Nyt kun täytän vuosia huomenna

YksinäinenKilttiMies89

Olisi varmaan hyvä aika tehdä itsemurha. Mulla on varastossa litra 60% koskenkorva viinaa, litra 39% Jack Daniels viskiä ja 162 rivatril pilleriä. Ne kaikki kun kietasee kerralla huiviinsa ja menee näillä pakkasilla jäätymään johonkin keskelle metsää minne ei varmasti eksy muita ihmisä niin hengenlähtö on varmaan kokolailla lähes 100% varma homma. En kuitenkaan ole vielä niin varma päätöksestäni että tämä on toistaiseksi vain ajatusleikkiä. Tosin todella houkuttelevaa sellaista.

36

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hold youre horses!

      Jos syy tuollaisiin jatuksiin on pariutumattomuudessasi niin lopeta tuollaiset höperehtimiset. Täyttä elämää voi elää ikisinkkuna neitsytsetänäkin.

      Ei ole pakko mennä sen mukaan mitä kulttuuri, sukulaiset ja kaverit odottavat.

      Tosimies elää oman päänsä mukaan ja on onnellnen sinkkunankin.

      Naisasialooserin jankutus on sairaan psykopaatin maanista itsensä tyydyttämistä toisen pahalla ololla.

      Itse arvostan enemmän puuta joku pysyy juuristaan tiukasti pystyssä kovassakin myrskyssä joten arvostan sinua enemmän, jos päätät pysyä elävien kirjoissa, en siis halua pitää sinua siksi hengissä, että saisin tuntea ylemmyyttä sinua kohtaan.

      • Naisasialooser11

        Väärin. Jos tyydyttäisin itseni hänen pahalla olollaan niin vastustaisin ehdottomasi hänen itsemurha-aikeitaan teidän muiden tavoin ja haluaisin hänen jatkavan kärsimyksiään.

        Empaattisena ihmisenä olen kuitenkin hänen kärsimysten lopettamisen kannalla.


      • huh...........huh

        Naislooser11, ai olet jonkun itsemurhan tai tuhoamisen kannalla, sepä toivottavaa ja toivoa antavaa empaattisuutta.
        Kun sinulle tulee elämässä vaikeuksia, niin oisko kiva kuulla jonkun sanovan sinulle, joo tapa vaan itsestäni kyllä minä ymmärrän ... oisko , kivaa ja empaattisuutta. Tai toivottavasti joku lopettaa sun kärsimykset.. lohduttaisko

        Eikö ihmiset ajattele enää mitä kirjoittaa


      • huh...........huh kirjoitti:

        Naislooser11, ai olet jonkun itsemurhan tai tuhoamisen kannalla, sepä toivottavaa ja toivoa antavaa empaattisuutta.
        Kun sinulle tulee elämässä vaikeuksia, niin oisko kiva kuulla jonkun sanovan sinulle, joo tapa vaan itsestäni kyllä minä ymmärrän ... oisko , kivaa ja empaattisuutta. Tai toivottavasti joku lopettaa sun kärsimykset.. lohduttaisko

        Eikö ihmiset ajattele enää mitä kirjoittaa

        .. Älä ruoki Trollia, NarsuMarsua, PsykoMarsua jne..jne.. ;P


      • Buhahaha

        "Tosimies elää oman päänsä mukaan ja on onnellnen sinkkunankin."

        Onko käynyt mielessä että päiviensä päättämistä miettivä ei ehkä pidä itseään tuollaisena tosimiehenä, vaan nimenomaan pitää sitä tosimieheyttä ja siis onnellista elämää saavuuttamattomana tavoitteena?


      • Buhahaha kirjoitti:

        "Tosimies elää oman päänsä mukaan ja on onnellnen sinkkunankin."

        Onko käynyt mielessä että päiviensä päättämistä miettivä ei ehkä pidä itseään tuollaisena tosimiehenä, vaan nimenomaan pitää sitä tosimieheyttä ja siis onnellista elämää saavuuttamattomana tavoitteena?

        Hohhoijjaa


      • Buhahaha
        hullu_ukko kirjoitti:

        Hohhoijjaa

        Olipahan outo kommentti. Edellä yrität kovasti kannustaa jatkamaan päiviensä päättämisen sijaan, ja sitten kun avaan vähän itsetuhoisen miehen ajatusmaailmaa ja vaikeutta ajatella kuten sinä, niin se onkin "Hohhoijaa"?


      • Buhahaha kirjoitti:

        Olipahan outo kommentti. Edellä yrität kovasti kannustaa jatkamaan päiviensä päättämisen sijaan, ja sitten kun avaan vähän itsetuhoisen miehen ajatusmaailmaa ja vaikeutta ajatella kuten sinä, niin se onkin "Hohhoijaa"?

        Ai se oli sinun tarkoituksesi, käyttämäsi nimimerkki buhaha sai minut ajattelemaan jotain muuta tarkoitusta.


      • trolololol
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Väärin. Jos tyydyttäisin itseni hänen pahalla olollaan niin vastustaisin ehdottomasi hänen itsemurha-aikeitaan teidän muiden tavoin ja haluaisin hänen jatkavan kärsimyksiään.

        Empaattisena ihmisenä olen kuitenkin hänen kärsimysten lopettamisen kannalla.

        "Empaattisena ihmisenä olen kuitenkin hänen kärsimysten lopettamisen kannalla. "

        Empaattisena ihmisenä sitten varmasti haluat myös kurpille hyvää.


    • masiksestaselvinnyt

      Vedät ensiksi ne pillerisi wc pöntöstä alas ja otat korkeintaan muutaman paukun nousuhumalaan perjantain kunniakis huomenna. Hyvää ruokaa, musat soimaan ja sauna lämpiämään. Ei kaikki elämässä ole naisista kiinni koska tässä pinnallisessa kulttuurissa lähes jokaiselle miehelle naiset antavatkin pelkkiä pakkeja.
      Jätät itsari haaveet ja naisten pinnallisuuden taakse ja menet ylpeänä omana itsenäsi eteenpäin. Päivä se on huomennakin ja ensiviikolla jne jne.

      • Buhahaha

        Nousuhumalaa seuraa aina krapula, ja kun siitä selviää, edessä on se sama kurja elämä kun ennen nousuhumalaakin.


      • YksinäinenKilttiMies89

        Vähän tuolla tavalla teinkin paitsi saunominen jäi väliin ja tuli vedettyä muutama paukku liikaa josta sitten kärsin melkein koko seuraavan päivän. No ehkä sitten tänään vois saunoa kun krapulassa en oikein pysty saunomaan.


    • sanoHuihai

      Sama se mitä teet, kukaan ei välitä. hui hai

    • 36atm

      Viinaa ja pillereitä. Silleen yks kaverini teki itsarin.

    • rankkajuominenauttoi

      Jos mies ei 40 ikävuoteen saa naista niin hän saa olla yksin koko loppuelämänsä.
      Pillerit ja rankka juominen auttaa.

    • siun

      Elämä ei lopu kuolemaan,

      Jeesus, taivas ja helvetti on totta.

      Hae apua,

      Rukoile Jeesusta,
      Siun voimia, Herra varjelkoon sinua aiheittain ja antakoon sinulle tulevaisuuden ja toivon ajatuksia

    • crux

      Elämä on järjetöntä mutta kuolema on pelkkä pimeys. Koskenkorva kannattaa sekoittaa tyrnimehuun ja Jack Daniels nauttia sellaisenaan. Sitten nauttii niitä maltillisesti ja lukee jotain kyynistä kuten Sinuhea. Silloin ajatukset on oikeassa suhteessa luetun kanssa. Positiivinen tekopirteä nykymaailma ei aiheuta kuin kitkaa ja turhautumista. Elämä on toivotonta, ihminen ei muutu koskaan, samat tappamiset ja sodat jatkuvat ikuisesti auringon alla.

      • Buhahaha

        Entä jos "pelkkä pimeys" kuulostaa houkuttelevammalta kuin järjetön elämä?


      • crux
        Buhahaha kirjoitti:

        Entä jos "pelkkä pimeys" kuulostaa houkuttelevammalta kuin järjetön elämä?

        En tiedä mitä sitten? Elämä on kuitenkin jotain, kuolema ei ole mitään. Tänäänkin oli kylmää, kaikki oli jäässä, maailma näytti toivottomalta mutta sydämeni löi ja olin elossa. Onhan sekin jotain. Minulla oli muutamat muistot, pienet onnenhetket tallessa ajatusteni arkistossa. Tietysti olisin halunnut jäädä pakkaseen makaamaan ja kuolla pois mutta jokin esti taas kerran sen. Ehkä tässä elämässä on jokin outo houkutus jota ei voi järjellä ymmärtää?


    • YksinäinenKilttiMies89

      Kiitos kaikille kannustavista tai osaa ottavista viesteistä.

      • Ethän tee sitä?


      • YksinäinenKilttiMies89
        minkkilaukku kirjoitti:

        Ethän tee sitä?

        En ainakaan vielä ole tehnyt. Vedin eilen eli syntymäpäivänäni niin kauheat lärvit että juuri ja juuri pääsin kotiini. Tänään sitten tuli oksennus ja pää oli todella kipeä sekä huimaava olo. Kärsin siis tänään vielä monin verroin enemmän mutta olo oli niin kamala ettei edes pystynyt ajattelemaan itsemurhan tekemistä.


    • tosirandom

      Aika dramaattista, ehkäpä jopa melodramaattista mielestäni. Life on ihmisen parasta aikaa, ehkä hieman absurdia, surrealistista ja shaisee, mut anyways.
      Parhaat mansikat on siellä pohjalla. Gotitbro ?

    • Älä.tee.sitä

      Muista että sina ehtii tappaa itsensä.
      Älä tee sitä vielä.

    • Antaa.mennä

      Paljon parempi tapa kuin ajaa autolla rekan alle. 👍

    • Buhahaha

      Aloittajalle hyvää syntymäpäivää! Toivottavasti on vielä vastaanottamassa nämä toivotukset.

      • YksinäinenKilttiMies89

        Kiitos näin jälkikäteen.


    • ågfsd

      Mulla kun ei ole pääsyä noihin pillereihin, niin oon ajatellut tehä saman pelkän viinan avulla. Otan riittävästi pulloja mukaan ja meen tuonne jäälle sulan viereen ryypiskelemään päiväksi ja sitten, kun oon tarpeeks kännissä niin otan vaatteet veks ja pulahdan uimaan.

    • YksinäinenKilttiMies89

      Tuli ainakin hetkellisesti parempi fiilis kun tapasin siellä baarissa monia hyviä tyyppejä jotka halus tarjota mulle juoman synttäreiden kunniaksi ja eräs aika hyvännäköinen nainen haki minua jopa tanssimaan. Kyseessä oli joku minua pari vuotta vanhempi nainen. Tuo jälkimmäinen oli kaikkein yllättävin juttu mutta ehdottomasti todella positiivinen juttu ja hieno ele siltä naiselta.

      • YksinäinenKilttiMies89

        Piti vielä lisätä tuohon äskeiseen juttuun että sitä toivois naisilta tuollaista aloitteellisuutta paljon isommassakin mittakaavassa mutta valitettavasti tuo on todella harvinaista että joku nainen osoittaa tuollaista kiinnostusta tai on ainakin ystävällinen.


    • YksinäinenKilttiMies89

      En siis saanut seksiä mutta ehkä se ei ole kuitenkaan pääasia. Joskus jo pelkästään se tuntuu hyvältä kun saa edes halauksen naiselta tai joku nainen viihtyy minun seurassa.

      • nnainennnen

        Ihanasti sanottu.


    • endofstory

      Ei mikään virta ole niin nopea kuin elämä.
      On ilta, kun ehtii joen ylitse.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9576
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1960
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      30
      1810
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1736
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1252
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      45
      1156
    Aihe