Julkaistiin ekana että saadaan tunnettavuutta.
Kaksi muuta tahallaan täyttä kuraa että varmistetaan Monsterin valinta.
Aaltokin lipsautti jonkin sammakon josta voisi päätellä että Monsters on taktikoitu.
No sehän se tulee olemaan koska muita vaihtoehtoja ei sitten tullut.
Tosi jännä Areena äänestys tulossa hehe
Oliko Monsters taktikoitu etukäteen UMK.n voittaja
8
243
Vastaukset
- boringsongsasheck
Se nyt ihan sama oliko taktikointia tai ei. Mikään noista 3sta ei tule pärjäämään voittoon asti, joten täysin yhdentekevää minkä sinne lähettävät. Who cares?
- Timoteemu
Saaran lauluista Queen on paras,siinä on hyvä rytmi,äänestän sitä
- viisustop
Saara Aallolla voi olla hyvät mahikset finaaliin koska kehnoja viisuja on tänä vuonna tarjolla,21 kappaletta jo selvillä ja vain 4 niistä jonkinlaisia
- lkfjldjfljfldsj
Mitä merkitystä on finaaliin pääsyllä, jos ei voittoa tule? Vai onko tuo finaaliryhmässä oleminen suomalaisille jo viisuvoitto *lol*?
- eivaaniske
Luulen että saara halusi Queensin koska vissiin eniten hänen kappaleensa ja sanoi sen olevan jatkoa No fearille.
Luulen että saaraa vetuttaa aika kivasti tällä hetkellä.
Ei tullu sitäWaaauuuu - Jahantalo
Paras voitti, ne kaks muuta oli ihan perseestä.
- Fallister
Kakkaahan nämä renkutukset on. Koko kekkerit on menny pilalle. Setan pyllynpyöritys pippalot. Sateenkaarisakin äänitorvi. Tee ikävä 60 70 lukujen tyylikyyttä ja esiintyjiä. Ei ollu partaisia naisia ja muuta luonnottomuutta. Musiikki oli etusialla. Näistäkin pirskeitä näkee kuinka oikeat arvot on alennustilassa. Hyi olkoon mitä saataa.
- kskddieylejgbkjsbag
Korruptoitunut se on nykyään koko yleisradio. Hyi saatana mikä häpeä!
Se kertoo valtasuhteista jo paljon kun juontajat hymyilevät irvistelevää hymyä juontaessaan alkuun kilpailun jossa on vain yksi kilpailija.
Tekisivät siellä johtopäätökset urastaan ja koko elämästään.
Oi hirsipuu, oi hirsipuu, on juhlatilaisuutes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708