Nainen, kuinka reagoit näkemääsi

MiehenAamu

Menet siis käymään ihastuksesi luo täysin yllättäen lauantai iltapäivällä ja ihastuksesi ei tiedä mitään tulostasi.
Olet nähnyt ihastuksesi aina hyvin pukeutuneena, parta ajettuna, hiukset ojennuksessa ja muutenkin siitinä.
Soitat ovikelloa ja kuulet ihastuksesi äänekkäästi puhuvan, että kuka perhana siell tähän aikaan aamusta musta jotain haluaa.
Ovi aukeaa ja ihastuksesi seisoo silmin nähden järkyttyneen näköisenä ja mielessä takoo, ei vittu, ihastukseni on edessäni ja minä en ole parhaassa edustus kunnossa.
Ihastuksi sanoo hämillään, sori olin juuri heräilemässä.
Näet ihastuksellasi päällään pyjaman, jossa on useampia reikä, tukka pörröttää sikin sokin, parransänki vielä ajamatta ja isoisän kuluneet aamutohvelit jalassa.
Ihastuksesi pyytää sinua peremmälle, ettet palellu ulkoa.
Ihastuksen mielessä pyörii vain "kuinka nolo tilanne, en ole yhtään edes siivonnut, vaan ympäri kämppää on tavarat ja vaatteet, kuin pommin jäljiltä."

Miten nainen suhtautuu näkemäänsä, koska on tottunut näkemään ihastuksensa siistimmässä kunnossa, kuin mitä nyt hän näyttää olevan ja kämppäkään ei ole mitenkään siisti.
Lähdetkö kohteliaasti pois sanomalla, että en halua häiritä aamutoimiasi, vai kenties jäät auttamaan ihastustasi siivoamalla hänen kämppäänsä sillä aikaa, kun ihastuksesi puketuu.

Aiheesta toiseen, mutta liittyy kuitenkin aiheeseen. Vähän kyllä ihmettelen sellaisia miehiä, jotka halavat läimäyttää naista, jos nainen sattuu pieraisemaan.
Ei sellainen mies ole naiseen oikeasti ihastunut, eikä naista rakasta, jos tuollaisesta asiasta menee naista lyömään.
Ei naista saa koskaa lyödä, se kertoo miehestä silloin, ettei mies naista rakasta.
Minä en koskaan löisi naista ja ainakin minun ihastuksensi saa piereskellä ihan vapaasti.

8

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomuttakun

      En mene käymään en tiedä missä asuu.

    • sävedätilmatsisääs

      Eikö kotonansa saa olla miten haluaa? Ala siivota jos häiritsee vai menetkö sinne passattavaksi?

      Tiedätkö ett on vanha sanonta "Joka pieruansa pidättelee niin sillä on muutakin salattavaa."

    • TotuusSattuuQC

      Onhan se nyt ihan tervettä nähdä se ihastus sellaisena kuin hän voi ihan oikeasti olla. Ihastuksen kun näkee vaaleanpunaisten silmälasien läpi.

    • sini.valas

      Nää on kyllä hupasia juttuja lukea ruokatauolla nämä "huushollijutut".Kohtaamisia aidoimmillaan :)))

    • fööööö

      Vähä kuulostaa yksinkertaiselta tuo jatkuva "ihastuksen" toistelu.
      Ei mulla oo kämppä sotkussa vaikka tulis joku käymään aamullakin.

    • Nudx

      Ei kenenkään uuden ihastuksen luokse mennä yllättäen.

    • kukintyylillään

      En ihmettelisi, maailmaan mahtuu erilaisia siisteystasoja. Itsellä yleensä tavarat paikollaan, mutta joskus saattaa olla hujan hajan, kun ei ole huvittanut järjestellä.

    • netavat

      En koskaan, ikinä! mene kenenkään kotiin sopimattasiitä ensin.
      Kaikista minimaalisimmat käytostavat jo vaativat sen.

      Kuinkahan kauan tuo "ihastuksesi" on sinuun ihastunut, käyttäytymisesi on todella typerää ja ajattelematonta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe