Nivavaaran koulu!!!!!.

veronmaksajaA1

Voiskos Nivavaaran koulun opettajat opettaa koululaisille ,että ladut ja luistelubaana ovat VAIN SUKSILLA LIIKKUJILLE!!!.

14

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitaa olla toivoton yritys. Nehä vaan innostuu siitä ja lähtevät mopoilla sinne kaivattaa.

      • TalvikinOnTaputeltuKohta

        Koeta hiihtää hieman kauemmaksi olet vaikutusalueen ulkopuolella.


    • Rovitsumän

      Jospa kotona neuvottaisiin asiasta.

      • 00968

        Tuskin auttaisi mitään !


      • Nähty-on

        Apukoululaiset varsinkaan eivät anna periksi ennenkuin ovat saaneet pilattua
        kaikki ladut !!!


    • kotikasvattaa

      "Voisiko opettajat opettaa...". Hoh hoijaa taas.
      Mikähän se onkaan vanhempien tehtävä?

      • nesäännöt

        Laduilla ja luistelupaanoilla käveleminen on ilkivaltaa,ilkivalta on rangaistava teko,kyllä siitä valistaminen kuuluu sekä vanhemmille ja opettajille!.


    • veronmaksajaA1

      Olipas kiva hiihdellä kun koululaiset oli lomalla,eivätkä olleet kävelemässä latuja ja luistelubaanaa piloille!.

    • Narinatana

      On teillä sukkahousupelleillä onneton kunto ja surkeet sukset jos muutama mitätön kengän kuva hangella pilaa menon.
      Vois laittaa sepeliä taskuihin painoksi ja lähteä baanalle varistelemaan laikan kanssa.

      • veronmaksajaA1

        Kilometrejä on tälletalvelle yli 3000 ja sukset Rossingnolit 650 euroa,painoa on 78kg,pituutta 184,penkistä nousee185 kgym,ym,kaikki kunnossa,mutta laduilla ja paanoilla ei saa kävellä!!!!!.


      • kikkaripikari

        Mitä tarvitaan hiihtämisen? Onko se vähissä? Hyppää jokhen tai pakene vuorille.


    • kikkaripikari

      Jos nyt muutama ylitys paikka laduilla on niin ei pitäisi haitata. Tuo ruikuttajan pätkäkin on vain 500 m pitkä. Laturaivo ottaa aivoon.

      • liukaslasse

        Jos aivosta ottaa niin mene hiihtämään,niin jo helpottaa!.


    • Puttepossun-nimipäivät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe