Ai tervehtiminen "ahdistelua" -lässyn lässyn

TottaSaaSanoa

Jotkut neuroottiset lässyttävät, että jopa tervehtiminen olisi "ahdistelua". jöö jöö jöpöti jöö. Lässyn lässyn läpäti lää.
Minäpä kerron: Kun mies tervehtii naista, niin yksikään nainen ei suutu tervehdyksestä. Noin 99,9 prosenttia naisista arvostaa tervehtimistaitoisia miehiä.

17

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkonäkösanelee

      Hah! Suurinosa kääntää selkänsä ja lähtee naama norsunvt.tulla pois. Huomioit vain komeiden miesten tervehdykset, joita kohdellaan kyllä mainitsemallasi tavalla. Rumille ei sanota mitään vaan esitetään hapanta, koska ei haluta antaa signaalia ettei ruma vaan käsittäisi sitä hyväksynnäksi.

      • ai-hmmm

        Jokainen kunnollinen ihminen vastaa KAIKKIEN tervehdykseen, eikä kiinnitä huomiota tervehtijän ulkonäköön. Miten muuten määritellään, että joku on "ruma" tai "komea" ? Kun oikeasti makuja on monenlaisia.


    • ujopåika

      Jos et sinkkupoika osaa käyttäytyä, pysy kotona pois normaalien ihmisten seurasta.
      Baariin mennessäkin ujo poika on vetänyt jo 2 promillen pohjat. Käytös sen mukaista.

    • Mitenlienee

      Kuka on muka sanonut, että tervehdys olisi ahdistelua ? Ei varmaan kukaan.

    • TervehdinJatkossakin

      Olen samaa mieltä. Tervehtiminen kuuluu hyviin tapoihin ja kohteliaisuuteen.
      Ei tuollaisia toteamuksia, että tervehtiminen on ahdistelua, edes kannata huomioida, koska se on taas jonkun miehiin pettyneen ja miehiä vihaavan kommentti, jonka takana on 0,001% naisista.
      En ole edes komea mies ja omasta mielestäni ruma, silti tervehdin naisia esim. kaupan kassalla.
      Naisen kohtelias tervehtiminen ja naisen kanssa jutteleminen ovat edellytyksiä siihen, että suhde edes pääsee alkamaan.
      Ei yksikään suhde synny ilman miehen ja naisen välistä vuorovaikutusta eli keskustelua.
      Minä aion jatkossakin tervehtiä naisia kaupan kassoilla ja jutella heille, eikä yksikään ole syyttänyt ahdistelemisesta, eikä ollut naama norsunvitulla.
      Jos vielä satut ihastumaan kaupan kassaan ja hän myöskin kiinnostumaan sinusta, niin en varmana ala toimimaan jokun neuroottisen ihmisen ohjeen mukaan, että naisen tervehtiminen on ahdosteua ja tervehtiminen pitää lopettaa ja varsinkin juttelu.
      Minä aion jatkossakin tervehtiä häntä, jutella, kysyä kuulumisia, eikä hän pidä niitä ahdisteluna.
      Tuskinpa hän edes juttelisi kanssani, jos pitäisi sitä ahdistavana ja minua rumana.

      Olen nähnyt tilanteita, kun asiakas on kassalla. Kassaneiti tervehtii asiakasta kohteliaasti, mutta asiakas ei tervehdi tai juttelee kaverinsa kanssa selkä kassalle päin ja kassaneiti on asiakkaalle kuin ilmaa. Tuollainen on nyt paljon ahdistavampaa kassaneidille kuin, että asiaks tervehtii, eikä ole selin tai sivuttain kassaneitiä kohti.

    • Käyttäytyä

      Tervehdin sekä miehiä että naisia kun on tervehtimisen paikka. En kiinnitä ihmisen ulkonäköön huomiota.

    • n33v

      Ätmit ei tervehdi. Naapurissa asuu "ätmi" joka kääntää aina päänsä poispäin kun sille sanoo hei

      • ÄtmiKysyy

        Olenko ätmi, ainakin olen ollut siinä uskossa, että ätmejä ollaan, vai olenko vain ujo.
        Yrtvehdin naisia ja miehiä. Erityisesti haluan tervehtiä naisia, vaikka ajattlen, ettei nainen minua kepuuta.
        Olen alkanut keskustelemaan erään naisen kanssa, johon olen ihastunut.
        Kysyn naiselta hänen kuulumisiaan ja kiinnostaa jutella tämän naisen kanssa.
        Uskallan katsoa ja tuijottaa tämän naisen silmiin ja aina vaan hymyilyttää samalla.
        Nainen kysyy myöskin kuulumisiani, katsoo silmiin ja hymyilee.
        Haluaisin halata tätä naista. Ajattelin pyytää hänet kahville.
        Siis menetteleekö aito ätmi näin


    • Kielenkättö on paras henkisen tason mittari. Aloittajan kieli osoittaa huomattavan matalaa tasoa.

    • Totuus-

      Mun naapuris asuu nainen joka ei tervehdi.

      • TyhmiinKyllästynyt

        No, jos ei tervehdi, niin kannattaa HUUTAA tervehdys niin voimakkaalla äänellä, että oppii tervehtimään. TYHMIÄ PITÄÄ KOULUTTAA !!


      • entervehdityhmiä
        TyhmiinKyllästynyt kirjoitti:

        No, jos ei tervehdi, niin kannattaa HUUTAA tervehdys niin voimakkaalla äänellä, että oppii tervehtimään. TYHMIÄ PITÄÄ KOULUTTAA !!

        Miksi haluat saada tyhmältä tervehdyksen?


    • mieskolmekymppinen

      Minä tervehdin vain kauniita, nuoria naisia. Vanhat ja rumat työkaeri kurpat ja naapurin tädit ovat minulle kuin ilmaa joita en noteeraa mitenkään. Ei mun tarvitse tervehtiä sellaisia joita en halua,

      • Ihan hyvä. Naisetkin syrjivät rumia miehiä, joten sama meininki rumia ja vanhoja naisia kohtaan.


      • 4345
        super-atm kirjoitti:

        Ihan hyvä. Naisetkin syrjivät rumia miehiä, joten sama meininki rumia ja vanhoja naisia kohtaan.

        Eikö ne nuoret kauniit naiset syrji vai miksi niille pitää olla kohtelias?


      • 4345 kirjoitti:

        Eikö ne nuoret kauniit naiset syrji vai miksi niille pitää olla kohtelias?

        Niille pitää olla myös epäkohtelias. Ruman miehen on täysin turhaa olla kohtelias naisille. Naiset ihoavat rumia miehiä riippumatta miehen käytöksestä.


    • Tervehdin kaikkia. Jotkut nuoret katsovat "kakkosella", mutta jospas ne ottas mallia.

      Paitsi ei kaikki. Mun poika tervehtii hienosti. Js jos kuka tahansa tulee mun luo, kun poika on kotona, tämä käy kättelemässä ja sanoo nimensä.

      Aika retee jannu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe