Miehet, onko teitä hintit häirinneet

Pankka on ketollinen.

16

497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buhahaha

      Ei ole, mun hcätmiyteni on 100% unisex juttu.

    • Ei Suomessa. Ulkomaan tapauksessakin käytös oli hyvin asiallista, joten en häiriintynyt.

    • Itseasiassa kerran yksi kaapissa ollut perheenisä Porista alkoi olla liian tuttavallinen. Piti lopulta ilmoittaa, että seuraava huomautus lähtee fyysisesti. Että minä menen tuonne ja sinä menet ihan erisuuntaan.

      Olis joillekin miehille kyllä hyvä kun osuis kohdalle, niin alkaisi ymmärtämään naistakin. Jos seksuaalista kiinnostusta ei ole, niin sitä ei mistään tule.

      • "Olis joillekin miehille kyllä hyvä kun osuis kohdalle, niin alkaisi ymmärtämään naistakin."

        Tarkoitatko seuraavaa: hinttien kautta alkaa ymmärtämään sitä, miten miehet näyttää naisten näkökulmasta. Esimerkiksi yksi hintti ihastui minuun ja lähestyi. Otin hänet seuraani, ja sitä kautta koin ensi kerran ihastuneen miehen ystävyyden, jossa tuntui olevan jotain hänen puoleltaan seksuaalisuutta mukana. Sitten nuori homo ihastui Stadissa ja osti ilmeisesti todella ihastuneena minulle lahjan. Koin jotain jännää - naisista saattaa joskus olla tosi mielenkiintoista saada ihastuneilta miehiltä lahjoja? Kolmannen kerran homon kohdalla aloin ymmärtämään naisia, kun yhdellä homolla seisoi minun seurassani. Sain kokea sen, että miltä naisesta tuntuu, kun miehellä seisoo. Tälläistäkö tarkoitit vai mitä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Olis joillekin miehille kyllä hyvä kun osuis kohdalle, niin alkaisi ymmärtämään naistakin."

        Tarkoitatko seuraavaa: hinttien kautta alkaa ymmärtämään sitä, miten miehet näyttää naisten näkökulmasta. Esimerkiksi yksi hintti ihastui minuun ja lähestyi. Otin hänet seuraani, ja sitä kautta koin ensi kerran ihastuneen miehen ystävyyden, jossa tuntui olevan jotain hänen puoleltaan seksuaalisuutta mukana. Sitten nuori homo ihastui Stadissa ja osti ilmeisesti todella ihastuneena minulle lahjan. Koin jotain jännää - naisista saattaa joskus olla tosi mielenkiintoista saada ihastuneilta miehiltä lahjoja? Kolmannen kerran homon kohdalla aloin ymmärtämään naisia, kun yhdellä homolla seisoi minun seurassani. Sain kokea sen, että miltä naisesta tuntuu, kun miehellä seisoo. Tälläistäkö tarkoitit vai mitä?

        No itse tarkoitin suorastaan seksuaalista häirintää. Moni tuntuu täälläkin miettivänsä, että mikä on seksuaalista häirintää. Sellaisen ahdistavan kimputuksen ja suoranaisen kiinnostuksen puutteen ymmärtämättömyys ahdistaa.


      • Dissident kirjoitti:

        No itse tarkoitin suorastaan seksuaalista häirintää. Moni tuntuu täälläkin miettivänsä, että mikä on seksuaalista häirintää. Sellaisen ahdistavan kimputuksen ja suoranaisen kiinnostuksen puutteen ymmärtämättömyys ahdistaa.

        Itse en ole oikeastaan saanut miehiltä seksuaalista häirintää. Jotkut ehkä homot miehet ovat vähän ihastuneesti käyttäytyneet ja hymyilleet. Itse muistan yhden päivän, kun 32 naista hymyili minulle Rantakylästä matkalla yliopistolle. Sitten jäi mieleen, että samana päivänä myös 2 miestä hymyili Joensuun torin tiennoilla. Hymy ei ole ahdistelua, mutta olin melko varma siitä, että toinen torin hymyilevistä miehistä oli homoja tarjoilija yhdestä ravintolasta. Mielestäni hän oli seksuaalisesti noteeranut jo aikaisemmin ilmeitten perusteella raflassaan.

        Ehkä olen onnellinen ja viaton, kun en ole kokenut oikeastaan seksuaalista häirintää ollenkaan ja en ole itse sellaista harrastanut ainakaan tietoisesti edes naisten suhteen. Joku on ahdistellut minua jollain tavalla, mutta ei seksuaalisesti. Esimerkiksi lastentarhassa 6-vuotias eskarityttö ahdisteli minua ja pakolla änkesi syliini. Se ei ollut eskaritytön taholta mitään seksuaalista ahdistelua, vaikka hän oli ihastunut minuun niin, että juoksin lastentarhasta pakoon häntä heti kuin vain pystyin.


      • HintitHirteen

        Miks et suolistanu sitä hinttiä?


      • HintitHirteen kirjoitti:

        Miks et suolistanu sitä hinttiä?

        Jaa miksi?

        Jos minä hyökkäisin kimppuun ensin, voisi itse joutua maksumieheksi. Uhkaavatkin tilanteet pitäisi koittaa puhua jämäkästi ohi. Kyllä ei-sanallakin on merkitystä, kun sen sanoo jämäkästi. Ja se, että itse lähtee tilanteesta vaan pois, suttaa kyllä kummasti.

        Mutta kyllä minä ainakin mietin, että minkälainen tilanne naiselle voi olla sellainen mies, joka ei ymmärrä oikeasti sitä ei-sanaa. Kyllä äkkiä hyökkäys voi olla paras puolustus...


    • Gnuk

      No eipä juuri. Joskus joku sanonut, että harmi et oon hetero... :D

      • timantia

        Olet lyhytkasvuinen matu :)


      • Gnuk
        timantia kirjoitti:

        Olet lyhytkasvuinen matu :)

        Niinhän mä olenkin. 162 senttinen puoliturkkilainen... :D


    • Onhan tuota tapahtunut.

      Eka kerta sattui, kun olin 16-vuotias kolli, se tuli 50v.-äijän taholta, joka tiesi vielä ikänikin ja se oli ihan suoraa kopelointia.

      Uskoi kyllä, että on syytä lopettaa kun asiasta sanoin...muussa tapauksessa minäkin olisin ruvennut vähän niinkuin fyysiseksi you know what i mean.

      Kaksi muuta kertaa ovat olleet suusanallista huomion osoittamista.

    • Homot suhtautuvat nuoriin miehiin kuten heteromiehet nuoriin naisiin. Homojen täytyy etsiä kumppania koko nuorten miesten populaatiosta, sillä ei voi varmuudella tietää, kuka on homo, kuka ei. Lukuunottamatta erityisiä homojen kohtauspaikkoja, melkein kaikki yritykset tuottavat vesiperän.

      Useimmat nuoret heteromiehet ovat joutuneet homojen piirittämiksi. Iän mukana saa olla rauhassa. Nuori mies usein ajattelee, onko hänessä jotain homomaista, kun vanhemmat miehet piirittävät. Piirittävät aivan heteroakin, koska ovat mieltyneet nuoriin miehiin. Koettavat kepillä jäätä.

      Vanhenevan homomiehen osa on aika ankea. Ikänsä takia hänellä ei enää ole kysyntää, eikä hänen osoittamansa kysyntä kiinnosta nuoria homomiehiä.

    • Anonyymi

      no kerran kun olin duunissa parturissa niin mua vikitteli eräs suomen kärkipoliitikko ja alettiin itse asiassa seukkaamaan mutku oon top-mies ni en silleen kokenut häirintänä sitä Niiih ja työkaveri nainen sanoi että jos se ois tolleen puhunut hänelle ni ilmoitus ois lähtenyt eduskuntaan!

    • Anonyymi

      Ei varsinaisesti häirinny. Mutta aina kun tulee tää shortsi ja t paita kelit, niin aina tulee vanhenevia, hiukan päityneitä ja ihan naimisissa olevia miehiä kysyyn että ooksää urheilija ja sitten kattelee. Että jotenkin tuntuu ettei nyt ihan pelkästään urheilusta halua puhua.

    • Anonyymi

      Niitten kavereilla on samoin suu auki kuvissa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe