Nivavaaran koulu!!!!!.

veronmaksajaA1

Voiskos Nivavaaran koulun opettajat opettaa koululaisille ,että ladut ja luistelubaana ovat VAIN SUKSILLA LIIKKUJILLE!!!.

14

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitaa olla toivoton yritys. Nehä vaan innostuu siitä ja lähtevät mopoilla sinne kaivattaa.

      • TalvikinOnTaputeltuKohta

        Koeta hiihtää hieman kauemmaksi olet vaikutusalueen ulkopuolella.


    • Rovitsumän

      Jospa kotona neuvottaisiin asiasta.

      • 00968

        Tuskin auttaisi mitään !


      • Nähty-on

        Apukoululaiset varsinkaan eivät anna periksi ennenkuin ovat saaneet pilattua
        kaikki ladut !!!


    • kotikasvattaa

      "Voisiko opettajat opettaa...". Hoh hoijaa taas.
      Mikähän se onkaan vanhempien tehtävä?

      • nesäännöt

        Laduilla ja luistelupaanoilla käveleminen on ilkivaltaa,ilkivalta on rangaistava teko,kyllä siitä valistaminen kuuluu sekä vanhemmille ja opettajille!.


    • veronmaksajaA1

      Olipas kiva hiihdellä kun koululaiset oli lomalla,eivätkä olleet kävelemässä latuja ja luistelubaanaa piloille!.

    • Narinatana

      On teillä sukkahousupelleillä onneton kunto ja surkeet sukset jos muutama mitätön kengän kuva hangella pilaa menon.
      Vois laittaa sepeliä taskuihin painoksi ja lähteä baanalle varistelemaan laikan kanssa.

      • veronmaksajaA1

        Kilometrejä on tälletalvelle yli 3000 ja sukset Rossingnolit 650 euroa,painoa on 78kg,pituutta 184,penkistä nousee185 kgym,ym,kaikki kunnossa,mutta laduilla ja paanoilla ei saa kävellä!!!!!.


      • kikkaripikari

        Mitä tarvitaan hiihtämisen? Onko se vähissä? Hyppää jokhen tai pakene vuorille.


    • kikkaripikari

      Jos nyt muutama ylitys paikka laduilla on niin ei pitäisi haitata. Tuo ruikuttajan pätkäkin on vain 500 m pitkä. Laturaivo ottaa aivoon.

      • liukaslasse

        Jos aivosta ottaa niin mene hiihtämään,niin jo helpottaa!.


    • Puttepossun-nimipäivät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3208
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1142
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      678
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe