Moro!Onko täällä muita jotka harrastaa tai on kiinnostunut puukiipeilystä harrastusmielessä
Puu kiipeily
8
3616
Vastaukset
- ABCD12
Moikka! Kiipeilyä kyllä tulee harrastettua ja siinä siisteintä on kyllä joka puun oleva niin erilailen. Olen käynyt kuolaamassa kiipeilyvarusteita www.puunkaatokauppa.fi sivustololta. Onko sinulla kokomusta noista Buckinghamin valjaista?
- Puumies22
Eipä ole tullut kyseistä merkkiä käytettyä, mutta en usko että on mikään huono valinta.
- Anonyymi
Moro hyvää liikuntaa varmasti sekin.
- Anonyymi
Minä käytän grigriä ja nousukahvaa puukiipeilyssä. Mites muut?
- Anonyymi
Tazlov2, koska grigri2 jumittaa paksummassa köydessä ja pihkaantuu. Myös muita välineitä on ylösnousuun, mutta kaikki hieman grigritä kalliimpia ja monesti pitää tilata ulkomailta.
- Anonyymi
Juu. Se on tosi jännää, mut nyt puut on märkiä ni pitää kiipeillä köysissä.
- Anonyymi
Kyllä tulee puita kiivettyä geokätköjen perässä. Facebookissa voit liittyä ryhmään puussa kahvittelevat geokätköilijät
- Anonyymi
Ketään etsimässä puukiipeilyyn kaveria?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741