Kohteliaat miehet tekevät aina vaikutuksen

Kriteerit

Hyvin kasvatettu mies, joka avaa naiselle oven lisäten siihen ehkä kohteliaisuuden - saa heti pisteet. JATKOON

Konservatiivinen mies, joka ei ala heti koskettelemaan tuntematta sen paremmin naista - JATKOON

Turvallinen, rehellinen, raitis, tupakoimaton ja luotettava mies. JATKOON

Vastakohdat: - EI JATKOON

14

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RumaMiesVaan

      Ruma mies ei tee naiseen yhtään mitään vaikutusta, vaikka täyttäisi mainitut kriteerit ja olisi kohtelias.
      Ruma mies on komean miehen vastakohta, ei siis jatkoon pääse ruma mies.

    • Liianpaljonkovaadin

      Näinkin vois tärkeimmät kriteerit määritellä!
      Ylimielisyys, itsekeskeisyys,
      asenne vaikka läpi harmaan kiven periaatteella mennään!
      Minä tykkään sinusta nainen, ja uin liiveihisi jos tykkään!
      "En silti ole tosissani suhteesi, kunhan vain vähän kokeilen sinua".
      Teen niin kuin tykkään, olen karkea, olen epäkohtelias, olen itsepäinen ja mikä tärkeintä:
      "Mä en osaa puhua tai puhuminen on tarpeetonta tässä tilanteessa".

    • pitkätukka-68

      Ei perhana, en päässyt jatkoon (tupakka, alkoholi)...

      • Nippeliä

        Aina voi lopettaa tupakoinnin ja humalahakuisuuden.


      • pitkätukka-68
        Nippeliä kirjoitti:

        Aina voi lopettaa tupakoinnin ja humalahakuisuuden.

        Ääh, en mä naisen takia.
        Eiköhän jostain löydy nuokin hyväksyvä nainen. Muut asiathan mulla meni aika kohdilleen, vaikken nyt tiedä olenko ihan tavallinen.


    • kikkeliskakkels69

      Aha? Sinänsä olen hyvin kasvatettu mies, joka avaa naiselle oven lisäten siihen ehkä kohteliaisuuden, en ala heti koskettelemaan tuntematta sen paremmin naista, turvallinen, rehellinen, raitis, tupakoimaton ja luotettava mies.

      Mutta näillä eväillä en ikinä päässyt yhtään mihinkään.

      Onneksi opin aikoinani teeskentelemään olevani jotakin aivan muuta - JATKOON!

    • harjoitustekeemestarin

      Jos mies ei ala koskettelemaan, nainen tulkitsee miehen joko homoksi, tai itsensä epäkiinnostavaksi. Jos mies alkaa kosketella, mies tulkitaan kähmijäksi, pillun vonkaajaksi tai muuksi #metoo caseksi.

    • all.lies

      Nämä on taas näitä naisten neuvoja joista ei ole mitään hyötyä.
      Muistakaa miehet kuunnella niitä pelimiesten neuvoja eikä naisten neuvoja.
      Naisten neuvot on aina näitä "ole oma itsesi ja käyttäydy hyvin" plaah.
      Itse olen aina ystävällinen ja huomaavainen ym eikä se ole tuonut minulle mitään..

    • Elluhalloyb

      Ei jatkoon mies...
      Sä oot kirjoittanut itse tään....😂😂😂😂😂😂🌼🌸👍

    • jsdjksdjkds

      Joo ja entäpä jos tupakoi mutta muuten olen nuo kriteerit täyttävä ja enemmänkin, suhteessa ei naisen tarvitse pettyä että hellyyttä ja kaikkea muuta ei puutu, jos saisin unelmieni naisen ja hän pyytäisi lopettamaan tupakoinnin niin tekisin sen.
      Välillä vituttaa kun ei anneta maohollisuutta näyttää koska ei voi tietää täysin millanen toinen on suhteessa jos ei ole antanut mahdollisuutta seurusteluun.

    • Tämmöstätulimieleen

      Muuten yhdyn alkuperäiseen mutta mielestäni joskus saa ottaakin ja jos tupakoi, noh, ehkä se on turn off tupakoimattomalle naiselle. Jos en tupakoitsisi itse, varmaan selittäisin ettei se haju ja maku pussaillessa ole kovin ihanaa..voisi vaikka mielikseni käyttää suuvettä. Itse teen näin vaikka miehenikin polttaa, tupakan maku suussa tupakoinnin jälkeen ei mukava.

    • Tupakkaimmeinen

      Ei tupakointi tee ihmistä huonoksi. Näin ajattelevat vain tupakoimattomat. Muistakaa suu hygenia.

    • nvbdhfg

      teillä on vaatimuksia omasta näkökulmasta mutta kyllä kummankin on annettava jossain periks ei se muuten toimi ei toista voi määrätä elämään täysin oman mielen mukaan eikä siitä tarvi nostaa kauheeta älämölöö vittu käyttäkää maalaisjärkee.ps toiselle saa kuitenkin sanoo jos on aivan älymätä jos ei usko ei oo pakko kattella heitä helvettiin on se vaikeetaa nykyään perkele.

    • TotuusSeerumi

      Suomalaiset on juoppoja. Molemmat miehet ja naiset. Siinä se teoria siitä raitis jutusta. Suurin osa polttaa tupakkaa jo ylä-asteella kun haluu olla kovaa, Se siitä harhasta. Voi kai sitä täällä Somessa jauhaa mitä haluu, mutta totuus satuttaa ja peili on molemmilla osapuolilla edessä. Amerikasta tuotu tämä Jutta, Vertti ja Bule. Schwarzenegger alotti jo aikoja sitten rapakon takana. Ennen kun tuomitset toisen niin katso omia tapoja. Jos olet läski paska älä vaadi timmiä kroppaa. Ja nyt kaikki voi lopettaa sen valehtelun niillä deitti sivustoilla siitä positiivisuudesta, koska suurin osa musiikista ja elokuvista kuvaa tämän maan maanisdepressiivistä asennetta. Oikea positiivisuus ei ole joku hymiö ja aina aurinkoa. Se on elämän asenne. Miten suhtaudut uusiin asioihin tai vastoin käymisiin?...jäätkö makaamaan vai nousetko ylös? Onko kaikki paskaa vai ei? Mieti sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe