Moro!Onko täällä muita jotka harrastaa tai on kiinnostunut puukiipeilystä harrastusmielessä
Puu kiipeily
8
3834
Vastaukset
- ABCD12
Moikka! Kiipeilyä kyllä tulee harrastettua ja siinä siisteintä on kyllä joka puun oleva niin erilailen. Olen käynyt kuolaamassa kiipeilyvarusteita www.puunkaatokauppa.fi sivustololta. Onko sinulla kokomusta noista Buckinghamin valjaista?
- Puumies22
Eipä ole tullut kyseistä merkkiä käytettyä, mutta en usko että on mikään huono valinta.
- Anonyymi
Moro hyvää liikuntaa varmasti sekin.
- Anonyymi
Minä käytän grigriä ja nousukahvaa puukiipeilyssä. Mites muut?
- Anonyymi
Tazlov2, koska grigri2 jumittaa paksummassa köydessä ja pihkaantuu. Myös muita välineitä on ylösnousuun, mutta kaikki hieman grigritä kalliimpia ja monesti pitää tilata ulkomailta.
- Anonyymi
Juu. Se on tosi jännää, mut nyt puut on märkiä ni pitää kiipeillä köysissä.
- Anonyymi
Kyllä tulee puita kiivettyä geokätköjen perässä. Facebookissa voit liittyä ryhmään puussa kahvittelevat geokätköilijät
- Anonyymi
Ketään etsimässä puukiipeilyyn kaveria?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021196
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37904Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40890- 102868
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s59603Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r61602- 34596
- 52536