Mihin käytätte Pildee suihkua?

Kysynvaikeisaisikaan

Ja mikä hiton tarkoitus koko suihkulla ylipäätään on vessassa? En ole koskaan käyttänyt paitsi kerran pesin sillä hätäpäissäni hiukset, mut en ole kenenkään muunkaan kuullu käyttävän. Vieläkö tuollaisia asennetaan uusiin taloihin ja onko se joku jäänne menneisyydestä jolloin suihkua ei oltu vielä keksitty ja suihkussa käytiin vessassa?

39

1511

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensisijaisesti se on naisia varten. Herrasmies huolehtii aina naisen orgasmeista, joten ei saa unohtaa pillupuhelinta kylpyhuoneremontin yhteydessä.

      Toiseksi voi sillä pestä perseensäkin, jos sattuu tulemaan marmeladikakka tai varpusparvi.

      Kolmanneksi kun ajelee partakarvoja lavuaariin, niin suihkulla voi huuhtoa ne viemäristä alas.

      Neljänneksi sitä voi käyttää kylpyhuoneen pesemiseen, kun eihän varsinaisten suihkujen vesiletkut aina yllä joka nurkkaan.

      Viidenneksi jos on vesidieetillä ja pöntöllä yllättää nälkä, niin voi syödä samalla aamupalan, lounaan tai päivällisen.

      • Buhahaha

        Kuudenneksi, sitä voi käyttää vessaharjan korvikkeenakin, vaikka en kyllä suosittele upottamaan sitä suihkua vedenpinnan alle.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Kuudenneksi, sitä voi käyttää vessaharjan korvikkeenakin, vaikka en kyllä suosittele upottamaan sitä suihkua vedenpinnan alle.

        Juuh, jostain juuri kuulin tarinan miehestä, joka oli kokeillut ensimmäistä kertaa elämässään vessaharjaa, mutta palannut sitten aika pian vessapaperin käyttöön.


    • Perseen pesuun. Onko teiä bideet muute semmosia, että käytön jälkeen sieltä liittimestä (eli sen johtoputken ja käsiosan välistä) valuu vettä. Ärsyttävä, ku sitä pitää aina jollai rätillä sitte purseerata. En mäkää kyllä aina bideetä käytä, oha se jotenki noloo jos o muita kuulemassa sitä suihkuttelua. Sitte, jos pyyhi paprul ni yleesä kostuta sitä. Mutta on se toisaalta kätevä pesasta jo vessassa perse, ni säilyy sitte suihkutilatkii tavallaan puhtaampana ku o jo valmiiks ja parempiha se o kaks kertaa pestä.

      • scrg

        Käsiosa lienee irtiruuvatttava. Letkuosan ja käsiosan välissä pitäisi olla tiiviste. Mahtaisiko tuo puuttua tai olla haperoitunut rikki? Uusia suihkuja saa noin vitosesta alkaen hyvin varustelluista sekatavaraliikkeistä.


      • Buhahaha

        Mistäs ne muut tietäisi tuleeko se suihkuääni sinusta vai suihkusta? Ja näistä kahdesta, miksi just se pidetti olisi se nolompi?


      • Anonyymi

        Osta uusi pää siihen. Kuluu ne tiiivisteet ajansaatossa ja alkaa vuotamaan. Tuo on ihan normaalia.


    • BideeParablyy

      Mikäs helpompaa seksin jälkeen, kuin istahtaa pytylle huuhtelemaan rakkauden jäänteet viemäriin.
      Tai kun on sontinut, pestä itsensä puhtaaksi tarvitsematta riisua housuja ja sukkia pois.
      Pillupuhelin on paras keksintö sitten hehkulampun!
      Hierova suihku on sitten leikkimiseen. Bidee-suihkussa ei oli riittävästi voimaa, mutta hierovan suihkun voima....ja tulee hetkessä valmista.

      • Oppimennytkaaliin

        Palstateorian mukaan jännämiesten penikset on just kovia syöksemään sitä rakkauden jäännettä.


    • uusavuttomienpalsta

      Käytän mihin se on tarkoitettukin, eli pesen jalkovälin (olipa outoa, eikö?), en koskaan ole sillä leikkinyt??. Saatan pestä hiukset sillä mutta harvoin viitsin pitkiä hiuksia pestä käsialtaassa, liian hankalaa.

    • PilluunPuhaltaja

      PilluPuhelin™ :ta käytetään nimenomaan pillun pesuun. Eikä väliä onko siellä toosassa muhinut puolentusinan jännämiehen rojut, poishan ne on pestävä kun se pillu haisee jo tyhjänäkin niin helvetin pahalle. PilluPuhelimessa™ on vain yksi haittapuoli, sillä ei voi soittaa kaukopuheluita vaan joutuu tyytymään lähiverkko toimintoihin kun se letku ei yllä kovin kauas. PilluPuhelimella™ ei tavita suuntanumeroa mutta suuntamisen kanssa on syytä olla tarkkana.

      • TMerkki

        Ei muuta mutta mistä saa tuollaisen pienen TekniikanMaailma merkin?


      • yxnaine

        Meillä ainakin isäntä pesee sillä k.rpänsä joka lemmensession jälkeen.


      • yxmie
        yxnaine kirjoitti:

        Meillä ainakin isäntä pesee sillä k.rpänsä joka lemmensession jälkeen.

        Kai nyt kun se emäntä omii koko suihkun ja k.rpä pitää huoltaa heti käytön jälkeen ettei tule mitään tukoksia.


      • Anonyymi
        TMerkki kirjoitti:

        Ei muuta mutta mistä saa tuollaisen pienen TekniikanMaailma merkin?

        "mistä saa tuollaisen pienen TekniikanMaailma merkin"

        Sen virallinen nimi on Trademark symbol tai Trademark sign.

        Windowsissa näin:

        1. Varmista, että Num Lock on päällä

        2. Paina Alt ja pidä sitä alhaalla

        3. Oikealla olevalla numeronäppäimistöllä, näppäile: 0153
        (Myös etunolla on merkitsevä).

        4. Vapauta Alt -näppäin.

        Jäynä on tässä:
        JOS etunollaa EI näppäillä, tietokone tulkitsee näppäilemäsi koodin oletus-windows-8-bittisen merkistön mukaan; käytännössä tämä yleensä tarkoittaa Windows-1252 -koodauksen mukaisesti.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_1252

        JOS etunolla näppäillään, tietokone tulkitsee näppäilemäsi koodin OEM -koodauksen mukaisesti. käytännössä tämä yleensä tarkoittaa Suomessa ns. code page 850, mutta USA:ssa (ja Suomessakin, jos tietokoneen käyttöjärjestelmä on näin määritetty) ns. code page 437.

        Asiaan liittyvät komentorivikomennot:

        chcp (ilman argumentteja): Näyttää tämänhetkisen OEM -koodauksen sitä muuttamatta.

        chcp 437 : Valitsee OEM -koodaukseksi ns. code page 437

        chcp 850 : Valitsee OEM -koodaukseksi ns. code page 850

        chcp 65001 : Valitsee OEM -koodaukseksi UTF -enkoodatun UNICODEn. (Varoitus: tämä ei välttämättä toimi kaikilta osiltaan oikein).

        Nuo muutkin (437, 850) toimivat oikein ainakin Windows 95, Windows 98, Windows Millennium edition.
        Saattavat toimia ok myös Windows 2000, ja Windows XP.

        Mutta Windows 7 ja uudemmat: nuo OEM code paget eivät toimi ihan siten kuin niiden kuuluisi toimia. Microsoft ei taida oikein välittää siitä, että myös komentoriviohjelmat osaisi käsitellä merkkivalikoimaa oikein, eli jenkki-ASCII toimii hienosti, mutta esim. Ä ja Ö -kirjaimet saattavat toimia väärin.

        En osaa sanoa, kummassa merkistökäsittely on pahemmin rikki, Linuxissa vai Nyky-Windowsissa. Tosiaan, vanhat Win95 ja Win98, niissä ja MS-DOSissa homma toimii juuri niin kuin pitääkin.


    • paineella.irti

      Se on tarkoitettu siihen jos jää paskarantuja pönttöön, ni tuolla on hyvä ne huuhtoo irti.

    • Vessan pytyn pesuun mä oon käyttäny. Mitä mä oon kattellu, ettei ees ruotsissa noita oo ollu, että sen suhteen ne on turhia. Suomessa ei kait oo sellasta keskustelukulttuuria. kun joku keksii jotain, niin kaikki sanoo vaan hyvä hyvä hyvä, sen kummemmin ajattelematta. Sama vähän, kun noi huoneisto saunat yht äkkiä yleisty ja mo ni käytti niitä varastona vaan. eikä oikein kukaan kritisoinu vaikka esim. yksiössä on sauna.

      • Anonyymi

        No pyyhi perseesi kokeeksi käteesi ja pyyhi se käsi sitten paperilla.

        Tuliko puhdasta?

        Kädet voi pestä lavuaarissa mutta perseestä se paskanhaju lähtee kätevämmin sillä bideesuihkulla.


    • Anonyymi

      Pyyhi se peräsi hyvin ja pyyhkäise vielä kerran,
      Seuraavaksi nuuhkaise sitä "puhdasta" paperia,
      Aivan! Kakka haisee.( paperi pyyhkii puhtaaksi mutta hajua jää)
      Eli pesä perä sontimisen jälkeen. Itse pesen aina jos mahdollista. Hieno tapa tuo psperin käyttö. Kumma kun ulkomailla käytetään ensisijaisesti pesua.
      T.puhtaus kunniaan

      • Anonyymi

        Ulkomailla meneekin sitten paperia moninkertaisesti, kun persus pesun jälkeen on märkä laajalta alalta.
        Laittaaks naiset wc paperia monta arkkia wc pöntön reunoille ja pönttöön, että on hygieenistä, eikä mulahdus kuulu?


      • Anonyymi

        Ei ole todellakaan "ulkomailla" ensisijainen pesu vaan hyvin harvinainen. Taitaa Suomi olla harvoja länsimaita, joissa bideitä ylipäätään asennellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellakaan "ulkomailla" ensisijainen pesu vaan hyvin harvinainen. Taitaa Suomi olla harvoja länsimaita, joissa bideitä ylipäätään asennellaan.

        Turkissa on vessanpytyssä semmonen suutin, mistä saa vettä perseeseen. Mutta kerran vaan oon turkkiin erhtynyt. Mutta en tiedä onko se hyvä, kun turkkikin on vähän samanlainen yhden totuuden maa. Ties vaikka erdoganin keksintö. oli Erdogan sillon vasta Istanbulin pormestari sillon kun siellä kävin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellakaan "ulkomailla" ensisijainen pesu vaan hyvin harvinainen. Taitaa Suomi olla harvoja länsimaita, joissa bideitä ylipäätään asennellaan.

        Ulkomailla on hyvin yleistä pestä 🍑 vedellä vessakäynnin jälkeen. Se on totta, että noita suihkuja löytyy harvasta paikasta, mutta niitä erillisiä bideita ja pönttöjä, joissa on pesuominaisuus, on monessa paikassa.


    • Anonyymi

      Luulin lapsena et se on vaan wc:n pesuun tarkoitettu 🤔

    • Anonyymi

      Pesen sillä perän joka vessa käynin jälkeen.

    • Anonyymi

      Sattuipa kerran että silloinen tuttavani, sairaanhoitaja, jollakin tekosyyllä kutsui vessaan. Pesi siellä Pillunsa tuolla Pillupuhelimella. Ei sillä muuta asiaa ollutkaan; nähtävästi halusi minun näkevän, miten toimii.
      Toisen kerran toisen tuttavan kanssa saunan jälkeen uimaan mennessä pysähtyi, vähän levitti reisiään ja kusi. Komealla kaarella se kusi seisaaltaan lensikin 60+ -vuotialla naisella! Olipa jotenkin törkeän rivon näköistä...

      • Anonyymi

        Et sitten ottanut kultaista suihkua.....


    • Anonyymi

      Perän pesen ja vessapaperilla pyyhin, sillä pyyhe jota useammin käyttäisin vois naisille tehdä virtsatietulehduksen.

    • Anonyymi

      Tuossa on jo lueteltu käyttötarkoituksia, mutta tässä nyt muutama, johon itse sitä käytän.

      - Alapesuun kuukautisten aikana, sillä ihan niin monta kertaa ei viisti ravata kokosuihkuun.
      - Alapesuun, jos vaikka satuu olemaan mahatauti tmv.
      - Vessanpöntön pesemiseen
      - Lavuaarin pesemiseen
      - Kylpyhuoneen lattian ja nurkkien pesemiseen, silloin kun mulla vielä oli yhdistetty vessa+kylpyhuone, joka oli kokonaan laatoitettu. Nykyisen vessan pintamateriaalit on kyllä vedenkestäviä, mutta en viitsi tarkoituksella suihkutella, kun siellä ei ole lattiakaivoa.

      • Anonyymi

        täytyy vielä todeta, että huolestuttavaa ajatus miehestä, joka ei ole koskaan pessyt persettään vessakäynnin jälkeen. Mä olen aina ihmetellyt niitä tarinoita miehistä, joilla on jarrujälkiä kalsareissaan. En ole onneksi itse ikinä törmännyt sellaiseen mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täytyy vielä todeta, että huolestuttavaa ajatus miehestä, joka ei ole koskaan pessyt persettään vessakäynnin jälkeen. Mä olen aina ihmetellyt niitä tarinoita miehistä, joilla on jarrujälkiä kalsareissaan. En ole onneksi itse ikinä törmännyt sellaiseen mieheen.

        Wc paperi on keksitty sitä varten. En koskaan haluaisi olla tekemisissä henkilön kanssa joka suihkuttaa perceensä ja samalla vessan seinät ja lattiat paskavedellä ja niiden roiskeilla. Kyseinen vesi leviää siten pitkin käsiä yms. Yök!
        Jos aikuinen ei osaa wc paperia käyttää, niin vajaa on silloin muutenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        täytyy vielä todeta, että huolestuttavaa ajatus miehestä, joka ei ole koskaan pessyt persettään vessakäynnin jälkeen. Mä olen aina ihmetellyt niitä tarinoita miehistä, joilla on jarrujälkiä kalsareissaan. En ole onneksi itse ikinä törmännyt sellaiseen mieheen.

        Ei tule, jos hyvin pyyhkii ja vessapaperinhan voi kostuttaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ei tule, jos hyvin pyyhkii ja vessapaperinhan voi kostuttaa.

        Mitä ilmeisimmin monilla tulee. Ei tuo niin yleinen tarina tyhjään ole. 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wc paperi on keksitty sitä varten. En koskaan haluaisi olla tekemisissä henkilön kanssa joka suihkuttaa perceensä ja samalla vessan seinät ja lattiat paskavedellä ja niiden roiskeilla. Kyseinen vesi leviää siten pitkin käsiä yms. Yök!
        Jos aikuinen ei osaa wc paperia käyttää, niin vajaa on silloin muutenkin.

        Pelkkä paperi ei kaikkea pyyhi, vajaa yksilö, joka moista kuvittelee. En minäkään haluaisi olla noin törkyisen yksilön kanssa tekemisissä ja onneksi en ole tuollaiseenkaan koskaan törmännyt. Mä en onneksi ole vielä onnistunut törmäämään edes sellaiseen mieheen, joka sotkee kusella ympäriinsä. Hyvin yleinen ongelma kuulemma. En tajua mikä siinä pönttöön kusemisessa on vaikeaa, mutta onneksi ei tosiaan ole sellaisia ympäriinsäroiskijoita osunut itselle kohdalle.


    • Anonyymi

      Kyllä on tolloja vielä nykypäivänä. Ei pelkkä paperi tietenkään riitä, vaan kyllä se persaus on pestävä. Vain moukat eivät näin toimi.

    • Anonyymi

      Minä suihkuttelen sillä eteisen lattiaa tai olen tehnyt laattaan eli rapsuttanut laastin pois eli alakertaan tulis vesivahinko alakerran naapuria ei naurata mut minua naurattaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe