Etsitään pelikaveria säännölliseen, viikottaiseen pelaamiseen esim. Tampereen tenniskeskuksessa (saan opiskelija-alennuksen). Olen pelannut aikoinani 17 vuotta ja kilpaakin, mutta nyt on ollut useamman vuoden tauko. Minulla on kaikki tarvittavat välineet ja hyvin vapaa-aikaa viikolla (no miksei viikonloppuiltaisinkin). Hyvä olisi jos jo osaisit vähän pelata ja sinulla olisi oma maila ja palloja. En ole kiinnostunut kilpailemisesta, vaan liikkumisesta hyvän kunnon ja liikunnan ilon takia. Toki jos harrastukseen tulee oikeasti pitkäjännitteisyyttä ja harjoittelu sujuu niin voisi nelinpelikin kiinnostaa. Olen kolmen- ja neljänkympin välissä oleva nainen, joten ikätoveri olisi kiva, mutta ei pakollinen. Olen luonteeltani rauhallinen, levollinen ja tasainen enkä mikään hirmuinen, rääkistä nauttiva hikiliikkuja. Pallottelussa nimenomaan kiinnostaa pitää pallo elossa mahdollisimman kauan, eikä räiskiä mahdollisimman kovaa itselle pisteitä ja olla keräämässä palloja koko ajan.
Kesällä voidaan myös pelata kaupungin ilmaiskentillä.
Jätä viesti sähköpostiosoitteella.
Pelikaveri Tampereelta hakusessa
5
2099
Vastaukset
Moikka!🙂
- Mansenmatador
Moro,
Vieläkö tenniskaveria kaipailet, itsellä sama ongelma. Kesällä itse pelaan paljon. Kilpaa en ole kuitenkaan koskaan pelannut mutta omasta mielestä ainakin ihan ok harrastelija taidot. Olen kymmenisvuotta nuorempi mies. Riittää intoa vaikka 5.kertaa viikossa käydä pelaamassa. Jos joku muukin tenniskaveria kaipaava kiinnostui nii laita koodia, [email protected]- Annika330
Moi. Mullekin voi laittaa viestiä. Oon pelannut reilun vuoden ja käyn valmennuksessa. Lisäksi yhden kaverin kanssa kerran viikossa. [email protected]
- Tennis
Hei,
teille myös tiedoksi. Tennisliiton kanssa yhteistyössä tehty www.tennishub.fi on suomalainen nettisivusto josta voi etsiä ympäri Suomea tenniskavereita, esim. Tampereelta. Sinne vaan rekisteröitymään, ottamaan muihin yhteyttä ja pelaamaan :) - Mooi
Löytyykö Tampereelta tennis yksityistuntien antajaa teini-ikäiselle jolla ei pelikokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521