Huomasin äskettäin että olin laittanut paidan päälle väärinpäin. Siis ei etupuolen taakse, vaan sisäpuolen ulospäin. Onko muille tapahtunut vastaavaa?
Paita väärinpäin
52
1950
Vastaukset
- Nurinkurista
Hmm. Yks kerta ei haittaa, mut jos toistuu joka aamu mee lääkäriin. Oliko kuitenkin kaula-aukko ylöspäin? Eihän oo kuppikin nurin?
- onnioikein
Mun äiti sanoi aina: "Nuttu nurin, onni oikein". Joten onneahan tuo tietää. Toivottavasti. 😊
Eräs maisteri, joka opetti koulussa, oli tunnettu sekä naisista että viinasta. Tuli aamulla kouluun housut väärinpäin. Herätti kysymyksiä, kummasta oli kyse, vai oliko molemmista.
- Huomannut
Sukat menee useimmiten väärinpäin.
Ei, tai on vastaavaa, jos sellaiseksi lasketaan esim se, että menee suihkuun alushousut jalassa.. ja silmälasit nyt on unohtunut päähän useammankin kerran.
pujotteIija kirjoitti:
Pesitkö pöksyt samalla?
Ne valahti märkinä alas...ihmettelin vaan, että hopsan, mikäs se oli. Onneks oli silmälasit päässä että näin.. :D
Tässä meni just pesukone rikki, niin kävi kyllä mielessä, että sitähän vois vaatteet päällä mennä suihkuun, ja pestä ne siinä samalla.. Juu, hyvä idea.Wwuwuw kirjoitti:
Ne valahti märkinä alas...ihmettelin vaan, että hopsan, mikäs se oli. Onneks oli silmälasit päässä että näin.. :D
Tässä meni just pesukone rikki, niin kävi kyllä mielessä, että sitähän vois vaatteet päällä mennä suihkuun, ja pestä ne siinä samalla.. Juu, hyvä idea.Mulla on nyt tässä iltajuomana aika erikoinen makusekoitus, kun kaadoin vadelmavissyä mun viiden desin teekuppiin, johon oli jäänyt vielä puolisen kuppia minttuteetä.. mmmm.
Wwuwuw kirjoitti:
Tässä meni just pesukone rikki, niin kävi kyllä mielessä, että sitähän vois vaatteet päällä mennä suihkuun, ja pestä ne siinä samalla.. Juu, hyvä idea.Niinhän ne usein naisilla valahtavat. Taitaa sitten olla asiaa pesukonekauppaan?
Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on nyt tässä iltajuomana aika erikoinen makusekoitus, kun kaadoin vadelmavissyä mun viiden desin teekuppiin, johon oli jäänyt vielä puolisen kuppia minttuteetä.. mmmm.
Kumpi maistui enemmän?
pujotteIija kirjoitti:
Niinhän ne usein naisilla valahtavat. Taitaa sitten olla asiaa pesukonekauppaan?
Kattelin tuossa just, että käytettyjä saa todella halvalla, sellasiakin missä on takuu voimassa. Moni haluaa myydä muuton takia. Pakkoko sitä aina uusinta uutta on hankkia. Yksi pikkukone esim. oli vain puol vuotta vanha.
Wwuwuw kirjoitti:
Kattelin tuossa just, että käytettyjä saa todella halvalla, sellasiakin missä on takuu voimassa. Moni haluaa myydä muuton takia. Pakkoko sitä aina uusinta uutta on hankkia. Yksi pikkukone esim. oli vain puol vuotta vanha.
Kyllä siinä se minttu maistuu.. ei huom sentäs ollut maitoa.
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä siinä se minttu maistuu.. ei huom sentäs ollut maitoa.
Hörps..
ihan on juotavaa..aavistus vadelmaakin havaittavissa ja vissyn pientä kirppakkuutta, mikä hieman kilpailee mintun raikkauden kanssa.
Mutta hei, se joka nirsoilee, runk...jää janoiseksi.Wwuwuw kirjoitti:
Hörps..
ihan on juotavaa..aavistus vadelmaakin havaittavissa ja vissyn pientä kirppakkuutta, mikä hieman kilpailee mintun raikkauden kanssa.
Mutta hei, se joka nirsoilee, runk...jää janoiseksi.Teetä olen viimeksi maistellut intissä, vissystä en muista milloin
Usein on käynyt. Joku helkatin pyykkäri kääntää ne aina nurinpäin. Toisaalta joskus totesin, kun joku huomautti tästä, että käännetäämpäs sit toisinpäin. Näätpähän kaikki puolet mun paidasta.
Oikeestaan alushousut lahkeessa on paljon huonompi homma... voihan niihin tietty kätevästi turistaa nenänsä ja laittaa pokkana taskuun, kuin nenäliinan...
No problems...pujotteIija kirjoitti:
Joku oli minunkin paidan kääntänyt
Mustalaisethan on hyviä "kääntämään" tavaroita....
Dissident kirjoitti:
Mustalaisethan on hyviä "kääntämään" tavaroita....
Tässä tapauksessa taidan syyttää itseäni
pujotteIija kirjoitti:
Tässä tapauksessa taidan syyttää itseäni
Minäkin epäilen kovasti peilistä näkyvää hiipparia. Syyllisennäköinen...
- mies_86__
On sitä joskus kiireessä käynyt noin.
Onhan mulla useinkin, yöpaita vallankin menee usein nurinperin päälle. Hetihän sen tuntee, että tuntuu erilaiselta päällä, paitsi jos on silleen nurinperin että saumat jlospäun...sitä ei huomaa aina heti.
Kiristävän kaula- aukon huomaa.
Tiiänpä miehen joka pukee tarkoituksellakin paitoja väärinpäin...t-paitoja ja jopa pitkät kalsarit ja alkkarit, koska saumat.Tässä paitatapauksessa huomasin ensimmäiseksi kauluksen napeista, kun olivat sisäpuolella
pujotteIija kirjoitti:
Tässä paitatapauksessa huomasin ensimmäiseksi kauluksen napeista, kun olivat sisäpuolella
Ja kravatti oli hikinauhana?
Jiihaa!
Heh!pujotteIija kirjoitti:
Tässä paitatapauksessa huomasin ensimmäiseksi kauluksen napeista, kun olivat sisäpuolella
Aaw, no sen varmaan huomasi aika pian? Tuntuu napit paremmin.
Dissident kirjoitti:
Tavoistani poiketen, en näsäile tällä kertaa...
Tälläkään kertaa, korjaus. 😌
- flowersreally
Mä olen matkustanut mantereelta toisellekin nuttu nurinpäin, perillä vasta huomasin.
- flowersreally
pujotteIija kirjoitti:
Siis aiemmin
Varmaan huomasivat, eivät vaan sanoneet mitään. Hienotunteisia olivat kai.
flowersreally kirjoitti:
Varmaan huomasivat, eivät vaan sanoneet mitään. Hienotunteisia olivat kai.
Niin....ja eihän se vaarallista ole, vaikka nuttu onkin nurinpäin
pujotteIija kirjoitti:
Siis aiemmin
Eipä tuo mua haittaa. Mä otan huumorilla, jopa nekin mitä ei ole tarkoitettu sellaiseksi...☺️
Nicitönnä kirjoitti:
Eipä tuo mua haittaa. Mä otan huumorilla, jopa nekin mitä ei ole tarkoitettu sellaiseksi...☺️
Sori, piti dissille laittaa...tuli ihan väärään rimpsuun. 😊
- flowersreally
pujotteIija kirjoitti:
No eipä ole ei. Hyvä reissu oli.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Eipä todellakaan ole.
- 12121212121212
Ei ole.
En ymmärrä miten asian voisi olla huomaamatta napittaessa ja kauluksia oikaistessa. On käynyt, välillä molemmatkin samaan aikaan. Vääriin päin ja saumat ylös, tosin t-paidoilla.
Mieheni on pitänyt T-paitoja väärinpäin yli 30 vuotta. Ei suostu pitämään oikein päin.
Olen kokeillut itsekin, onhan ne mukavampia päällä väärinpäin. En vaan itse kestä häpeää joten nössönä pidän oikein päin.
Cittari myi kesällä Produktin "Vacation mode" huumori t-paitaa, jossa tuo printtikuva on painettu sisäpuolelle, eli paita on tarkoitettu pidettäväksi väärin päin.
Mies osti toisen Cittarin paidat kaikki (27 kpl) ja haki vielä 3 kpl toisestakin kylästä.
On se hullu.Tässä tuo paita jos tulee vastaan vaikka kirpparilla. Toivottavasti näitä ei enää saa mistään, ukko ottaa pankkilainaa jos saisi.
https://www.k-citymarket.fi/tuote/produkt-dave-t-paita-5715421771099-yTuijaK kirjoitti:
Tässä tuo paita jos tulee vastaan vaikka kirpparilla. Toivottavasti näitä ei enää saa mistään, ukko ottaa pankkilainaa jos saisi.
https://www.k-citymarket.fi/tuote/produkt-dave-t-paita-5715421771099-yMinäkin voisin ostaa tuollaisen
- Anonyymi
On todellakin. Pesen vaatteet nurinpäin ja muutaman kerran on jäänyt kääntämättä vaatteet ja olen lähtenyt lenkille niin, että housut olivat nurinpäin ja joskus puserokin. Samoin kuin töihinkin niin että työvaate ollut nurinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179