Häirintä osa 2: Naiset häiritsijöinä

Minkälaisia kokemuksia miehillä on siitä, että naiset on puheillaan tai teoillaan menneet yli sen mikä on teidän mielestä sopivaa? Täytyy ihailla noin yleisesti naisten kykyä lukea sosiaalisia tilanteita, koska omalle kohdalleni on sattunut vain yksi rajatapaus. Muuten en ole tullut häirityksi.

Naisetkin saa tietysti avautua, jos on käynyt niin, että melkein olette syyllistyneet häirintään. Missä vaiheessa huomasitte, että olette nyt menossa liian pitkälle?

34

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Vaikka millaisia.. "Jotkut" naiset nyt vaan ovat sellaisia, kun ovat "tietyssä" MiälenTilassa ja/tai "KemiallisessaTilassa".. ;D

    • Yhden kerrsn olisin voinut #metoon laittaa. Kyse oli pojan joukkueen valmentajasta. Härnääntyi minun facebook-sivuilla olleista päivityksistä ja sanoi, että tule mukaan pojan harjoituksiin, että voin "huiluuttaa munaani".

      Kateellinen nainen ja sai sanomisellaan minutkin hiljaiseksi. Ei enää näe minun facebook-päivityksiä se nainen....

      • 5454545454

        Millainen päivitys oli?

        "Unohdit" kertoa.


      • 5454545454 kirjoitti:

        Millainen päivitys oli?

        "Unohdit" kertoa.

        Siis ihan purppuranvärisiä lätisyjä silloisen suhteen aikaan. Valmentaja oli sinkku ja oliko sitten miettinyt, että muista syistä hänet facekaveriks otin? En kuitenkaan missäänvaiheessa mitään kiinnostusta häntä kohtaan kokenut, enkä mielestäni näyttänytkään.

        Mutta meitä on moneen junaan...


    • pikalyysi

      Palstalla taitaa kirjoitella yksi nikki"Selaaja", kun on sen ajatuksen kahlitsema, että ihminen on puhtaasti geeni- ja ennaltaohjelmoitu automaatti. Siitä näkökulmasta seksuaalisuusakselia koskien ja ajateltuna naisen käyttäytyminen ei ole siis 'luontaisesti' samanlaista kuin miehen, jota luonnehditaan usein 'tarvittaessa' sanalla sika. Eli ei olisi pelkästään tahdikkuudesta ja sosiaalisten tilanteiden lukutaidosta kiinni.

      Totta kai konserteissa ja muuallakin pikkuhousuja voi lentää lavalle solkenaan, monesti niitä lie varattu etukäteen muovikassillinen, mutta se on luonteeltaan homma on enemmän hupia ja joukkona kauempaa ihastelua kuin miesten ns.iholle tunkeva "sikuus". Ja miehet ei yleensä tuollaista seksuaalisuusväritteistä fanittamista tulkitse vastenmieliseksi.
      Jos nainen tungettelee ja käy häiritseväksi, siinä on mukana osapuolien pidempää yhteistä historiaa takana, eli ei ole kyseessä mikään hetkellinen satunnaiskontakti.

      • .. JoopaJoo.. Entäs jos tuntematon nainen alkaa hieromaan säärtä.. Tai jos tuntematon nainen pyytää halin ja hetken päästä käsi käykin jo ihan väärissä paikoissa.. Tai jos tuntematon nainen tulee istumaan pöytään ja tilaa itse sulle juoman ja olettaa sen tarkoittavan seuran pitämistä ja jotain muutakin.. Tai jos tuntematon nainen tarttuu kädestä kiinni ja yrittää vetää sinut väkisin tanssimaan hitaita.. Jne.. Jne?.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JoopaJoo.. Entäs jos tuntematon nainen alkaa hieromaan säärtä.. Tai jos tuntematon nainen pyytää halin ja hetken päästä käsi käykin jo ihan väärissä paikoissa.. Tai jos tuntematon nainen tulee istumaan pöytään ja tilaa itse sulle juoman ja olettaa sen tarkoittavan seuran pitämistä ja jotain muutakin.. Tai jos tuntematon nainen tarttuu kädestä kiinni ja yrittää vetää sinut väkisin tanssimaan hitaita.. Jne.. Jne?.. ;P

        Mä en ole häiriintynyt tuosta kädestä vetämisestä, koska asian on voinut selvittää omalla fyysisellä toiminnalla. Ehkä eri tilanne, jos nainen olisi ollut joku "Liner", jolloin olisi ollut pakko mennä mukana tai huutaa apua:D


      • muuskatuikkunen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JoopaJoo.. Entäs jos tuntematon nainen alkaa hieromaan säärtä.. Tai jos tuntematon nainen pyytää halin ja hetken päästä käsi käykin jo ihan väärissä paikoissa.. Tai jos tuntematon nainen tulee istumaan pöytään ja tilaa itse sulle juoman ja olettaa sen tarkoittavan seuran pitämistä ja jotain muutakin.. Tai jos tuntematon nainen tarttuu kädestä kiinni ja yrittää vetää sinut väkisin tanssimaan hitaita.. Jne.. Jne?.. ;P

        Ja pointti oli? Eli tuo pitkälti Sinun rasitustentäyteistä elämää...

        ps. yritäpäs harjoitella ittekses ajatusta, että jos "nainen tulee istumaan pöytään ja tilaa itse sulle juoman.." niin olisit saitana vaan tyytyväinen ja nainenkin tyytyväinen jos sai juttuseuraa
        tai "vetää sinut väkisin tanssimaan hitaita.."
        niin kirjaimellisesti tarkoittaa vain tanssia hitaita..
        ..taka-ajatusten hillitseminen/hallitseminen.. onks se niin vaikeeta, muuskanuikkunen?


      • juupajooo
        scrg kirjoitti:

        Mä en ole häiriintynyt tuosta kädestä vetämisestä, koska asian on voinut selvittää omalla fyysisellä toiminnalla. Ehkä eri tilanne, jos nainen olisi ollut joku "Liner", jolloin olisi ollut pakko mennä mukana tai huutaa apua:D

        Elämä on riskinottamista, ja harkituissa paikoissa se voi kannattaa.
        Linerin tapauksessa joutuminen "nyt on pakko mennä mukana..." ajatukseen saattaa tuottaa palkinnon moninkertaisesti


      • jhgjhgjhgjhg
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JoopaJoo.. Entäs jos tuntematon nainen alkaa hieromaan säärtä.. Tai jos tuntematon nainen pyytää halin ja hetken päästä käsi käykin jo ihan väärissä paikoissa.. Tai jos tuntematon nainen tulee istumaan pöytään ja tilaa itse sulle juoman ja olettaa sen tarkoittavan seuran pitämistä ja jotain muutakin.. Tai jos tuntematon nainen tarttuu kädestä kiinni ja yrittää vetää sinut väkisin tanssimaan hitaita.. Jne.. Jne?.. ;P

        Nuuskis.. :D
        Paljastit juuri, että olet söpö..
        Naiset eivät tosiaankaan käyttäydy noin muuten.. :)


      • hyvähyvänuuskis
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JoopaJoo.. Entäs jos tuntematon nainen alkaa hieromaan säärtä.. Tai jos tuntematon nainen pyytää halin ja hetken päästä käsi käykin jo ihan väärissä paikoissa.. Tai jos tuntematon nainen tulee istumaan pöytään ja tilaa itse sulle juoman ja olettaa sen tarkoittavan seuran pitämistä ja jotain muutakin.. Tai jos tuntematon nainen tarttuu kädestä kiinni ja yrittää vetää sinut väkisin tanssimaan hitaita.. Jne.. Jne?.. ;P

        Nuuskis on tajunnut mistä kokojutussa on kysymys.


      • jhgjhgjhgjhg kirjoitti:

        Nuuskis.. :D
        Paljastit juuri, että olet söpö..
        Naiset eivät tosiaankaan käyttäydy noin muuten.. :)

        Voidaanko olettaa, että nämä fyysiset lähestymiset ovat vain jäävuoren huippu ja sen lisäksi tapahtuu naisten taholta paljon sellaisiakin lähestymisiä, jotka eivät rikkoisi häirintäsääntöjä kenenkään säännöillä?

        Vai kelluuko tämä jäävuori pelkästään veden pinnan päällä?


      • "Pikalyysi", kirjoitat:

        <<Palstalla taitaa kirjoitella yksi nikki"Selaaja", kun on sen ajatuksen kahlitsema, että ihminen on puhtaasti geeni- ja ennaltaohjelmoitu automaatti. Siitä näkökulmasta seksuaalisuusakselia koskien ja ajateltuna naisen käyttäytyminen ei ole siis 'luontaisesti' samanlaista kuin miehen, jota luonnehditaan usein 'tarvittaessa' sanalla sika.>>

        Aika hyvin olet ymmärtänyt luonnontieteellisen käsitykseni, mutta "ennaltaohjelmoitu automaatti" sopii kyllä osittain geenien vaikutukseen, mutta muista elimistön prosesseista ei voi sanoa, että ne olisivat ennalta ohjelmoituja.

        <<Eli ei olisi pelkästään tahdikkuudesta ja sosiaalisten tilanteiden lukutaidosta kiinni.>>

        Aivan niin. Naisella ja miehellä on synnynnäinen ero, joka johtuu erilaisesta lisääntymisstrategiasta.

        Käsitykseni miehen ja naisen erosta perustuu biologiaan. Jo runsas 150 vuotta on tiedetty, että erot johtuvat erilaisesta roolista jälkeläisten saamisessa ja kasvattamisessa ja ne ovat evoluution muokkaamat.

        Käsitykseni geenien ensisijaisuuteen verrattuna ympäristötekijöihin perustuu niinikään biologiseen evoluutioon. Geenimuunnelmat runsastuvat populaatiossa, jos ne ovat edullisia, ja niin ominaisuus kasautuu sukupolvi sukupolvelta ikään kuin korkoa korolle. Ympäristopiirteet eivät periydy.

        Käsitykseni on tapahtumista vieläkin pakollisempi eli deterministisempi, kuin arvaatkaan. Kvanttifysiikasta tiedämme että kaikki tapahtumat ovat joko syys-seuraus-vaikutuksia tai satunnaisia. Tapahtumia johtavia yliminiä ei ole. Tavallinenkin minä on vain syy-seuraus-vaikutusten ja satunnaistapahtumien tulos. Muuta ei ole. Ei ole "tahdonvapautta". Käsitykseni on sama kuin luonnontieilijöiden enemmistöllä, ns. konsensuksella, joten en käyttäisi sanontaa "sen ajatuksen kahlitsema".

        Kannatan siis luonnontieteellista maailmakuvaa.


      • selaaja kirjoitti:

        "Pikalyysi", kirjoitat:

        <<Palstalla taitaa kirjoitella yksi nikki"Selaaja", kun on sen ajatuksen kahlitsema, että ihminen on puhtaasti geeni- ja ennaltaohjelmoitu automaatti. Siitä näkökulmasta seksuaalisuusakselia koskien ja ajateltuna naisen käyttäytyminen ei ole siis 'luontaisesti' samanlaista kuin miehen, jota luonnehditaan usein 'tarvittaessa' sanalla sika.>>

        Aika hyvin olet ymmärtänyt luonnontieteellisen käsitykseni, mutta "ennaltaohjelmoitu automaatti" sopii kyllä osittain geenien vaikutukseen, mutta muista elimistön prosesseista ei voi sanoa, että ne olisivat ennalta ohjelmoituja.

        <<Eli ei olisi pelkästään tahdikkuudesta ja sosiaalisten tilanteiden lukutaidosta kiinni.>>

        Aivan niin. Naisella ja miehellä on synnynnäinen ero, joka johtuu erilaisesta lisääntymisstrategiasta.

        Käsitykseni miehen ja naisen erosta perustuu biologiaan. Jo runsas 150 vuotta on tiedetty, että erot johtuvat erilaisesta roolista jälkeläisten saamisessa ja kasvattamisessa ja ne ovat evoluution muokkaamat.

        Käsitykseni geenien ensisijaisuuteen verrattuna ympäristötekijöihin perustuu niinikään biologiseen evoluutioon. Geenimuunnelmat runsastuvat populaatiossa, jos ne ovat edullisia, ja niin ominaisuus kasautuu sukupolvi sukupolvelta ikään kuin korkoa korolle. Ympäristopiirteet eivät periydy.

        Käsitykseni on tapahtumista vieläkin pakollisempi eli deterministisempi, kuin arvaatkaan. Kvanttifysiikasta tiedämme että kaikki tapahtumat ovat joko syys-seuraus-vaikutuksia tai satunnaisia. Tapahtumia johtavia yliminiä ei ole. Tavallinenkin minä on vain syy-seuraus-vaikutusten ja satunnaistapahtumien tulos. Muuta ei ole. Ei ole "tahdonvapautta". Käsitykseni on sama kuin luonnontieilijöiden enemmistöllä, ns. konsensuksella, joten en käyttäisi sanontaa "sen ajatuksen kahlitsema".

        Kannatan siis luonnontieteellista maailmakuvaa.

        Jaan nämä deterministiset käsitykset, enkä tämän häirintäasian kanssakaan kovin paljon uhraa ajatuksia sille miten kenenkin pitäisi toimia, koska kaikki joka tapauksessa tapahtuu ainoalla mahdollisella tavalla. Yksittäisen ihmisen kolikonheiton päättyminen kruunaan tai klaavaan jossain ykisttäisessä tilanteessa ei muuta kokonaisuudessa mitään.

        Kiinnostavaa on kahlittujen ajatusten reitti johtopäätökseensä ja ne viestit mitä ajatusten kulusta välittyy esim. tälle palstalle.


      • scrg kirjoitti:

        Jaan nämä deterministiset käsitykset, enkä tämän häirintäasian kanssakaan kovin paljon uhraa ajatuksia sille miten kenenkin pitäisi toimia, koska kaikki joka tapauksessa tapahtuu ainoalla mahdollisella tavalla. Yksittäisen ihmisen kolikonheiton päättyminen kruunaan tai klaavaan jossain ykisttäisessä tilanteessa ei muuta kokonaisuudessa mitään.

        Kiinnostavaa on kahlittujen ajatusten reitti johtopäätökseensä ja ne viestit mitä ajatusten kulusta välittyy esim. tälle palstalle.

        Kahlittujen ajatusten reitti on kuin tietokone, joka on ohjelmoitu muistamaan entisiä toimintojaan ja niiden vaikutuksesta syntyneitä posesseja, eli siis ohjelmoitu oppimaan. Niinhän aivotkin tekevät. Kyseessä on siis tekoäly, paljon puhuttu, mutta perusperiaatteeltaan sangen yksinkertainen. Ja kaikki on determinististä!


      • jhgjhgjhgjhg kirjoitti:

        Nuuskis.. :D
        Paljastit juuri, että olet söpö..
        Naiset eivät tosiaankaan käyttäydy noin muuten.. :)

        "Naiset eivät tosiaankaan käyttäydy noin muuten.. :)"

        Hienotunteisuussyistä Nuuskin jätti kännisten naisten harjoittamat väkisinsuuteluyritykset ja väkijoukossa perseestä puristamiset mainitsematta.


    • yksiyhritässä

      Miehenä olen kokenut sen, että työelämässä jossa tulosvastuuta ei ole lesbonaiset ovat esimiesasemassa henkisen väkivallan mestareita. Jos havaittiin ,että sain jonkinlaista myötätuntoa heteronaisilta niin lesbot kiristivät entisestään otettaan. Olen iloinen jokaisesta nuolesta mikä lesboon osuu ,se voitelee minun arpiani.

    • Buhahaha

      Näin HC-ätminä minulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia tästä. Kaikki naiset lakkaavat olemasta seksuaalisia olentoja ollessaan noin käsivarren mitan päässä minusta.

      Ja tämä ei siis todellakaan tarkoita sitä että minun käsivarteni sijainnilla sillä hetkellä olisi jotain tekemistä asian kanssa.

      Yksi mies kyllä puristi perseestä kun olin nuori ja ensimmäistä kertaa diskossa, mutta se oli ihan omaa syytäni.

    • vanha-äijä

      Kyll mää saan ol iha rauhass.Naiset ei ikin mua ahistele.
      Kaukaa kiertävät.

    • Munaotus

      Nainen on laittanut kätensä haaroihini parikin kertaa yökerhossa joskus. En ajatellut että se olisi häirintää, nainen vaan ilmaisi että haluaa nussia. Siitä on jo monta vuotta eikä silloin puhuttu seksuaalisesta häirinnästä. Nykyään seksiseuran hakeminen on ihan erilaista ja seuraa haetaan lähinnä netin ja tinderin kautta. Sosiaalinen kanssakäyminen on elektronisten laitteiden varassa eikä tuolla baareissa kukaan enää yritä lähestyä seksi mielessä.

      • Tässä onkin kyse kyvystä lukea sosiaalisia tilanteita. Naiset herkästi ja tarkasti osaavat aistia ilmapiiriä ja kohdettaan ja päätyä siihen että melussa ja alkoholin kangistuttamalla kielellä on turha yrittää puhua kun yhtä hyvin voi viestiä tarrautumalla kiinni kikkeliin. Vähän huonommalla sosiaalisella taidolla varustettu voisi erehtyä tekemään tuon sellaiselle, joka voisi häiriintyä.


      • kjhgkjhgkj

        Niinpä. Julkiset pakit ovat aina nöyryyttäviä. Niin naiselle, kuin miehellekin. Ei ihme, että kaikki on siirtynyt nettiin.


    • Puuhapete247

      Olen 25-vuotias ikäistäni nuoremman näköinen mies ja se häiritsee että netissä, tinderissä ym. minua lähestyvät vain yli 40-vuotiaat naiset. Aina kun tinderissä vahingossa pyyhkäisee jonkun vanhemman daamin kohdalla tykkäystä niin match tulee. Todella hanakasti ovat sitten viestiä laittamassa ja näkemässä heti. Sama deittisivustoilla niin viestiä tulee aina 40 naisilta.

      Mikä siinä on että vanhemmat naiset hakee noin puolta nuorempaa seuraa? Eikös se oman ikäinen olekkaan paras? Itselläni tulee jotenkin sellainen olo että tässä ollaan vain lihakimpale naisten maailmassa...oman ikäisiltä ei juurikaan tykkäyksiä saa :(

      • totuuskomissioz

        40 nainen ei saa seksiä eikä suhdetta omanikäiseltään tai edes jonkin verran vanhemmalta mieheltä jolla on asiat kunnossa. Siksi epätoivoissaan yrittää toimia edes mätisäkkinä nuorelle kollille. Nuoristakin tosin älykkäimmät neljä viidestä jättävät väliin.


      • No tuohan on möykkäel jaksosen tyyli... mut jos se Kaisa ottaa kikulista kii ja tyrkkää kepistä 'ykkösen' päälle...

        Oot säkin yks sanonko mikä? En sano...tiijät jo...

        Heh..


    • Muutaman kerran vähän harmaalla alueella oltu mutta huumorilla selvitty kun on lähtenyt sillä ajatuksella että kumpikaan ei menettäisi kasvojaan kömpelön iskuyrityksen takia.

      Nuorena festareilla yksi puolituttu nainen tuli kädet leveänä halaamaan mutta heti sen jälkeen vaihtoi suudelmaan. En siitä dramaattisesti halunnut irtaantua jotta hän ei tulisi nolatuksi mutta en vain vastannut suudelmaan ja kun sai huulensa minusta irti aloin kysellä kuulumisia ja niitä näitä turhanpäiväisyyksiä. Ymmärsi siitä että pelkkä halaus olisi riittänyt.

      Joskus kun oli nuori niin kyllähän jokusen puristelun kohteeksi valikoitui. Itse koin ne lähinnä huonoina iskuyrityksinä enkä minä niistä sillä tavalla itseeni ottanut.

      Mutta kyllä miehetkin osaa tilanteita lukea. Kerran baarissa käsi laskeutui reidelle ja kun käännyin niin eihän siinä ollut mikään siro neito vaan minua isompi mies. Kyseli ihan kohteliaasti että olenko yksin liikkeellä johon piti sitten vaan todeta tyyliin " sinulla on kyllä erittäin hyvä miesmaku, mutta tuo käsi minun reidelläni ei yhtään edistä minun mahdollisuuksia löytää täältä emäntä." Kaveri siinä vaan naurahti ja pyysi anteeksi sekä toivotti hauskaa.

      Tuskimpa enää näillä aamuilla tuollaisia fyysisiä lähestymisiä saa, mutta työelämässä ja joskus vapaa-aikanakin on kyllä pojiteltu. Ehkä naisväki siten yrittää vähän polkea alemmas mutta itse olen ottanut sen synonyyminä sanalle nuorekas.

      • Ehkä en ole koskaan ole ollut nuori, mutta itselläni kaikki kokemukset fyysisestä "ahdistelusta" on vanhemmalta iältä. En osaa sanoa mikä osuus on muutoksella itsessäni, maailmassa tai pelkällä sattumalla. Mutta irl:ssä edelleen naisten taholta puuttuu kaikki ne asialliset ja kauniit tavat, joilla miehiä ohjeistetaan välttämään häirintä. Tämä on kokonaisuutena huvittavaa, vaikka ei tietenkään kerro mitään kenekään yksittäisen naisen omasta käyttäytymisestä.


      • scrg kirjoitti:

        Ehkä en ole koskaan ole ollut nuori, mutta itselläni kaikki kokemukset fyysisestä "ahdistelusta" on vanhemmalta iältä. En osaa sanoa mikä osuus on muutoksella itsessäni, maailmassa tai pelkällä sattumalla. Mutta irl:ssä edelleen naisten taholta puuttuu kaikki ne asialliset ja kauniit tavat, joilla miehiä ohjeistetaan välttämään häirintä. Tämä on kokonaisuutena huvittavaa, vaikka ei tietenkään kerro mitään kenekään yksittäisen naisen omasta käyttäytymisestä.

        Omalta osaltani uskon että omissa kokemuksissa paistaa läpi omat muutokset, mailman muutos sekä omat valinnat.
        Ollessani nuori tällaiset lähentelyt tulkittiin säälittäviksi lähentelyiksi ja sellaisena ne myös käsiteltiin. Silloin ei analysoitu onko tämä häirintää tai ahdistelua vaan se oli yksinkertaisesti säälittävää. Kyllä silloin arvostettiin peruskohteliaita käytöstapoja ja muutenkin sellainen yhteisöllisyys oli tiiviinpää.
        Mailma muuttuu ja hyvä niin sillä silloin oli ihan hyväksyttävää pyörittää tuhmaa lasta hiuksista niin että ilmansuunnat vain silmissä vilistivät.

        Itse olen aina ollut hieman kömpelö naisten iskemisen suhteen enkä baareissa tai estareilla ollut millään mukavuusalueella. Ilmeisesti naiset sen vaistosivat hieman sitten "tsemppasivat" nuorta poikaa. Nykyään kun en kapakoissa juuri käy niin en osaa sanoa miten aika on muuttunut.

        Jos nuorena olisin vaihtanut baarit lavatansseihin niin todennäköisesti naisten ahdistelut olisivat vähentyneet/loppuneet koska käsitykseni mukaan siellä on tiukempi koodisto kuin baareissa.


    • "scrg"

      Olen joutunut kolme kertaa tilanteeseen, jossa nainen on selväsanaisesti pyytänyt minua yhdyntään. Eivät ne ole olleet minusta millään tavalla sopimattomia ehdotuksia, mutta olen mahdollisimman kohteliaasti kieltäytynyt, etten loukkaisi toista.

      Myös vaimoni on pari kertaa joutunut tilanteeseen. Hänkään ei ole loukkaantunut, mutta pitänyt oikeutenaan kieltäytyä.

      • Minulla on se käsitys että miehet kaikkiaan suhtautuvat hyvin hienotunteisesti kaikenlaisiin naisten aloitteisiin. Kuten monet naisetkin. Naisilla on siksi käytännössä vapaus toimia aloitteissaan juuri itselleen sopivalla tavalla, on se sitten fyysistä, verbaalista tai telepaattista. Riski häiritä miestä on hyvin pieni.


      • scrg kirjoitti:

        Minulla on se käsitys että miehet kaikkiaan suhtautuvat hyvin hienotunteisesti kaikenlaisiin naisten aloitteisiin. Kuten monet naisetkin. Naisilla on siksi käytännössä vapaus toimia aloitteissaan juuri itselleen sopivalla tavalla, on se sitten fyysistä, verbaalista tai telepaattista. Riski häiritä miestä on hyvin pieni.

        <<...miehet kaikkiaan suhtautuvat hyvin hienotunteisesti kaikenlaisiin naisten aloitteisiin. Kuten monet naisetkin. >> <<Riski häiritä miestä on hyvin pieni.>>

        Puhut viisaasti. Nänhän se on.


      • totuuskomissioz
        scrg kirjoitti:

        Minulla on se käsitys että miehet kaikkiaan suhtautuvat hyvin hienotunteisesti kaikenlaisiin naisten aloitteisiin. Kuten monet naisetkin. Naisilla on siksi käytännössä vapaus toimia aloitteissaan juuri itselleen sopivalla tavalla, on se sitten fyysistä, verbaalista tai telepaattista. Riski häiritä miestä on hyvin pieni.

        juuri noin. Toisaalta mies tietää että pahinta mitä naiselle voi tehdä on sanoa ei, siksi mies ei sano vaan kiertää tilanteen, Toisinpäinhän asia on ok koska. iehet ovat koko ikänsä tottuneet saamaan oakkeja jopa julkisesti halventaen ja tahallaan loukaten.


    • Viesti-poistettu

      Kerran juhannus festareilla, eräs nainen läpsäisi takamukselle. Käännyin ja takana käveli 3 naista, jotka esittivät viatonta. Eipä niistä sitten tiennyt, ketä olisi kysellyt jatkoille läpsimään lisää. En pannut pahakseni, mukavaa kun joku edes osoitti jollain tavalla, että olen olemassa naisten mielestä. (Toivon vaan ettei se ollut kukaan jätkä, kun en kerran saanut ketään kiinni itseteosta).

      Se mikä ahdistaa, on uimahallien naispuoliset siivoojat, jotka tulevat siivoamaan pesutiloja. Ikävän monesti sinne siivooja ilmestyy, kun istuu uinnin jälkeen vaikka saunassa. Kun minäkään en kerran saa nähdä naisia nakuna live-elämässä, niin en minäkään halua naisille näyttäytyä nakuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe