Tinderissä on ikäluokassa 35-50-v. miehiä, jotka huiputtavat naisia, pitävät monia naisia yhtä aikaa ja vaihtavat koko ajan naista.
Nimi ja ikä ja tuntomerkkejä vaan kehiin, ettei tarvitse sotkeutua tällaisiin miehiin.
Myös muut vältettävät miehet on hyvä listata tänne, esim. jos kohtelee huonosti, tekee katoamistemppuja jne.
Tinderin pelimiehet 35-50 v. Helsinki
17
2530
Vastaukset
- liveordie6
Hannu, 45, eronnut, 3 lasta, L-saari
- Normimies40
Pelimiehiä on koska naiset on niin tyhmiä että uskovat komeiden miesten olevan hyviä kumppaneita. Normaalit kunnolliset miehet ei naisille kelpaa.
- einäinkään
Pelimies ei yleensä ole se kaikkein komein mies, koska hänet arvataan heti pelimieheksi. Pelimies on se kiva "kunnollinen" tai hauska mies, ei välttämättä komea mies, jota kukaan ei aluksi uskoisi pelimieheksi. Parhailla pelimiehillä on kulissit niin kunnossa, että varovaisinkin tulee huiputetuksi. Moni pelimies on muka kilttejä perheenisiä tai eroisiä, lapsista huolehditaan ja ruokaa laitetaan. Välttämättä ei kuitenkaan tehdä yhtään mitään. Pelimies on näyttelijä.
- TavisPlayerit
Komppaan tuota nimimerkkiä " ei näinkään". Komeiden miesten ei tarvitse pelata, ne voi olla ihan omia itsejään jos niillä on hyvä luonne. Tällaiset fiksut ja hyväluonteiset miehet ei pelaa, koska ne ei halua tehdä pahaa muille.
Oikeat playerit on yleensä ihan tavallisenoloisia ja näköisiä pulliaisia, joilla on puutteellinen itsetunto ja paska luonne. Tällaiset miehet buustaa egoaan pelaamalla.
Aika monta tavanharmaata duunariplayeria on omalle kohdalle osunut. Ne on päällepäin juuri niin tavallisia, ja etsivät parisuhdetta "pilke silmäkulmassa" tai "hitaasti edeten".. mikä tarkoittaa juuri sitä että roikotetaan naista löysässä hirressä vain että siltä sais helposti viihdykettä kun "iskällä on lapsivapaa vkonloppu"' Ei nää miehet enää halua/jaksa pikeesti sitoutua, eikä niiden kohdalle osu koskaan sitä jonka vuoksi ne lopettaisi paremman etsimisen.
Paskimmat tällaiset "iskät" on saanut itseään nuoremman lapsettoman naisen koukkuun, jota ne vedättää vuosikaudet lupailemalla thteistä kotia ja lasta. Tunnen muutamia tällaisia nuoria naisia, jotka ovat menettäneet parhaat vuotensa tollasten "ihanien eronneiden perheenisien" takia. Ällöttäviä äijiä.
- omakultaolihaussa
Hannu, L-saari. 50v
- saksetkii
On myös Lappeenrannassa ainakin yksi samanlainen.
Toisaalta, miksi pitkän suhteen jälkeen sitoutumiskammoinen mies edes hakisi pysyvää suhdetta, kun sujuvalla puheella, poikamaisella habituksella ja kivalla käytöksellä saa pikku seikkailuja halutessaan.
Sitä kyllä pidän vääränä, jos esiintyy olevan tosimielelä liikenteessä ja onkin vain omien tarpeitten tyydytyksen takia naista vailla. - MiraMilla
En ihan ymmärrä aloitusta. Mulle kyllä pelimies ihan rehellisesti kertoo olevansa seksinhakureissulla. Suosittelen asian kysymystä niin on rehti peli puolin ja toisin.
- dfghdfg
Pelimies ja panomies ovat eri asiat. Pelimies rakastaa naisten huijaamista ja pönkittää omaa itsetuntoaan sillä. Pelimies valehtelee ihan mitä tahansa saadakseen naisen koukutetuksi, ihailua, rakkautta tai seksiä. Vanhemmalla miehellä paneminen ei välttämättä enää edes onnistu, mutta pelaaminen kylläkin. Pelimies ei varmasti paljasta korttejaan, että sanoisi suoraan haluavansa vain seksiä. Siitähän katoaisi kaikki jännitys ja juuri se pelailu.
- ariel_auervaara
Tottakai mies ottaa nuoremman naisen jos sellaista on saatavilla, tämä on ihan evoluution kehittämä juttu. Ja pitäähän niitä olla useampia suuntia mihin sitä geenistöään pyrkii jatkamaan, sama homma.
Turha kurppaantuneiden on valitusvirsiään esittää, naisia kiinnostaa varattu mies tämä tutkittu asia on. Jos mies on jo nämä kurppaantuneet valittajat käynyt jo läpi aiemmassa elämässään ja huonoiksi todennut, miksi se ei pyrkisi hakemaan toisenlaista seuraa kun sitä kerran on saatavilla.
Nämä vain negatiivisuutta sen elämään tuovat kurppaantuneet psykopaatti valittaja ämmit ei sitä kiinnosta, se hakee muuta. - Ottikopakitkoville
Taitaa olla niin että haluat tänne vain listan ihan tavallisista miehistä joilta olet saanu pakit. Et katkeruudessa märehtimällä pääse eteenpäin. Vastaava avaus naisista jotka tuottavat käytännössä jokaisille miehille pettymyksiä olisikin taas miituu tyylistä alentamista eikö?
- ei.vain.miesten.vika
Mun mielestä asiassa on vähän peiliin katsomista myös naisilla.
Naiset yksi toisensa jälkeen kelpuuttaa vain niitä samoja joko varattuja tai pelimiehiä.
Alentakaa vähän niitä ulkonäkö, menevyys, ja jännyys -kriteerejä niin saatte sen uskollisen kunnollisen sinkkumiehen.
Tietenkin miehet tekee väärin jos vain leikkivät naisten tunteilla mutta välillä tulee tunne että naiset eivät edes halua uskoa pahaa niistä eniten sytyttävistä miehistä.
Paras neuvo voisi olla että kysykää kaverimiehiltänne mielipiteitä miesehdokkaistanne, toiset miehet tunnistavat parhaiten pelimiehet koska heillä ei ole pimppiä sokaisemassa vaistoja.- KeskiyönNainen
Kirjoitit ”alentakaa kriteerejä” ja aloin miettimään mitä se minun kohdallani tarkoittaisi. Meillä jokaisellahan on omat mieltymykset.
Minun kohdallani kriteerin alentaminen tarkottaisi, että ottaisin tupakoivan ja viinan kanssa läträävän miehen, jolla on useampi tatuointi kropassa. Itse otan alkoholia viinipullollisen verran vuodessa enkä edes tupakoi. En myöskään ole vakuuttunut, että hänkään olisi innostunut minusta elintapojeni vuoksi.
Eli kun kirjoitatte riman pudottamisesta, niin ei se ”rima” kaikilla liity ulkonäköön tai varallisuuteen. - ei.vain.miesten.vika
KeskiyönNainen kirjoitti:
Kirjoitit ”alentakaa kriteerejä” ja aloin miettimään mitä se minun kohdallani tarkoittaisi. Meillä jokaisellahan on omat mieltymykset.
Minun kohdallani kriteerin alentaminen tarkottaisi, että ottaisin tupakoivan ja viinan kanssa läträävän miehen, jolla on useampi tatuointi kropassa. Itse otan alkoholia viinipullollisen verran vuodessa enkä edes tupakoi. En myöskään ole vakuuttunut, että hänkään olisi innostunut minusta elintapojeni vuoksi.
Eli kun kirjoitatte riman pudottamisesta, niin ei se ”rima” kaikilla liity ulkonäköön tai varallisuuteen.En tietenkään tarkoittanut sitä, että pitäisi ottaa tupakoivaa alkoholistia, mutta voin kokemuksen myötä sanoa, että minua kunnollisena ja luotettavana sinkkumiehenä turhauttaa se kun käyn treffeillä naisen kanssa, joka valittaa kasvokkain minulle, että hän törmää vain joko pelimiehiin tai varattuihin miehiin ja sitten kuitenkin antaa minulle pakit vaikka minä olisin halunnut hänen kanssaan parisuhteen. Kunnolliset hyvät miehet on niitä hyviä miehiä jollekin naiselle jossain, ehkä.
Pakit sain tietenkin, koska en ollut yhtä hyvännäköinen tai itsevarma tai mitälie ne pelimiehet tai varatut.
Vauva AV-palstalla oli muutama päivä sitten kirjoitus jossa nainen kysyi, että miksi ne kunnolliset perhettä haluavat miehet ovat aina ulkonäöltään mitäänsanomattomia.
Kertoo karua kieltä siitä, että naiset valitsee miehen ulkonäkö edellä. - KeskiyönNainen
ei.vain.miesten.vika kirjoitti:
En tietenkään tarkoittanut sitä, että pitäisi ottaa tupakoivaa alkoholistia, mutta voin kokemuksen myötä sanoa, että minua kunnollisena ja luotettavana sinkkumiehenä turhauttaa se kun käyn treffeillä naisen kanssa, joka valittaa kasvokkain minulle, että hän törmää vain joko pelimiehiin tai varattuihin miehiin ja sitten kuitenkin antaa minulle pakit vaikka minä olisin halunnut hänen kanssaan parisuhteen. Kunnolliset hyvät miehet on niitä hyviä miehiä jollekin naiselle jossain, ehkä.
Pakit sain tietenkin, koska en ollut yhtä hyvännäköinen tai itsevarma tai mitälie ne pelimiehet tai varatut.
Vauva AV-palstalla oli muutama päivä sitten kirjoitus jossa nainen kysyi, että miksi ne kunnolliset perhettä haluavat miehet ovat aina ulkonäöltään mitäänsanomattomia.
Kertoo karua kieltä siitä, että naiset valitsee miehen ulkonäkö edellä.Voisiko asiaan myös vaikuttaa miehen introvertti/ ekstrovertti ominaisuudet? Löytyyköhän pelimiesten joukosta introverttejä olleenkaan?
Kumpi sinä olet?
Ujous asiat, kohtaamisen vaikeudet ja kommunikaatio ongelmat voi olla se että ekstrovertti mies pärjää paremmin monenlaisten naisten kanssa.
- crux
Kauheasti täälläkin keskitytään pelimiehiin. Heille kyllä uhrataan ajatuksia - ensin lämpimiä ja sitten kylmiä. Kaikki ne ajatukset ovat kunnon miehiltä pois.
- werewer
Sehän on nimenomaan winwin-tilanne, jos pelimies saadaan kaikkien tietoon, eikä mitenkään pois "kunnon" miehiltä. Eikös "kunnon" miehen pitäisi olla myös älykäs? Ai ei, että senkin suhteen pitäisi rimaa alentaa. Faktaa vaan on, että älykkäät ja komeat miehet vie parhaimmat naiset ja niin se vaan menee ja kuuluukin mennä. Miksi vihaisen, väkivaltaisen alkoholistin pitäisi saada älykäs missitason nainen?
- Kalervons
Pahemmat löytyy suomi24 saitilta, esim varsiais-suomi rantamaa3pr, oikein lutuinen narsisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197