kenestä tai keistä palstalaisista et pidä

kuka.on.inhottava

kuka saa sappesi kiehumaan eli ketä ärsyttää

72

1657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuorenpeikko_11

      Naisasialooseri.

    • dark-fearin-äiti

      Dar fear. Täällä se aina selittää että on naisia ollut mutta ei sillä ole ollut yhtään naista.

    • Thaaaaai

      Palstamäki ja Ratikkakuski. Rasittavia jankkaajia joilla on ylisuuret luulot itsestään ja älykkyydestään. Darkfear on lähinnä huvittava.

      • Ikävä kuulla ettei sulla synkkaa Ratikkakuskin kanssa.


      • metroperämies

        Rane raitiovaunu ole kirjootellu täällä vuosiin. Ellei oo joku muu näistä lukuisista jatkuvista nimimerkkiensä muuttajista. Mikä järki muuttaa nimimerkkiä muutaman kk.n välein?


      • hmmmmmmmmm
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ikävä kuulla ettei sulla synkkaa Ratikkakuskin kanssa.

        Ratikkakuskia oli aika vaikea sietää, kun oli jatkuvasti ihan tarkoituksella vittuilemassa jollekin toiselle kirjoittajalle.

        Eriävät mielipiteet tulee tottakai sietää, mutta jatkuvat ad hominemit ja toisille kirjoittajille ilkeily eivät ole onnistunutta keskustelua.

        Tosin onko se edes kirjoittanut tälle palstalle enää mitään v.2016 jälkeen?


      • hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Ratikkakuskia oli aika vaikea sietää, kun oli jatkuvasti ihan tarkoituksella vittuilemassa jollekin toiselle kirjoittajalle.

        Eriävät mielipiteet tulee tottakai sietää, mutta jatkuvat ad hominemit ja toisille kirjoittajille ilkeily eivät ole onnistunutta keskustelua.

        Tosin onko se edes kirjoittanut tälle palstalle enää mitään v.2016 jälkeen?

        Ei satuttu Ratikkakuskin kanssa samaan aikaan palstalle, mutta olen käsittänyt että hän oli laillani aikamies.

        Olisiko niin, että hän katsoi "uhreikseen" palstan näkyvimpiä trollaattoreita ja häiriköitä?


      • hmmmmmmmmm
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei satuttu Ratikkakuskin kanssa samaan aikaan palstalle, mutta olen käsittänyt että hän oli laillani aikamies.

        Olisiko niin, että hän katsoi "uhreikseen" palstan näkyvimpiä trollaattoreita ja häiriköitä?

        Kyllä hän tuntui katsovan uhreikseen ihan asiallisiakin kirjoittajia, esim. johonkin minun aloitukseeni se vastasi jotain "Et oo salee saanu pillua, oot väärässä"-tyylistä pätemistä. Vaikea tuollaisen henkilön kanssa on mitään rakentavaa keskustelua käydä.

        Sitten taas outsider1-nimimerkki on minusta ihan ok, vaikken hänen kanssaan olekaan monesta asiasta samaa mieltä. Hän kuitenkin esittää mielipiteensä yleensä ihan asiallisesti eikä vittuile.


      • hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Kyllä hän tuntui katsovan uhreikseen ihan asiallisiakin kirjoittajia, esim. johonkin minun aloitukseeni se vastasi jotain "Et oo salee saanu pillua, oot väärässä"-tyylistä pätemistä. Vaikea tuollaisen henkilön kanssa on mitään rakentavaa keskustelua käydä.

        Sitten taas outsider1-nimimerkki on minusta ihan ok, vaikken hänen kanssaan olekaan monesta asiasta samaa mieltä. Hän kuitenkin esittää mielipiteensä yleensä ihan asiallisesti eikä vittuile.

        Ehkä Ratikkakuski sitten oli rasittava, ei mulla ole hänestä mitään havaintoa.

        Kokemuksesta kyllä tiedän ettei täällä hirveän montaa asiallista mieskommentoijaa ole, suurin osa vetää naisvihalla ja palstateorioilla.


      • eki-täti.neuvoo
        hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Kyllä hän tuntui katsovan uhreikseen ihan asiallisiakin kirjoittajia, esim. johonkin minun aloitukseeni se vastasi jotain "Et oo salee saanu pillua, oot väärässä"-tyylistä pätemistä. Vaikea tuollaisen henkilön kanssa on mitään rakentavaa keskustelua käydä.

        Sitten taas outsider1-nimimerkki on minusta ihan ok, vaikken hänen kanssaan olekaan monesta asiasta samaa mieltä. Hän kuitenkin esittää mielipiteensä yleensä ihan asiallisesti eikä vittuile.

        Mullekin Ratikkakuski joskus väläytti pimeää puoltaan. Mutta ei moisista kannata hirveästi hermostua, eikä varsinkaan kannata moisia ilkeyksiä muistella. Oman mielensä siinä vain myrkyttää.

        Antaa heidän marinoitua omissa liemissään.


      • "Kuka edes käyttää jotain samaa nimimerkkiä joka kerta. Kaikki vakionimimerkin käyttäjät ärsyttävät ihan vitusti"

        No siis vittu tod. !!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Kuka edes käyttää jotain samaa nimimerkkiä joka kerta. Kaikki vakionimimerkin käyttäjät ärsyttävät ihan vitusti"

        No siis vittu tod. !!

        Taitavat vain olla niin totaalisen typeriä ihmisoletettuja, joiden ÄO ei siihen yksinkertaisesti riitä. Itse olen tullut siihen johtopäätelmään, että ihmiskunnan olisi parasta abortoida itse itsensä. Tiedän, että tätä ajatusta on tavallisen ihmisen vaikea ymmärtää, huoh.


      • PalstaTrolli

        Arvaa, kenestä voit aloittaa itseabortin?


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei satuttu Ratikkakuskin kanssa samaan aikaan palstalle, mutta olen käsittänyt että hän oli laillani aikamies.

        Olisiko niin, että hän katsoi "uhreikseen" palstan näkyvimpiä trollaattoreita ja häiriköitä?

        Lähe, pertsa, vittuu . Oikeesti..,.


      • wanhapuska
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ehkä Ratikkakuski sitten oli rasittava, ei mulla ole hänestä mitään havaintoa.

        Kokemuksesta kyllä tiedän ettei täällä hirveän montaa asiallista mieskommentoijaa ole, suurin osa vetää naisvihalla ja palstateorioilla.

        Gnuk (eli entiset helmiä.siolle ja genio.mente) on väittänyt aikoinaan tavanneensa Ratikkakuskin, molemmathan asuvat pääkaupunkiseudulla. Eli he ovat ainakin näennäisesti hyvää pataa. Tosin saattavat haukkua toisiaan silti puskista.


      • kjhgkjhgkhjk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ehkä Ratikkakuski sitten oli rasittava, ei mulla ole hänestä mitään havaintoa.

        Kokemuksesta kyllä tiedän ettei täällä hirveän montaa asiallista mieskommentoijaa ole, suurin osa vetää naisvihalla ja palstateorioilla.

        Ratikka oli tosi ok. Fiksu ja järkevä. Hermostui vaan välillä ätmien tyhmyyteen ja jankkaukseen. Oikeastaan vähän sun tyyppinen, ei tosin kiinnittänyt naisiin pahemmin huomiota.

        Ätmit savusti sen ulos. R oli naimisissa japanilaisen naisen kanssa, vässykät kilahti kun joku oli onnellisessa parisuhteessa.


    • miten.ei.ole.jo.mainittu

      NuuskaMuikkusen nostan omalla listallani korkealle. Pahimman lajin nollapostaaja, jonka kirjoituksissa ei ole koskaan mitään sisältöä. Kun tähän lisätään vielä poikkeuksellisen vammainen kirjoitustyyli, päätin jo aikoja sitten olla vastaamatta hänen kommentteihinsa ja muutenkin sivuuttaa koko tyypin olemassaolon palstalla.

      • ugugugugugjg

        Nuuskis on ehkä ainoa. Onneksi kirjoittaa niin päin v1ttua tyylillä että kirjoitukset onhelpposkipata, tai koko ketju mikäli siellä on niitä postauksia enemmänkin


      • eki-täti.tajuaa

        Mua ei ärsytä Nuuska yhtään. Pitää osata lukea se ajatus. Usein olen Nuuskan kanssa samoilla linjoilla, tai ymmärrän mikä on Nuuskan kipukohta.


      • .. Juuri Tuollaisia Suvaitsemattomat BonoBot Aina On.. Ja NarsuMarsut Aina.. ;D


      • eki-täti.tajuaa kirjoitti:

        Mua ei ärsytä Nuuska yhtään. Pitää osata lukea se ajatus. Usein olen Nuuskan kanssa samoilla linjoilla, tai ymmärrän mikä on Nuuskan kipukohta.

        .. Jeps.. Kun en voi (ainakaan vielä tällä hetkellä.. ;D) pelastaa Narsu ja PsykoMarsuilta heistä Poikkeavia Persoonia/Luonteita, niin se Tekee Välillä Kipeetä.. Mut.. Ei Mul ol Ku KaksKättä.. ;D

        Avicii - Wake Me Up (TYMA Remix) (Madilyn Bailey cover)
        https://www.youtube.com/watch?v=C8ZS_eD8CEk

        .. Pitäis Prkl olla AvaruusArkki, että sais Pelastettua porukat noilta Perkuleen Persestelijöiltä ja Outoilijoilta.. Siis sellainen, ettei ne pääse Peräs, eikä Löyrä.. ;D

        .. Tai sitten, jos pitäis tänne Tellukselle jäädä, niin Vähintään Läpäisemätön SuojaKenttäKupoli Alueen päällä, jossa Erillaiset Tallustelis.. ;D


      • Noh noh lapsoset. Älkääpä nyt.

        Nuuska on söpö.

        Kyllä.

        Luulen, että loppupeleissä hän kerää naisiakin kimppuunsa kuin liimapaperi kärpäsiä.

        Upseeri ja herrasmies ;)


    • Ohisvaan

      Kuinka kauan te olette sivulla luuranneet, jos alkaa tietyt nikit ärsyttää? Ette varmaan henkilökohtaisesti edes tunne näitä ikäviä ihmisiä ja silti pännii.
      Eiköhän todellisessa elämässä kommunikoimalla ja sosiaalisia taitoja opettelemalla tule riittävästi haasteita, joten ei tarvitse aloituksen kaltaisia avauksia.
      Kävin täällä eka kertaa 2kk sitten- jonkun google-haun kautta ohjasi tänne.
      Joskus kiva lueskella kommentteja, mutta osassa taso on kutakuinkin teiniangstiin viittaavaa tai vajaamielisten argumentointia.

    • Kaisanoasaa

      En pidä kenestäkään koska kukaan ei pidä minusta.

      • Minä pidän sinusta vaikka en sitä ääneen sano.

        haluan julkistaa enemmän ääneen, mistä pidän koska tuttevani vähän päälle 30v teki itsemurhan mikä oli shokki minulle. Hän on niin positiivinen aina tavatessa ja hän oli aina sellainen ihminen jonka halusi nähdä pelastaen hymyllä päivän kun tiesi missä hän kävi arkena. Tämä on vain pakollinen tuttavuus työnsä takia ja teki merkittävää työtä ja oli hyvä kaikessa minkä teki.
        Hänellä oli työ, tyttöystävä ja sekä merkittävässä roolissa ja sympaattinen.
        Minä suren hänen pois menoa koska en osannut edes aavistaa.

        Ukkoseni vain lisäsi tuskaani sanomalla että hän on kateellinen hänelle jos hän itsensä murhasi kun merkit näytti viitteitä salaamisesta tapahtuneesta.

        En Sinäänsä tiedä miksi toisen ihmisen sairaus kuluttaa minua,se ainakin syö ihan kamalasti saa elää jatkuvasti pelossa.
        Kultaseni mieliala on niin tuulikellomainen vaihtuu yksi kaks.

        Aina hoen miksi et välitä minusta olenko noin paha kun tilanne tapahtuu vain yksi kaksi ei edes mitään riitaa. Syy ei ole kuulemma minussa vaan hänessä.


    • tarraIenkkari

      Muut ovat omalla tavallaan okei, typeriä mielipiteitä, mutta omana itsenään. Peris/darkfear-osaston lapsellinen trollaaminen vois jo loppua.

      • nihhhhhhhhhh

        Ootko varma, että ne on just hc-ätmejä eikä jotain vanhoja huumorintajuttomia kurppia, jotka on ottaneet herneen nenäänsä näistä sun aisurikirjoituksista?


      • Nimim.kyllästynyt

        Linkataanko taas kerran tähän joku niistä kirjoituksista, joissa ihan itse kerrot olevasi bickyn ja muiden trollihahmojen isä ja äiti?


      • periksen_äiti
        Nimim.kyllästynyt kirjoitti:

        Linkataanko taas kerran tähän joku niistä kirjoituksista, joissa ihan itse kerrot olevasi bickyn ja muiden trollihahmojen isä ja äiti?

        Meidän poika on aika sakea päästään kuten olette huomanneet. Seitsemän mielisairausdiagnoosia ei mene jälkiä jättämättä.


      • kaikysyäsaa

        Miksi täällä pitäisi säilyttää omia trollihahmojasi kehuvat viestit?


    • eki-tädin.sokea.kohta

      Jos ihan totta puhun, niin valtakunta saa väillä sappeni kiehumaan.

      Olen suvaitsematon ihminen, sen olen huomannut, että siitä ei kannata minua enää huomauttaa. En vaan jaksa kuunnella enkä ymmärtää tietyn tyylisiä vammaisiksi tekeytyviä retardeja.

      Oksettaa lukea heidän perhe-elämästään...Haluaisin laittaa heidät (molemmat vanhemmat) raskaisiin fyysisiin töihin...Eli pieni sadisti asuu minun sisälläni, myönnän. Tarkoitukseni on hyvä ja varsinkin lapsille paras mahdollinen.

    • kolm.onen

      Inhoan koko idiootti nimim. ykköseltä kakkoselle tai mikä se oli, tyhmä muija oikeesti, eikä mikä ihme kun mies katso toista muija

    • itsetutkistelua

      Kannattaa miettiä mikä teitä ärsyttää noissa ihmisissä, se voi antaa tärkeää tietoa itsestänne.

      • eki-täti.avoimena

        Olen miettinyt. Ihan helpolla en myönnä, että todellakin jonkun ihmisen sinänsä merkityksettömät löpinät saavat minut vihaiseksi.

        Valtakunnan tapauksessa triggerinä luutavimmin toimii iso lapsikatras ja oma haluni kasvattaa ihan toisella tavalla ja toisenlaisessa tomintaympäristössä. Suutun, kun alle kouluikäiset ovat mikä missäkin ja mamma palstalla jo aamupäivällä..eli vanhemmat ja lapset ulos leikkimään! Suutun myös, kun omasta toimeentulostaan vastuuta ottamaton henkilö ryhtyy vaatimalla vaatimaan yhteiskunnan rahoittamia seksivälineitä itselleen. Hiukan paksua.

        Mua ottaa päähän nämä itsensä kaikkeen oikeutetuiksi kokevat älylaitevanhemmat, siitä varmaan on pohjimmiltaan kyse (retardien puheiden lisäksi).

        Anteeksi vaan lumihiutaleet, kun puhun suoraan.


      • eki-täti.avoimena kirjoitti:

        Olen miettinyt. Ihan helpolla en myönnä, että todellakin jonkun ihmisen sinänsä merkityksettömät löpinät saavat minut vihaiseksi.

        Valtakunnan tapauksessa triggerinä luutavimmin toimii iso lapsikatras ja oma haluni kasvattaa ihan toisella tavalla ja toisenlaisessa tomintaympäristössä. Suutun, kun alle kouluikäiset ovat mikä missäkin ja mamma palstalla jo aamupäivällä..eli vanhemmat ja lapset ulos leikkimään! Suutun myös, kun omasta toimeentulostaan vastuuta ottamaton henkilö ryhtyy vaatimalla vaatimaan yhteiskunnan rahoittamia seksivälineitä itselleen. Hiukan paksua.

        Mua ottaa päähän nämä itsensä kaikkeen oikeutetuiksi kokevat älylaitevanhemmat, siitä varmaan on pohjimmiltaan kyse (retardien puheiden lisäksi).

        Anteeksi vaan lumihiutaleet, kun puhun suoraan.

        Noh tollainen olet koska mielikuvituksesi luo sellaisen vääristyneen kuvan.

        Minä en pyytele anteeksi koska tämä on totta.


      • eki-täti.avoimena kirjoitti:

        Olen miettinyt. Ihan helpolla en myönnä, että todellakin jonkun ihmisen sinänsä merkityksettömät löpinät saavat minut vihaiseksi.

        Valtakunnan tapauksessa triggerinä luutavimmin toimii iso lapsikatras ja oma haluni kasvattaa ihan toisella tavalla ja toisenlaisessa tomintaympäristössä. Suutun, kun alle kouluikäiset ovat mikä missäkin ja mamma palstalla jo aamupäivällä..eli vanhemmat ja lapset ulos leikkimään! Suutun myös, kun omasta toimeentulostaan vastuuta ottamaton henkilö ryhtyy vaatimalla vaatimaan yhteiskunnan rahoittamia seksivälineitä itselleen. Hiukan paksua.

        Mua ottaa päähän nämä itsensä kaikkeen oikeutetuiksi kokevat älylaitevanhemmat, siitä varmaan on pohjimmiltaan kyse (retardien puheiden lisäksi).

        Anteeksi vaan lumihiutaleet, kun puhun suoraan.

        Olet erittäin vanhahtava kun et tajua älylaitteiden tarkoitusta. Ne ovat myös opettavaisia ongelma on siinä kun et osaa älylaitteen käyttöä lapselta rajata sitten ne aiheuttaa lapselle haittaa koska silloin ne käyttävät haitta ohjelmia kuin facebookia youtube yms. Missä ei käyttö rajoitteita.


    • No mun mielest toi joku vitun wuwwwu (vai miten se kirjoitetaan) on tosi ärsyttävä. Mitä se kurppa ees täällä tekee, kun sillä on (sanojensa) mukaan joku äijäkin, ( en usko). Kuitenkin joku helvetin umpeutunut vanhapiika, jonka pillusta tulee pölyä ja kärpäsiä kun se yskii..

      Tsiihihii.

      • Kaikenlisäkz mä oon aika warma, että se plussailee omia juttujaan. Ziiz voisko olla säälittävämpää!!!!


      • Joo, no sä voit kuule työntää pääs takas perseesees. Wuuwweli on huipputyyppi, huippuhauska ja huippuoikeessa ja sä olet pelkkä persereikä!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joo, no sä voit kuule työntää pääs takas perseesees. Wuuwweli on huipputyyppi, huippuhauska ja huippuoikeessa ja sä olet pelkkä persereikä!

        Nyt vähän jarrua kamrats, toveritsh. Ollahan ustavia kaikki. Kadet uhteen ja laulakaamme..

        https://youtu.be/bJuUr09HCCM


      • Oliko tämä parodiaa? Itseäni huvitti hetkellä jolloin potutti. Itselläni oli tänään elokuvailta, johon neljästä kutsutusta naisesta tuli se, joka oli naimisissa. Eniten ärsyttää yksi, joka ei tullut sen takia, että hänen luonaan vierailulla oleva ystävättärensä ei halunnut mukaan. Hän ei halunnut jättää kotiinsa vierailulle tulla ystävätärtään yksin asunnolleen, miksi ei tullut sovittuun iltaan. Yksi ei tullut sen takia, että oli töitä illalla. Yhdellä oli kiire muuten. Tulevaisuudessa saatta olla niin, että se naimisissa oleva ei tule ja kaikki muut tulevat. Itseäni ärsyttää joskus se omissa teksteissäni, että kirjoitan tämänkaltaista, sillä käytän tätä purkautumistienä NIIN KUIN SINÄ TAISIT TEHDÄ?

        Joskus olen kirjoittanut vähän parodiaa, josta tullut viestiä takaisin, että "kiitos parodiasta". Samaa viestiä yritän tässä nyt sanoa - KIITOS SINULLE PARODIASTA! Se piristi pienellä potutuksen hetkellä, kun naisvieraita ei saapunutkaan niin kuin olin suunnitellut. Joskus tulevaisuudessa on paremmin.


      • Sanotaan, että hetken pidin parodiastasi, mutta täytyy tunnustaa se, että itse pidän kyseisestä henkilöstä, jota parodioit. Jos paljon jatka tyylilläsi mollaten muitan niin sinusta en silloin oikein pitäisi? Kenestä täällä palstalle en pidä - niin vastaus on sellaisista, jotka mollaavat ja dissaavat muita! :(


    • Naisasialooser11

      Minä saan ainakin vanhojen naisten sapen kiehumaan.

      • eki-täti.tunnustaa

        Haha, päin vastoin on tainnut käydä :D

        Pari sexpulla-tarinaa olen kirjoittanut, joissa nasuasialoosterikin on vilahtanut..Ihan hyvä vastaanotto, paitsi viimeisin tarina katosi poistoon alle 15 minuuttia...Vaikea arvata kuka oli asialla...

        Olen sitten jättänyt kaunokirjallisen viihdyttämisen tällä palstalla.

        Mutta kiva se oli todeta, että kykenee kutkuttamaan huumorisuonea :D


      • eki-täti.tunnustaa kirjoitti:

        Haha, päin vastoin on tainnut käydä :D

        Pari sexpulla-tarinaa olen kirjoittanut, joissa nasuasialoosterikin on vilahtanut..Ihan hyvä vastaanotto, paitsi viimeisin tarina katosi poistoon alle 15 minuuttia...Vaikea arvata kuka oli asialla...

        Olen sitten jättänyt kaunokirjallisen viihdyttämisen tällä palstalla.

        Mutta kiva se oli todeta, että kykenee kutkuttamaan huumorisuonea :D

        Vai sinun tekosia tuo sexpulla on. Olisi ehkä pitänyt tunnistaa, mutta miten sokea voisi nähdä.


      • Sugar12

        Päinvastoin kirjoutuksesi on hyvin hauskoja ja ne toistaa sitä samaa kaavaa,eikä niitä kukaan tietenkään tosissaan ota. Kaikki näkee rivien välistä,että NAISETON NEITSYT SETÄ purkaa turhautumistaan ja naisen puutettaan


      • näinpäsemenee
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Vai sinun tekosia tuo sexpulla on. Olisi ehkä pitänyt tunnistaa, mutta miten sokea voisi nähdä.

        Ex-pua ei ole eki-tädin tekosia, vaan ex-puaa parodioiva sexpulla. Ex-puan takana saattoi olla joku nykyinen kirjoittaja: harmaaritari, NAL tai pikkukakkonen esimerkiksi. Ex-puan missio oli mielikuvituksellisilla tarinoilla saa tasoteoriat toimimaan. Hän oli itse aina sankarina ja niissä tarinoissa nuorten naisten tinsat (pillut) litisivät pakaroiden välissä ja kortsut lentelivät.


      • Naisasialooser11
        Sugar12 kirjoitti:

        Päinvastoin kirjoutuksesi on hyvin hauskoja ja ne toistaa sitä samaa kaavaa,eikä niitä kukaan tietenkään tosissaan ota. Kaikki näkee rivien välistä,että NAISETON NEITSYT SETÄ purkaa turhautumistaan ja naisen puutettaan

        Hermostunutta naurua tuskankarpalot kurttuisilla ohimoilla kimallellen.


      • fdfdfd878
        näinpäsemenee kirjoitti:

        Ex-pua ei ole eki-tädin tekosia, vaan ex-puaa parodioiva sexpulla. Ex-puan takana saattoi olla joku nykyinen kirjoittaja: harmaaritari, NAL tai pikkukakkonen esimerkiksi. Ex-puan missio oli mielikuvituksellisilla tarinoilla saa tasoteoriat toimimaan. Hän oli itse aina sankarina ja niissä tarinoissa nuorten naisten tinsat (pillut) litisivät pakaroiden välissä ja kortsut lentelivät.

        No enpä tiedä.. Ex -pua oli oikeasti metallihenkinen, alle 30v mies Tampereelta. Äärioikeistoon kallellaan. Outsider sen henkilöllisyyden aikoinaan paljasti. En usko että harmis, nal tai 121212 olisivat olleet tuon takana. Kyllä se olisi tullut ilmi.


    • Mua ei ärsytä kukaan täällä. Tämä palsta on varmasti terapeuttista joillekin, kun saa höyryt päästää ulos .

      Hyviä kirjoittajia on paljon. Vaikken ole samaa mieltä monesti kuitenkin Nuuskamuikkunen, Harmia, Dissi, wwuwwu ja jopa Palstamäki hyvin ilmaisevat asiansa. Lempikirhoittajani on Teknodonna vai mikä merkki sillä nyt on. Minusta hänen kielellinen ilmaisu kertoo aika kiehtovasta ja värikkäästä persoonasta.

    • Rauhassavain
    • Tollasta sapen kiehumista ei oo kyllä tapahtunut aikoihin ja yleensä jos joku ärsyttää, niin periaatteen vuoksi vänkääminen. Ihan sama kuka sitä tekee, kun se huono päivä osuu, se silloin osuu...

    • whiteblacksoccer

      Se että ärsyyntyy kertoo vaan omasta mielentilasta. Itse ärsyynnyn ja ärsyyntynyt kenestä tahansa alistaja trollaajasta, joka sadistiseen tapaansa saa siitä mielihyvänsä. Jotenkin saatan karahtaa jahtaamaan tyyppiä yhtä narsistisesti ja kuin dobermanni, eli samalla viivalla olen, mutta kun muuta mielenkiintoa tai saanut tarpeekseni, niin lopetan kuin seinään. Nyt taas viiraa asiat, mut ei ne ehkä tänne purkaudu. Näen vaan naurettavan selvästi, miten tänne voi valua elämään ja tuntemaan kuin mielipuoli. Toivottavasti mun mielenlaadusta on ollut apua heille, joille tämä on oikea henkireikä.

    • Turhaanniinturhaan

      Miksi täällä joku ärsyttäis, ihan sama mitä kakkaa suoltavat, tyhjille korville menee.

    • En tunne tältä palstalta montaa, kun lueskelen vain satunnaisesti, ja olen -nyyh-vielä niin kiinni Miehen Logiikassa (RIP), mutta yleensähän se näillä s24 palstoilla menee, että vakikirjoittajat etsii niiden ärsyttävämpien kirjoituksia, että saa kommentoida niille (puskasta tai rekattuna) ja nauttia niiden kamaluudesta. Ne mukavat jää vähän sivurooliin. Eli niistä joita inhoo, tavallaan pitää, koska niiden takia sitä palstalle helposti tulee ja jämähtää jankkaamaan (täysin turhaan) :) Täällä ne vois olla nämä nais- ja kurppavihaa uhkuvat mulle, niille taas ehkä me (varatut) kurpat ja muut kauheat akat.

      • Sinkutisinkku

        No tulihan se tunnustus ettet ole täällä palstalla normaalisti, kuulostit ihan liian normaalilta.
        Uusi veri tekisi kyllä hyvää vaan en tiedä voiko pilaantua ennenkuin ehtii parantua.
        No antibiootit saattaa toimia tai sitten ei.
        Vastakommentteihin toivoisin minäkin lisää uutta näkökulmaa kuin vain kylmää tyrmäystä.
        Tyrmätä voi nyrkillä tai sitten antamalla parempaa ajateltavaa.
        Karsinointi on tärkeää monelle, silooin pystyy henkilöimään kommentit ja siitä vaikuttamisen ilo.
        Mutta koska täällä ei kuitenkaan luoda ihmissuhteita vaan lähinä ilmaistaan ajatuksia niin karsinointi on vain keino saada valtaa ylitse ajatusten.
        Ärsyttävä kirjoittaminen antaa parhaiten vastauksia, vähän kuin sohisi ampiaispesää.
        Tuleehan siitä toimintaa mutta lopputulos täytyy ratkaista tappamalla ison määrän ampiaisia ja se vie aikaa ja energiaa aivan todella turhaan.
        Nyrkit on aina paras puolustuskeino jos ei sanoja löydä.
        Akat on kauheita ja kurpat varsinkin, niitä pitää vihata jo siksi ettei oma pesä likaannu.
        Kaikki yleensäkin voi ärsyttää mikä poikkeaa omasta mielestä.
        Joten sen sijaan että etsimme sitä mikä ärsyttää eniten voisi etsiä sitä mikä olisi yhteinen päämäärä.
        Vaan en ymmärrä itse mikä varatun mielessä kiinnostaa sinkkuudessa. Ehkä se ettei varattuna olo ole niin mukavaa ja luulee että sinkkuus on parempi idea.


      • määkäisevätkurpat

        Yksinkertaisena blondina tietysti sekoitat kaiken kritiikin naisvihaan ja naisten inhoamiseen. En inhoa enkä pidä kenestäkään tällä palstalla. Joskus on vaan kiva trollailla ajankuluksi tai purkaa vittuuntumista. Helppoa netissä kun kaikesta ei voi muualla puhua. Kurppien mielipiteet ei kiinnosta, mutta aina teistä joku määkäisee johonkin kommenttiin.


      • Sinkutisinkku kirjoitti:

        No tulihan se tunnustus ettet ole täällä palstalla normaalisti, kuulostit ihan liian normaalilta.
        Uusi veri tekisi kyllä hyvää vaan en tiedä voiko pilaantua ennenkuin ehtii parantua.
        No antibiootit saattaa toimia tai sitten ei.
        Vastakommentteihin toivoisin minäkin lisää uutta näkökulmaa kuin vain kylmää tyrmäystä.
        Tyrmätä voi nyrkillä tai sitten antamalla parempaa ajateltavaa.
        Karsinointi on tärkeää monelle, silooin pystyy henkilöimään kommentit ja siitä vaikuttamisen ilo.
        Mutta koska täällä ei kuitenkaan luoda ihmissuhteita vaan lähinä ilmaistaan ajatuksia niin karsinointi on vain keino saada valtaa ylitse ajatusten.
        Ärsyttävä kirjoittaminen antaa parhaiten vastauksia, vähän kuin sohisi ampiaispesää.
        Tuleehan siitä toimintaa mutta lopputulos täytyy ratkaista tappamalla ison määrän ampiaisia ja se vie aikaa ja energiaa aivan todella turhaan.
        Nyrkit on aina paras puolustuskeino jos ei sanoja löydä.
        Akat on kauheita ja kurpat varsinkin, niitä pitää vihata jo siksi ettei oma pesä likaannu.
        Kaikki yleensäkin voi ärsyttää mikä poikkeaa omasta mielestä.
        Joten sen sijaan että etsimme sitä mikä ärsyttää eniten voisi etsiä sitä mikä olisi yhteinen päämäärä.
        Vaan en ymmärrä itse mikä varatun mielessä kiinnostaa sinkkuudessa. Ehkä se ettei varattuna olo ole niin mukavaa ja luulee että sinkkuus on parempi idea.

        Sinkkuudessa ei tarvi kiinnostaa juuri mikään, vaan tällä palstalla sattuu olemaan kiinnostavia aatoksia puolesta ja vastaan. Ihminen voi kiinnostaa, ei status.


      • Sinkutisinkku kirjoitti:

        No tulihan se tunnustus ettet ole täällä palstalla normaalisti, kuulostit ihan liian normaalilta.
        Uusi veri tekisi kyllä hyvää vaan en tiedä voiko pilaantua ennenkuin ehtii parantua.
        No antibiootit saattaa toimia tai sitten ei.
        Vastakommentteihin toivoisin minäkin lisää uutta näkökulmaa kuin vain kylmää tyrmäystä.
        Tyrmätä voi nyrkillä tai sitten antamalla parempaa ajateltavaa.
        Karsinointi on tärkeää monelle, silooin pystyy henkilöimään kommentit ja siitä vaikuttamisen ilo.
        Mutta koska täällä ei kuitenkaan luoda ihmissuhteita vaan lähinä ilmaistaan ajatuksia niin karsinointi on vain keino saada valtaa ylitse ajatusten.
        Ärsyttävä kirjoittaminen antaa parhaiten vastauksia, vähän kuin sohisi ampiaispesää.
        Tuleehan siitä toimintaa mutta lopputulos täytyy ratkaista tappamalla ison määrän ampiaisia ja se vie aikaa ja energiaa aivan todella turhaan.
        Nyrkit on aina paras puolustuskeino jos ei sanoja löydä.
        Akat on kauheita ja kurpat varsinkin, niitä pitää vihata jo siksi ettei oma pesä likaannu.
        Kaikki yleensäkin voi ärsyttää mikä poikkeaa omasta mielestä.
        Joten sen sijaan että etsimme sitä mikä ärsyttää eniten voisi etsiä sitä mikä olisi yhteinen päämäärä.
        Vaan en ymmärrä itse mikä varatun mielessä kiinnostaa sinkkuudessa. Ehkä se ettei varattuna olo ole niin mukavaa ja luulee että sinkkuus on parempi idea.

        Siksipä en juuri tällä palstalla juuri viihdykään, koska en sinkkuudesta mitään enää muista (siitä on yli 20 vuotta) enkä tiedä. Minulle vain kerrottiin, että ne vähäiset miehenlogiikkalaiset, jotka vielä jatkavat kirjoittelua, ovat siirtyneet tänne. Itse olen tän palstan yli yleensä hypännyt, johtuen palstan nimestä. Vaikka taitaa täällä aihepiiri olla aika laidasta laitaan samoin kuin miehen logiikassa. Alunperin kai sielläkin piti pohdiskella miehen ja naisen ajattelun eroavaisuuksia. Sillä logiikalla Naisen logiikka olis samanlainen kuin Miehen logiikka-palsta. Mut ei se koskaan ole ollut, aika kuollut ollut aina, ihmisiä ei taida kiinnostaa niin paljon naisten ajatusmaailma kuin miesten?


      • fsdfsfdss
        Nicitönnä kirjoitti:

        Sinkkuudessa ei tarvi kiinnostaa juuri mikään, vaan tällä palstalla sattuu olemaan kiinnostavia aatoksia puolesta ja vastaan. Ihminen voi kiinnostaa, ei status.

        Eikö noita samoja kiinnostavia aatoksia ole esim. parisuhdepalstalla? Palstojan riittää, sinkkupalstan aiheet on aina samat.


      • fsdfsfdss kirjoitti:

        Eikö noita samoja kiinnostavia aatoksia ole esim. parisuhdepalstalla? Palstojan riittää, sinkkupalstan aiheet on aina samat.

        En ole käynyt kaikkia palstoja läpi, mutta parisuhdepalsta n aiheet ovat aika suppeita. Sinne kirjoitellaan yleensä kai suhteen alussa ja jankataan aina samoista aiheista, mustasukkaisuudesta, pornon katselusta ja millainen parisuhde on hyvä, millainen huono. Aiheet jotka itseä on kiinnostaneet parikyt vuotta sitten ja jotka on käsitelty omassa päässä silloin. Ihmisten käytös ja ihmisuhteiden ongelmat vaikka työpaikalla kiinnostaa paljon enemmän kuin pariutuminen, sinkkuuntuminen tai parisuhdeasiat. Miehen Logiikka oli tässä mielessä hyvä. Maailman menoa vois olla myös, mutta siellä ollaan taas yleismaailmallisia. Ihmisten väliset kommunikaatio-ongelmat jne. kiinnostaa itseä.


      • fsdfsfdss kirjoitti:

        Eikö noita samoja kiinnostavia aatoksia ole esim. parisuhdepalstalla? Palstojan riittää, sinkkupalstan aiheet on aina samat.

        On niin helppoa jämähtää, eikä kahlata paikasta toiseen. ☺️


    • listaaja

      Välimerkitön mies. Yhden asian jankkaaja, joka kirjoittaa kuin joku jälkeen jäänyt tapaus.

      Naisasialooseri. Kusipäiden kuningas

      Valtakunta. Toivottavasti ei ole niin yksinkertainen, kun esittää

      Harmaaritari. Ärsyttävä jankkaaja

      Peris/DarkFear/kymmenet muut nimimerkkinsä. Vitsi on lakannut naurattamasta jo ajat sitten.

    • please.hit.whit.the.axe

      Voisko joku käydä lyömässä DarkRetardia _KIRVEELLÄ_PÄÄHÄN_. Aluksi vaikka sen 500 kertaa, eikä kyllä haittaa tai ole mitenkään väärin jos vaikka ihan vahingossa lyökin sen 50.000 kertaa. Ja saa ihan luvan kanssa hakata myös vasaralla sitä suonista ja soijaista neitsyt-setämies kaljuaan.

      Jos siitä vaikka se Ässburger :mainen keharius ja homomaisuus lähtisi samalla kertaa ja siitä tulisi _ehkä_vielä ihminen.

    • Sukupuutto

      Yks ja sama. Samanlaisia kaheleita ollaan kaikki ihmiset. Erilaisia näkemyksiä löytyy. En vihaa ketään erityisesti. Saatan tosin joskus tahallaan haastaa ja ryppyillä omaksi iloksi. Sori, vaan. Kaikki ei ole tosikoita. Vai onko tämä nyt sitä trollaamista nyky termein? Pääasia että saa juttua aikaan ja jonkun naurun. Voi ehkä pelastaa jonkun päivän? No, nimettömänä voi kirjoitella mitä vaan. En tämän tasoiseen paikkaan edes ala omalla nimellä mitään kirjoittaan. Saatan myös muualle kirjoitella juttuja. Monesti on eri nimi. Sama tai eri, mitä väliä kun asia tulee julki? Älkää työ ihmiset suuttuna...

    • Minua harmittaa ihmiset jotka kiusaavat toisia tai haastaa riitaa.
      Vääristävät asioita elämästäni koska minäkin tarvitsen tilaa hengittää.
      Harmittaa ihmiset jotka vääristävät tarkoitustani kuin kun sanoit näi, se on se sitä mitä tarkoitit.
      Tänään luottelin piste, eiku pilkku, eiku huutomerkki eiku kysymysmerkki se oli.
      Yksinkertaisesti oli sana hukassa , tiesin olevan kysymysmerkki mutta tuli kaikki muut ensin kun sitä nimeä yritin sanoa.

      Totesin pojallenikin niin kuin huomaa että minulla on sitä kielellisistä erityisvaikeutta näkyy tässäkin kohtaan tahattomasti.

      Minun elämäni on todella kiireistä ja joskus kirjoitan tänne ja se on pois minun ajastani ihan kiire on kamala että otan sen ajan kun rentoudun tänne kun ei ole ihan pakko,onneksi tuo mies on kotona tukemassa.

      • Kun oli päivä kun en saanut raahattua lastani verikokeisiin ja raahaan yön jälkeen tai yritän vahvistaa itseäni kun näen lapsen pettymyksen kun verikoetta otetaan,miksi häntä satutetaan.
        Itken hänen kanssaan sisäisesti,vielä pissanäyte ja verenpaine.

        Kaikista pahinta on kun lapsi pelkää myös sitä verenpainelaitetta, tämä on vain kontrolli ja silti tämä sattuu minua kun näen sitä pikkuista sattuu.


    • Anonyymit ärsyttää (tai yrittävät) enemmän, mutta ei niille sillee ärsyynny koska anonymous, ja just semmoset jokka ei lue viestejä kunnolla ja alkaa pätee jollai jutulla.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe