Moro!Onko täällä muita jotka harrastaa tai on kiinnostunut puukiipeilystä harrastusmielessä
Puu kiipeily
8
3523
Vastaukset
- ABCD12
Moikka! Kiipeilyä kyllä tulee harrastettua ja siinä siisteintä on kyllä joka puun oleva niin erilailen. Olen käynyt kuolaamassa kiipeilyvarusteita www.puunkaatokauppa.fi sivustololta. Onko sinulla kokomusta noista Buckinghamin valjaista?
- Puumies22
Eipä ole tullut kyseistä merkkiä käytettyä, mutta en usko että on mikään huono valinta.
- Anonyymi
Moro hyvää liikuntaa varmasti sekin.
- Anonyymi
Minä käytän grigriä ja nousukahvaa puukiipeilyssä. Mites muut?
- Anonyymi
Tazlov2, koska grigri2 jumittaa paksummassa köydessä ja pihkaantuu. Myös muita välineitä on ylösnousuun, mutta kaikki hieman grigritä kalliimpia ja monesti pitää tilata ulkomailta.
- Anonyymi
Juu. Se on tosi jännää, mut nyt puut on märkiä ni pitää kiipeillä köysissä.
- Anonyymi
Kyllä tulee puita kiivettyä geokätköjen perässä. Facebookissa voit liittyä ryhmään puussa kahvittelevat geokätköilijät
- Anonyymi
Ketään etsimässä puukiipeilyyn kaveria?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785