Sukellus-Areena Veikkolassa - Kokemuksia?

Regu13

Millaisia kokemuksia teillä on Veikkolassa olevasta Sukellus-Areenasta ja siellä käynneistä?

8

3245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt111

Hyvän tasoista koulutusta mut mikään muu siellä ei sitten toimikkaan. Jätetään asioita kertomatta ja perään läheteltiin vielä kiukkuisia viestejä. Joten en suosittele.

• KonkurssiAreena

Katoppas! täällä on samanlaista ajatusta kun minullakin! Jotenkin hysteerisen yliampuva emäntä siellä ja hänen suhtautuminen asioihin! En kanssa suosittele! Eka ja vipa kerta!

• PADI

Loistava paikka. Ei mitään valittamista. Kaikki toimii ilman mitään ongelmia ja palvelu erittäin ystävällistä.

• trilobiitti

Kokemukset ovat vain hyviä. Allas on iso ja riittävän syvä ettei tarvitse killua kahden metrin nurkilla, joka on märkkärillä se ikävin syvyys. Paljon en anna arvoa sille syvimälle kohdalle, mutta ehkä sekin on kiva olla olemassa.

• Anonyymi

Vesijumppaa vesijuoksuvöillä,, kuten joskus on ollut, edes yksi vuoro viikossa, toivoisin takaisin!

• Anonyymi

Jos toivot sieltä jotain saat kuule vihaisia kommentteja!! Älä toivo mitään.

• Anonyymi

Todella hyvää palvelua minä olen ainakin saanut ja nähnyt monia tyytyväisiä sukeltajia. Ainahan tulee hetkiä kun joku kohtaa huonoa asiakas palvelua sitä tapahtuu joka paikassa. Tykkään käydä treenaamassa ja pallotkin sää täytettyä.

• Anonyymi

Kerran käynyt, ei valittamista. Varmaan käyn joskus uudestaankin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5388
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4631
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4400
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3573
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3346
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      44
      2666
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2601
    Aihe