Ei enää tunteita tyttöystävää kohtaan, mitä teen?

Hämmennysmaksimus

Juttu on nyt siis se että oon suhteessa tytön kanssa, jolle mulla ei oo enää tunteita. Vielä pisteenä i:n päälle oon ihastunut yhteen jätkään. Tällä on siis myös mua kohtaan tunteita, ja haluisin todella olla sen kanssa suhteessa. Mua pelottaa ihan suunnattomasti tästä mun nykysestä kumppanista eroaminen, koska sillä on nyt todella vaikeeta (esim. ongelmia mielenterveyden kanssa, sen isoäiti kuoli ja muuta). Haluan, että tää tyttö tietää että se on silti mulle iha hurjan tärkee ja että se on tosi hyvä tyyppi, mut suhteesta vaan puuttuu jotain. Tunnen sen paremmin ku mun omat taskuni ja tiiän ettei se olis mulle vihanen, vaan se alkais syyttämään itteesä. Se mua tässä nii paljon ahistaakin. En haluais nyt erota kun sillä on vaikeeta, mutta tässä on nyt tietty kanssa se että jos eroaisin siitä sitten kun sillä menee paremmin, ni pilaisin sen. Tää on siis internetsuhde, meidän olis tarkotus nähä tässä ennen kesälomaa, mut en sitäkää halua pilata erolla mutta vaihtoehtoja nyt ei oikeen ole.
Ihan ekalla kertaa kun juttelin sille pojalle mistä nyt tykkään, tiesin että me kuulutaan yhteen ja mä haluan sen kanssa tulevaisuuden. Mua vähän vaan ahistaa kyllä, kun sillä on pahoja vihanhallintaongelmia ja se on joskus ollut vähä väkivaltanen sen jotain kavereita kohtaan. Se on joskus mulle selittänyt, miten haluis murhata/hakata välillä ihmisiä, ja tosi yksityiskohtaisesti selittänyt miten tappaisi yhden tyypin, joka kävi mun kimppuun kerran. Tää on sanonut mulle, ettei silti koskaan kävisi mun kimppuun, ja rakastaa mua vaikka sanookin välillä typeriä juttuja. Mitä mieltä ootte? Mitä mun pitäisi tehdä?

0

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

        Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
        Maailman menoa
        313
        3827
      2. 209
        3058
      3. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        72
        2594
      4. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        242
        2044
      5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

        "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
        Suhteet
        16
        1485
      6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

        Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
        Maailman menoa
        178
        1402
      7. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        42
        1381
      8. Nukkumisiin sitten

        Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
        Ikävä
        4
        1357
      9. Syö kohtuudella niin et liho.

        Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
        Laihdutus
        25
        1344
      10. Muistatko komeroinnin?

        Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
        Suhteet
        51
        1287
      Aihe