koripallossa kutsutaan "susijengiksi", vittu eipä lapsellisempaa voisi olla, selostajat pahimmasta päästä. Ja jalkapallon maajoukku "huuhkajat", voi vittu !
On se jumaluta, että Suomen maajoukkuetta
6
726
Vastaukset
- Yksinkertaisia
Samaa mieltä molemmista, typerää. Lisäksi älytöntä ulvontaa.
- maximus
Vain otettu lääke auttaa
- Outoutta
Basket.fi sivulla kerrotaan esim, että on tulossa peli Susijengi - Ranska ja Venäjä - Susijengi. On maita, ja sitten on Susijengi??
Elisestä pelistä kirjoitettiin: 'MM-jatkokarsintalohko K:n viimeisen MM-kisapaikan kohtalo ratkeaa helmikuun 2019 paukkupakkasilla.'
Joku tietää, että tuolloin on paukkupakkasia?
'.. Bosnia oli uunottanut susipuolustusta kerta toisensa jälkeen ja sivaltanut pelitilanneheittonsa Zenica Arenan naruihin murhaavin prosentein.'
Naruihin? Minusta korisukat näyttivät metallisilta.- Helmari1
Metallisilta? Kyllä ne ihan narua on. Muutenkin tietämättömien ei kannata mistään olla mitään mieltä ennen kuin on sitä tietoa jostain hankkinut.
Ja syytä olisi myös lukea teksti minkä on kirjoittanut, ennen kuin sen julkaisee. Kirjoitusvirheet vie pohjan koko tekstiltä.
- helemipöllö
Ja helmarit...voi vittu !
- Anonyymi
Susi on kyllä älykäs ja sitkeä laumaeläin. Karhut on vahvoja mutta eivät tee yhteistyötä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808