Mehutiiviste lasiin ennen vettä, vai jälkeen?

78

791

Vastaukset 78

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkeintä on ettei ole sokeritonta tiivistettä

• Kaisanoasaa

Kaikista turhista asioista sitä jaksavat naiset riidellä jännämiesten kanssa. Jos ostaa valmista mehua niin tuotakaan ongelmaa ei olisi mutta tyhmät vaan ei tajua.

• Hmmmmmmmmm

Niin, paitsi että juusto aina päällimmäiseksi. Paitsi vihannekset sit sen päälle.

Ja mehutiiviste sit tietenkin aina täysmehutiivistettä eikä mitään sokeri- tahi esanssilitkua. Mut ennen vettä tietenkin.
      Ja muuten itse lisään joskus maidonkin ennen kahvia, mutta se johtuu vain siitä kun kahvihimoissani joudun odottamaan kahvin valmistusta niin teen kaiken valmiiksi. Muuten tietenkin toisin päin.

En silti mitään kilareita ota jos toinen tekee toisinpäin.

Sen sijaan ois kyllä kamalaa asua ihmisen kanssa, joka laittaisi vessapaperirullan väärin päin.

Se menis sitten jo vähän oudoksi, jos puolisoni jättäisi vessanpöntöstä renkaan ylös lorottelun jälkeen. Itse nimittäin pissaan istualtani (olen kyllä mies), mutta jos naiseni pissaisi seisten, niin sit multa olis varmaan jäänyt jotain oleellista huomaamatta.

• .. Huono Provo.. Joillakin asioilla ei Vain ole Mitään Väliä ja niillä millä jostain syystä perustellusti on, niin helppoahan se on niiden kanssa pelailla.. Eli esim. Toiselle Leikkele Juuston Alle ja Toiselle taas Piälle.. ;P

• On noilla väliä. Mitäpä luulet jos voikkarin väärin tekevä nainen sullekin tekee voikkarin niin muistaako se muka laittaa juuston ensin? Ja vaikka muistaisikin muistatko sinä laittaa hänelle väärinpäin ja oletko varma ettei nainen epävkaana olentona kilahda jos laitoit väärinpäin?

• Harmaaritari kirjoitti:

On noilla väliä. Mitäpä luulet jos voikkarin väärin tekevä nainen sullekin tekee voikkarin niin muistaako se muka laittaa juuston ensin? Ja vaikka muistaisikin muistatko sinä laittaa hänelle väärinpäin ja oletko varma ettei nainen epävkaana olentona kilahda jos laitoit väärinpäin?

.. MäPäs laitan Juuston Yleensä Piälle.. Mut joo.. Jos alkaisi tuollaisesta Kilisee (jos ei siis tahallaan jatkuvasti ärsyttämällä oikein ärsytä), niin OiVoi.. Ja MoiMoi.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. MäPäs laitan Juuston Yleensä Piälle.. Mut joo.. Jos alkaisi tuollaisesta Kilisee (jos ei siis tahallaan jatkuvasti ärsyttämällä oikein ärsytä), niin OiVoi.. Ja MoiMoi.. ;D

Simasuu tuolla kertoo miten asia on:

https://m.naurunappula.com/679045/kinkku-juuston-paalle-vai-juusto-kinkun-paalle?group_id=15019

"Missähän paskalaitoksessa oot ollut töissä? JOKAISESSA, toistan JOKAISESSA KUNNON ravintolassa ja kokkikoulussa (nyt ei puhuta gatering) opetetaan että juusto kuuluu esteettisyyssyistä alimmaiseksi, se johtuu siitä että esimerkiksi tomaatti ja kurkku kosteudellaan pehmittää juuston ja toiseksi se on liian tylsän värinen päälle jos myyntituotetta halutaan tehdä.

Sama homma menee pizzoissa, muistan jonkun vatipään väittäneen mulle että juusto kuuluu päälle koska niin se pizzassakin tulee, vaikka ei tule, oikeaoppisessa pizzassa juusto on alla ja ne helvetin täytteet juuston päällä.

Juusto päälle trendi johtuu lähinnä alhaisesta älykkyydestä ja siitä että suomen junttikulttuuri kukoistaa kun porukka kulkee talikot perseissä ja laittaa juustoa kinkun päälle."

Pizzan kohdalla tosin itsekin voin joustaa ja laittaa päälle juuston mutta sekin vähän riippuu tilanteesta ja täytteistä.

• hmmmph
        Harmaaritari kirjoitti:

https://m.naurunappula.com/679045/kinkku-juuston-paalle-vai-juusto-kinkun-paalle?group_id=15019

"Missähän paskalaitoksessa oot ollut töissä? JOKAISESSA, toistan JOKAISESSA KUNNON ravintolassa ja kokkikoulussa (nyt ei puhuta gatering) opetetaan että juusto kuuluu esteettisyyssyistä alimmaiseksi, se johtuu siitä että esimerkiksi tomaatti ja kurkku kosteudellaan pehmittää juuston ja toiseksi se on liian tylsän värinen päälle jos myyntituotetta halutaan tehdä.

Sama homma menee pizzoissa, muistan jonkun vatipään väittäneen mulle että juusto kuuluu päälle koska niin se pizzassakin tulee, vaikka ei tule, oikeaoppisessa pizzassa juusto on alla ja ne helvetin täytteet juuston päällä.

Juusto päälle trendi johtuu lähinnä alhaisesta älykkyydestä ja siitä että suomen junttikulttuuri kukoistaa kun porukka kulkee talikot perseissä ja laittaa juustoa kinkun päälle."

Pizzan kohdalla tosin itsekin voin joustaa ja laittaa päälle juuston mutta sekin vähän riippuu tilanteesta ja täytteistä.

Tuossa naurunappulan kuvassa ei ole edes voileipiä. Mikä helvetin voileipä on leipä ilman voita?

On noilla väliä. Mitäpä luulet jos voikkarin väärin tekevä nainen sullekin tekee voikkarin niin muistaako se muka laittaa juuston ensin? Ja vaikka muistaisikin muistatko sinä laittaa hänelle väärinpäin ja oletko varma ettei nainen epävkaana olentona kilahda jos laitoit väärinpäin?

Joo, mutta tähän saatte kyllä vastata, koska olen saanut tätä sata vuotta hämmästellä (vain mies pystyy seuraavaan epäloogiseen toimintaan):

Aiheena on siis mies ja sämpylä (kannellinen pullea leipä).

Mikä hemmetti siinä mättää, että jos teet miehelle sämpylästä valmiin leivän eli otat sekä kannen että pohjan, ja laitat molempiin täytteet (kanteen ja pohjaan voit, juustot, leikkeleet, kurkut) ETTÄ tulee siis KAKSI leipää. NIIIIN mies tahtoo silti syödä sämpylän päällekkäin (ei helv* tää kuulosti jo oudolta...otetaas...) tarkoitan sanoa siis, että kansi lyödään siihen päälle kiinni!? Eli miesotus yhdistää leivän ja haukkaa.

Siis mitä järkee? Kantta ei kuulu silloin laittaa ja tehdä leivästä yhtä, koska nainen on tarkoittanut sen kahdeksi eväspalleroksi! Ei hampparisämpyläksi. K*ttu. Olen asiasta joutunut huomauttamaan, että sämpylää ei suljeta, mutta miksi se ei toiselle sukupuolelle mene perille?

Käsitittekö ja pystyttekö vastaamaan?

Jaha.
        Ette.

.. Noh, Mulle ne leivät harvemmin edustaa mitään SilmäKarkkia.. Käytännöllisistä syistä laitan monesti Juuston Päälle.. Pitämään ns. PaketinKasassa ja/tai, koska Juuston Piälle jos laittaa Sormet, niin ei sormet Klähmästy jne.. ;P

.. En jaksa Järmätä näin tyhmästä asiasta.. Ehkä "jotkut" vain ovat hieman.. "vaikeita".. ;D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Joo, mutta tähän saatte kyllä vastata, koska olen saanut tätä sata vuotta hämmästellä (vain mies pystyy seuraavaan epäloogiseen toimintaan):

Mikä hemmetti siinä mättää, että jos teet miehelle sämpylästä valmiin leivän eli otat sekä kannen että pohjan, ja laitat molempiin täytteet (kanteen ja pohjaan voit, juustot, leikkeleet, kurkut) ETTÄ tulee siis KAKSI leipää. NIIIIN mies tahtoo silti syödä sämpylän päällekkäin (ei helv* tää kuulosti jo oudolta...otetaas...) tarkoitan sanoa siis, että kansi lyödään siihen päälle kiinni!? Eli miesotus yhdistää leivän ja haukkaa.

Siis mitä järkee? Kantta ei kuulu silloin laittaa ja tehdä leivästä yhtä, koska nainen on tarkoittanut sen kahdeksi eväspalleroksi! Ei hampparisämpyläksi. K*ttu. Olen asiasta joutunut huomauttamaan, että sämpylää ei suljeta, mutta miksi se ei toiselle sukupuolelle mene perille?

Jaha.
        Ette.

.. KiliseeKilisee.. ;D

Jaha.
        Ette.

.. KiliseeKilisee.. ;D

.. KiliseeKilisee.. ;D

.. Jaahas.. Tuplia näyttää pukkaavan.. Mikäköhän siinä on.. ;D

.. Vastaan, että Käytännöllisyys.. Helpompi Syödä ja Käsitellä jne.. ;D

Jaha.
        Ette.

"Siis mitä järkee? Kantta ei kuulu silloin laittaa ja tehdä leivästä yhtä, koska nainen on tarkoittanut sen kahdeksi eväspalleroksi! "

Siis sitä järkee kun nainen on vähän yksinkertainen niin se tekee just noin. Ne puolikkaat ensinnäkin pannaan vastakkain jotta syntyy tahraamaton kuori mistä ei irtoa mitään, suljetun sämpylän voi laittaa vaikka taskuun ja säilyy syömäkelpoisena. Sitten sitäkin järkeä että kun se nainen on lastannut siihen juuston päällä olevan kinkun päälle vielä sitä kurkkua ja/(tai tomaattia (ilman rehuja voisikin syödä erikseen ne puolikkaat) niin sehän on kostea ja kylmä se pinta, ei siihen ole kiva sormia läntätä niin on vähän pakko sitten panna ne puolikkaat påäällekkäin. Ja muutenkin kun sitä tavaraa on paljon niin voi pudota jotain jos ei laita kantta kiinni.

Jos et usko voithan sä kokeilla, vie ensikerralla ilman rehuja puolikkaat ja katso mitä tapahtuu :D

.. KiliseeKilisee.. ;D

Mitenkä tuota ettäkö tahtoo sanova hiän? Ota uusiks. :D

(naurua)

"Siis mitä järkee? Kantta ei kuulu silloin laittaa ja tehdä leivästä yhtä, koska nainen on tarkoittanut sen kahdeksi eväspalleroksi! "

Siis sitä järkee kun nainen on vähän yksinkertainen niin se tekee just noin. Ne puolikkaat ensinnäkin pannaan vastakkain jotta syntyy tahraamaton kuori mistä ei irtoa mitään, suljetun sämpylän voi laittaa vaikka taskuun ja säilyy syömäkelpoisena. Sitten sitäkin järkeä että kun se nainen on lastannut siihen juuston päällä olevan kinkun päälle vielä sitä kurkkua ja/(tai tomaattia (ilman rehuja voisikin syödä erikseen ne puolikkaat) niin sehän on kostea ja kylmä se pinta, ei siihen ole kiva sormia läntätä niin on vähän pakko sitten panna ne puolikkaat påäällekkäin. Ja muutenkin kun sitä tavaraa on paljon niin voi pudota jotain jos ei laita kantta kiinni.

Jos et usko voithan sä kokeilla, vie ensikerralla ilman rehuja puolikkaat ja katso mitä tapahtuu :D

Siinä työ molemmat nyt, Nuuska ja sinä, miesoliota puolustamassa.

Kyllä minä tuon käytännöllisyyden ymmärrän, mutta en minä tee niistä ylirönsyäviä vaan napakoita, että kaikki liimaantuu kiinni ja pysyy pohjalla hallinnassa (voihan ne laittaakin erillisiin papereihin, oon laittanutkin). Ne on kauniita ja käytännöllisiä. Ja sitten RUMPS, tulee hän ja lyö kannet kiinni, (v-sana).

Ja siis mikä vaikea on syödä ettei tunge siihen koko sämpylään sormiaan vaan ottaa REUNASTA kiinni ja aukasee suunsa? Ei se silloin tahraa tai ole kostean vetinen. KUKA tunkee sormensa keskelle tomaattijuustokinkkukurkkusämpylää! Ja ei nyt ainakaan mihinkään taskuihin, herranen aika...

Ite onnistun syömään kyllä erilliset puolikkaat ihan nätisti ja siististi.
        Yhdistäminen on jotenkin, noh, brutaalia toimintaa, ja sitähän on paha haukatakin ylikorkeana, kyllä ne täytteet tursuu silloinkin näpeille. :(

Mitenkä tuota ettäkö tahtoo sanova hiän? Ota uusiks. :D

(naurua)

.. Tuli Vuan mieleen harmiksen jutuista tuossa ylempänä.. ;P

".. ja oletko varma ettei nainen epävkaana olentona kilahda jos..".. ;D

.. Teet.. Niin Tai Näin.. Riippuen ihan Kuun ja Tähtien Asennosta ja vaikka mistä.. ;D

• Hmmmmmmmmm
        misspönttöuuni kirjoitti:

Jaha.
        Ette.

Misspönttöuuni syö varmaan hampurilaisenkin kahtena erillisenä leipänä :)
        Se se on naisen logiikkaa.

Sämpylä on sämpylä, leipä on leipä. Leivässä on kamat leivän päällä, sämpylässä sisällä.

.. Jaahas.. Tuplia näyttää pukkaavan.. Mikäköhän siinä on.. ;D

.. Vastaan, että Käytännöllisyys.. Helpompi Syödä ja Käsitellä jne.. ;D

Siis tekeekö jokainen mies noin??

Voin sanoa, että mulle on melkein suututtu tästä. Herkkä paikka, ei sais huomauttaa syömätavoista...

Noh. Outoa.

Mä oon esteetikko itse, pitäs pikkusen arvostaa sitä "piperrystä" eikä heittää ku tiiltä ja laastia limittäin.

Kyllä minä tuon käytännöllisyyden ymmärrän, mutta en minä tee niistä ylirönsyäviä vaan napakoita, että kaikki liimaantuu kiinni ja pysyy pohjalla hallinnassa (voihan ne laittaakin erillisiin papereihin, oon laittanutkin). Ne on kauniita ja käytännöllisiä. Ja sitten RUMPS, tulee hän ja lyö kannet kiinni, (v-sana).

Ja siis mikä vaikea on syödä ettei tunge siihen koko sämpylään sormiaan vaan ottaa REUNASTA kiinni ja aukasee suunsa? Ei se silloin tahraa tai ole kostean vetinen. KUKA tunkee sormensa keskelle tomaattijuustokinkkukurkkusämpylää! Ja ei nyt ainakaan mihinkään taskuihin, herranen aika...

Yhdistäminen on jotenkin, noh, brutaalia toimintaa, ja sitähän on paha haukatakin ylikorkeana, kyllä ne täytteet tursuu silloinkin näpeille. :(

.. Kyllä ne tomaatit ja kurkut (ja niiden nesteet jne.) helposti liukuvat mihin sattuu.. Varsinkin, jos eivät ole Alimmaisina Liimaantuneena ja/tai Tarttuneena levitteeseen tai leivän pintaan.. ;P

.. Tyhmä järmätä tälläisistä.. Mä en Ala.. ;(.. Järmätkää ihan Vuan Keskenänne.. Senkin Järmärit.. ;D

• Hmmmmmmmmm
        Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Sämpylä on sämpylä, leipä on leipä. Leivässä on kamat leivän päällä, sämpylässä sisällä.

Miten pönttöuuni syö hotdogin? Kumpaan puoliskoon laitat sen nakin, vai pyydätkö grillillä leikkaamaan sen kahteen osaan?

No onneksi on sentään näin 2000-luvullakin jotain tontteja missä mies on vielä miehekkäästi mies ja nainen sipistelee naisellisesti, pidän tätä pelkästään positiivisena juttuna :) Öitä teillekin.

Siis tekeekö jokainen mies noin??

Voin sanoa, että mulle on melkein suututtu tästä. Herkkä paikka, ei sais huomauttaa syömätavoista...

Noh. Outoa.

Mä oon esteetikko itse, pitäs pikkusen arvostaa sitä "piperrystä" eikä heittää ku tiiltä ja laastia limittäin.

.. Ei Ruualla saa Leikkiä.. ;D

.. Tuli Vuan mieleen harmiksen jutuista tuossa ylempänä.. ;P

".. ja oletko varma ettei nainen epävkaana olentona kilahda jos..".. ;D

.. Teet.. Niin Tai Näin.. Riippuen ihan Kuun ja Tähtien Asennosta ja vaikka mistä.. ;D

Jassoo.

Suattaahan se olla nuinnii. Tai olla olemattahii.

(naurua)

Mutta joskus oikeasti ottaa päähän. Enkä mä muuten anna miespuoleisen pakata kauppakassiakaan. Enää. Jugurtit kuuluu muiden ostosten PÄÄLLE, ja raskaat alle.

En toista kertaa siivoa auton takakonttia siitä soseesta. Täytyy sanoa, että silloin kilkatti ja kilisi kovaa.

.. Kyllä ne tomaatit ja kurkut (ja niiden nesteet jne.) helposti liukuvat mihin sattuu.. Varsinkin, jos eivät ole Alimmaisina Liimaantuneena ja/tai Tarttuneena levitteeseen tai leivän pintaan.. ;P

.. Tyhmä järmätä tälläisistä.. Mä en Ala.. ;(.. Järmätkää ihan Vuan Keskenänne.. Senkin Järmärit.. ;D

Olen samaa mieltä. Sillä heti voi todeta, että minä olen oikeassa.
        Kaikki on under control ja mikään ei liu'u mihinkään.

• Hmmmmmmmmm

Jassoo.

(naurua)

Mutta joskus oikeasti ottaa päähän. Enkä mä muuten anna miespuoleisen pakata kauppakassiakaan. Enää. Jugurtit kuuluu muiden ostosten PÄÄLLE, ja raskaat alle.

En toista kertaa siivoa auton takakonttia siitä soseesta. Täytyy sanoa, että silloin kilkatti ja kilisi kovaa.

Jugurtit alimmaiseks, kun ne kuitenkin hajoaa, niin ei sotke koko kassin muuta sisältöä kuten päällä hajotessaan.

No ei vaan, se oli jo vitsi.
        Kuten oikeestaan koko ketjukin. Vaikka on tässä ollut vähän puolitotuuksiakin.

• Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Hetkinen, ai sinäkin olet siellä välissä...

Noh hamppari on hamppari, ja se on tursittu tehdä niin. Mut mun palleroiset eväsleivät eivät sisällä puolikkaissaan majoneesia tms. Ja ne on tyyliin maalaissämpylöitä. Ja ne voi mainiosti olla erillään. Hampparihan on sellainen lituska ettei niitä kansia saa kirveelläkään irti..

Kyllä mä joskus hampurilaisen (mikäli ikinä siihen sorrun) syön veitsellä ja haarukallakin. Niin kuin klassiset leidit. :)

• Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Miten pönttöuuni syö hotdogin? Kumpaan puoliskoon laitat sen nakin, vai pyydätkö grillillä leikkaamaan sen kahteen osaan?

Tätä täytyy miettiä

En mä syö niitä

(naurua)

Jaha.
        Ette.

En syö enää mitään leipiä/sämpylöitä/pullia/piirakoita/torttuja, mutta joskus niitäkin meni.

Kotioloissa saatoin halkaista sämpylän, voidella sen jollakin siihen tarkoitetulla levitteellä, laittaa siihen juustoviipaleen, sitten leikkeleen, sitten kurkku- ja tomaattiviipaleet. Sen jälkeen söin sämpylänpuolikkaan kuin LEIPÄVIIPALEEN.

Evääksi tehdyn sämpylän olen aina nauttinut kuten SÄMPYLÄ nautitaan, täytteet SÄMPYLÄN sisällä.

• Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Jugurtit alimmaiseks, kun ne kuitenkin hajoaa, niin ei sotke koko kassin muuta sisältöä kuten päällä hajotessaan.

No ei vaan, se oli jo vitsi.
        Kuten oikeestaan koko ketjukin. Vaikka on tässä ollut vähän puolitotuuksiakin.

Joo vitsi tää ketju on, mutta on meidän tavoissa eroja. Eniten mua on ärsyttänyt tuo sämpylän käsittely...Oli ihan pakko "avautua" :D

Mä tarkkailen miestä ku tiikeri varjosta, kehveli jos avaa banaanin väärästä päästä...(sitä ei avata pers'puolesta).

(naurua)

• Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Tuossa on kyllä perää.

Hotdogin vois katkaista ettei se olis niin pitkä. Nakkia jäis molempiin osiin.
        Joo. Siinä on ideaa. Siistimpää.

En haluu niin pitkää työntää suuhun.

• A.Palstamäki kirjoitti:

En syö enää mitään leipiä/sämpylöitä/pullia/piirakoita/torttuja, mutta joskus niitäkin meni.

Kotioloissa saatoin halkaista sämpylän, voidella sen jollakin siihen tarkoitetulla levitteellä, laittaa siihen juustoviipaleen, sitten leikkeleen, sitten kurkku- ja tomaattiviipaleet. Sen jälkeen söin sämpylänpuolikkaan kuin LEIPÄVIIPALEEN.

Evääksi tehdyn sämpylän olen aina nauttinut kuten SÄMPYLÄ nautitaan, täytteet SÄMPYLÄN sisällä.

Miksi sinä tuolleen kahdella tavalla?

Kotona osasit oikein, mutta sitten taas eväsleivän kohdalla unohdit jo.

(naurua)

• Hmmmmmmmmm

Tuossa on kyllä perää.

Hotdogin vois katkaista ettei se olis niin pitkä. Nakkia jäis molempiin osiin.
        Joo. Siinä on ideaa. Siistimpää.

En haluu niin pitkää työntää suuhun.

Jep. Ei myöskään kannata käydä Subwayssa. Tai ainakaan laittaa koko patonkia kerralla suuhun.

• Hmmmmmmmmm
        Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Jep. Ei myöskään kannata käydä Subwayssa. Tai ainakaan laittaa koko patonkia kerralla suuhun.

Samalla linjälla olen kyllä kanssasi tuon hampurilaisen kanssa: jätän ne mieluummin snagarille. Ostan mieluummin sellasen sämpylän missä on tuoreita rehuja.

En kai ole ihan täysin mies.

No onneksi on sentään näin 2000-luvullakin jotain tontteja missä mies on vielä miehekkäästi mies ja nainen sipistelee naisellisesti, pidän tätä pelkästään positiivisena juttuna :) Öitä teillekin.

Menehän muate. Unia..

Ja jos taskuun on jäänyt sämpylä, ni ota se pois ennen kuin köllähdät...:)

• Hmmmmmmmmm kirjoitti:

No ei todellakaan.

Sieltä saa metristä tavaraa ku sahalta...ei tiiä onko patonki vai kakkosnelonen.

No ei todellakaan.

Sieltä saa metristä tavaraa ku sahalta...ei tiiä onko patonki vai kakkosnelonen.

Pattinki on sama kuin kakkosnelonen, vain vanhempi termi.

Jassoo.

(naurua)

.. Ei se johdu SukuPuolesta Vuan.. Tyhmyyrestä tai Pahasta AjatusKatkosta.. ;D

Olen samaa mieltä. Sillä heti voi todeta, että minä olen oikeassa.
        Kaikki on under control ja mikään ei liu'u mihinkään.

.. Mites TuoteTakuu Toimii?.. ;D

.. Nyt se on LeikinLoppu.. Ja LoppuLaulun aika.. ÖitäMöitä.. =)

• Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Samalla linjälla olen kyllä kanssasi tuon hampurilaisen kanssa: jätän ne mieluummin snagarille. Ostan mieluummin sellasen sämpylän missä on tuoreita rehuja.

En kai ole ihan täysin mies.

Äp päp päp.

Teepä sekin itse.

Nykypäivänä käytetään jo heinäsirkkoja. Ei voi tietää, ei voi tietää...

(naurua)

Mutta illan opetuksena ja tiivistyksenä: Mikäli ikinä olette niin onnellisessa asemassa, että nainen tekee teille yhtään mit...,grhm, eväsleivät, se taidonnäyte syödään kahtena kappaleena. Siinä ei ruveta leikkimään mitään muuraria tai rapparia.

Hampparilla voitte sitten märsyillä kaiken sellaisessa miehisessä, Himalajan kokoisessa, läjässä.

(en tule katsomaan enkä moralisoimaan)

Pattinki on sama kuin kakkosnelonen, vain vanhempi termi.

Tjäh :D

Ettet vaan olisi metsuri. No ei mennä siihen.

(naurua)

.. Ei se johdu SukuPuolesta Vuan.. Tyhmyyrestä tai Pahasta AjatusKatkosta.. ;D

Tiukanpuoleinen tulo mutkaan.
        Mulla oli huono kartturi.

Unia sullekin :)

Ääntä kohti-takuulla.

Mä käytän vaan pelkkää kotimaista materiaalia.
        Joutsenmerkki täytyy olla.

• Hmmmmmmmmm

Äp päp päp.

Teepä sekin itse.

Nykypäivänä käytetään jo heinäsirkkoja. Ei voi tietää, ei voi tietää...

(naurua)

Mutta illan opetuksena ja tiivistyksenä: Mikäli ikinä olette niin onnellisessa asemassa, että nainen tekee teille yhtään mit...,grhm, eväsleivät, se taidonnäyte syödään kahtena kappaleena. Siinä ei ruveta leikkimään mitään muuraria tai rapparia.

Hampparilla voitte sitten märsyillä kaiken sellaisessa miehisessä, Himalajan kokoisessa, läjässä.

(en tule katsomaan enkä moralisoimaan)

Kyllä teenkin leivät yleensä itse, mutta jos vaikka jossain reissussa olen, niin mieluummin Subiin taikka kebabiin (riisikebab lautasella kunnon salaatilla) kuin hampparibaariin jossa salaattina joku yks kämänen salaatinlehti ja kurkut säilykkeitä.

Ja naisen tekemän voikkarin syön tyytyväisenä sellaisena kuin se tarjotaan.

• kuuleviin.korviin

Miehet ovat ehkä oikeutettuja esittämään joitain toivomuksia mikäli wc-pöntön kansi on joka käyntikerta toteuttamassa funktiotaan, eli alhaalla.

• Se sulkekoon jolla on jotakin peiteltävää.

• kannet.on

Kuulostaa mielivaltaisesti hatusta vedetyltä normilta, ehkä jopa kansan suussa kiertäneeltä. Se sulkekoon kellä kissoja jotka käyttää pönttöä ponnahduslautanaan.

• Kuka oikeasti kinaa noista?

Harvemmin ostan mehutiivistettä. Jos ostan, niin jotakin oikeista marjoista tehtyä tiivistettä jossa ei ole kemiallisia aineita. Normaalisti laitan tiivisteen ensin, mutta krapulassa jälkeen. Lopputulokseen tuolla ei ole merkitystä eikä minua haittaa jos joku toimii toisinpäin.

Vessapaperirullan paikka on pesukoneen päällä, ei missään telineessä. En ole ikinä asunut asunnossa missä pesukone ei olisi wc-pytyn vieressä, enkä usko että koskaan tulen asumaankaan. Asuessani suhteessa, vaimollani oli oma rullansa telineessä, en katsonut miten päin.

Wc-pytyn kansi - mitä väliä missä asennossa se on kun menen vessaan? Kannen voi sulkea tai avata, miten ikinä haluaa. Asiasta en ole koskaan käynyt keskustelua kenenkään asuinkumppanini kanssa, en lapsuuden kodissani enkä omissa suhteissani.

Kinkku vai juusto päälle - luulin ettei tuolla ole väliä, kunnes kokeilin juustoa joka tarttuu kitalakeen. Opin kerralla että kinkku kuuluu päälle, mutta mulle on yhdentekevää miten joku toinen toimii. Lopetin leivän syönnin vuosi sitten, joten asia ei kosketa minua enää.

• Hmmmmmmmmm

Asuin kerran omakotitalossa, jossa pesukone oli kokonaan eri kerroksessa kuin pesukone. Nykyisinkin mulla on pesukone tuolla pesutuvassa. Eli alakerrassa.
        Hankalaksi menis, ja joku kerta kun ryntäisin housut kintuissa paskomisen jälkeen hakemaan rullaani, niin joku olis varmasti nyysinyt sen. Roistot.

Mua muuten oikeesti rasittaa, jos joku on vieras käynyt vessassani ja rengas on ylhäällä. Eihän sitä tule aina katsottua, kun en koskaan ole asunut sellaisen kanssa joka jättäisi sen ylös.
        Naisilla on vähän eri asia, sillä ne jotka siitä aina valittavat, mitä luultavammin asuvat joka päivä sellaisen ihmisen kanssa. Miks ne muuten siitä valittaisivat, kuulemma vieläpä jatkuvasti.

Mut joo, aika pikkumaista tuollaisista on tosiaan kilareita ottaa.
        Jotkut vaan aina haluavat valittaa.

• Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Asuin kerran omakotitalossa, jossa pesukone oli kokonaan eri kerroksessa kuin pesukone. Nykyisinkin mulla on pesukone tuolla pesutuvassa. Eli alakerrassa.
        Hankalaksi menis, ja joku kerta kun ryntäisin housut kintuissa paskomisen jälkeen hakemaan rullaani, niin joku olis varmasti nyysinyt sen. Roistot.

Mua muuten oikeesti rasittaa, jos joku on vieras käynyt vessassani ja rengas on ylhäällä. Eihän sitä tule aina katsottua, kun en koskaan ole asunut sellaisen kanssa joka jättäisi sen ylös.
        Naisilla on vähän eri asia, sillä ne jotka siitä aina valittavat, mitä luultavammin asuvat joka päivä sellaisen ihmisen kanssa. Miks ne muuten siitä valittaisivat, kuulemma vieläpä jatkuvasti.

Mut joo, aika pikkumaista tuollaisista on tosiaan kilareita ottaa.
        Jotkut vaan aina haluavat valittaa.

Asuessani vielä exäni ja lasteni kanssa, meillä oli yläkerrassa pikkuvessa johon ei mahtunut pesukonetta. Kävin siellä vain kusella, ja alakerran kph/wc kombinaatiossa jossa pesukone oli wc-pytyn vieressä, kävin sitten isommalla tarpeella. Ihmisenä jolla ei ole mitään peiteltävää, jätän kannet rinkulat aina ylös.

• "Kuka oikeasti kinaa noista?"

"Vessapaperirullan paikka on pesukoneen päällä, ei missään telineessä. "

Aika ehdoton tunnut tuossa rulla-asiassa olevan niin jos vaikka sun luokse muuttais nainen joka aina rullan siirtäis varmaan tulis sanomista, tiedä minkalainen kriisi syntyis :D

• Hmmmmmmmmm
        A.Palstamäki kirjoitti:

Asuessani vielä exäni ja lasteni kanssa, meillä oli yläkerrassa pikkuvessa johon ei mahtunut pesukonetta. Kävin siellä vain kusella, ja alakerran kph/wc kombinaatiossa jossa pesukone oli wc-pytyn vieressä, kävin sitten isommalla tarpeella. Ihmisenä jolla ei ole mitään peiteltävää, jätän kannet rinkulat aina ylös.

Siinä ok-talossa pesukone (tai oikeastaan pesuhuone) oli kellarissa. Pyttyä siellä ei ollut.

Ihmisenä, jolla ei ole mitään peiteltävää, en koskaan sulje vessan ovea siellä käydessäni.
        Rinkulan jätän ylös ainoastaan sen jälkeen, kun olen pessyt pytyn.

"Kuka oikeasti kinaa noista?"

"Vessapaperirullan paikka on pesukoneen päällä, ei missään telineessä. "

Aika ehdoton tunnut tuossa rulla-asiassa olevan niin jos vaikka sun luokse muuttais nainen joka aina rullan siirtäis varmaan tulis sanomista, tiedä minkalainen kriisi syntyis :D

Se nainenhan voisi pitää omaa rullaansa missä haluaa ja mitenpäin haluaa, minun rullani on aina pesukoneen päällä. Ei tuossa ole kinattavaa.

Se nainenhan voisi pitää omaa rullaansa missä haluaa ja mitenpäin haluaa, minun rullani on aina pesukoneen päällä. Ei tuossa ole kinattavaa.

Nin mutta jos se nainen luulee siivoavansa ja sinä sitten huomautat tuosta ei varmaan erehdy sitten enää siivoushommiin.

• Hmmmmmmmmm kirjoitti:

Siinä ok-talossa pesukone (tai oikeastaan pesuhuone) oli kellarissa. Pyttyä siellä ei ollut.

Ihmisenä, jolla ei ole mitään peiteltävää, en koskaan sulje vessan ovea siellä käydessäni.
        Rinkulan jätän ylös ainoastaan sen jälkeen, kun olen pessyt pytyn.

Olisihan se kulttuurishokki asua huushollissa joss ei saa pesukonetta vessaan. Vaikea kuvitella tilannetta...

Minäkin pidän vessan ovea auki käydessäni vessassa, mutta suljen sen kyllä jos asunnossa on minun lisäkseni muita.

Minä nostan kannen rinkulan sijoiltaan kun pesen pytyn.

Nin mutta jos se nainen luulee siivoavansa ja sinä sitten huomautat tuosta ei varmaan erehdy sitten enää siivoushommiin.

Oikeastaan olen huomannut että ihmiset käyttävät mieluummin sitä rullaa joka on pesukoneen päällä, se on aika mielenkiintoinen juttu.

Minun exälläni oli oma rullansa telineessä, mutta luulen että hän käytti (salaa) minun rullaani. Rulla oli aina pesukoneen päällä, mutta huomasin toisinaan sen vajentuneen ja vaihtaneen paikkaa muutaman sentin.

Oikeastaan olen huomannut että ihmiset käyttävät mieluummin sitä rullaa joka on pesukoneen päällä, se on aika mielenkiintoinen juttu.

Minun exälläni oli oma rullansa telineessä, mutta luulen että hän käytti (salaa) minun rullaani. Rulla oli aina pesukoneen päällä, mutta huomasin toisinaan sen vajentuneen ja vaihtaneen paikkaa muutaman sentin.

Jos vielä otat naisen asumaan luoksesi tuohon kannattaa tosiaan kiinnittää huomiota, jos vaikka jonkin huomaamattoman merkin laittaa seuraavaan ruutuun niin huomaa helposti jos nainen on käynyt väärällä rullalla ja voi sitten napakasti puuttua asiaan. Varmaan sitten varastelu loppuu kun heti huomauttaa asiasta ja nainen oppii käyttämään omaa rullaansa mutta jos ei sano mitään ongelma vain pahenee ajan kanssa jos nainen huomaa pesukonerullan helpommaksi käyttää.

Jos vielä otat naisen asumaan luoksesi tuohon kannattaa tosiaan kiinnittää huomiota, jos vaikka jonkin huomaamattoman merkin laittaa seuraavaan ruutuun niin huomaa helposti jos nainen on käynyt väärällä rullalla ja voi sitten napakasti puuttua asiaan. Varmaan sitten varastelu loppuu kun heti huomauttaa asiasta ja nainen oppii käyttämään omaa rullaansa mutta jos ei sano mitään ongelma vain pahenee ajan kanssa jos nainen huomaa pesukonerullan helpommaksi käyttää.

Se on jopa todennäköistä että nainen oppii varastamaan siitä pesukoneen päällä olevasta rullasta jos asiaan ei puutu heti. Olisiko reilua laittaa hänellekin oma rullansa siihen pesukoneen päälle?

Se on jopa todennäköistä että nainen oppii varastamaan siitä pesukoneen päällä olevasta rullasta jos asiaan ei puutu heti. Olisiko reilua laittaa hänellekin oma rullansa siihen pesukoneen päälle?

Tuotahan voisi luonnehtia jopa romanttiseksi teoksi, siinä voisi olla vaarana että nainen näkisi tötteröiden pypöreät päät ikään kuin symbolisina kihlasormuksina. Kyllä taitaa olla viisainta että pidät tiukasti naisen rullan erillään sun rullasta ainakin niin kauan kunnes olet varma että haluat jakaa noinkin henkilökohtaiset alueet.

Tuotahan voisi luonnehtia jopa romanttiseksi teoksi, siinä voisi olla vaarana että nainen näkisi tötteröiden pypöreät päät ikään kuin symbolisina kihlasormuksina. Kyllä taitaa olla viisainta että pidät tiukasti naisen rullan erillään sun rullasta ainakin niin kauan kunnes olet varma että haluat jakaa noinkin henkilökohtaiset alueet.

Tämä keskustelu yhteen muuttamisesta oli aika kaukaa haettua, mutta lienet oikeassa siinä ettei yhteen muuttamisen tarvitse automaattisesti tarkoittaa sitä että pariskunta pitäisi wc-paperirulliansa vierekkäin pesukoneen päällä. Tuossa voisi tarttua tautikin jos rullat koskettavat toisiaan...

• Hmmmmmmmmm

Hehee. On se, kun molemmille pitää olla omat rullansa: "ja perkele mun rullaani et koske".
        Vois laittaa kyltitkin kuten käsipyyhkeissä: isännän rulla, emännän rulla, lasten rulla, vieraiden rulla. :D

Niin siis suljen sen vessan oven vain, jos kylässä on vieraita. Puoliso ja lapsi ei ole vieraita.
        Ja kylässä tietenkin myös.

Tämä keskustelu yhteen muuttamisesta oli aika kaukaa haettua, mutta lienet oikeassa siinä ettei yhteen muuttamisen tarvitse automaattisesti tarkoittaa sitä että pariskunta pitäisi wc-paperirulliansa vierekkäin pesukoneen päällä. Tuossa voisi tarttua tautikin jos rullat koskettavat toisiaan...

Hyvä huomio, ei sitä koskaan tiedä mitä tauteja ne naisten tötteröt mukanaan kuljettaa. ehkä on viisainta laittaa ainakin jonkinlainen karanteeniaika jonka aikana nainen ei saisi edes wc:ssä käyntilupaa, vaikka 3kk, töräytelköön kotonaan sen aikaa, ja sitten jos vielä sujuu ja on mieleinen voisi harkita sitä tiukasti erillään olevaa omaa rullaa, jos vielä puolen vuopden päästä edelleen sujuu eikä naisessa ole havaittu vikoja voisi pikkuhiljaa alkaa rullia lähentämään.

Hyvä huomio, ei sitä koskaan tiedä mitä tauteja ne naisten tötteröt mukanaan kuljettaa. ehkä on viisainta laittaa ainakin jonkinlainen karanteeniaika jonka aikana nainen ei saisi edes wc:ssä käyntilupaa, vaikka 3kk, töräytelköön kotonaan sen aikaa, ja sitten jos vielä sujuu ja on mieleinen voisi harkita sitä tiukasti erillään olevaa omaa rullaa, jos vielä puolen vuopden päästä edelleen sujuu eikä naisessa ole havaittu vikoja voisi pikkuhiljaa alkaa rullia lähentämään.

Onhan olemassa myös desinfiointisuihkeita, sellaisesta kun suihkauttaa wc-paperiarkille ennen käyttöönottoa. Pitää selvittää tepsiikö suihkeet kaikkiin pöpöihin, olisi surkeaa saada vaikka aids vain siksi että käytit väärää desinfiointisuihketta...

Onhan olemassa myös desinfiointisuihkeita, sellaisesta kun suihkauttaa wc-paperiarkille ennen käyttöönottoa. Pitää selvittää tepsiikö suihkeet kaikkiin pöpöihin, olisi surkeaa saada vaikka aids vain siksi että käytit väärää desinfiointisuihketta...

Joo, tuo suihkehomma on hyvä, voisi suihkuttaa sen naisenkin heti ovella aina niin näkisi ettei täällä pelleillä vaan odotetaan siistiä käytöstä.

Tuntuu välillä että suurentelet ongelmia. Mitähän daami tuumaisi jos vastassa olisi joku tuholaistorjuja? https://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/08/21/pitaako-taloyhtion-vai-osakkaan-pulittaa-lutikoiden-myrkytysmaksut

Saattaisi jäädä katsomatta yhdessä elisa-viihteeltä se ruotsalainen laatuleffa...

Eipähän sitten ainakaan pitäis minään helppona nakkina mutta toisaalta taas tietysti kun tietää kieroutuneet naisten fantasiat se varmaan odottaisi että naamioitu myrkkymies ottaa ykskaks rajusti niin tosiaankin saattais jäädä laatuleffat väliin. Mut joo, nyt öitä.

Eipähän sitten ainakaan pitäis minään helppona nakkina mutta toisaalta taas tietysti kun tietää kieroutuneet naisten fantasiat se varmaan odottaisi että naamioitu myrkkymies ottaa ykskaks rajusti niin tosiaankin saattais jäädä laatuleffat väliin. Mut joo, nyt öitä.

Ehkäpä jotakin tainnuttavaa ainetta desinfiointiaineen sekaan, niin talttuu se pahin kiima.

Öitä sullekin.

• Haarukat, lusikat ja veitset kahvaosa alaspäin pesukoneeseen, sinappituubi puristellaan loppupäästä ja rullataan taitoksille sitämukaa, vessanpaperi tulee rullasta poispäin, ei seinäänpäin, vessanpöntönkannet kiinni aina, leipä oikeinpäin, kannet aina kiinni, kaapinovet kiinni roskakoriin pussi aina heti kun edellinen lähtee täytenä pois, leikkeleet ensin ja vasta sitten juusto.....

En ole ehdoton, mutta jos näitä aletaan tässä talossa kääntämään ja vääntämään, niin käy kun Kälviällä...

Haha...

• Aika hyvin vedät, ainoastaan tuo leikkeleiden & juuston kanssa perseily kannattaisi lopettaa kun se on sairasta laittaa noinpäin.

Aika hyvin vedät, ainoastaan tuo leikkeleiden & juuston kanssa perseily kannattaisi lopettaa kun se on sairasta laittaa noinpäin.

Makuasioita, sano koira kun muniaan nuoli...

Ja se maistuu oikeesti erilaiselle toisinpäin...

• bua-ha-haa
        Dissident kirjoitti:

Makuasioita, sano koira kun muniaan nuoli...

Ja se maistuu oikeesti erilaiselle toisinpäin...

Siis kumminpäin?
        Ensin omat ja sitten vasta koiran munat? Vai toisinpäin?

• bua-ha-haa kirjoitti:

Siis kumminpäin?
        Ensin omat ja sitten vasta koiran munat? Vai toisinpäin?

Joo. Omiin en yletä js koira saa hoidella omat.

Että selkeää...

• Ite juon 80% Saaremaa Vodkani yleensä raakana, mut vieraille tarjoilen yleensä silleen että ensin mehutiiviste, sitten viina ja lopuksi vettä.

• Totuus-

En juo muuta kun täysmehua jossa ei ole lisättyä sokeria ja sitä lantraan joskus vedellä.

• Hmmmmmmmmm

Jos on tiivistettä, niin sen täytyy olla täysmehutiivistettä.

Ja sit tietysti itsetehdyt marjamehut on tietenkin aina tiivisteitä. Ne ne vasta hyviä ovatkin, ja tietysti se mehu ensin.

• DarkFear.ei.kirj

Kirjautuminen sitä ei taas toimi, mutta ei anneta sen häiritä. Mä sitä en kaadakaan mehutiivistettä lasiin. Kaadan mehutiivistettä sasiin! Sillä sitä kun saakin tästä kaljustani tahmean, niin sitten kun ripottelee siihen päälle persekarvoja, niin ne pysyy jopa pienessä tuulenvireessä kiinni. Se on SIVISTYNEEN EUROOPPALAISEN MIEHEN tyyliä se!

• Hmmmmmmmmm

Ekaks huikka tiivistettä kitusiin (suoraan pullosta) ja sitten lasillinen vettä päälle. Son miehekästä menoa.

Sama viinan kanssa: ekaks viinaa raakana, ja JOS jotain laimeempaa tekee mieli päälle, niin sit kyytipojaksi perään.
        Ei mitään sateenvarjodrinkkejä, ne ei oo Miehille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1729
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1102
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    8. 75
      619
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      464
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe