Uusi bachelor on jääkiekkoilija

Pillujen--asiantuntija

28

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komea ja raamikas mies..tuleekohan kissatappeluita?

• Jaa, täytyy kyllä sanoa, että on ikäistään vanhemman näköinen.

• Buhahaha

Parta vanhentaa lähes aina.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Hauska nähdä taas niitä naisia joilla ei ole mitään annettavaa, ovat vaan telkkarissa pelaamassa ja esittämässä että olisivat muka kunnollisia naisia mutta ovat jotain jännämiesten nussittuja naisia. Itkua ja draaama kun mies ei rakastu heti 5 päivässä.

• jännämiesnussija

Mitähän mies esittää? Neitsytmiestä vai puhkinussijaa.

• rahaRuleJalkoWäli

pitää olla rahakas menestyjä mutta silti kätee vetäjä totaali luuseri jotta tuommosee ohjelmaa pääsis

mut kanatti se sille aiemmallekin, nyt saa laatu fitnesspimppaa juttalta .. :)

• Kaisanoasaa

Ohjelman opetus on ettei varakas komea mies saa naista. Mitä olen katsellut suomen ja muiden maiden ohjelmia niin ei niistä tule pareja kun ehkä vähäksi aikaa. Ero tulee hyvinkin nopeasti. Ei ole ihan todellisuutta ohjelma kun arki alkaa niin nainen pettyy kun ei ole palvelijoita ympärillä tarjoilemassa ruokaa ja viinaa.

• Njaa, ei ole mun makuun, joten saatte pitää. 🤣

• Ei ollu munkaan.

Miehellä ei saa olla nilkat paljaana.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei ollu munkaan.

Miehellä ei saa olla nilkat paljaana.

Heh, lapikkaat jalkaan ja jop kelpoo? :D

Hän on vähän turhan raamikas mun makuun.

• lihavihatipunen

Tais mulla vähän virtsaa karata housuun, virtsankarkailuiässä kun olen.

• tiputiputipu

Voi sinua niitähän on sellaisia tarvikkeita tähän vaivaan ja varsinkin jos jääkiekkoottelussa tulee käytyä on hyvä huolehtia tästä.

• Pöksytkuivumaan

Jos laittavat astronautin seuraavaan ohjelmaan niin pöksyjen sitten käy

• Joku tavallinen maanläheinen duunari voisi olla mielenkiintoisempi ratkaisu formaatin kannalta. Koskettaisi enemmän ns. tavallisia ihmisiä, eikä statuksia ja bling blingiä.

• matalan.statuksen.mies

Mielenkiinnolla odotan mikä miehen ammatti on. Olen 100% varma että se on joku "korkean statuksen ammatti".

• lihavihatipunen

Suora lainaus tuosta linkitetystä jutusta:

"Tamperelaissyntyinen Joni on töissä vakuutusalalla. "

• statusammatti
        lihavihatipunen kirjoitti:

Suora lainaus tuosta linkitetystä jutusta:

"Tamperelaissyntyinen Joni on töissä vakuutusalalla. "

Eli vakuutussihteeri.

• statusammatti kirjoitti:

Eli vakuutussihteeri.

Just.

Ihmekös ei pesukonetta korvattu.

• crux

Formaatti on tosielämästä niin tuttu että aika tylsältä tuntuu. Ainahan naiset pyörivät yhden komeimman miehen ympärillä ja muita ei edes huomata.

• flowersreally

Myötäahdistaa kun tyypin paita kinnaa yhteen suuntaan ja puvun takki toiseen suuntaan.

• Sit.vois.kattoo

Olispa joskus joku ihana hipsternörtti <3

• Tai ylipäänsä joku joka ei yritä olla jotakin olemisen ja esittämisen vuoksi. Joka olis vaan mitä on, oma ittensä olis ihan mukavaa vaihtelua.

• flowersreally

Ihana hipsterinörtti kuolisi mieluummin kuin hakeutuisi tuollaiseen ohjelmaan.

• stadilainen60-luku

Hmm. minulla on koeajossa nörtti, jolla samantyyppinen body.

Onneksi karkkimakuja on niin monia.

Saan pitää hänet ihan itselläni...

• Eihän tuo il:n otsikko siis väärin ole mutta hymyilytti termi ex-liigakiekkoilija, Kaveri on pelanut aikuisten otteluita yhteensä tuollaiset 350 kappaletta joista liigaa oli vain 11 kamppailua HPK:n paidassa. Suurin osa ajasta mennyt mestiksessä tai Ruotsin 1-divisioonassa. Lyhyt Ranskan sarja ja pari peliä Ruotsin allsvenskanissa.

Jos joku noista naisista sen verran on kaverin uraa seurannut toivon että kysäisee miksi seura on vaihtunut joka vuosi. Onko ollut vähän vilkas luonne tai jopa ihan pukukoppimyrkyttäjä eikä toista kautta ole halunnut tarjota? Taidoista se ei varmaan ole ollut kiinni sillä Ruotsiassa mennyt suunnilleen piste/peli tahtia ja tehotilastokin kunnioitettavat 105 plussalla.

Voihan tietysti että on rauhoittunut kiekkoelämän jälkeen.

• Jääkiekko ei vois vähempää kiinnostaa.

Pelais vaikka pooloa.

• Aitosinkkumies-

Tyyppi tuskin edes tietää miten naisen kanssa ollaan. Eivarmaan löydä vaimoa koska mies on tylsä. Ain noissa ohjelmissa tietää miten ne päättyy.

• Pyhpöhjapah

Edellisiä sarjoja katsoessa nuo suhteet loppuu kun elämänarki alkaa ja mies ei olekaan miljonääri.Nykynaiset ovat vaativia ja siksi usein sinkkuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      187
      11418
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5422
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2687
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1841
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1795
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1463
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1450
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1386
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1359
    Aihe