VAI JALKAPALLOHALLI

UrhoUrheilija

Eihän kaljupääkään tarvitse kampaa kun sillä ei ole tukkaa,eihän Rovaniemelläkään tarvita jalkapallohallia kun täällä ei ole yhtään jalkapalloilijaa.Kyllä nykyisessä hallissakin on potkupalloilijoille tarpeeksi hallia.

13

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin kans samaa että kuinka vitusti rahaa oikeen pitää tuhlata tuohon lajiin että ollaan tyytyväisiä. Vasta rakennettii uus katsomo keskuskentälle ja uudet nurmet kait tulee kans jos ei jo tullu.
      Jalkapallo ei edes sovi näille leveysasteille. Pitäs panostaa sinne mihin olosuhteetki on hyvät eli talvilajeihin

      • OIKEASSAOLLAAN

        OLEN SAMAA MIELTÄ!.


      • 864gg8

        Unohdit ne valot .
        Miljoona/tolppa.


    • ROPS.lleHalli

      "Nykyinen halli on liian pieni".
      Saatte nähdä, että kun asiaa tarpeeksi kauan jankutetaan
      , niin halli lopulta rakennetaan .

      • HEHEHHAHHAA

        Vai liian pieni HEH,HEH HAH,HAA.Kyllä siinä on rupusakille tarpeeksi kokoa!.


    • Mieluummin

      Onhan täällä mäkihyppyrit, latuja joka suuntaan, jäähalli jne. Mutta missä menestys talvilajeissa nykyisin?

      • Onko nuita kehitetty yhtään kymmeniin vuosiin? Jäähallia on mutta hyppyrimäkeä on hieman perusparanneltu mutta suurmäki puuttuu joita suurimmaksi osaksi maailmancupissa käytetään.
        Ladut taitaa olla ihan samat ku 20v sitte. Maailmancup tasosia ne ei ole. Oukun kilpaladutki on mielestäni ihan paskat. Semmosta krossirataa vaa. Eikait sielä kisojakaan järjestetä?
        Suomen Cup:in latu nyt on helppo koska sen pitää palvella myös kuntoilijoita.

        Kyllähän nää palvelee harrastelijoita mutta ne maailmanhuipulle tähtäävät siirtyvät muualle.
        Vaikka pitäs olla toisinpäin että rovaniemelle tullaan harjotteleen koska täällä talvea riittää. Ja vielä hyvä urheiluopistoki


    • MistäRahat

      Siispä !
      -uusi hyppyrimäki on saatava (Olympiaedustajille)
      -uudet ladut on saatava (Olympiahiihtäjille)
      -uusi jalkapallohalli on saatava (Rops:lle)
      -uusi uimahalli on saatava (Olympiauimareille)
      , vaikka käyttäjiä on vähänlaisesti.

      • Rahhaa kyllä on mutta se pitää kanavoida oikein.


    • onsenäinsevaanon

      Ounasvaaralta on joskus tullut olympiavoittajia ja maailmanmestareita ym.ym ja saattaa tulla vieläkin,mutta palloilupuolelta ei ole koskaan tullu mitään eikä tule koskaan tulemaankaan!!!.

      • 654ttgh

        Palloilupuolelta on tullut kaljaveikkoja runsaslukuinen määrä .
        Pari homoa ja jokunen narkkari.


    • huolestunu

      Saattaahan se ropsi ,sitten kun sillä rahaa niin hommata ulkomailta jalkapalloilijan,niin missäs se harjoittelee kun ei ole kuin potkupallohalli.?..

      • Wato

        Wato Kuate on Rops:n uusi hankinta.
        Häiriköinyt edellisessä seurassaan ja näytellyt keskisormea yleisölle .
        Potkittu pihalle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3208
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1142
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      678
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe