Juttu on nyt siis se että oon suhteessa tytön kanssa, jolle mulla ei oo enää tunteita. Vielä pisteenä i:n päälle oon ihastunut yhteen jätkään. Tällä on siis myös mua kohtaan tunteita, ja haluisin todella olla sen kanssa suhteessa. Mua pelottaa ihan suunnattomasti tästä mun nykysestä kumppanista eroaminen, koska sillä on nyt todella vaikeeta (esim. ongelmia mielenterveyden kanssa, sen isoäiti kuoli ja muuta). Haluan, että tää tyttö tietää että se on silti mulle iha hurjan tärkee ja että se on tosi hyvä tyyppi, mut suhteesta vaan puuttuu jotain. Tunnen sen paremmin ku mun omat taskuni ja tiiän ettei se olis mulle vihanen, vaan se alkais syyttämään itteesä. Se mua tässä nii paljon ahistaakin. En haluais nyt erota kun sillä on vaikeeta, mutta tässä on nyt tietty kanssa se että jos eroaisin siitä sitten kun sillä menee paremmin, ni pilaisin sen. Tää on siis internetsuhde, meidän olis tarkotus nähä tässä ennen kesälomaa, mut en sitäkää halua pilata erolla mutta vaihtoehtoja nyt ei oikeen ole.
Ihan ekalla kertaa kun juttelin sille pojalle mistä nyt tykkään, tiesin että me kuulutaan yhteen ja mä haluan sen kanssa tulevaisuuden. Mua vähän vaan ahistaa kyllä, kun sillä on pahoja vihanhallintaongelmia ja se on joskus ollut vähä väkivaltanen sen jotain kavereita kohtaan. Se on joskus mulle selittänyt, miten haluis murhata/hakata välillä ihmisiä, ja tosi yksityiskohtaisesti selittänyt miten tappaisi yhden tyypin, joka kävi mun kimppuun kerran. Tää on sanonut mulle, ettei silti koskaan kävisi mun kimppuun, ja rakastaa mua vaikka sanookin välillä typeriä juttuja. Mitä mieltä ootte? Mitä mun pitäisi tehdä?
Ei enää tunteita tyttöystävää kohtaan, mitä teen?
Hämmennysmaksimus
0
176
Luetuimmat keskustelut
- 71830
- 113779
- 37706
- 134700
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 70607
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69455
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti43439- 41432
- 62432
- 45423
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395