VAI JALKAPALLOHALLI

UrhoUrheilija

Eihän kaljupääkään tarvitse kampaa kun sillä ei ole tukkaa,eihän Rovaniemelläkään tarvita jalkapallohallia kun täällä ei ole yhtään jalkapalloilijaa.Kyllä nykyisessä hallissakin on potkupalloilijoille tarpeeksi hallia.

13

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin kans samaa että kuinka vitusti rahaa oikeen pitää tuhlata tuohon lajiin että ollaan tyytyväisiä. Vasta rakennettii uus katsomo keskuskentälle ja uudet nurmet kait tulee kans jos ei jo tullu.
      Jalkapallo ei edes sovi näille leveysasteille. Pitäs panostaa sinne mihin olosuhteetki on hyvät eli talvilajeihin

      • OIKEASSAOLLAAN

        OLEN SAMAA MIELTÄ!.


      • 864gg8

        Unohdit ne valot .
        Miljoona/tolppa.


    • ROPS.lleHalli

      "Nykyinen halli on liian pieni".
      Saatte nähdä, että kun asiaa tarpeeksi kauan jankutetaan
      , niin halli lopulta rakennetaan .

      • HEHEHHAHHAA

        Vai liian pieni HEH,HEH HAH,HAA.Kyllä siinä on rupusakille tarpeeksi kokoa!.


    • Mieluummin

      Onhan täällä mäkihyppyrit, latuja joka suuntaan, jäähalli jne. Mutta missä menestys talvilajeissa nykyisin?

      • Onko nuita kehitetty yhtään kymmeniin vuosiin? Jäähallia on mutta hyppyrimäkeä on hieman perusparanneltu mutta suurmäki puuttuu joita suurimmaksi osaksi maailmancupissa käytetään.
        Ladut taitaa olla ihan samat ku 20v sitte. Maailmancup tasosia ne ei ole. Oukun kilpaladutki on mielestäni ihan paskat. Semmosta krossirataa vaa. Eikait sielä kisojakaan järjestetä?
        Suomen Cup:in latu nyt on helppo koska sen pitää palvella myös kuntoilijoita.

        Kyllähän nää palvelee harrastelijoita mutta ne maailmanhuipulle tähtäävät siirtyvät muualle.
        Vaikka pitäs olla toisinpäin että rovaniemelle tullaan harjotteleen koska täällä talvea riittää. Ja vielä hyvä urheiluopistoki


    • MistäRahat

      Siispä !
      -uusi hyppyrimäki on saatava (Olympiaedustajille)
      -uudet ladut on saatava (Olympiahiihtäjille)
      -uusi jalkapallohalli on saatava (Rops:lle)
      -uusi uimahalli on saatava (Olympiauimareille)
      , vaikka käyttäjiä on vähänlaisesti.

      • Rahhaa kyllä on mutta se pitää kanavoida oikein.


    • onsenäinsevaanon

      Ounasvaaralta on joskus tullut olympiavoittajia ja maailmanmestareita ym.ym ja saattaa tulla vieläkin,mutta palloilupuolelta ei ole koskaan tullu mitään eikä tule koskaan tulemaankaan!!!.

      • 654ttgh

        Palloilupuolelta on tullut kaljaveikkoja runsaslukuinen määrä .
        Pari homoa ja jokunen narkkari.


    • huolestunu

      Saattaahan se ropsi ,sitten kun sillä rahaa niin hommata ulkomailta jalkapalloilijan,niin missäs se harjoittelee kun ei ole kuin potkupallohalli.?..

      • Wato

        Wato Kuate on Rops:n uusi hankinta.
        Häiriköinyt edellisessä seurassaan ja näytellyt keskisormea yleisölle .
        Potkittu pihalle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe