Positiivisuutta

Mistä olet tänään kiitollinen?

15

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntynyt.sivulliseksi

      Eipä tarvitse olla kenellekään ihmiselle kiitollinen yhtään mistään.
      Ei ole tarvinnut koskaan olla. Tuskin tulee vastakaan.

      • Mitämuutajäänytväliin

        Varsin väärin ymmärretty aloitus.


    • kurpitza
    • Lillikki

      Olen kiitollinen Espoon bussikuskille, joka sanoo, että keskiovessa on jotain vikaa, ja siksi kulku bussista ulos tapahtuu turvallisesti etuoven kautta.

    • toista64

      Omasta ajasta mökillä,kun haluaa olla itsekseen!!!!!Kuvioon kuuluu mun musiikki,mun ruoka ja siihen sopiva juoma,mie pien!!

    • lopultakintaasominjaloin

      Tästä olen kiitollinen. Selkäni on ollut rikki, enkä ole kuukausiin kävellyt ulkona, pyörätuolilla on pitänyt rullailla. Tänään kävelin omin jaloin 50 metriä postilaatikolle ja takaisin.

    • entinensintti

      Siitä, että olen saattanut vihdoinkin päästä homoudesta eroon 😊 en ole himoinnut kyrpää tänään ollenkaan!!

    • yli50Sinkku

      Siitä et satuin ostoskeskuksessa näkemään, ku pari satuhahmoa tanssi Robinin musiikin tahdissa, lapsilla oli hauskaa. Itseäkin hymyilytti siellä, aikuisten maailma vaan on liian totinen monella tapaa, huumori on vähissä, ahnehditaan vaan kaikkea itselle. Lapsat tuo arkeen jotain sellaista, mitä ainakin minä kaipasin nyt.

    • omatlapsetärkeitä

      Siitä että olen yhä hengissä rankkojen vuosien jälkeen.

    • tänääntässänyt

      Etten sammuttanut valoja, enkä saanut vitsaa.

    • Minun lapsista. Pitävät minut hengissä, ehkä jopa järjissäni

    • Broidi

      Tällä elämän kokemuksella. Siitä että olen elossa ja mielenterveys on suht kunnossa muuhun maailmaan verrattaessa. Terveys on joten kuten kunnossa. Koulu alkaa olemaan loppu suoralla. On ystäviä ja perheen kanssa tulee toimeen. On ruokaa ja jonkinlaiset vaatteet. Olen saamassa ammatin harrastuksesta. Huumorintaju on säilynyt ongelmista huolimatta. Enää puuttuu vain se nainen ja omat lapset. Köyhyys ei ole enää uusi asia. Vanhempien opeista ja läsnäolosta ja siitä että ovat vielä elossa. Kaikilla ei niin ole. Maallinen roina ei ole enää tärkeää vaan henkiset elämän arvot. Kannustuksista ja ymmärryksestä vaikeina hetkinä. Pienet asiat. Aika pieniä on kait aina olleet mun vaatimukset loppujen lopuksi vaikka joskus tulee ruinattua pienistä kuten moni muu ihminen. Työttömyys sais tulla päätökseen pitkien vuosien jälkeen. Lomat ja parisuhteet on jääneet vähille. Työtä, kouluu ja lisää työtä. Kai se jossain vaiheessa helpottaa? Musiikista, elokuvista ja taiteesta. Harrastuksista.....

    • vfihims

      - kun ptkää piinaa aih, räkätauti hellitti
      - - lonkkaan ei kovin paljon sattunut kävellessä
      -- iloa tuottaa kevään tulo - krookuksetkin jo kukkii

    • JosSaisKerranReisullansa

      Siitä että melkein sain pillua.

    • Jotakintähän

      Pitkään mietin. En tiedä. Helpommin todettu, että tänäänkään en ole kiitollinen enkä oikeastaan tyytymätönkään. Mihinkään. Vain olen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe