Kenet palstalaisista

muurahais-nainen

veisit kylpylään, kinoon ja kahville? :)

23

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosityperäkysymys

      En todellakaan ketään!
      Tämä on anonyymipalsta, ei minulla ole pienintäkään tarvetta olla kaveria teidän kanssanne.

    • Eihän täällä palstalla käy enää kukaan. Täällä on hiljaista, kuin huopatossutehtaalla. Valikoima on olematon.

      Veisin itseni. Kahteen ensimmäiseen menisin mielelläni. Kolmas vaihtoehto ei kiinnosta, en juo kahvia. :)

      • Mutta mä voisin ottaa kupin kahvia....


      • kuppi.ei.silloin.riitä
        Richartti kirjoitti:

        Mutta mä voisin ottaa kupin kahvia....

        Varo ettei mene.. jalkoihin ;)


      • Richartti kirjoitti:

        Mutta mä voisin ottaa kupin kahvia....

        Jaahas, herra on hyvä vaan. Saako olla sokeria ja maitoa, vai nautitko mustana? :)


      • Muistatko_minut

        Oi niitä aikoja kun minä olin palstan vetovoimaisin tähti.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Jaahas, herra on hyvä vaan. Saako olla sokeria ja maitoa, vai nautitko mustana? :)

        Fiiksesrta riippuen maidolla tai ilman...tänään ilman.


      • Muistatko_minut kirjoitti:

        Oi niitä aikoja kun minä olin palstan vetovoimaisin tähti.

        ?? EOS. Nyt lataa tyhjää. Anna 5:n pisteen vihje.


      • Anselmiina

        Sinut, typyseni veisin yleiseen -naisten- saunaan

        kuullaxeni, alkavatko naiset kirkumaan


    • Onko täällä enää vakiopalstalaisia?

      Ennenvanhaan täällä oli paljon hyviä tyyppejä joita olisi voinut kuvitella tapaavansa livenä.

      En nimeä ketään suosikkia.

    • Minä veisin kylpylään, kinoon ja kahville aikaisemmin täällä vilahtaneen Zönggön, joka lopetti. Niin kuin minäkin tämän päivän jälkeen taidan tehdä. Nickiäni en vielä poista, sillä saatan esimerkiksi kesällä tulla toisiin ajatuksiin ja jatkaa. Miehen logiikasta jään myös kaipaamaan Oy Bimbo Ab:ta, jolla on myös mies ja kaksi lasta niin kuin nimimerkki zönggö:llä. Heitä jään kaipaamaan "Miehen logiikasta", jos kirjoittamaseni loppui tähän?

      Jos tämä kirjoittaminen loppui tähän niin hyvää loppuvuotta kaikille tänne kirjoittaneille! :)

      • iso.tavara

        Miksi sinä himoat varattuja pullukoita?


      • iso.tavara kirjoitti:

        Miksi sinä himoat varattuja pullukoita?

        En minä heitä himoitse vaan pidän ihmisinä ja tyyppeinä. Zönggö on vähän lihava, mutta Oy Bimbo Ab kuntoilee ja tankotanssia harrastaa omien sanojensa mukaan. En usko hänen olevan mikään pullukka. Oikeastaan se zönggö eri nimillä ei juuri kirjoitellut juuri tähän osioon vaan enemmänkin sinkku-palstalle? Heidän kanssaan oli kiva kirjoitella, joten kaipaan heitä. He olivat kavereita täällä ja ihan kivoja naisia, vaikka "Bimbo" voi olla ainakin osin vähän feikki?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        En minä heitä himoitse vaan pidän ihmisinä ja tyyppeinä. Zönggö on vähän lihava, mutta Oy Bimbo Ab kuntoilee ja tankotanssia harrastaa omien sanojensa mukaan. En usko hänen olevan mikään pullukka. Oikeastaan se zönggö eri nimillä ei juuri kirjoitellut juuri tähän osioon vaan enemmänkin sinkku-palstalle? Heidän kanssaan oli kiva kirjoitella, joten kaipaan heitä. He olivat kavereita täällä ja ihan kivoja naisia, vaikka "Bimbo" voi olla ainakin osin vähän feikki?

        zönggö kyllä kirjoittelee sinkuissa vieläkin.

        Nimimerkki on nykyään nicitönnä.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        zönggö kyllä kirjoittelee sinkuissa vieläkin.

        Nimimerkki on nykyään nicitönnä.

        Kiitos tiedosta. Olen epäillyt sitä kerran itsekin, mutta en ottanut yhteyttä. Ehkä yritän jutella hänen kanssaan jälleen, kunhan sopiva keskusteluaihe ilmentyy. Taidan jutella, sillä tavalla, että en häntä tuntisi ja kohtaan hänet sellaisena kirjoittaja kuin hän nyt on. Jos hän ei ole zönggö niin olempahan tälle uudelle myös kaveri. Toisaalta hänellä ei ehkä ole paljon aikaa täällä kirjoitella ja minunkin pitäisi tehdä jotain muuta kuin illat&päivät pitkät roikkua täällä.

        Kiitos vinkistä, jos se osoittautuu oikeaksi. :)


    • Ilmoitan olevani Helsingissä ja migreenissä.
      Lisäksi ostin K-kaupan tarjouksesta belgialaisia konvehteja ja ne ovat ihan hirveitä
      Ärsyttävää.

      • Sovitaanko nyt niin, että kun ostat konvehtirasian, saat ottaa sieltä vain yhden konvehdin päivässä (oli ne pahoja, tai ei, sillä ei ole niin väliä).
        Näin siitä riittää iloa pidemmäksi aikaa. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Sovitaanko nyt niin, että kun ostat konvehtirasian, saat ottaa sieltä vain yhden konvehdin päivässä (oli ne pahoja, tai ei, sillä ei ole niin väliä).
        Näin siitä riittää iloa pidemmäksi aikaa. :)

        Eihän se toimi ollenkaan, sillä vasta kunnollisesta konvehtimäärästä tulee se konvehtoiduttu tunne tuohon keskelle. Tosin noilla konvehdeilla se ei onnistuisi edes suurella määrällä.


    • Elluhalloyb

      Mä veisin..
      Vaikka kenet....
      Mut kun en tunne oikke ketään...
      Ainakin pari...😁👍💫

      • Elluhalloyb

        Veisin hullun-ukon kanssani kimppakakalle 😁


      • Elluhalloyb kirjoitti:

        Veisin hullun-ukon kanssani kimppakakalle 😁

        Ei renkää pyytää...en lähe.


    • kahdestaankatsomaan

      Kinoon ja kahville, mukaan mies menneisyydestä.

    • Olen itselleni täysin täydellistä seuraa
      Menenkin tässä tarjoilemaan itselleni kupin teetä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe