Etsitään pelikaveria säännölliseen, viikottaiseen pelaamiseen esim. Tampereen tenniskeskuksessa (saan opiskelija-alennuksen). Olen pelannut aikoinani 17 vuotta ja kilpaakin, mutta nyt on ollut useamman vuoden tauko. Minulla on kaikki tarvittavat välineet ja hyvin vapaa-aikaa viikolla (no miksei viikonloppuiltaisinkin). Hyvä olisi jos jo osaisit vähän pelata ja sinulla olisi oma maila ja palloja. En ole kiinnostunut kilpailemisesta, vaan liikkumisesta hyvän kunnon ja liikunnan ilon takia. Toki jos harrastukseen tulee oikeasti pitkäjännitteisyyttä ja harjoittelu sujuu niin voisi nelinpelikin kiinnostaa. Olen kolmen- ja neljänkympin välissä oleva nainen, joten ikätoveri olisi kiva, mutta ei pakollinen. Olen luonteeltani rauhallinen, levollinen ja tasainen enkä mikään hirmuinen, rääkistä nauttiva hikiliikkuja. Pallottelussa nimenomaan kiinnostaa pitää pallo elossa mahdollisimman kauan, eikä räiskiä mahdollisimman kovaa itselle pisteitä ja olla keräämässä palloja koko ajan.
Kesällä voidaan myös pelata kaupungin ilmaiskentillä.
Jätä viesti sähköpostiosoitteella.
Pelikaveri Tampereelta hakusessa
5
1792
Vastaukset
Moikka!🙂
- Mansenmatador
Moro,
Vieläkö tenniskaveria kaipailet, itsellä sama ongelma. Kesällä itse pelaan paljon. Kilpaa en ole kuitenkaan koskaan pelannut mutta omasta mielestä ainakin ihan ok harrastelija taidot. Olen kymmenisvuotta nuorempi mies. Riittää intoa vaikka 5.kertaa viikossa käydä pelaamassa. Jos joku muukin tenniskaveria kaipaava kiinnostui nii laita koodia, [email protected]- Annika330
Moi. Mullekin voi laittaa viestiä. Oon pelannut reilun vuoden ja käyn valmennuksessa. Lisäksi yhden kaverin kanssa kerran viikossa. [email protected]
- Tennis
Hei,
teille myös tiedoksi. Tennisliiton kanssa yhteistyössä tehty www.tennishub.fi on suomalainen nettisivusto josta voi etsiä ympäri Suomea tenniskavereita, esim. Tampereelta. Sinne vaan rekisteröitymään, ottamaan muihin yhteyttä ja pelaamaan :) - Mooi
Löytyykö Tampereelta tennis yksityistuntien antajaa teini-ikäiselle jolla ei pelikokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875