Parahin DarkFear

Väykky_Väyrynen

Olet unohtanut selittää miten ns ystäväpäiväkorttisi meni perille varustettuna tökerösti tietokoneella tehdyllä leikkipostimerkillä:))

34

469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lortto_janica

Onpas se darkkis huonomuistinen:)))))))))))))))))))

• Buhahaha

Älä unohda sitä että se meni vastaanottajalle asti ilman postileimaa.

• .. Ei sen PostiLeiman puuttuminen ole mitenkään harvinaista.. ;P

Tuli vaan mieleen.. Olen itsekin ihmetellyt asiaa.. Aika harvoin tulee PostiMerkillä varustettuja kirjeitä ja ainakin kaikki viimeisimmät on tulleet Leimaamattomina.. ;P

• Kiltti-ja-Kunnollinen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ei sen PostiLeiman puuttuminen ole mitenkään harvinaista.. ;P

Tuli vaan mieleen.. Olen itsekin ihmetellyt asiaa.. Aika harvoin tulee PostiMerkillä varustettuja kirjeitä ja ainakin kaikki viimeisimmät on tulleet Leimaamattomina.. ;P

Sinä sönkkö saatkin vain virkapostia ulosottovirastosta :P

• lortto_janica

Niin ja vastaanottajana oli Nicholas Royal, mikä on hämmästyttävää kun Bicky Royal on se belgialainen hampurilaisfirma :D Että sattuukin olemaan sama sukunimi bicky-hahmolla :))

• Eki-setä

Peris on kirjoittajana niin vaatimaton, että noita virheitä riittää joka sormelle ja varpaalle.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ehkä peris aikamiespoikien ätmisarjassa on ihan ok.

• Perille se kortti joka tapauksessa tuli ja tuossa se on jääkaapin ovessa kiinni magneetilla, joka on tatuoidun peniksen muotoinen :)))))))))))))) Tilasimme kerholle ihan varta vasten noita Tatuoitu Kalu -jääkaappimagneetteja :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Mira_Varissuolta

Peris-hyvä. Lost case, ota jo lusikka kauniiseen käteen :) Pyydä tarvittaessa äitiä avuksi.

• Hyvä että tuli kortti perille, kuten sä ja Make aikaisemmin jo sanoittekin.

Teillä onkin hienoja magnetteja jääkaapin ovessa, kun oikein Tatuoitu Kalu-logo löytyy siitäkin:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mä voisin Bicky laittaa sulle sähköpostilla mun osoitteeni, niin jos voisit postittaa mulle myös muutaman tollaisen teidän kerhon Penis-aiheisen magneetin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Maksan toki niistä jonkun euron.

• lortto_janica
        DarkFear kirjoitti:

Hyvä että tuli kortti perille, kuten sä ja Make aikaisemmin jo sanoittekin.

Teillä onkin hienoja magnetteja jääkaapin ovessa, kun oikein Tatuoitu Kalu-logo löytyy siitäkin:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mä voisin Bicky laittaa sulle sähköpostilla mun osoitteeni, niin jos voisit postittaa mulle myös muutaman tollaisen teidän kerhon Penis-aiheisen magneetin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ei mitään korttia mennyt perille kun ei sellaista ole lähetettykään. Älä nyt unohda trollihahmolle vastatessasi :))

• Totuus-

Nicholas Royal, hampurilaisfirmalta pöllitty sukunimikin. Cool peris :DDDDD

• DarkFear kirjoitti:

Hyvä että tuli kortti perille, kuten sä ja Make aikaisemmin jo sanoittekin.

Joo sain sun osoitetiedot sähköpostilla, ja laitoin sulle päin Penetrators MC:n tilinumeron. En nyt lähde hinnoittelemaan noita, mut maksat sen verran kun sulle sopii ja mä pistän sen summan joka tapauksessa siihen samaan hyväntekeväisyyskassaan, mikä me kerättiin Lapissa järjestämällä niitä moottorikelkka-ajoja :))))))

• kaisanoasaa
        bicky_royal kirjoitti:

Joo sain sun osoitetiedot sähköpostilla, ja laitoin sulle päin Penetrators MC:n tilinumeron. En nyt lähde hinnoittelemaan noita, mut maksat sen verran kun sulle sopii ja mä pistän sen summan joka tapauksessa siihen samaan hyväntekeväisyyskassaan, mikä me kerättiin Lapissa järjestämällä niitä moottorikelkka-ajoja :))))))

periksellä vaan silmät niin loistaa
        bickynä kun hän trollata saa

:-)

Peris, on aika kehittää jotain uutta. Liljalaaksolaiset mielikuvitusystäväsi ei oikeiksi muutu, vaikka spammaisit niillä elämäsi loppuun asti.

• bicky_royal kirjoitti:

Joo tsekkasin sähköpostit, niin näkyi tulleen sieltä teidän kerhon tilinumero. Jos vaikka lähetät mule kirjekuoressa muutaman sellaisen Penis-aiheisen magneetin, niin mä voin vaikka maksaa niistä joku 10euroa.

Tänään oli illalla jossain Ylen ajankohtaisohjelmassa just juttua noista rahankeräyskampanjoista ja siinä oikein joku poliisipomo oli niistä kertomassa, että kuka niitä saa järjestää ja millä luvilla yms.

Mutta mä kyllä luotan aivan täysin teidän kerhon hyväntekeväisyyskampajoihin, sillä vaikea olisi uskoa, että mikään moottoripyöräkerho nyt järjestäisi mitään laittomia rahankeräyksiä. Olihan Varissuon vähävaraisetkin kehuneet kovasti sitä teidän joulukinkkujen jakotapahtumaa.

• DarkFear kirjoitti:

Joo tsekkasin sähköpostit, niin näkyi tulleen sieltä teidän kerhon tilinumero. Jos vaikka lähetät mule kirjekuoressa muutaman sellaisen Penis-aiheisen magneetin, niin mä voin vaikka maksaa niistä joku 10euroa.

Tänään oli illalla jossain Ylen ajankohtaisohjelmassa just juttua noista rahankeräyskampanjoista ja siinä oikein joku poliisipomo oli niistä kertomassa, että kuka niitä saa järjestää ja millä luvilla yms.

Mutta mä kyllä luotan aivan täysin teidän kerhon hyväntekeväisyyskampajoihin, sillä vaikea olisi uskoa, että mikään moottoripyöräkerho nyt järjestäisi mitään laittomia rahankeräyksiä. Olihan Varissuon vähävaraisetkin kehuneet kovasti sitä teidän joulukinkkujen jakotapahtumaa.

Kiitti hei! Pistän vaikkapa 10kpl tulemaan kirjekuoressa.

Juu hyvään tarkoitukseen nämä menee, nimittäin ennaltaehkäisevään työhön poikien syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Tuemme osallistumista eri harrastuksiin ja aktiviteetteihin ja mikäli on tarpeeksi kiinnostuneita niin järjestämme kesäleirin Turun saaristossa :)))

• bicky_royal kirjoitti:

Juu hyvään tarkoitukseen nämä menee, nimittäin ennaltaehkäisevään työhön poikien syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Tuemme osallistumista eri harrastuksiin ja aktiviteetteihin ja mikäli on tarpeeksi kiinnostuneita niin järjestämme kesäleirin Turun saaristossa :)))

Joo kiitti vaan kovasti. Onkin hieman persoonallisempia magneetteja sitten jääkaapin ovessa tollaiset Tatuoitu Kalu-logot:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Teillä onkin paljon kaikenlaisia hyväntekeväisyysjuttuja, niin mielelläni mä voin sellaista tukea. Ajattelin jos oltaisiin tultu Periksen kanssa tonne teidän kesäleirille, mutta ehkä me ollaan jo vähän liian vanhoja sinne, jos se on kuitenkin suunnattu ensisijaisesti teini-ikäisille ja sun poika varmaan on enempi sitä kohderyhmää. Mutta hyvä idea silti joka tapauksessa tollainen kesäleiri.

Ajattelin ehdottaa teille tollaista ns. Auttava puhelin-toimintaa, kun te varmasti osaisitte kerhon jätkien kanssa antaa paljon hyviä vinkkejä nuorille pojille:))))))))))))))))))))))))))))))

https://www.is.fi/perhe/art-20000055sinsin85253.html

• bicky_royal kirjoitti:

Jostain syystä tota iltasanomien sivua ei nyt löydy, mutta löydät sen varmasti sieltä IS:n perhe-osiosta.

• LÄSKI-Make
        DarkFear kirjoitti:

Joo kiitti vaan kovasti. Onkin hieman persoonallisempia magneetteja sitten jääkaapin ovessa tollaiset Tatuoitu Kalu-logot:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Teillä onkin paljon kaikenlaisia hyväntekeväisyysjuttuja, niin mielelläni mä voin sellaista tukea. Ajattelin jos oltaisiin tultu Periksen kanssa tonne teidän kesäleirille, mutta ehkä me ollaan jo vähän liian vanhoja sinne, jos se on kuitenkin suunnattu ensisijaisesti teini-ikäisille ja sun poika varmaan on enempi sitä kohderyhmää. Mutta hyvä idea silti joka tapauksessa tollainen kesäleiri.

Ajattelin ehdottaa teille tollaista ns. Auttava puhelin-toimintaa, kun te varmasti osaisitte kerhon jätkien kanssa antaa paljon hyviä vinkkejä nuorille pojille:))))))))))))))))))))))))))))))

https://www.is.fi/perhe/art-20000055sinsin85253.html

Pistäthän heti kuvan tänne magneeteista kun peris on ne lähettänyt:)))))))))))))))))))))))))))

• LÄSKI-Make kirjoitti:

Pistäthän heti kuvan tänne magneeteista kun peris on ne lähettänyt:)))))))))))))))))))))))))))

Mitäs ihmettä Peris muka tähän liittyy yhtään mitenkään??? Peris ollut edes osallistunut koko tähän keskusteluun.

Bickyn kanssahan mä tossa keskustelin ja oli laittanut mulle sähköpostissa heidän kerhon tilinumeron ja mä laitoin Bickylle myös mun osoitetiedot. Turun aikoina tämä olisi hoitunut helpommin ja nopeammin, kun olisin vaan kävellyt Penetrators MC:n kerhotiloille, jotka olivat ihan mun kämppäni lähellä.

• Joo tollanen teinipojille suunnattu auttava puhelin vois olla myös ihan hyvä idea. Jonkunhan pitäis oikaista se kaikki virheellinen propaganda mitä tytöt, vanhemmat ja peruskoulun terveystieto suoltaa nuorille pojille. Ja tällaisella leirillä olis toki luentoja/tietoiskuja että mikä vetoaa tyttöihin ja mikä ei. Tämä mahdollinen leiri ei oikein ole suunnattu sun ja periksen kaltaisille parikymppisille sinkkumiehille, mut voitte toki tulla vapaaehtoiseksi ohjaajaksi mikäli tällainen tapahtuma järjestetään kesällä.

Niin ja ei Peris liity tähän keskusteluun yhtään mitenkään. DarkFearin kanssahan me ollaan tässä kirjoiteltu ja ihan eri henkilöitä me ollaan muutenkin.

• LÄSKI-Make
        bicky_royal kirjoitti:

Joo tollanen teinipojille suunnattu auttava puhelin vois olla myös ihan hyvä idea. Jonkunhan pitäis oikaista se kaikki virheellinen propaganda mitä tytöt, vanhemmat ja peruskoulun terveystieto suoltaa nuorille pojille. Ja tällaisella leirillä olis toki luentoja/tietoiskuja että mikä vetoaa tyttöihin ja mikä ei. Tämä mahdollinen leiri ei oikein ole suunnattu sun ja periksen kaltaisille parikymppisille sinkkumiehille, mut voitte toki tulla vapaaehtoiseksi ohjaajaksi mikäli tällainen tapahtuma järjestetään kesällä.

Niin ja ei Peris liity tähän keskusteluun yhtään mitenkään. DarkFearin kanssahan me ollaan tässä kirjoiteltu ja ihan eri henkilöitä me ollaan muutenkin.

Peris, sinä voit olla ja varmaan oletkin jakautunut persoonallisuus, mutta mitään NicholasRoyal-nimistä heeboa ei ole olemassa kuin sinun ätmipäässäsi :)))

• bicky_royal kirjoitti:

Joo tollanen teinipojille suunnattu auttava puhelin vois olla myös ihan hyvä idea. Jonkunhan pitäis oikaista se kaikki virheellinen propaganda mitä tytöt, vanhemmat ja peruskoulun terveystieto suoltaa nuorille pojille. Ja tällaisella leirillä olis toki luentoja/tietoiskuja että mikä vetoaa tyttöihin ja mikä ei. Tämä mahdollinen leiri ei oikein ole suunnattu sun ja periksen kaltaisille parikymppisille sinkkumiehille, mut voitte toki tulla vapaaehtoiseksi ohjaajaksi mikäli tällainen tapahtuma järjestetään kesällä.

Niin sä voisit antaa tuolla puhelinpalvelussa vinkkejä teinipojille Paksuniska-Maken ja SUOMI-Maken kanssa, sillä onhan teilläkin kokemusta siitä teinipojan elämästä ja te ootte myös lastenne OIKEITA isiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Tosin Timppaa teidän ei varmasti kannata ottaa mukaan tonne puhelinpalveluun, sillä hänestä tuskin olisi teinipojille mitään apua:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Eikä varmasti sun poikasi edes ota kovin vakavasti niitä aisuri-isänsä vinkkejä, kun hän varmasti kuuntelee mieluummin sua, kun sä oot kuitenkin hänen OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Leenafear

Hah, kyllä on säälittäviä trollihahmoja. xDD

• Niin on se kyllä kumma että useiden eri trollihahmojen on pitänyt tulla kyseenalaistamaan mun poikani OIKEAN iskän sekä hänen kavereidensa välistä palstakeskustelua, identiteettejä ja että kuka on lähettänyt kortin ja kenelle.

• Aaro_Hellaakoski
        janica_näätä kirjoitti:

Niin on se kyllä kumma että useiden eri trollihahmojen on pitänyt tulla kyseenalaistamaan mun poikani OIKEAN iskän sekä hänen kavereidensa välistä palstakeskustelua, identiteettejä ja että kuka on lähettänyt kortin ja kenelle.

Periksellä vaan silmät niin loistaa
        Janicana kun hän trollata saa
        :-)

• janica_näätä kirjoitti:

Niin on se kyllä kumma että useiden eri trollihahmojen on pitänyt tulla kyseenalaistamaan mun poikani OIKEAN iskän sekä hänen kavereidensa välistä palstakeskustelua, identiteettejä ja että kuka on lähettänyt kortin ja kenelle.

Hyvä Janica, kun säkin vielä vahvistit oman poikasi ja hänen OIKEAN isänsä olemassaolon, kun jotkut vainoharhaiset tyypit sitä epäilevät.

Mä tosiaan lähetin sun exälle ja hänen kavereille ton ystävänpäiväkortin heidän kerhotiloille ja siinä sitten sekä Bicky, Paksuniska-Make ja sun OIKEA faijasi kertoivat kaikki sen kortin perille saapuneen. Joten ei pitäisi olla tässä mitään epäselvää.

• DarkFear kirjoitti:

Hyvä Janica, kun säkin vielä vahvistit oman poikasi ja hänen OIKEAN isänsä olemassaolon, kun jotkut vainoharhaiset tyypit sitä epäilevät.

Mä tosiaan lähetin sun exälle ja hänen kavereille ton ystävänpäiväkortin heidän kerhotiloille ja siinä sitten sekä Bicky, Paksuniska-Make ja sun OIKEA faijasi kertoivat kaikki sen kortin perille saapuneen. Joten ei pitäisi olla tässä mitään epäselvää.

Jep tossahan se komeilee jääkaapin ovessa ainakin vielä jonkin aikaa, kunnes laitan sen jonnekin lipastoon, ja jääkaapin oveen tulee joku kiva pääsiäisaiheinen juttu :)))))

Kummasti tätä asiaa jaksetaan edelleen jauhaa palstalla, vaikka ystävänpäivästä on jo kaksi viikkoa aikaa. Hohhoijaa, että joillain trolleilla onkin sisällötön elämä.

• LÄSKI-Make
        DarkFear kirjoitti:

On siinä mm se epäselvää miten se kortti meni perille tietokoneella tuherretulla leikkipostimerkillä :)))))

• LÄSKI-Make
        DarkFear kirjoitti:

Ja ne Penetrators-kerhotilat sijaitsevat Turun Poste Restantessa, se on todella omaperäistä :))))))

• LÄSKI-Make
        bicky_royal kirjoitti:

Jep tossahan se komeilee jääkaapin ovessa ainakin vielä jonkin aikaa, kunnes laitan sen jonnekin lipastoon, ja jääkaapin oveen tulee joku kiva pääsiäisaiheinen juttu :)))))

Kummasti tätä asiaa jaksetaan edelleen jauhaa palstalla, vaikka ystävänpäivästä on jo kaksi viikkoa aikaa. Hohhoijaa, että joillain trolleilla onkin sisällötön elämä.

Älä muuta sano peris, elämäsi on todella sisällötöntä kun jaksat vuodesta toiseen trollata palstaa noilla satuhahmoillasi ;)

Laita toki valokuva tänne kortista kalu-logoisella magneetilla jääkaappiin kiinnitettynä :))) Laita samalla kuva penetraattori-elämäkerrasta, siitä painetusta versiosta ja kun kerran aloitat, laita myös linkki Penetraattori MotoGP-tallin sivulle :))))))))))

• FiIateIisti
        LÄSKI-Make kirjoitti:

On siinä mm se epäselvää miten se kortti meni perille tietokoneella tuherretulla leikkipostimerkillä :)))))

Minkähän takia DarkFear ei ole yhtä ainutta kertaa vastannut kysymykseen miten postikortti voi mennä perille itse tietokoneella kyhätyllä feikkipostimerkillä 🤔

Ei vaikka sitä on monet kerrat häneltä kysytty.

• Owlzmmd
        FiIateIisti kirjoitti:

Minkähän takia DarkFear ei ole yhtä ainutta kertaa vastannut kysymykseen miten postikortti voi mennä perille itse tietokoneella kyhätyllä feikkipostimerkillä 🤔

Ei vaikka sitä on monet kerrat häneltä kysytty.

Johtuisiko siitä, että sitä ei voi selittää..

• Minttu-Petteri
        Owlzmmd kirjoitti:

Johtuisiko siitä, että sitä ei voi selittää..

Juu, kuulu kommentteja. Periksen kanssa vaan zättää tuolla ylempänä :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe