esitystä Mylly Trial tapahtumassa Raisiossa?
Poikani Bicky Jr siellä temppuilee Trial-pyörällä erilaisilla rampeilla, portaikoissa yms. :))))))))))
Hänen pyöränsä on KTM-merkkinen, mutta olemme yliviivanneet ton merkin ja laittaneet sen alle tarran jossa lukee YTM. Lisäksi pyörän mustissa katteissa on tottakai myös kerhomme penis-logo :)))))))))))))))
Tulimme paikalle Paksuniska-Maken mustalla GMC Sierra jyystö-truckilla, ja pyörä tarvikkeineen mahtui kätevästi sen lavalle :))))))))))))))
Oletteko käyneet katsomassa Penetrators MC:n
35
660
Vastaukset
- Mira_Varissuolta
Peris hyvä, ei Myllyssä eikä missään muuallakaan ole sinun mielikuvituksesesi tuotteita oikeasti olemassa. Tuplaapa taas lääkeannoksesi.
Eiköhän Jantteri vedä niitä jo liiaksikin.. ;P
.. Kuinkahan monelle niistä on LoppujenLopuksi enemmän haittaa, kuin hyötyä.. Uskoisin, että TodMonelle.. ;P
.. Asiat on monin eri tavoin PäinHonkia nykymaailmassa.. Suomessakin taisi tällä hetkellä olla pikkaisen vajaa 700.000 ihmistä, jotka syöttävät tällä hetkellä jotain lääkärin määräämää Mieliala/Psyyke Kemikaalia Aivoilleen.. Ja kuinkahan paljon luku olisi, jos/kun mukaan otetaan kaikki, jotka ovat jossain vaiheessa käyttäneet näitä ja/tai tulevat käyttämään.. Aikast Järkyttävää touhua.. ;P- MirvaÄm
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Eiköhän Jantteri vedä niitä jo liiaksikin.. ;P
.. Kuinkahan monelle niistä on LoppujenLopuksi enemmän haittaa, kuin hyötyä.. Uskoisin, että TodMonelle.. ;P
.. Asiat on monin eri tavoin PäinHonkia nykymaailmassa.. Suomessakin taisi tällä hetkellä olla pikkaisen vajaa 700.000 ihmistä, jotka syöttävät tällä hetkellä jotain lääkärin määräämää Mieliala/Psyyke Kemikaalia Aivoilleen.. Ja kuinkahan paljon luku olisi, jos/kun mukaan otetaan kaikki, jotka ovat jossain vaiheessa käyttäneet näitä ja/tai tulevat käyttämään.. Aikast Järkyttävää touhua.. ;PVoit olla oikeassa. Lääkkeiden ja alkoholin sekakäyttö ei ainakaan periksen kohdalla näytä tuottavan hyviä tuloksia.
- tarraIenkkari
Kuvaa pyörästä ja kuljettajasta odotellen :) Tällä kertaa peris ei kiitos Mika Kallion pyörää, johon on tökerösti fotoshopattu timppa ei oo mun oikea iskä :))
- Minttu-Petteri
Tämäkö on peris sun mielestä hauska ja hyvä juttu? Hohhoijaa..koita nyt vähän kehittää itsekritiikkiä.
- Yksä
Ookos nää kiinostunu siitä rätkästä? Lähen taas vahaamaan ja lataamaan akkua. Takaläski on uusittu ja rensselit on.
- fjnvwpnå
ei jaksa enää istua tässä moro
- Kokkelin_Kivettäjä
Lapset on terveitä, kun ne leikkii, mutta jossain vaiheessa vitsi alkaa olla vanha, ja herättää enää lähinnä myötähäpeää...
Kyllä mä kävin katsomassa näytöksen siinä puoli kolmen aikoihin, ja Bicky Jr:n temput oli kyllä vakuuttavia. Pisteet hänelle siitä 👍
Mut kovin täällä taas kohistaan minusta, vaikka mähän olen täysin eri henkilö kuin Penetratorsin väki johon tän keskustelun pitäisi liittyä.
Näkeehän sen jo siitä että kukin kirjoittaa omalla rekisteröidyllä profiilillaan ja esim. Bicky Royal miehestä on se videokin olemassa Youtubessa :)))))))))))))))))))))- mc_pakoputkipojat
Tietysti sä olet eri henkilö kuin sun sivupersoonat.
Kurja juttu, että teillä kaikilla jotka asuu sun päässäs, on mielikuvituskavereita, ja te kaikki jaksatte jauhaa samaa potaskaa päivästä toiseen.
Penetraattorijuttunne laittaa kysymään, voiko miehellä olla homoseksuaalinen suhde omaan sivupersoonaansa? - Perisondingdong
Noiden sun satuhahmojuttujen keskeisimpiä heikkouksia on se, että koskaan ei (tietenkään) löydy mitään linkkejä, kuvia tms. Vain sun tarinat tällä palstalla :)
Vai löytyykö kuva, jossa selvästi näkyy kuvatunlainen pyörä kuskeineen? :))) ja linkki sivulle, josta saa tietoja Penetrators Motogp talliin? :)))))) - todisteet_löytyy
Perisondingdong kirjoitti:
Noiden sun satuhahmojuttujen keskeisimpiä heikkouksia on se, että koskaan ei (tietenkään) löydy mitään linkkejä, kuvia tms. Vain sun tarinat tällä palstalla :)
Vai löytyykö kuva, jossa selvästi näkyy kuvatunlainen pyörä kuskeineen? :))) ja linkki sivulle, josta saa tietoja Penetrators Motogp talliin? :))))))Mutta onhan noita penetraattoreita monikin nähnyt ulkomaailmassa, että eiköhän se olemassaolo ole tullut jo todistettua. Ei kai täällä nyt kaikki voi valehdella!
- Jorma_pääskyvuoresta
todisteet_löytyy kirjoitti:
Mutta onhan noita penetraattoreita monikin nähnyt ulkomaailmassa, että eiköhän se olemassaolo ole tullut jo todistettua. Ei kai täällä nyt kaikki voi valehdella!
No niinpä!
Kyllä mä ainakin olen kohdannut itse Bicky Royal miehen eräällä kuntoradalla Varissuon lähistöllä. Hän ulkoilutti bullmastiffiaan joka vähän ärhenteli mun chihuahualle, mutta ihan ehjin nahoin selvisimme kaikki.
Ja Paksuniska-Maken olen nähnyt Itäharjun Prismassa. En nyt ihan tarkkaan muista hänen ostoksiaan, mutta ainakin maitorahkaa, tonnikalaa, ruisleipää, kaljaa yms. ihan tavallisia elintarvikkeita hänen kärryssä oli. - piggy_royal
Jorma_pääskyvuoresta kirjoitti:
No niinpä!
Kyllä mä ainakin olen kohdannut itse Bicky Royal miehen eräällä kuntoradalla Varissuon lähistöllä. Hän ulkoilutti bullmastiffiaan joka vähän ärhenteli mun chihuahualle, mutta ihan ehjin nahoin selvisimme kaikki.
Ja Paksuniska-Maken olen nähnyt Itäharjun Prismassa. En nyt ihan tarkkaan muista hänen ostoksiaan, mutta ainakin maitorahkaa, tonnikalaa, ruisleipää, kaljaa yms. ihan tavallisia elintarvikkeita hänen kärryssä oli.Sekä periksen että DarkFearin tunnistaa kirjoitustyylistä, vaikka miten puskista yritätte :) Tämä jälkimmäinen oli periksen kirjoitus. Mahdoton erehtyä tyylillisesti ja jostain syystä periksellä on viehtymystä yrittää lisätä juttujensa uskottavuutta tollasilla jutuilla kuten mitä ostoskärryssä oli. Tai rähinä koirien välillä.
- piggy_royal
piggy_royal kirjoitti:
Sekä periksen että DarkFearin tunnistaa kirjoitustyylistä, vaikka miten puskista yritätte :) Tämä jälkimmäinen oli periksen kirjoitus. Mahdoton erehtyä tyylillisesti ja jostain syystä periksellä on viehtymystä yrittää lisätä juttujensa uskottavuutta tollasilla jutuilla kuten mitä ostoskärryssä oli. Tai rähinä koirien välillä.
Apusanojen kuten, kuten ihan tässä, on myös paljastava piirre, joka kavaltaa kuka puskissa huutelee.
- Minttu-Petteri
Jorma_pääskyvuoresta kirjoitti:
No niinpä!
Ja Paksuniska-Maken olen nähnyt Itäharjun Prismassa. En nyt ihan tarkkaan muista hänen ostoksiaan, mutta ainakin maitorahkaa, tonnikalaa, ruisleipää, kaljaa yms. ihan tavallisia elintarvikkeita hänen kärryssä oli.Jorma pääskyvuoresta = peris äitinsä helmoista:)))))))))))))))
Mä en kyllä tunne tätä Jormaa eikä mun tarvitsisi muutenkaan käyttää mitään tekaistuja nimimerkkejä.
Voin aivan omakohtaisesti vahvistaa että olen käynyt vierailulla Penetrators MC:n kerhotalolla, istunut pelkääjän paikalla kun Bicky on keulinut Silveradollaan, ja tosiaan tänään katselin Bicky Jr:n trial-näytöstä Myllyssä.- Mira_Varissuolta
peris234 kirjoitti:
Mä en kyllä tunne tätä Jormaa eikä mun tarvitsisi muutenkaan käyttää mitään tekaistuja nimimerkkejä.
Voin aivan omakohtaisesti vahvistaa että olen käynyt vierailulla Penetrators MC:n kerhotalolla, istunut pelkääjän paikalla kun Bicky on keulinut Silveradollaan, ja tosiaan tänään katselin Bicky Jr:n trial-näytöstä Myllyssä.Olisi jo aika antaa liljalaaksolaisten mennä, peris. Sinun omakohtainen vahvistuksesi on nollan arvoinen, koska olet itse niiden juttujen kirjoittaja.
3-vuotiaan logiikkasi, että sanoilla anonyymilla palstalla ”todistetaan” jotain, on henkeäsalpaavan lapsellinen. Sen sijaan linkki Penetrators MotoGP-talliin olisi kova sana :-) Tai kuva ja ISBN-numero painetusta penetraattori-elämäkerrasta olisi hieno juttu :-)) Kumma ettet tänään ottanut tänne yhtään selkeästi tunnistettavaa kuvaa Myllyn penetraattoriesiintyjästä :-))) peris234 kirjoitti:
Voin aivan omakohtaisesti vahvistaa että olen käynyt vierailulla Penetrators MC:n kerhotalolla, istunut pelkääjän paikalla kun Bicky on keulinut Silveradollaan, ja tosiaan tänään katselin Bicky Jr:n trial-näytöstä Myllyssä.Varmaan ollut hieno näytös siellä luvassa, olisi ollut hienoa olla itsekin paikalla tota katsomassa.
Jotenkin vaan arvasin, että tähänkin keskusteluun on kertynyt taas iso joukko näitä vainoharhaisia kirjoittajia, jotka epäilevät sun, Bickyn ja muiden Penetrators MC:n miesten liityvän jotenkin toisiinsa, vaikka sulla ei ole mitään tekemistä heidän kanssa.
Olenhan mä itsekin nähnyt usein Varissuolla näitä Penetrators MC:n miehiä, niin tiedän kyllä heidän olevan eri tyyppejä kun mitä sä oot. Ja Bicky Royal-miehestä kun on olemassa myös se video tuolla Youtubessa, niin se todistaa hänen olevan ihan oikea ja todellinen henkilö.- Eedwin_Laine
DarkFear kirjoitti:
Varmaan ollut hieno näytös siellä luvassa, olisi ollut hienoa olla itsekin paikalla tota katsomassa.
Jotenkin vaan arvasin, että tähänkin keskusteluun on kertynyt taas iso joukko näitä vainoharhaisia kirjoittajia, jotka epäilevät sun, Bickyn ja muiden Penetrators MC:n miesten liityvän jotenkin toisiinsa, vaikka sulla ei ole mitään tekemistä heidän kanssa.
Olenhan mä itsekin nähnyt usein Varissuolla näitä Penetrators MC:n miehiä, niin tiedän kyllä heidän olevan eri tyyppejä kun mitä sä oot. Ja Bicky Royal-miehestä kun on olemassa myös se video tuolla Youtubessa, niin se todistaa hänen olevan ihan oikea ja todellinen henkilö.Belgialaisen hampurilaisfirman mainosvideo vuosien takaa todistaa ettei bicky royal ole mikään todellinen ihminen vaan mainoshahmo tuon nimisessä hamppifirmassa :D Eli se todistaa tasan päinvastaista kuin sä yrität ikuisesti sönköttää ;)
- On_nähty
Minä olen kyllä Bickyn oikeasti nähnyt. Ei siitä ulkonäöstä voi erehtyä. Ja myös ihan Timpan näköisen hepun Octaviansa kanssa, mutta näitä perusaisureita nyt menee 16 tusinaan eikä ketään erota seinästä, joten saattoi se olla joku muukin.
- Ei_ole_nähty
On_nähty kirjoitti:
Minä olen kyllä Bickyn oikeasti nähnyt. Ei siitä ulkonäöstä voi erehtyä. Ja myös ihan Timpan näköisen hepun Octaviansa kanssa, mutta näitä perusaisureita nyt menee 16 tusinaan eikä ketään erota seinästä, joten saattoi se olla joku muukin.
Et ole nähnyt, peris/darkkis. Koska koko juttu on mielikuvituksen tuotetta. Rahisee kuin mummon savikiekkolevy grammarissa.
Kuvaa ja linkkiä tiskiin vaan "todisteista" 8D - no_on_vittu_muuten_nähty
Ei_ole_nähty kirjoitti:
Et ole nähnyt, peris/darkkis. Koska koko juttu on mielikuvituksen tuotetta. Rahisee kuin mummon savikiekkolevy grammarissa.
Kuvaa ja linkkiä tiskiin vaan "todisteista" 8DMikäs saatanan hullu sinä olet, kun luulet kaikkia Perikseksi. Kyllä minä itse tiedän mitä olen nähnyt. Mene vittu kallotohtorille selittämään tuota perisharhaasi, se antaa siihen jotain nappeja.
- ammuittesätmi
no_on_vittu_muuten_nähty kirjoitti:
Mikäs saatanan hullu sinä olet, kun luulet kaikkia Perikseksi. Kyllä minä itse tiedän mitä olen nähnyt. Mene vittu kallotohtorille selittämään tuota perisharhaasi, se antaa siihen jotain nappeja.
T2017: Tehdäänpä nyt muutama juttu selväksi
Totuus2017Official
24.7.2017 5:50
Eli:
-Tällä Totuus2017 nimimerkillä kirjoitetut jutut kertoo mun elämästä ja pitää aina paikkansa.
-Pitkän linjan palstalaiset muistaa mut myös nimellä Peris tai Periaatteen mies.
-Bicky Royal mies, muut Penetrators MC:n jäsenet sekä Timpan perhe ovat mun luomia karrikoituja fiktiohahmoja, joilla on tiettyjä esikuvia todellisuudessa. Bickyn elämänkertateos on myös mun käsialaa.
:-)) - Bicky-REAL
ammuittesätmi kirjoitti:
T2017: Tehdäänpä nyt muutama juttu selväksi
Totuus2017Official
24.7.2017 5:50
Eli:
-Tällä Totuus2017 nimimerkillä kirjoitetut jutut kertoo mun elämästä ja pitää aina paikkansa.
-Pitkän linjan palstalaiset muistaa mut myös nimellä Peris tai Periaatteen mies.
-Bicky Royal mies, muut Penetrators MC:n jäsenet sekä Timpan perhe ovat mun luomia karrikoituja fiktiohahmoja, joilla on tiettyjä esikuvia todellisuudessa. Bickyn elämänkertateos on myös mun käsialaa.
:-))Eli kirjoitit tuollaista huuhaata. Mitä kuvittelet sillä todistavasi? Bicky on sentään monta kertaa kirjoittanut tänne ihan itse omalla nimimerkillään.
- ammuittes
Bicky-REAL kirjoitti:
Eli kirjoitit tuollaista huuhaata. Mitä kuvittelet sillä todistavasi? Bicky on sentään monta kertaa kirjoittanut tänne ihan itse omalla nimimerkillään.
Mikset DarkFear kirjoita rekattuna? Tyylisi on lapsellisuudessaan erehtymätön ^_^
Tuo on periksen omaa tekstiä, omalla nikillään kirjoitti. Kuten loistavasti tiedät. - Minttu-Petteri
Bicky-REAL kirjoitti:
Eli kirjoitit tuollaista huuhaata. Mitä kuvittelet sillä todistavasi? Bicky on sentään monta kertaa kirjoittanut tänne ihan itse omalla nimimerkillään.
Jokos darkkis olet kesinyt miten "ystäväpäiväkorttisi" meni perille tökerösti tietokoneella kyhätyllä leikkipostimerkillä?
- crux
Bicky-REAL kirjoitti:
Myötähäpeä on enää ainoa mitä peris-Darkfear-osaston puuhista voi tuntea. Vaihtakaa edes palstaa.
- Aisuri_Timppa
ammuittes kirjoitti:
Mikset DarkFear kirjoita rekattuna? Tyylisi on lapsellisuudessaan erehtymätön ^_^
Tuo on periksen omaa tekstiä, omalla nikillään kirjoitti. Kuten loistavasti tiedät.Tosiaan, sehän oli jo viime kesänä kun peris kertoi rehellisesti olevansa liljalaakson hahmojen takana.
- mene_nyt_sinne_leguriin
Aisuri_Timppa kirjoitti:
Tosiaan, sehän oli jo viime kesänä kun peris kertoi rehellisesti olevansa liljalaakson hahmojen takana.
Ei Peris ole tainnut sellaista koskaan väittää. Olet sen itse harhaisessa mielessäsi kuvitellut.
- ammujoittes
mene_nyt_sinne_leguriin kirjoitti:
Ei Peris ole tainnut sellaista koskaan väittää. Olet sen itse harhaisessa mielessäsi kuvitellut.
Puska-darkkis lopeta valehtelu.
- Urban_Sohjo_fil.lis
Ovat ne totta DarkFear, periksen päässä :)
- Innokas_lukija
Terve piggy:)) Koskas laitat kuvan painetusta elämäkertakirjastasi:)))))))))))
KTM= kossu taskuun ja menoks! Oma trialura alkoi Reeperbahnilta ja on sittemmin asettunut Bangkokiin. Ajatteli tulla testaa sinne Turkuun vieläkö tälläisen keskiikäisen sherpan sharmi puree paikallisiin muijiin.
- Pastor_Maldonado
Periksen mielenterveysongelmat ei parane ikinä, jos jatkaa mielikuvitusmaailmassaan elämistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508