastaan tiedät ihmissuhteista yhtään mitään? Oma yrityksesi sellaiseen epäonnistui, ja niin epäonnistui kaikkien niiden yksinhuoltajienkin jotka nyt tulevat hädissään etsimään elättäjää isän hylkäämille äpärilleen. Ei onnistu.
Ei kai nyt kukaan "lapsellinen" yritä lapsetonta?? Ennenkuulumatonta.....
Neitsytsedälle kuuluu neitsyttäti.- fsdfsdfe
A.Palstamäki kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan "lapsellinen" yritä lapsetonta?? Ennenkuulumatonta.....
Neitsytsedälle kuuluu neitsyttäti.Neitsyt oliskin paras, mutta luuletko että semmoisia mistään löytyy? Perseen jakajia sitäkin enemmän.
- hohhoijjaaa
jhgjhgjhgjhgj kirjoitti:
Myös epänaisellisia, vähemmän viehättäviä ja ylipainoisia naisia on aina lytätty ja väheksytty.
Huvittavaa, että palstaätmit tekevät sitä eniten.Naiset ovat aina lytänneet ja pilkanneet ätmejä heidän rumuutensa takia, joten eikös tuo ole jonkinasteista tasa-arvoa vai oletko sitämieltä, että naisia ei saisi arvostella vaan pitää kuin kuninkaallisina ja miehiä sitten saa pilkata minkä ehtii? Taas näitä narsistisia feministi kommentteja.
fsdfsdfe kirjoitti:
Neitsyt oliskin paras, mutta luuletko että semmoisia mistään löytyy? Perseen jakajia sitäkin enemmän.
En tiedä onko neitsyttätejä paljon, mutta kyllä minä muistan sellaisiinkin törmänneeni. 70- ja 80-luvulla niitä oli ainakin opettajissa jonkun verran, mutta liekö ajat muuttuneet?
- siinäseero
hgjhgjh kirjoitti:
Palsta ätmeissä on mgtow miehiä, niitä jotka eivät alistu ottamaan huonoja muiden miesten rippeitä, yksinhuoltajia tai muita hyväksikäyttäjiä. Kun kerran ei muutoin ole kelvannut. On helpottavaa luopua yrityksistä kun tajuaa ettei muuta todennäköisesti ole tarjolla.
Sama kun naiset sanovat "parempi yksin kuin huonossa suhteessa", että jos joku itselle sopiva sattuis tulemaan vastaan, niin sellaisen kanssa voisi elämää jakaa, mutta muuten keskitytään siihen omaan hyvään elämään.
Siitä erottaakin MGTOW:n ja ruikuttajaätmin. MGTOW keskittyy oman elämänsä elämiseen hyvin ja itse itselleen tyytyväisyyden luomiseen, ruikuttajaätmi syyttää naisten/maailman pahuutta omista paskoista fiiliksistään. truththth kirjoitti:
Totuuksia on yhtä paljon kuin on ihmisiä.
.. Ei ole.. MieliPiteitä on.. Ja Elämän Tarkoituksia jne.. ;P
- jgjhgjhgjhgjh
A.Palstamäki kirjoitti:
Olisiko syytä tutkituttaa pääsi?Älä.. :D
Prinssi Haakon on siis ätmien alapuolella.. :D :D :D
- jhgjhgjhj
Hienoahienoa on typerys, joka ei ole oikeasti sisäistänyt asioita. Ykskakkonen analysoi kylmän viileästi ilman tunnekuohua.
- Kirjoituksia.seurannut
HUOM: sanojen ja tekojen välinen ristiriita!!!!!!!
PalstaMGTOW:t kertoilevat kuinka hienoa on elää ilman naisia, mutta täällä sitä vain ruikutetaan naisettomuutta. "Hienoahienoa" ei edes yritä vääntää MGTOW-touhua yleväksi, vaan myöntää suoraan että kyse on miesruikutuksesta. - kjhgkjhgkjhgk
Kirjoituksia.seurannut kirjoitti:
HUOM: sanojen ja tekojen välinen ristiriita!!!!!!!
PalstaMGTOW:t kertoilevat kuinka hienoa on elää ilman naisia, mutta täällä sitä vain ruikutetaan naisettomuutta. "Hienoahienoa" ei edes yritä vääntää MGTOW-touhua yleväksi, vaan myöntää suoraan että kyse on miesruikutuksesta.Se yrittää keksiä pyörän uudelleen. Laasasen (osittain vanhentuneita) juttuja on jo vuosia referoitu tänne.
Tärkeämpää olisi selvittää, missä juuri nyt mennään. Naiset etsivät seksiseuraa omalla kuvallaan.. Naiset eivät halua vakiintua kenties enää missään elämänsä vaiheessa.. Maisa Torpan tyyppinen nainen kelpasi Latvalalle. Entä Touko Aalto?
Murroksessa ollaan oltu jo pitkään.. - kjhlkjhlkjhlhj
kjhgkjhgkjhgk kirjoitti:
Se yrittää keksiä pyörän uudelleen. Laasasen (osittain vanhentuneita) juttuja on jo vuosia referoitu tänne.
Tärkeämpää olisi selvittää, missä juuri nyt mennään. Naiset etsivät seksiseuraa omalla kuvallaan.. Naiset eivät halua vakiintua kenties enää missään elämänsä vaiheessa.. Maisa Torpan tyyppinen nainen kelpasi Latvalalle. Entä Touko Aalto?
Murroksessa ollaan oltu jo pitkään..Lisäys.. Lapsia ei enää välttämättä enää edes tehdä, joten ytmihärdelli voi jatkua loputtomiin -miehet vaan vanhenevat samaa tahtia kuin itsekin.. Käytössä myös nuoremmat miehet.
Aisurielättäjän etsiminen kuuluu wt -piireihin pubiruusuille. Normaali nainen ei tyydy epätyydyttävään parisuhteeseen, koska elättää lapsensa itse.
- Expihtarikurppa
Vaikeahan näitä MGTOW-julistajia on ottaa edes puoliksi tosissaan, kun aivan kaikki puheet ja ajatukset keskittyvät nimenomaan naisiin. Kummasti aisureilla ja valkoritareilla, ytmeistä puhumattakaan, on elämässään paljon muutakin sisältöä kuin naiset. Tuskin he käyttävät valtaosaa ajastaan miettimällä naisia, naisten ajatuksia, naisten ajatusten puutteita, naisten biologiaa, naisten tekoja, naisten tekemättä jättämisiä, naisten tekojen yksioikoista vääryyttä, naisten pahuutta, naisten pillua, naisten tissejä, naisten lapsia, naisten lapsettomuutta, naisten rahoja, naisten rahattomuutta, naisten parinvalintaa, naisten sinkkuutta, naisten koulutusta, naisten kouluttamattomuutta, naisten aktivismia, naisten tatuointeja, naisten ikää, naisten vanhenemista, naisten neitsyyttä, naisten kokemusta, naisten kokemattomuutta, naisten entisiä miehiä, naisten harrastuksia jne.
Hauskinta on, että nämä MGTOW-miehet keskittyvät pontevasti analysoimaan em. asioita, vaikka heillä ei ole pienintäkään omakohtaista kokemusta minkäänlaisesta naisesta, jos nyt omaa äitiä ei lasketa.Samaa olen miettinyt. Puhuvat liian paljon naisista ollakseen miehiä joita naiset eivät kiinnosta.
A.Palstamäki kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Puhuvat liian paljon naisista ollakseen miehiä joita naiset eivät kiinnosta.
Tosin en tiedä, mitä MGTOW-miehet ovat, mutta argumenttisi ei vaikuta kovin validilta. Jos pitää jotakin vähäarvoisena ja haluaa propagoida näkemystään, miten se tapahtuisi, jos vähäarvoisena pitämäänsä ei voisi mainita?
selaaja kirjoitti:
Tosin en tiedä, mitä MGTOW-miehet ovat, mutta argumenttisi ei vaikuta kovin validilta. Jos pitää jotakin vähäarvoisena ja haluaa propagoida näkemystään, miten se tapahtuisi, jos vähäarvoisena pitämäänsä ei voisi mainita?
Hyvä pointti.
Onko MGTOW sitä, että nämä miehet ovat vapautuneet naisten vallasta, vai halutaanko kyseenalaistaa tuota valtaa esittämällä naiset vähäarvoisena?
Lienet oikeassa, kyse on enemmänkin siitä että halutaan vähätellä naisten valtaa.
- 12121212121212
Onkos Pertti-setä puolestaan ottamassa palstan KoomikkoIlkkaKiven roolin "uliulimiehiä" haukkuvana irtopisteiden keräilijänä? :D
- 78787888
Sellainenhan se on aina ollut. Pelkkä trolli. Sitäpaitsi se on taas sekoamassa kovaa vauhtia, sen huomaa kun aloitusten määrä kasvaa. Pian varmaan ilmestyy näitä poliisin poikia ja muita vastaavia nimimerkkejä tänne.
Huomasin vain ettei täällä kukaan taida tietää mikä on MGTOW.
Onko palstaruikuttajat MGHOW vai pelkkiä palstaätmejä?
- hienoahienoa
Johan taas löytyy ruikutusta mgtow-miehiä vastaan. Eipä juuri mitään kunnollisia argumenttejä kylläkään, vaan ad hominemejä ja olkiukkoja. Yrittäkää ymmärtää, että mgtow yrittää auttaa miehiä pääsemään eroon naisten seksuaalisesta ylivallasta. Kun mies ei aktiivisesti anna huomiota naiselle, joutuu nainen lopulta lopettamaan passiivisuutensa. Ja sitten on nämä miehiä vastaan tehdyt lait, jotka kyllä tullaan lopettamaan viimeistään silloin kun tarpeeksi monta miestä on mgtow. Kalikka näköjään kalahti kun näin paljon tuli reaktioita kirjoituksistani...vihaisia reaktioita. :D
- tahtootietää
Mitä ovat ne miehiä vastaan tehdyt lait???
- hienoahienoa
A.Palstamäki kirjoitti:
Teidän ruikutuksenne vain vahvistaa naisten seksuaalista valtaa.
Ainoastaan "minä jättäydyin pois työelämästä ja nyt vaan syön kotona ja lihoan kun en naista saa"-ätmit ovat niitä ruikuttajia, jotka vahvistavat naisten seksuaalivaltaa. Minä en kuulu heihin, mutta saarnaan tarvittaessa tosiasioita naisista, kuten muutkin mgtow-miehet. Mutta toista sinä vaan tuota ruikutusjuttuasi kuin rikki mennyt levy, ihan sama mulle.
tahtootietää kirjoitti:
Mitä ovat ne miehiä vastaan tehdyt lait???
Laki sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta...ehkä...???
hienoahienoa kirjoitti:
Ainoastaan "minä jättäydyin pois työelämästä ja nyt vaan syön kotona ja lihoan kun en naista saa"-ätmit ovat niitä ruikuttajia, jotka vahvistavat naisten seksuaalivaltaa. Minä en kuulu heihin, mutta saarnaan tarvittaessa tosiasioita naisista, kuten muutkin mgtow-miehet. Mutta toista sinä vaan tuota ruikutusjuttuasi kuin rikki mennyt levy, ihan sama mulle.
Älä nyt suotta loukkaannu, tässähän vain arvioidaan MGTOW:ien uskottavuutta.
Miten MGTOW poikkeaa palstaätmeilystä? Anna ihan konkreettisia esimerkkejä.- elämäonelämäää
A.Palstamäki kirjoitti:
Älä nyt suotta loukkaannu, tässähän vain arvioidaan MGTOW:ien uskottavuutta.
Miten MGTOW poikkeaa palstaätmeilystä? Anna ihan konkreettisia esimerkkejä.MGTow:lla ie ole aikaa palstailla kun on se oma elämä elettävänä
Selkein ero: missä on vastuu. MGTOW ottaa vastuun omasta hyvinvoinnistaan, ätmiruikuttaja on työntämässä sitä vastuuta kuvittelemilleen pahoille naisille tai muistelemilleen koulukiusaajille. elämäonelämäää kirjoitti:
MGTow:lla ie ole aikaa palstailla kun on se oma elämä elettävänä
Selkein ero: missä on vastuu. MGTOW ottaa vastuun omasta hyvinvoinnistaan, ätmiruikuttaja on työntämässä sitä vastuuta kuvittelemilleen pahoille naisille tai muistelemilleen koulukiusaajille.Tuonsuuntaisia ajatuksia on mullakin ollut, tietenkin vähän kuitenkin aprikoinut onko niitä oikeita MGTOW:ia silti olemassakaan...
- Naisasialooser11
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta tässä tuli hyvin ilmi miten riippuvaisia naiset ovat MGTOW miestenkin huomiosta, siksi he eivät voi näitä miehiä sietää.
Riippuvuus miesten huomiosta on kuitenkin naiselle erittäin vaarallinen riippuvuus koska nainen menettää sen huomion ikääntyessään mikä tapahtuu todella nopeasti. Nainen ei vain raivonsa sokaisemana tajua, että MGTOW mies tekee naiselle palveluksen tarjoamalla pehemän laskun ilmaksi muuttumiseen miesten silmissä niin naisen ensimmäinen kuolema ei ole ihan niin tuskallinen. Ensin nainen on yhdentekevä MGTOW miehille ja kohta kaikille muillekkin miehille sitä selkärangattominta kusisen ruman reijän edessä matelijaa myöten. - Gnuk
En minä tiedä, mutta sinun ätmiruikutus alkaa olla jo haitaksi palstan muutenkin kyseenalaiselle ilmapiirille. Onko sulla missio päällä? Et keksi enää muuta kirjoitettavaa kuin palstaätmit?
- Gnuk
A.Palstamäki kirjoitti:
Tee itse parempia aloituksia niin osallistun niihin asiallisesti keskustellen.
Et sinä osaa keskustella. Joten jos satun joskus tekemään aloituksen, toivon ettet keskustele siinä, vaan luet ja yrität ymmärtää lukemaasi. Ehkä sinäkin vielä joskus opit keskustelemaan ja ymmärtämään lukemaasi... ☺️
Ps. Tämä oli toive eikä käsky. Tiedän, ettei täällä kenenkään toiveita kunnioiteta, mutta silti... ☺️ Gnuk kirjoitti:
Et sinä osaa keskustella. Joten jos satun joskus tekemään aloituksen, toivon ettet keskustele siinä, vaan luet ja yrität ymmärtää lukemaasi. Ehkä sinäkin vielä joskus opit keskustelemaan ja ymmärtämään lukemaasi... ☺️
Ps. Tämä oli toive eikä käsky. Tiedän, ettei täällä kenenkään toiveita kunnioiteta, mutta silti... ☺️Tällä palstalla on kaksi yhtä paljon todellisuudesta vieraantunutta nikkiä, Gnuk ja NuuskaMuikkune.
Kumpikaan ̶n̶i̶l̶k̶k̶i̶ nikki ei ole koskaan edes pohtinut kuinka rasittava on.- Gnuk
A.Palstamäki kirjoitti:
Tällä palstalla on kaksi yhtä paljon todellisuudesta vieraantunutta nikkiä, Gnuk ja NuuskaMuikkune.
Kumpikaan ̶n̶i̶l̶k̶k̶i̶ nikki ei ole koskaan edes pohtinut kuinka rasittava on.Nuuskis on vähän pimpelipompeli, mut lopulta aika harmiton.
Mun rasittavuudesta taas voidaan olla montaa eri mieltä. Todennäköisesti aika moni on sinun kanssasi siitä eri mieltä. Luulen niin, mutta saatan mä erehtyä tässäkin asiassa... ☺️
Mutta ärsyttävä mä taas osaan olla. Sitä olen kuullut aika monelta. Ja olen sitä tahallaan. Kun tietää mistä yks sun toinen ottaa lämpöä, on joskus hauskaa ja viihdyttävää ärsyttää niitä... 😀 Gnuk kirjoitti:
Nuuskis on vähän pimpelipompeli, mut lopulta aika harmiton.
Mun rasittavuudesta taas voidaan olla montaa eri mieltä. Todennäköisesti aika moni on sinun kanssasi siitä eri mieltä. Luulen niin, mutta saatan mä erehtyä tässäkin asiassa... ☺️
Mutta ärsyttävä mä taas osaan olla. Sitä olen kuullut aika monelta. Ja olen sitä tahallaan. Kun tietää mistä yks sun toinen ottaa lämpöä, on joskus hauskaa ja viihdyttävää ärsyttää niitä... 😀Iltahämärissä teidät voisi ehkä sotkea toisiinne, jotain niin samankaltaista teistä löytyy.
Älä nyt ota marttyyrin viittaa ja rupea spekuloimaan sillä että voit erehtyä, se ei pue sinua ̶N̶u̶u̶s̶k̶a̶ Gnuk.- Gnuk
A.Palstamäki kirjoitti:
Iltahämärissä teidät voisi ehkä sotkea toisiinne, jotain niin samankaltaista teistä löytyy.
Älä nyt ota marttyyrin viittaa ja rupea spekuloimaan sillä että voit erehtyä, se ei pue sinua ̶N̶u̶u̶s̶k̶a̶ Gnuk.Sarkasmin ymmärtäminen edellyttää jonkinlaista älykkyyttä... 😎
Gnuk kirjoitti:
Nuuskis on vähän pimpelipompeli, mut lopulta aika harmiton.
Mutta ärsyttävä mä taas osaan olla. Sitä olen kuullut aika monelta. Ja olen sitä tahallaan. Kun tietää mistä yks sun toinen ottaa lämpöä, on joskus hauskaa ja viihdyttävää ärsyttää niitä... 😀.. MitäsMitäs.. Tää on Tätä.. Rasismia!!!.. ;D
.. Juuri Tuollaisia kaikki Lyhyemmät UlkoMaalaiset Aina On.. ;D.. Yrittävät Pilkata Nuorempia SiniSilmäisiä "Viikinkejä".. ;DA.Palstamäki kirjoitti:
Iltahämärissä teidät voisi ehkä sotkea toisiinne, jotain niin samankaltaista teistä löytyy.
Älä nyt ota marttyyrin viittaa ja rupea spekuloimaan sillä että voit erehtyä, se ei pue sinua ̶N̶u̶u̶s̶k̶a̶ Gnuk... JaaHans.. Pertillä on Taas Näemmä VaikeatAjat.. ;D.. Alkaa Taas Psykoosi Pukkaa Piälle.. ;(
.. Mä voin olla Gnukin kanssa samaa mieltä joissakin asioissa.. Mutta en TodKaikissa.. Sulla on Vain mennyt Näemmä PalkoKasvi Sieraimeen, kun kumpikaan ei Diggaa UusLiberalismista, eikä ole NatoTrolli jne.. Niin Kuin "Eräs".. ;D
.. BonoBo ja NarsuMarsukin kun olet, niin voihan se "hieman" sapettaa, jos/kun joku varoittelee Erillaisia tuollaisista Otuksista.. ;D
Ajatus, että jonkin asian julistaminen kertoisi jotakin julistuksen sisällön oikeellisuudesta, on kuolleena syntynyt. Pidän esillä tieteellistä maailmakuvaa. Seksin alalla se tarkoittaa evolutiivista ja biologista.
Tämän kuvan oikeellisuuteen ei vaikuta vähääkään, julistanko sitä tai en, tai olenko oikeassa vai väärässä. Tieteellistä kuvaa pidän esillä siksi, että se kovin harvoin esittäytyy näillä palstoin. Ihmisen yhteisölliseen, evoluution muokkaamaan käyttäytymiseen, kuuluuu oman katsantokantansa esittäminen, toisillee kuuluu emmän, toisille vähemmän sen mukaan, millaiset geenit on sattunut saamaan."Nimimerkki "hienoahienoa" on riistänyt pikkukakkoselta palstan johtavan MA-teoreetikon tittelin ja lähtenyt avaamaan piintyneitä käsityksiä joita ihmisillä on tuota aatetta kohtaan. "
Mulla tuli tuosta ensinnä kyllä mieleen että Petti koettaa nyt riistää johtavaa valkoritaroinnin haarniskaa palstalla, onnea vaan yritykseen.Nononono, eihän tässä sellaisesta ole kyse.
Ihmetyttää nuo naisista riippumattomat ja ylväät MGTOW:t, tuntuu kuin ne olisivät naisettomuuttaan itkeviä pikkuluusereita.A.Palstamäki kirjoitti:
Nononono, eihän tässä sellaisesta ole kyse.
Ihmetyttää nuo naisista riippumattomat ja ylväät MGTOW:t, tuntuu kuin ne olisivät naisettomuuttaan itkeviä pikkuluusereita.Joo no semmoinen vaan ihan itsestään tuli mieleen, nyt kun ei ole muut hirveästi valkoritaroineet niin ehkä tuo erottuu sen vuoksi selkeämmin. Ehkäpä sulla on sitten vaan tylsää, ajattelit kokeilla lähtiskö joku rähisemään :D
No joo, se varmaan kyllä voi siltä tuntua kun toisaalta arvostellaan naisia ja toisaalta sitten valitetaan niiden saavuttamattomuutta mutta kyllä siiinä meilläkin on jonkinlainen tylsyyden tappaminen syynä, naisia vaan on kiva arvostella.Harmaaritari kirjoitti:
Joo no semmoinen vaan ihan itsestään tuli mieleen, nyt kun ei ole muut hirveästi valkoritaroineet niin ehkä tuo erottuu sen vuoksi selkeämmin. Ehkäpä sulla on sitten vaan tylsää, ajattelit kokeilla lähtiskö joku rähisemään :D
No joo, se varmaan kyllä voi siltä tuntua kun toisaalta arvostellaan naisia ja toisaalta sitten valitetaan niiden saavuttamattomuutta mutta kyllä siiinä meilläkin on jonkinlainen tylsyyden tappaminen syynä, naisia vaan on kiva arvostella."No joo, se varmaan kyllä voi siltä tuntua kun toisaalta arvostellaan naisia ja toisaalta sitten valitetaan niiden saavuttamattomuutta mutta kyllä siiinä meilläkin on jonkinlainen tylsyyden tappaminen syynä, naisia vaan on kiva arvostella."
Onko kyse vain provosoinnista, vai voiko olla niin että MGTOW-aate on vähän kuin vankilatuomio joka mätkäistään mielipidettä kysymättä ja se johtaisi sitten ristiriitaan omien puheiden kanssa?- aikuisuushoi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no semmoinen vaan ihan itsestään tuli mieleen, nyt kun ei ole muut hirveästi valkoritaroineet niin ehkä tuo erottuu sen vuoksi selkeämmin. Ehkäpä sulla on sitten vaan tylsää, ajattelit kokeilla lähtiskö joku rähisemään :D
No joo, se varmaan kyllä voi siltä tuntua kun toisaalta arvostellaan naisia ja toisaalta sitten valitetaan niiden saavuttamattomuutta mutta kyllä siiinä meilläkin on jonkinlainen tylsyyden tappaminen syynä, naisia vaan on kiva arvostella.Ätimydyen ydin: naisia on vaan kiva (omasta mielikuvituksestaan lähtien) arvostella.
A.Palstamäki kirjoitti:
"No joo, se varmaan kyllä voi siltä tuntua kun toisaalta arvostellaan naisia ja toisaalta sitten valitetaan niiden saavuttamattomuutta mutta kyllä siiinä meilläkin on jonkinlainen tylsyyden tappaminen syynä, naisia vaan on kiva arvostella."
Onko kyse vain provosoinnista, vai voiko olla niin että MGTOW-aate on vähän kuin vankilatuomio joka mätkäistään mielipidettä kysymättä ja se johtaisi sitten ristiriitaan omien puheiden kanssa?Kyllä se osittain on provosointia mutta osittain on myös totuutta taujstalla, en minä ainakaan oikein tykkää siitä millaiseksi nainen on itsensä näin 2000-luvulla tehnyt. eikä sillä ole mitään tekemistä MGTOW -aatteen kanssa ainakaan minun kohdalla kun en mielelläni edes lokeroisi itseäni mihinkään kovin tarkkaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se osittain on provosointia mutta osittain on myös totuutta taujstalla, en minä ainakaan oikein tykkää siitä millaiseksi nainen on itsensä näin 2000-luvulla tehnyt. eikä sillä ole mitään tekemistä MGTOW -aatteen kanssa ainakaan minun kohdalla kun en mielelläni edes lokeroisi itseäni mihinkään kovin tarkkaan.
Aika jännä että sanot ettet mielelläsi lokeroisi itseäsi MGTOW:iksi, kun juuri sinä voisit ollakin sellainen oikeasti. Olisin voinut kuvitella että olet sellainen naisten makuun oleva mies joka kieltäytyy panoista hymyillen ja toivottaen kohteliaasti daameille hyvät yöt.
A.Palstamäki kirjoitti:
Aika jännä että sanot ettet mielelläsi lokeroisi itseäsi MGTOW:iksi, kun juuri sinä voisit ollakin sellainen oikeasti. Olisin voinut kuvitella että olet sellainen naisten makuun oleva mies joka kieltäytyy panoista hymyillen ja toivottaen kohteliaasti daameille hyvät yöt.
Niin no siitähän se kai lähtee että mitä itsenäisempi sitä vähemmän haluaa kuulua mihinkään ryhmään. Ei minusta sinällään mitään vikaa tuossa MGTOW-aatteessa ole mutta en mitenkään tulenpalavana kannattajanakaan haluaisi esiintyä, mehän molemmat tiedetään miten alunperin ihan hyvätkin aatteet voi hieman pilaantua riittävästi kannatusta saatuaan. No joo, on niinkin joskus tai ehkä jokusenkin kerran käynyt että selkeistä merkeistä huolimatta sitä lähtee mieluummin nukkumaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no siitähän se kai lähtee että mitä itsenäisempi sitä vähemmän haluaa kuulua mihinkään ryhmään. Ei minusta sinällään mitään vikaa tuossa MGTOW-aatteessa ole mutta en mitenkään tulenpalavana kannattajanakaan haluaisi esiintyä, mehän molemmat tiedetään miten alunperin ihan hyvätkin aatteet voi hieman pilaantua riittävästi kannatusta saatuaan. No joo, on niinkin joskus tai ehkä jokusenkin kerran käynyt että selkeistä merkeistä huolimatta sitä lähtee mieluummin nukkumaan.
Pakko kyllä sanoa, että mulle tää MGTOW ei näyttäydy minään herrasmieskerhona jonka jäsenet ovat sinut itsensä kanssa. Heti kun joku kouluampumisjuttu tapahtuu, niin neitsytsedät hehkuttavat tekijää joka oli kyllästynyt naisettomuuteen ja täytti vain "miehisen" velvollisuutensa.
- Buhahaha
A.Palstamäki kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa, että mulle tää MGTOW ei näyttäydy minään herrasmieskerhona jonka jäsenet ovat sinut itsensä kanssa. Heti kun joku kouluampumisjuttu tapahtuu, niin neitsytsedät hehkuttavat tekijää joka oli kyllästynyt naisettomuuteen ja täytti vain "miehisen" velvollisuutensa.
Kuka muu kun Naisasialooseri (joka on tiedetysti psykopaatti) sanoo noin? Ja miten se liittyy MGTOW:iin? Minun nähdäkseni kovinkaan moni palstaätmi ei väitä olevansa MGHOW.
- FaktatEsiin
A.Palstamäki kirjoitti:
Eipä ole MGTOW piireissä mitään sympatiaa annettu kouluampujille.
Sitä paitsi tuorein tapaus kouluampujasta Yhdysvalloissa jos uutisiin on luottamista, oli sekin kouluampuja popsinut masennuslääkkeitä ennen ammuskelujaan. Tämä yksityiskohta yhdistää hänet noin 95-99% kaikkiin muihin kouluampujiin jotka myös olivat masennuslääkkeitä käyttäneet. SSRI ja Bentsoet ovat lähes kaikkien kouluampujien taustalla. Tämä on se huipputärkeä yksityiskohta jonka te kouluampujista puhujat sivuutatte täysin. Minä uskon että nämä lääkkeet ovat aiheuttaneet pysyvää vahinkoa kouluampujien aivoille koska ne lääkkeet ovat annettu masentuneille ihmisille joista monilla oli vielä aivojen kehitys pahasti kesken. Osalla taustalla vielä koulukiusausta. Osalla jopa jonkin sortin autismia lisäämässä yliherkkyyttä lääkkeiden sivuvaikutuksille.
Esimerkkinä tässä kouluun hyökänneitä, joiden kohdalla lääkkeiden nimet ovat mainittuja. Listasta on jätetty pois ne joiden lääkkeiden nimiä ei ole mainittu. Voit itse tarkistaa Googlella kaiken.
Ensin hyökkääjän nimi. Sitten lääkkeiden nimi.
1.Eric Harris. Zoloft, Luvox.
2.Kipland Kinkel: Prozac.
3.Aaron Ybarra: Prozac and Risperdal.
4.Jose Reyes: Fluoxetine (generic Prozac.
5.Adam Lanza: Lexapro.
6.Steven Kazmierczak: Prozac, Xanax, Ambien.
7.Jeff Weise: Prozac.
8.Barry Dale Loukaitis: Ritalin.
9.Laurie Wasserman Dann. Anafranil.
10.Stephen Leith. Prozac.
11.Toby R. Sincino. Zoloft.
12.Shawn Cooper.Ritalin.
13.T.J. Solomon. Ritalin.
14.Richard Lopez. Prozac, Paxil and sleep medication.
15.Elizabeth Bush. Paxil vai Prozac?.
16.Jason Hoffman. Celexa and Effexor.
17.Cory Baadsgaard. Effexor.
18.Travis Roberson. Wellbutrin.
19.Jesus “Jesse” Carrizales. Lexapro and Geodon.
20.Hammad Memon. Zoloft and other drugs.
21.Luke Woodham. Prozac.
22.Michael Carneal. Ritalin.
23.Andrew Golden. Ritalin.
24.Mitchell Johnson. Ritalin.
25.Rod Mathews. Ritalin.
26.Neal Furrow. Prozac.
27.Asa H. Coon. Trazodone.
Ninimerkki "hienoahienoa" on täydellinen esimerkki tyypistä, joka on ymmärtänyt koko MGTOW idelogian väärin, eikä hän ole ainoa väärin ymmärtäjä. Vaan monet muutkin hänen kaltaisensa jotka noin ajattelevat. " hänen ei tarvitse olla tyytyväinen naisettomuuteensa, hänellä ei tarvitse olla hyvää elämää ilman naista ja hän voi olla katkera tilanteestaan" ovat niitä samoja väärin ymmärtäjiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172324Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2331972Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071782Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021451Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481346Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu551217Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1791153- 941100
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.149970Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14911