Topstreetwear

pettymys11

Mistään en ole saanut näin huono laatuisia vaatteita. Pesun jälkeen täysin käyttökelvottomia. Huppareista ja college paidoista irtoaa järkyttävä määrä nukkaa vielä monen pesun jälkeen.
Värit haalistuu ekassa pesussa. En pese väärin koska minulla 20 vuoden pesula kokemus.
Tilasin XL kokoisia boksereita jotka kutistuivat pesussa XS kokoisiksi. Laatu siis ihan skeidaa.
En suosittele tätä nettikauppaa kenellekkään.

2

1359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei huonolaatunen. Tiiäkkö, onks pulju jo pelistä pois kokonaan kun ei webbisivut toimi?

Mua kyl harmitti kun piti olla XXL housuja, niin ne olikin jotain oikeasti XL housuja ja pohkeiden kohdalta tosi kireät ja vähän myös lantionkin kohalta, kolleget siis. Kävin miettii et ne on jotain kinuskikokoja et ei meille länsimaalaisille kaljamahoille ne niiden kokotaulukot enää toimi tai sitte tilatta 2XL isompi kuin normisti. Ennen koot täsmäsi kun Southpolet tilasin kolleget ja vieläkin ehjät mut tosi paljon nukkaa aina irtoaa. Sit kerran sain 10 € sellasen ohuen talvi/syys-takin ja koon piti olla 3XL niin uskalsin tilata mut oikeasti vastasi ehkä XL, koska mulla olevat Suomesta ostetut 2XL takit kyl mahtuu hyvin ja hupparin voi laittaa alle mut nää niiden 3 XL takit ei mene edes pelkän t-paidan kanssa. Jotenkin alkoi olla tämmöistä koko-sekoilua et lie koitunut vähän niiku puljun kohtaloks ehkä?

• Anonyymi

Sain sentään 3XL ohuesta takista omat pois kun möin uutena kaikkine valmistajan koskemattomien vetoketjuun ripustettujen kokotaulukkolappujen kanssa. Tietty ne niiden postikulut tuli sitte itel takkiin et jäin silti tappiolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1598
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1459
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1299
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1290
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1214
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1199
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      1002
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      181
      894
    Aihe