Nutrilettkuuri

Aloitin tänään nutrilettkuurin.Lähtöpaino tänään ( 3.3 ) 75 kiloa.Pudotettavaa 15 kiloa.Ainakin kuukausi olisi tarkoitus juoda pirtelöitä.Päivitän tänne tilannetta. En kaipaa saarnoja. Toki saa kommentoida. On eri asia vastaanko kaikkiin,jos aletaan saarnaamaan ja haukkumaan.

31

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijo89768376

      Enemmän rahaa kuin järkeä???

      Näin sinua huijataan!

      Ateriankorvikkeet ja laihdutustuotteet, pelkästään proteiinilla ja sokerilla rikastettuja karkkeja (Ruotsin Elintarvikelaitos)

      linkki1

      linkki2

      Sokerimäärä tuotteissa:

      Juomat

      *330 ml Naturdiet Smoothie Blueberry: 32 grammaa sokeria (vastaa 10,5 sokeripalaa).

      *330 ml Nutrilett Hunger Control Rich Chocolate Drink: 31 grammaa sokeria (vastaa 10 sokeripalaa).

      *330 ml Allévo High Protein Tropic Smoothie: 27 grammaa sokeria (vastaa 9 sokeripalaa).

      *236 ml Modifast RTD Chocolate: 22 grammaa sokeria (vastaa 7 sokeripalaa).

      Patukat:

      *Modifast Caramel bar: 21 grammaa sokeria (vastaa 7 sokeripalaa).

      *Nutrilett Hunger Control Milk Chocolate & Creamy Caramel Bar: 20 grammaa sokeria (vastaa 6,5 sokeripalaa).

      *Naturdiet Plus Mealbar Choklad & nougat: 19 grammaa sokeria (vastaa 6,5 sokeripalaa).

      *Allévo Toffee bar: 16 grammaa sokeria (vastaa 5,5 sokeripalaa).

      (1 sokeripala= 3 grammaa.)

      Lähde:SVT

      Jos olet masokisti (itsesi kiduttaja) etkä turhan rikas niin halvemmalla pääset kun juot OBoy kaakaota ja syöt vitamiinitabletin. Kyllähän yllämainituilla tuotteillakin laihtuu jos viihtyy nälkäisenä koko ikänsä. Korkea sokeripitoisuus semmoisenaan riittää pitämään nälätunteen jatkuvana.

      lähde ja liitteet blogissani

      Kysymällä kerron lisää niin et tarvitse heittää rahojasi metsään.

      Emailosoite blogissani.

      • Veijo Puustinen: Suklaapirtelössä viidessä pussissa on yhteensä sokereita makeutusaineita 48g. Kerro minulle miksi laitoit tuotteiden sokeripituisuudet,joita en edes käytä tällä kuurilla?Eli käytössä vain suklaanmakuinen pirteö ei patukoita tai muita jotka mainitsit tuossa viestissäsi. Etkö ymmärrä lukemaasi? Pitääkö vääntää rautalangasta kaikki.Älä kopioi sun juttujasi kun sä et lue edes mitä on kirjoitettu. Äläkä mainosta blogiasi. Minua ei kiinnosta blogisi paskan vertaa.Eikö ihmiset kirjoittele sinulle kun mainostat blogiasi pitkin suomi24:sta? Mene muualle pätemään.


      • jdbdnlzmzlzlz

        laihduttamista se lompakon laihduttaminenkin on! muuten noi laihdutustuotteet on täyttä huijausta.
        tavallisella ruualla laihtuu helpommin, kun vain syö vähän vähemmän ja liikkuu enemmän.


      • kk23

        Veijo on oikeassa.Täyttä huijausta.Siinä laihtuu yhtä paljon lihasmassaa kuin läskiä,ja suurin osa on pelkkää nestettä.

        Jos haluat laihtua nopeammin ja terveellisesti syö jotain rasvaista keittoa ja lisäksi pähkinöitä.Näin vain viikon ajan,sitten normaalimpaa hidasta laihdutusta.Liikuntana voi käyttää pitkäkestoisia kävelylenkkejä.Bodarit diettaavat sillä tavalla.He eivät käytä missään nimessä mitään pussidiettejä.

        Rasvan pois jättämisestä tulee myöhemmin kaikenlaisia terveydellisiä haittavaikutuksia.Itse laihdutan hitaasti vähähiilihydraattisella ja rasvaisella ruualla.


    • Jos mä pystyisin normi terveellisellä ruualla laihtumaan,niin enhän mä nutrais.Tämä on nyt on vaan mun valinta.

      • Veijo Puustinen: Ilmoitan sulle että älä odota multa sähköpostia.En aio kysyä sulta yhtään mitään.En täällä enkä sähköpostitse.Mä en oo mikään teini joka haluaa eläkeläisen Näin pitää syödä ja elää oppeja.Mene vaikka tonne anoreksia palstalle neuvomaan.


      • veijo0876308763
        nutraaja kirjoitti:

        Veijo Puustinen: Ilmoitan sulle että älä odota multa sähköpostia.En aio kysyä sulta yhtään mitään.En täällä enkä sähköpostitse.Mä en oo mikään teini joka haluaa eläkeläisen Näin pitää syödä ja elää oppeja.Mene vaikka tonne anoreksia palstalle neuvomaan.

        nutraaja

        Paskainen mielikuvitus??

        Jatka jojoilemista kaikessa rauhassa.


    • nutrinainen

      Minä oon nutrannut nyt ravitsemusterapeutin valvonnassa kaksi kuukautta. Alkupaino oli 124 kg ja nyt painan 108 kiloa. 16 kiloa siis lähtenyt kahdessa kuukaudessa. Alussa lähti tosi nopeasti, mutta sittemmin hidastunut. Aluksi vedin vaan pirtelöitä, mutta ravitsemusterapeutti suositteli lisäksi puoli kiloa kasviksia ja/tai vihanneksia sekä 20 g proteiinia. Täysnutrausta ei suositellut ja kauhisteli kun alussa minulta lähti kilo päivässä painoa, se on kuulemma liian paljon. Ja mitä hitaammin laihtuu, sitä todennäköisemmin paino myös pysyy poissa jatkossa.

      • Onneksi olkoon hienosta pudotuksesta.Mielestäni on ihan normaalia, että paino putoaa kilon päivässä.Koska ekaksi lähtee nesteet.Itselläni on kokemusta aikasemmista nutrilettkuureista ja ekalla viikolla lähtee useita kiloja.Kyllä se tahti hidatuu jossain vaiheessa.Eihän sille voi mitään jos paino laskee alussa nopeasti.Mulle ei riitä hidas painonlasku normiruualla,koska mun annoskoot on valtavia ja niillä kaloreilla ei laihdu. Mun energiankulutus on todella vähäistä.Koska aika menee suurimmaksi osaksi kotona.En siis ole työelämässä.

        Mä kokeilin tota kasvisten syöntiä,mutta mun kohdalla se lähti lapasesta ja alkoi sit syödä muutakin.Omalla kohdalla olen todennut parhaaksi pitäytyä pelkissä pusseissa.

        Kuinka pitkään aiot vielä jatkaa nuraamista?


      • kk23

        Takaan että kaikki tulevat takaisin korkojen kera,ja menee vielä terveyskin.Sopiva painonpudotusvauhti on 2 kg kk


      • kk23
        nutraaja kirjoitti:

        Onneksi olkoon hienosta pudotuksesta.Mielestäni on ihan normaalia, että paino putoaa kilon päivässä.Koska ekaksi lähtee nesteet.Itselläni on kokemusta aikasemmista nutrilettkuureista ja ekalla viikolla lähtee useita kiloja.Kyllä se tahti hidatuu jossain vaiheessa.Eihän sille voi mitään jos paino laskee alussa nopeasti.Mulle ei riitä hidas painonlasku normiruualla,koska mun annoskoot on valtavia ja niillä kaloreilla ei laihdu. Mun energiankulutus on todella vähäistä.Koska aika menee suurimmaksi osaksi kotona.En siis ole työelämässä.

        Mä kokeilin tota kasvisten syöntiä,mutta mun kohdalla se lähti lapasesta ja alkoi sit syödä muutakin.Omalla kohdalla olen todennut parhaaksi pitäytyä pelkissä pusseissa.

        Kuinka pitkään aiot vielä jatkaa nuraamista?

        http://www.iltalehti.fi/elintavat/2014101718751045_el.shtml rasvan puute oireet


    • varaa_psyk_aika

      Olisit oikeasti armollinen itsellesi. Muutaman kilon painon pudotus ottaa rasvat pois haitallisemmasta paikasta eli maksasta. Kun paino on hitaassa laskussa, niin uuteen ruokavalioon ja uusiin muotoihin sopeutuu sekä pää että kroppa. Eikä tarvitse uusia kerralla vaatevarastoa (ja sitten taas uudelleen, kun siirtyy normaaliin ruokavalioon ja repsahtaa).

      Suurin osa laihduttajista haluaa kaiken ja heti. Ääridieeteillä saa aikaan erittäin haitallista jojoilua. Jos käyttäytyy ruokapöydässä kuin alkoholisti viinaa nähdessään, niin oikea osoite on psykiatri. Syömiset on kyettävä hallitsemaan myös normaalissa elämässä. Sitä et dieetilläsi opi.

      • Tiedän ja mulla on aika ravitsemusterapeutille 15.3 ja sitä kautta lääkärin lähete syömishäiriöpoliklinikalle. Mä oon jojoillut reilu 7 vuotta. Ja kyllä tiedän miten pitäisi syödä,mutta muiden on helppo neuvoa. Pitää saada ensi päänuppi kuntoon. Sellaisen ihmisen jolla ei ole ongelmia syömisen kanssa ei voi ymmärtää mitä on elää,kun ajatuksen pyörii 24/7 ruuassa ja kaloreissa. Mä oon tarpeeks saanut paskaa niskaani rehellisyydestäni.Joten muut voivat jatkaa kirjoitteluaan tähän ketjuun. Veijo puustinen ym. Olkaa onnellisia ettei teillä ole syömishäiriötä.

        Joka helvetin kerta kun olen tänne aloituksen tehnyt nutraamisesta niin päälle hyökätään kuin hyeenit. Mä en kaipaa mitään saarnoja. Emmä jaksa lukea täällä joka kerta siitä kuinka helppoa syöminen on. Mä onneksi saan tukea muualta kuin tänne avautumisella.


    • veijo9839873

      "Ääridieeteillä saa aikaan erittäin haitallista jojoilua."

      =Virallinen ruokavalio
      =Vähäkaloriset ruokavaliot
      =Syö vähemmän-juokse enemmän
      = varo tyydyttyneitä rasvoja-käytä margariineja (teollisuusmönjiä)
      = syö runsaasti juureksia, hedelmiä ja marjoja
      jne.

    • remppavuodet93

      Hei!

      Hyvä, että nutraus on toiminut. On totta, että jokainen valitsee sen itselle parhaimman tavan laihduttaa. :) Mulla on toiminut nyt se, että jätin kaikki herkut pois ruokavaliosta ja tiputin kalorimäärää 1200-1500 kcal päivässä ja sitten jos vaan jaksan niin koitan hiihtää tunnin verran tai käydä lenkillä tunnin! Aloitin rempan 25.2.18 painolla 81,5kg. Tänään 8.3 paino oli 78,9kg. Tyytyväinen saan oon=) Katson ainakin pääsiäiseen 29.3. asti tätä herkutonta ja vähä energistä hommaa, voi olla että pääsiäisenä sitten vähä herkuttelen jotain, katsotaan sitten! Miten teillä nyt laskenu nutrauksella paino? Paljonko saatte kaloreita päivässä? Harrastatteko lisäksi jotain liikuntaa?

      Mulla tulee remppaa täytee 4.9.18 tasan 2v. Olen ajatellu et siihen mennessä ny remppaan ja sitten yritän jatkaa vain painonhallinnalla, kun ei mielestäni ainainen painon pudotuskaan ole keholle hyväksi. :) tämä vain mun mielipide! Olisin ihan tyytyväinen jos saisin painoa tästä alaspäin vielä 3,5-5 kg tässä kevään/kesän aikana. Alunperin oon aloittanu rempan siis syksyllä 2016, mutta vuoden 2017-2018 aikan on ollut myös kuukausia joina en oo rempannu vaan pyrkiny siihenet paino ei nousisi. Yhtenä kuukautena kuitenkin kävi niin et lihoin 1,5kg. Mutta, eiku vaa otin taas itteäni niskasta kiinni. Kokonaispudotus mulla on n. 24kg

      • nutraaja1

        Nyt vajaassa viikossa lähtenyt 3 kiloa.Eli nesteitä lähtenyt. Kaloreita päivässä tulee 610 kcal.Liikuntaa en harrasta ollenkaan.Ajattelin jatkaan tuonne huhtikuun puolelle. Ja sen takia jos saan painon lähelle 65 kiloa. Tänään paino 72 kiloa. Löysin hyvän sivuston joka motivoi mua.Ei liity nutraamiseen,mutta saa jonkin sortin vertaistukea siihen etten ole ainoa jolla on ongelmia syömisen ja ahmimisen suhteen.

        Onnittelut hienosta pudotuksesta.

        Ja veijo puustiselle sellaiset terveiset,että älä vaivaudu kommentoimaan eli kopioimaan enää mitää tekstejä.Tiedoksi veijo puustiselle : minulla ei ole diabetesta.

        terv. ketjun aloittaja


      • hpv27
        nutraaja1 kirjoitti:

        Nyt vajaassa viikossa lähtenyt 3 kiloa.Eli nesteitä lähtenyt. Kaloreita päivässä tulee 610 kcal.Liikuntaa en harrasta ollenkaan.Ajattelin jatkaan tuonne huhtikuun puolelle. Ja sen takia jos saan painon lähelle 65 kiloa. Tänään paino 72 kiloa. Löysin hyvän sivuston joka motivoi mua.Ei liity nutraamiseen,mutta saa jonkin sortin vertaistukea siihen etten ole ainoa jolla on ongelmia syömisen ja ahmimisen suhteen.

        Onnittelut hienosta pudotuksesta.

        Ja veijo puustiselle sellaiset terveiset,että älä vaivaudu kommentoimaan eli kopioimaan enää mitää tekstejä.Tiedoksi veijo puustiselle : minulla ei ole diabetesta.

        terv. ketjun aloittaja

        Puustiselle on aivan sama onko diabetestä vai ei. Uskoo vankkumatta sianrasvakarppauksen autuaaksi tekevään voimaan vaikka se ei auta edes diabetekseen.


    • remppavuodet93

      Heips!

      Hyvä nutraaja1! kyllä se siitä :)
      Kirjoittelen kanssa tänne, miten edistyn. En ota mitää paineita. :) En tosin nutraa, mutta eikai se haittaa jos oon kanssa tässä ketjussa? :)

      Mukavia aurinkoisia kevätpäiviä.

      • Päivä kerrallaan menen. Kirjoittele vaan. Ei haittaa ollenkaan : ).


      • 1. viikko takana ja paino 71,5 kg. Pudotus -3,5 kg.


    • hhh33

      Kaikki tulevat pussidieteillä takaisin korkojen kera

      • hhh33

        Pahinta niissä on se että menee terveyskin,ja laihtuvat myös lihakset.Aivot vaurioituvat,tulee dementiaa yms kun aivot eivät saa tärkeitä rasvoja


      • hhh33 kirjoitti:

        Pahinta niissä on se että menee terveyskin,ja laihtuvat myös lihakset.Aivot vaurioituvat,tulee dementiaa yms kun aivot eivät saa tärkeitä rasvoja

        Kiitos kommenteista.Minulle tulee siis 3,5 viikon kuluttua dementia ja aivovaurio.Kiitos tästä tiedosta.Täytyykin alkaa pelätä niiden tulemista.Haluisin lisää ennustuksia.Kun kerta tiedätte että minulle tulee muutaman viikon kuluttua aivovaurio niin voisitteko kertoa minulle paljon minulla tulee paino tippumaan tässä viikkojen saatossa?Ja milloin kuolen? Voisi elää nämä viimeiset 3,5 viikkoa täysillä.


      • Ainii pitäisikö minun hakeutua jo saattohoitoon tuon aivovaurion takia?Mitä mieltä olette?Mitä valmisteluja minun kannattaa tehdä tässä vaiheessa.Aikaa valmistautua kuolemaan on tuo 3,5 viikkoa.ja tuo dementia voi tulla mikä päivä vaan.Pitäisikö hankkia jo arkku ja hautapaikka valmiiksi?


    • Remppavuodet93

      Hei!

      Mites teillä laihduttelut sujuu nutraajat?

      Mä en siis nutraa ja paino tippunu nyt 19pvssä 3,5kg. Painan nyt 78kg!

      • Mä oon nyt osanutrannut 5 päivää.Siten että kalorit jää himpun verran alle 1000 kaloriin.Paino nyt 71 kiloa.Syön pirtelöiden lisäksi herneitä,maissia,ananasta ja salaattijuustoa. Joku varmaan näkee näissäkin syömisissä vikaa. Olen nyt ollut kaksi viikko ketoosissa joka on tavoitteena pussikuurissa.Eli ei ole nälän tunnetta. Pudotus tavoite viikossa on puoli kiloa.Siihen tähtään. Huhtikuun alussa on veljenpojan 3-vuotis synttärit, jolloin syön vapaammin. Muutoin osanutraan.

        Onnittelut pudotuksesta : )


    • remppavuodet993

      Moi! Ja kiitos. Viikonloppuna paino vähän kimpos, oli nimittäin 78,8kg. Mut liekö johtu nesteistä. Tänään kuitenkin tasoittunu ja saavutin uuden lukeman 77,7 kg. olen tosi tyytyväinen.

      Miten sulla paino nutraaja1?

      Juu välillä kantsiiki ottaa iisimmin jos on vaikka jotkut juhlat. Itse ajattelin kyllä pääsiäisenä vähän jotain herkutella. Olen sinne nyt herkkulakossa. Mutta sit joku suklaamuna tai leivos,nams:)
      Voishan sitä sit taas olla vaikka vappuun asti herkuitta jne.

      Mulla tulee suuskuussa 4.9.18 täyteen 2v remppaa. Tähän mennessä painoa on tippunut melkein 26 kg. Jos saan vielä tippumaan 3-6kg se on todella hyvä olen sitten normipainon rajoilla bmi laskurin mukaan.

      Kyllä elämä tuntuu huomattavasti kevyemmältä, kunto on kasavanut, liikunasta on tullut osa arkea ja juhlaa, herkut jääny vähemmälle enkä ole kahteen vuoteen enää vetänyt övereitä karkkien kanssa.. silloin saatto helposti mennä puoli kiloo kerralla.

      • Mä kirjoittelen jatkossa tuolla toisessa ketjussa Kaveria VLCD kuurille? Ei ole mun aloittama ketju mutta siellä on muitakin niin jos haluut niin tuu siihen ketjuun kirjoittelemaan.

        Jatkoin tänään täysnutrausta.Koen se mulle paremmaksi kuin osanutrauksen. Tarkoitus olla 2-3 viikkoa vielä ja saada paino alle 70 kilon.Tänään paino oli 72 kiloa.


    • Nutrilett

      Saako Nutrilett starttipaketteja enää mistään?

      Pitäs reilu 85kg:sta laihduttaa aluksi 15kg. Paino jumittunut, alunperin painoa oli 88kg, joista reilu 2kg lähtenyt ja sitten jumittunut n 85-86kg välille että nousee laskee nuosee. Mikä avuksi? Ja pudotettavaa on kyllä enemmänkin mutta aluksi olisin tyytyväinen jos 70kg pääsisin . Painoindeksi on melkein 35.

      • hpv27

        Ei taida olla enää starttipaketteja.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe