Tavalliset miehet ei lähesty

itelleongelma

Olen fiksu, koulutettu, vahvakin nainen, urheilen. Olen ihan kivan näköinen, syvällinen ja ystävällinen nainen, jonka ongelma on tavismiesten lähestymättömyys. Olen kärsinyt siitä, että osin ulkonäön vuoksi pidetään pinnallisena eikä edes yritetä lähestyä. Kivan näköiset miehet kyllä lähestyy ja taviksetkin huomioi, mutta eivät lähesty. Kivan näköiset harvemmin vaan on tosissaan, ovat pinnallisia, joille ulkonäkö on tärkeä enkä sellaiseen rumbaan, jossa ulkonäöllä kilpaillaan haluaisi lähteä. Oikeastaan sana tavis on turha, mutta asennetta miehessä kuitenkin pitää olla ja naisena en halua olla se, joka tekee aloitteita, sillä silloin en voi olla varma toisen kiinnostuksesta, toisaalta en myös koe olevani välttämättä vaivan arvoinen.

107

3799

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota sosiaalinen viinamies, elämästäsi ei puutu sen jälkeen vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

• kiva.tavis.mies

entäs ne niin sanotut "jännämiehet" naisten korvaan lirkuttelijat jokseenkin retkutyypit jpilla sitä komeutta ja pituuttakin sattuu nyt vaan olemaan mutta eipä sitten muuta olekaan

Ei naiset piittaa pätkääkään mistään muusta kuin että on komea ja pitkä semmonen saa naiset villiksi ja tappelemaan keskenään kuka onnellinen sattuu semmosen saamaan

Kiva ja mukava tavismies jää lehdellä soittelemaan tämä on tämän päiv än todellisuutta valoitettavasti se vaan on niin

• Niinjo

Kyllä kyllä, aivan, jo, ymmärrän, mutta, aivan, just, eh eh eh, niii, niii, no jo, hei hei.

• crux

Tavallinen mies on lyöty tässä yhteiskunnassa jo niin lyttyyn että ei heistä taida olla enää lähestyjäksi. Se on ihan täysin naisten vika.

• lapinduunari

voiko tuon selvemmin ja ytimekkäämmin asian ilmaista ? ei todellakaan voi. Jos et ole erityisen komea ja varsinkaan jos sinulla ei ole riittävää pituutta naiset nauraa jos mies on alle 180 s pituinen. Puhumattakaan jos mies on vain 170s noin lyhyellä miehellä tuskin on mitään mahdollisuutta saada naista.

• Kollimaattori

Nykyään vallitsevan käsityksen mukaan olet siis sukupuolisovinisti olettaessasi ja odottaessasi miesten ja naisten kuuluvan käyttäytyä tutustumistilanteessa eri tavoilla.

En ehkä itsekään lähestyisi noin vanhanaikaisesti ajattelevaa naista, jos tästä tietäisin.

• jeppejere

oletko tietoinen siitä että uusi laki koskien seksuaalista häirintää ei anna miehille juuri minkäänlaista mahdollisuutta tutusatua naisiin. suukko poskelle tai halaus voi pahimmassa tapauksessa viedä miehen moniksi vuosiksi vankilaan. tämän päälle jos nainen vielä vaatii kärsimyskorvauksia niin siinä onkin sitten makselemista moniksi vuosiksi.

• jotkuvähättelee

Tuskin lämmin halaus ketään vankilaan vie. Eiköhän aika moni tiedä, mitä seksuaalinen ahdistelu on: sopimatonta koskettelua, sanallista seksuaalista häirintää.

• TarkkanaMiehet

Niinpä, mutta tällaisilla asioissa on tapana rönsyillä, kun asia saa kannatusta ja valtaa.
        Selvä seksuaalinen häirintä ja ahdistelu, kuten raiskaus, naisen kouriminen, seksuaaliset ehdotukset ja vihjailut, sopimaton koskettelu ovat täysin selviä.
        Mutta tähän samaan kastiin vedetään myös muita juttuja, jotka ovat miehen ja naisen välisiä kanssakäymisiä, kuten naisen lähestyminen, jota jo pidetään seksuaalisena ahdisteluna vedoten siihen, että taka-ajatus on kuitenkin seksuaalisuuden tavoittelu, joka miehen ja naisen välisessä suhteessa tulee sitten aikanaan todeksi.
        Joten sekin on tavallaan jo seksuaalista ahdistelua eli naisen lähestyminen on käytännössä aika mahdotonta tämän MeeToo kampanjan jälkeen.
        Jo naisen katseleminenkin on seksuaalista häirintää, kun katseella koskettelee naista, vaikkei siinä mitään fyysistä olekaan.

• sgdgdg

"Oikeastaan sana tavis on turha, mutta asennetta miehessä kuitenkin pitää olla ja naisena en halua olla se, joka tekee aloitteita, sillä silloin en voi olla varma toisen kiinnostuksesta, toisaalta en myös koe olevani välttämättä vaivan arvoinen."

Niin että miesten pitäisi olla jonossa tekemässä aloitteita? Ilmeisesti et ole vaivan arvoinen. Jospa itse näkisit vähän vaivaa?

• zzzz-zzz-zz

Ehkä olet liian huoliteltu ja trendikäs. Kallis maku karkoittaa tavismiehet, joiden liksa ei riitä kalliin naisen ylläpitoon.

• aloittajavastaa

Huoliteltu ei ole synonyymi kalliille. Jos olen saanut riittävästi turpaan suhteissa niin miksi minun pitäisi lähestyä miehiä? Selkeästi kysyin asiaa väärässä paikassa. Totta vitussa olen ylpeä, nirppanokkainen, tyhmä ja pinnallinen.

• JätäNämäApinat

Fiksu, koulutettu nainen ei täällä juntti-idioottien kansoittamalla palstalla saa muuta kuin pahan mielen.
        Älä siis haaskaa aikaasi näiden kirjoitustaidottomien apinoiden kanssa.
        Mukavia ja fiksuja miehiä tapaat työpaikalla, kuntosalilla, kaupassa ja harrastustoiminnassa. Jos olet alle 40 v. liity nuorkauppakamariin. Siellä on paljon myös taviksia, mutta ei näitä palsta-apinoita.
        Tämän kirjoitti aikuinen nainen, joka on koulutettu, fiksu ja ollut joskus erittäin hyvännäköinen...

• Käppänä.kai.sitten
        JätäNämäApinat kirjoitti:

Fiksu, koulutettu nainen ei täällä juntti-idioottien kansoittamalla palstalla saa muuta kuin pahan mielen.
        Mukavia ja fiksuja miehiä tapaat työpaikalla, kuntosalilla, kaupassa ja harrastustoiminnassa. Jos olet alle 40 v. liity nuorkauppakamariin. Siellä on paljon myös taviksia, mutta ei näitä palsta-apinoita.
        Tämän kirjoitti aikuinen nainen, joka on koulutettu, fiksu ja ollut joskus erittäin hyvännäköinen...

Olenpa teitä kaltaisiasi muutaman deittipalstalta löytänyt. Se koulutuksen ylikorostus ja jakkupuku enempää kuin kuntosali ja kalliit muotiharrastuksenne jo ilman muitakin vaatimuksianne panee ainakin minut ohittamaan kaltaisenne.
        Tulipa vähän huonosti ilmaistua kun jo kerran paikattua lausetta vielä paikkasin, mutta eiköhän tuosta oleellinen selvinnyt. Eli ts etsit(te) kaltaistanne pintaliitäjää vain herättääksenne kateutta toisissa kaltaisissanne.
        En ole kiinnostunut teistä. Etsin ihmistä, mutta tuskin sellaista on vapailla markkinoilla ja varatun kanssa en ala millekään; olen yhden naisen mies enkä yhtään Jännä.

• sgdafghsdhg
        aloittajavastaa kirjoitti:

Huoliteltu ei ole synonyymi kalliille. Jos olen saanut riittävästi turpaan suhteissa niin miksi minun pitäisi lähestyä miehiä? Selkeästi kysyin asiaa väärässä paikassa. Totta vitussa olen ylpeä, nirppanokkainen, tyhmä ja pinnallinen.

"Jos olen saanut riittävästi turpaan suhteissa niin miksi minun pitäisi lähestyä miehiä?"

Jos miehet joita tahdot eivät lähesty sinua niin ehkä kannattaisi itse lähestyä jotta saisit mitä haluaa. Tai sitten pysyy yksinäisenä, onhan sekin vaihtoehto.

• sgsdgsdh

"Fiksu, koulutettu nainen ei täällä juntti-idioottien kansoittamalla palstalla saa muuta kuin pahan mielen. "

Aloittajasta kyllä saasen käsitykset että on ylpeä ja ylimielinen nainen joka kuvittelee että miesten pitäisi häntä piirittää koska on niin kaunis, fiksu ja seksikäs. Olkoot yksin kun ei itse viitsi mitään tehdä.

• AnnaÄtmilleBanaani

Möh, möh, häh, hähä, hähähähähhäääää, möh, möh apinoita olemme....

• kaikkeakanssa

Nyt alat päästä asian ytimeen lehmä!

• Gazza1
        Käppänä.kai.sitten kirjoitti:

Olenpa teitä kaltaisiasi muutaman deittipalstalta löytänyt. Se koulutuksen ylikorostus ja jakkupuku enempää kuin kuntosali ja kalliit muotiharrastuksenne jo ilman muitakin vaatimuksianne panee ainakin minut ohittamaan kaltaisenne.
        Tulipa vähän huonosti ilmaistua kun jo kerran paikattua lausetta vielä paikkasin, mutta eiköhän tuosta oleellinen selvinnyt. Eli ts etsit(te) kaltaistanne pintaliitäjää vain herättääksenne kateutta toisissa kaltaisissanne.
        En ole kiinnostunut teistä. Etsin ihmistä, mutta tuskin sellaista on vapailla markkinoilla ja varatun kanssa en ala millekään; olen yhden naisen mies enkä yhtään Jännä.

Käppänä.Hyvin sanottu.

• Pillujen--asiantuntija

Kelpaako tavis ätmi vai haluatko jonkun komean jännämiehen joka nussinut 200 naisen kanssa kuten axl smith.

• juttelemaanrohkeasti

Tuota.. mikset itse lähesty?
      Juttelet vaan ja olet ystävällinen kaikissa tilanteissa. Siinä voi sitten puolin tai toisin selvitellä asioita.
      Minä olen huomannut, että naiset tekevät semmoista ja ihmettelen, että miksei kaikki?
      Juttelevat mitä vaan niitä-näitä, kyselevät ohimennen vaimosta tai lapsista jne.
      Rakentavat käsitystä toisesta ihmisestä " ohimennen".
      Olkaa hyvänen aika ystävällisiä toisillenne. Minä olen miehille ja naisille ystävällinen.
      Samalla voi melko vapaasti jutella mistä vaan. Hyviä omenoitakin joutuu vähän etsimään. Huonot on yleensä heti tyrkyllä.
      Nyt kun kirjoitit, tajusin että nuo ihmiset joita olen ihmetellyt, ovatkin yksinäisiä, jotka odottavat lähestymistä. En ole tajunnut. Olen ajatellut vaan, että ovat omituisia.

• Tavmiesongelmineen

Ehkä sinun kohdalla on juuri se käänteinen ongelma, että tavismies ei välttämättä usko sinun voivan olla tosissaan hänen kohdallaan. Saatetaan ajatella, että osoitat vain normaalia ystävällisyyttä, kun tämä maailma mennyt siihen, "ettei saisi tehdä liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä naisen ystävällisyydestä." Mulla miehenä esim. edellä mainitun ja muutaman muun rajoitteen takia toimintamalli, etten tee suoraa aloitetta vaan pyrin yhteispelinä saamaan jonkinlaisen etenemismallin. Kehnosti tosin toiminut, kun toisinaan liiaksikin rajoitteinen ihminen olen, mutta en mä parempaakaan mallia ole keksinyt. Aloitteistakaan en oikein tiedä, miten ne naiselle kelpaavat, kun jonkun mielestä kaikki muu paitsi "omalla painollaan" pilaa tunnelman. Ihan naisen parhaaksi olen edennyt yleensä varovaisesti, mutta sekin jotenkin aina käännetään minua itseäni vastaan. Niin miehiä kuin naisiakin on erilaisia, mutta jotenkin sitä aina odottaisi että se vastapuoli on aina se yksi ja sama persoona.

• aloittajavielä

Ite en oikeestaan koskaan oo tykästynyt tai ihastunutkaan kuin tavismiehiin ja tässä tarkotan sitä, että ne on jollain tavalla silmää miellyttäneet mutta niissä on ollut joku muu juttu kuin ulkonäkö, joka on se tärkein juttu. Mutta en arvota ihmistä ulkonäön perusteella.

• No nyt lähestyy..
      Kirjottele mun sähkikseen, niin päästään tutustumaan.
      Lisäks kun toivoit, että miehen pitäisi olla vakavissaan, niin sanotaanko näin, että jos oikeasti koen, että asiat natsaa ja kolahtaa, niin kyllä sitä elämäntapasinkkukin voi olla vakavissaan.
      Kavereina vaan on helpompi lähteä tutustumaan ja aikaa viettämään. Aika näyttää.

• eoooo777

Ja ikäraja alkoi 18v elämäntapasinkulla...

• Entiedd

Mikä on tavallinen?

• Minä.Tavallinen

Se tylsä. Se jonka vierestä tuolit viedään. Se jonka varjoa et nää. Se tuppisuu joka katsoo mutta ei osaa puhua.

• Tavmiesongelmineen

Niin ja kuten tässä on varmaan jotain samantyyppistä joku aiemmin jo todennut: asia vaatisi varmaan sinulta sellaista vahvaa signaalia, että osoitat suoraa kiinnostusta tavikselle, että varmasti älyää. Ei sen tarvitse suora aloite olla vaan vahva signaali niin kyllä se tavis sitten siihen havahtuu ja lähestyy. Joillekin se täytyy olla kunnon tälli niin kuin esimerkiksi minulle. En minä omahyväisyyttäni hidas ole vaan ehkä päinvastoin.

• OmaKokemusOnTämä

Olen fiksu, korkeakoulun keskenjättänyt, itsestään epävarma mies, olen liikunnallinen. Olen ihan kivan näköinen, syvällinen ja ystävällinen mies, jonka ongelma on naisten lähestymättömyys. Olen kärsinyt siitä, että sukupuoleni vuoksi odotetaan aloitteita eikä edes yritetä lähestyä. Kivan näköiset naiset ei lähesty ja taviksetkaan ei huomioi, eivätkä lähesty. Kivan näköiset harvemmin on tosissaan, ovat pinnallisia, joille ulkonäkö on tärkeä enkä sellaiseen rumbaan, jossa ulkonäöllä kilpaillaan haluaisi lähteä. Oikeastaan sana tavis on turha, mutta seksikkyyttä naisessa kuitenkin pitää olla ja miehenä en halua olla se, joka tekee aloitteita, sillä silloin en voi olla varma toisen kiinnostuksesta, toisaalta en myös koe olevani välttämättä vaivan arvoinen.

Seksielämä olisi ihan kiva, en edes uskalla olettaa että joku haluaisi seurustella kanssani.

• Aloitteellinennainen

Molemmat, sekä miehet että naiset voivat tehdä aloitteita. Eihän koskaan saa, mitä haluaa, jos ei tee asialle jotain.

Aloitteen tekeminen on hauskaa, ei sitä pidä niin vakavasti ottaa. Ei se haittaa, jos epäonnistuu.

• Mua ei lähesty tavalliset tai edes epätavalliset naiset.

• teese

Sinä voit lähestyä.

• järkky
        teese kirjoitti:

Sinä voit lähestyä.

...mutta ÄLÄ unohda sitä #metoota!

• Tahvo53

Onhan se ikävää että vaikka kysyntääja tarjontaa on mutta eivät sitten vaan kohtaa. Miesmaailmassa kun pari kertaa saa pakit niin joillekin se käy niin pahasti itsetunnon päälle että heittävät pyyhkeen kehään. Varmaan joku primitiivi reaktio ja tästähän asiat ei sitten enää etene.
      Rohkeasti vaan kundit uutta matoa koukkuun, elämään kuuluu myös epäonnistumiset eikä niistä pidä lannistua.

• Joskus joutuu naisena tekemään aloitteita, varsinkin jos miehet ei lähesty. Ihan tuttu kuvio siinä mielessä. Ja jos joku kukaan on koskaan löhestynyt, niin aina kun itse on jo varattu taibkiinnostunut jostakin toisesta. Tosi harvoin siis, mutta kuitenkin aina noin.

Perinteiset arvot osa on ihan hyviä, mutta niissä kannattaa joustaa mistä joustamalla voi tulla onnelliseksi. Jos sinä näät jossain mielenkiintoisen miehen, niin mikset juttelisi itse ensin hänelle?

Mä en uskonoihin vanhoihin sanontoihin, että mies ois enempi tosissaan jos se löhestyy naista. Nykyään varsinkaan, kun ihmiset lähestyy kuin kepillä jäätä, ihan vaan testaillakseen saako iskettyä.

Tosissaan olevat voi olla niitäkin, jotka ei juuri tuosta syystä tee mitään, että ajattelee naisten olevan turtia lähestymisyrityksistä. Tai lähestyy aina naisia, jota ei saisi...jolta saa aina pakit. Riittävästi pakkeja voi lannistaa yrityshaluja, vaikka haluja löytää rakastettu nainen olisi olemassakin. Tuu vastaan...

• Olen samaa mieltä. Kerran kesätöissä yksi nainen näytti peffansa flirtaillen ohi mennen jokasuunnasta käyttäytyi viettelevästi - menin ehdottamaan hänelle treffejä hänelle, mutta minun pyydettiin takaisin töihin kesätyöpaikallani. Niinpä treffit jäivät tulematta, mutta viettely-yritys onnistui. Näin hänet yhden kerran sen jälkeen pankissa, mutta toimittajana oli kiire silloin takaisin toimitukseen. Silloin ei myöskään tullut treffejä kiireen takia. Sitten ehdottelin hänen siskolleen myöhemmin treffejä luulen saman näköistä naista häneksi. Serkkuni kertoi myöhemmin, että olivat siskoksia ja se jolle minä olin ehdottanut treffejä hänen silloiselle jonkinlaiselle tyttöystävälleen. Toinen nainen samana kesänä ei tehnyt aloitetta ollenkaan ja ei saanut ihastuksensa huomiota.

Kesätyöpaikkallani oli kahvila, johon töihin tullut nuori naistyöntekijä ihastui minuun ensisilmäyksestä. Tiesin hänen ihastuneen, mutta hänen olisi pitänyt lähestyä minua niin mahdollisesti olisin suostunut treffeille. Sen sijaan hän palvoi minua kaukaa ihastuneena tai rakastuneena. Sitten kerran hän tuli minua vastaan ja onnettomasti rakastuneena puhkesi itkemään. Olisin jälkikäteen ajatellen voinut tehdä silloin kadulla treffit hänen kanssaan ja kertoa sen, että edellisen kesänä toinen nainen yrittäessään saada minun mielenkiintoni toimi paremmin. Ei hän ainut minuun ensisilmäyksestä ihastunut ollut, mutta olisin voinut kiittää häntä jostain tosi kauniista. Pupillit räjähtävät ensisilmäyksestä tosi laajaksi ja ilme kirkastuu jonkinlaiseen koko naaman hehkeyttävään hymyyn.

Toinen oli aktiivinen ja sai varatulle siskolleen treffiehdotuksen, kun luulin häneksi. Toinen tunsi itsensä rakastuneeksi, mutta ei uskaltanut tehdä aloitetta. Naisen ei kannata itkeä epäonnistunutta rakkauttaan vaan yrittää jotain jo varhaisessa vaiheessa? Naisten tulisi olla enemmän aloitteellisia?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kerran kesätöissä yksi nainen näytti peffansa flirtaillen ohi mennen jokasuunnasta käyttäytyi viettelevästi - menin ehdottamaan hänelle treffejä hänelle, mutta minun pyydettiin takaisin töihin kesätyöpaikallani. Niinpä treffit jäivät tulematta, mutta viettely-yritys onnistui. Näin hänet yhden kerran sen jälkeen pankissa, mutta toimittajana oli kiire silloin takaisin toimitukseen. Silloin ei myöskään tullut treffejä kiireen takia. Sitten ehdottelin hänen siskolleen myöhemmin treffejä luulen saman näköistä naista häneksi. Serkkuni kertoi myöhemmin, että olivat siskoksia ja se jolle minä olin ehdottanut treffejä hänen silloiselle jonkinlaiselle tyttöystävälleen. Toinen nainen samana kesänä ei tehnyt aloitetta ollenkaan ja ei saanut ihastuksensa huomiota.

Kesätyöpaikkallani oli kahvila, johon töihin tullut nuori naistyöntekijä ihastui minuun ensisilmäyksestä. Tiesin hänen ihastuneen, mutta hänen olisi pitänyt lähestyä minua niin mahdollisesti olisin suostunut treffeille. Sen sijaan hän palvoi minua kaukaa ihastuneena tai rakastuneena. Sitten kerran hän tuli minua vastaan ja onnettomasti rakastuneena puhkesi itkemään. Olisin jälkikäteen ajatellen voinut tehdä silloin kadulla treffit hänen kanssaan ja kertoa sen, että edellisen kesänä toinen nainen yrittäessään saada minun mielenkiintoni toimi paremmin. Ei hän ainut minuun ensisilmäyksestä ihastunut ollut, mutta olisin voinut kiittää häntä jostain tosi kauniista. Pupillit räjähtävät ensisilmäyksestä tosi laajaksi ja ilme kirkastuu jonkinlaiseen koko naaman hehkeyttävään hymyyn.

Toinen oli aktiivinen ja sai varatulle siskolleen treffiehdotuksen, kun luulin häneksi. Toinen tunsi itsensä rakastuneeksi, mutta ei uskaltanut tehdä aloitetta. Naisen ei kannata itkeä epäonnistunutta rakkauttaan vaan yrittää jotain jo varhaisessa vaiheessa? Naisten tulisi olla enemmän aloitteellisia?

Nuo voi olla hankalempia tilanteita, jos olet ollut pitkäänkin jonkun haaveissa. Siinä on jo ehditty rakennella pilvilinnoja ja pettymys on aikalailla varmempi, kun randomille pakkien antaminen. Tai tutustumis ehdotusten skippaaminen..

Kyllä mä pidän ihan hyvänä ajatuksena olla itsekin aktiivinen ja aloitteellinen. Ei tarvitse päälle käydä eikä persuksia esitellä, mutta reippaasti hakeutua seuraan ja juttelemaan. Ottaa kontaktia..

• Nicitönnä kirjoitti:

Nuo voi olla hankalempia tilanteita, jos olet ollut pitkäänkin jonkun haaveissa. Siinä on jo ehditty rakennella pilvilinnoja ja pettymys on aikalailla varmempi, kun randomille pakkien antaminen. Tai tutustumis ehdotusten skippaaminen..

Kyllä mä pidän ihan hyvänä ajatuksena olla itsekin aktiivinen ja aloitteellinen. Ei tarvitse päälle käydä eikä persuksia esitellä, mutta reippaasti hakeutua seuraan ja juttelemaan. Ottaa kontaktia..

No oikeastaan samoin aikoihin olen kahden naisopiskelijan haaveiden kohteena. Olin näille kämppiksille kuulemani mukaan tunteitten objekti, josta keskusteltiin monesti heidän soluasunnossaan. Ero oli vain siinä, että toinen ehdotteli jotain ja toinen oli vain jotenkin tippasilmässä tekemättä aloitetta.

Aktiivinen ehdotteli, että minun piti järjestää hänelle viikonlopuksi toimintaan. En järjestänyt hänelle toimintaa ja en antanut pakkeja tavallaan, sillä suutelin häntä kerran raflassa suulle. Tai oikeastaan kaksi kertaa, kun toinen meni vahingossa suun viereen ensiksi. Hän sai suolanmakuisen suudelman, kun oli tiedustelut minulta viikonlopuksi toimintaa. Ilmeisesti se tarkoitti seksiä hänen ehdotuksessaan tai jotain muuta aktiviteetti - mutta suudelman hän sai, kun rohkaistui ihan ehdottelemaan ja tunnustelemaan varovasti - saisiko tältä kiinnostuksensa mieheltä toimintaa. Toinen kämpis märehti vain niitä tunteitaan ja ei tajunnut, että "mies voi vastata pyyntöön jollain tavalla, jos nainen on aktiivinen". Jotain toimintaa ja vastarakkautta ei välttämättä saa, mutta mies voi vaikka suudelmalla antaa hänelle arvon tai jollain muulla. Tätä monet naiset ei tuntuvat ymmärtävän vaan passiivisesti odottavat miesten reaktioida tai ehdotuksia. Nykynainen voi olla aktiivisempi?

"Ei tarvitse päälle käydä eikä persuksia esitellä, mutta reippaasti hakeutua seuraan ja juttelemaan. Ottaa kontaktia.."

Olen samaa mieltä, mutta voi parhaimpia puoliaan itsestään esitellä ja houkutella miestä?

• aloitteellinenN

Mielestäni naisen kannattaa tehdä aloitteita. Esim baarissa suurin osa suomalaisista miehistä vain katsoo, mutta ei lähesty naista. Miehet saattavat olla iloisesti yllättyneitä, joku saattaa jopa vähän häkeltyä jne jos menen vaan juttelemaan. Eipä siinä sen kummempaa tarvitse tehdä. Eikä siinä menetä mitään.

• Gazza1

AloitteellinenN .Varsin hyvin kommentoitu .Se on baarissa aina iloisen häkellyttävä juttu kun vieras tyttö tulee juttelemaan.Eihän se automaattisesti sänkyä tarkoita jos jonkun sanan vaihtaa.

• Silloin jos ihmettelee muitten käytöstä, kannattaa oikeastaan syventyä omaan käytökseen. Sinun ja monituisten miesten välillä on vaan yksi sama tekijä yhtälössä ja kylmä totuus on, että se olet sinä.

Ihmisien tapaaminen vaatii nöyryyttä, ei nöyrtymistä. Avoin mieli ja iloinen asenne yleensä rikkoo jään. Tärkeintä kuitenkin lienee se tutustuminen.

Ei sitä ikinä tiedä mitä ja missä vastaan tulee...

• olealoitteellinen

Ristiriita on juurikin tässä lauseessasi
      "mutta asennetta miehessä kuitenkin pitää olla ja naisena en halua olla se, joka tekee aloitteita, sillä silloin en voi olla varma toisen kiinnostuksesta"
      Ja mieskö sitten on varma naisen kiinnostuksesta aloitetta tehdessään? Salli mun nauraa. 99 aloitetta sadasta naiset tyrmäävät käytännössä aina, joten on huomattavasti epävarmempaa miehenä tietää sitä naisen kiinnostusta.
      Nainen on jokatapauksessa se joka valitsee miehen, joten kaiken järjen mukaan myös naisen on se aloitekin tehtävä. Naisesta kuitenkin on suuriosa miehistä kiinnostuneita, mutta miehistä todella pieni osa naisista on kiinnostuneita.

Tämä aloitteen tekemättömyys naisilla juontaa juurensa ilmeisesti sukupuolen todella huonon itsetunnon aiheuttavaan minäkuvaan. Pakkeja ei vaan ylipäätään kestetä, kun taas miehille pakit ovat normaalia elämää. Tietää jo yrittäessäänkin että pakit tulee varmasti, joten se ei edes hetkauta. Tästä syystä esim nettideiteilläkin moni mies pommittaa randomina jokaista naista massaviestein, koska jokainen tietää että suurin prosentti lähestymisyrityksistä torpataan.
      Itse otin pelkän passiivisen roolin netissä ja se on toiminut. Tiedän kokemuksesta, että yksikään nainen ei lämpene aloitteisiini joten passiivisuuteen vedoten profiilissani sain aloitteita ihan riittämiin joista sitten se kumppanikin löytyi.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Tavis miehet tietää ettei naisia kannata lähestyä. Tulee meetoo syte ahdistelusta jos huono tuuri käy. Muutenkin suomalaiset naiset on pinnallisia jotka katsoo vaan ulkonäköö ja statusta joten tavis miehen ei kannata lähestyä naisia ja saada turhia pakkeja koska tietää että naiset kiinnostuu vain niistä top 10 miehistä. Pitäisi olla joku julkkis ja todella komea että voisi naisia lähestyä. Tavallalliset miehet tylsiä ja nainen haluaa jännämiehen koska niin se on aina ollut.

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisi-mies-loi-naista-kirveen-hamaralla-paahan-viilsi-veitsella-ja-loi-paata-portaisiin/6793802#gs.suuVK9E

• RumaMiesToteaa
        Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:

Tavis miehet tietää ettei naisia kannata lähestyä. Tulee meetoo syte ahdistelusta jos huono tuuri käy. Muutenkin suomalaiset naiset on pinnallisia jotka katsoo vaan ulkonäköö ja statusta joten tavis miehen ei kannata lähestyä naisia ja saada turhia pakkeja koska tietää että naiset kiinnostuu vain niistä top 10 miehistä. Pitäisi olla joku julkkis ja todella komea että voisi naisia lähestyä. Tavallalliset miehet tylsiä ja nainen haluaa jännämiehen koska niin se on aina ollut.

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisi-mies-loi-naista-kirveen-hamaralla-paahan-viilsi-veitsella-ja-loi-paata-portaisiin/6793802#gs.suuVK9E

Täysin samaa mieltä. Jos tavismies lähestyy naista, niin aina käy lopulta niin, että tavismies saa naiselta pakit, koska naisen suurin vaatimus on, että miehen tulee olla komean näköinen.
        Varsinkaan vähänkään ruman miehen on aivan turha edes haaveilla naisen lähestymisestä, koska nainen ei edes halua vähänkään ruman miehen lähestyvän, koska miehen ulkonäkö on kaiken A ja O, siitä naisten on turha väittää, ettei muka ole, kyllä on.
        Kokemuksesta voin sanoa, että pakit tulee, nainen ei edes halua tavata rumaa mietä, jos on tämän kanssa sattunut juttelemaan.
        Jos mies on ruma, niin ei ruman miehen luoteella, eikä persoonallisuudella ole yhtään mitään merkitystä, koska nainen tekee valinnan ulkonäön perusteella ja piste.
        Naiselle kiltti ja romanttisella rumalla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia naisten suhteen.

Jos ruma mies lähestyy naista, niin se on seksuaalinen ahdistelu. Naisia saavat lähestyä vain naisen silmissä komeat miehet, eivät ketkään muut.
        Suosittelen aloittajalle komeaa jännämiestä, jonka seurassa ei varmasti naisen aika käy pitkäksi ja koko ajan riittää jännää.

• RumaMiesToteaa

"mutta asennetta miehessä kuitenkin pitää olla ja naisena en halua olla se, joka tekee aloitteita, sillä silloin en voi olla varma toisen kiinnostuksesta"

Nainen ei siis halua tehdä aloitetta miehelle, josta on kiinnostunut, koska ei ole varma miehen kiinnostuksesta naista kohtaan.
        Vähän erikoinen asenne naisilla niitä miehiä kohtaan, jotka lähestyvät naista.
        Jos mies lähestyy naista, niin silloinhan mies on kiinnostunut naisesta. Ei mies lähest naista, jollei ole naisesta kiinnostunut.
        Nainen kuitenkin suhtautuu häntä lähestyvään mieheen kylmästi ja alkaa käyttämään valtaansa ja lopulta hylkää miehen, kun eihän se mies ole minusta kiinnsotunut, kunhan vaan lähestyi asenteella ja kuitenkin selittää, ettei voi lähestyä miestä, koska ei ole varma onko mis hänestä kiinnostunut, jos hän lähestyy miestä, josta on kiinnostunut.
        Aika erikoisia nämä naiset, eivät ota tosissaan meistä, joka heitä lähestyy, mutta vaativat, että miehen on lähestyttävä naista, ei mies muuten ole naisesta kiinnostunut.
        Sitten kun mies lähestyy, niin nainen tarjoaa pakkeja, eikä hyväksy miehen lähestymistä, mutta kuitenkin vaatii miestä lähestymään, joka osoittaisi miehen olevan naisesta kiinnostunut.

• jklöplo
        RumaMiesToteaa kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Jos tavismies lähestyy naista, niin aina käy lopulta niin, että tavismies saa naiselta pakit, koska naisen suurin vaatimus on, että miehen tulee olla komean näköinen.
        Varsinkaan vähänkään ruman miehen on aivan turha edes haaveilla naisen lähestymisestä, koska nainen ei edes halua vähänkään ruman miehen lähestyvän, koska miehen ulkonäkö on kaiken A ja O, siitä naisten on turha väittää, ettei muka ole, kyllä on.
        Kokemuksesta voin sanoa, että pakit tulee, nainen ei edes halua tavata rumaa mietä, jos on tämän kanssa sattunut juttelemaan.
        Jos mies on ruma, niin ei ruman miehen luoteella, eikä persoonallisuudella ole yhtään mitään merkitystä, koska nainen tekee valinnan ulkonäön perusteella ja piste.
        Naiselle kiltti ja romanttisella rumalla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia naisten suhteen.

Jos ruma mies lähestyy naista, niin se on seksuaalinen ahdistelu. Naisia saavat lähestyä vain naisen silmissä komeat miehet, eivät ketkään muut.
        Suosittelen aloittajalle komeaa jännämiestä, jonka seurassa ei varmasti naisen aika käy pitkäksi ja koko ajan riittää jännää.

Älkää yrittäkö iskeä naista niin jää meille rohkeammille taviksille enemmän tarjontaa jotka vähät piittaa siitä torjuuko nainen vai ei, elämä ei siihen kaadu. Jos näen mun mielestä kiinnostavannäköisen, sopivan ikäiseltä näyttävän naisen enkä tarkoita kasvojen kauneutta, niin aivan varmasti meen juttusille, koskaan ei voi etukäteen tietää miten käy.
        MeToo asiat ei hetkauta pätkääkään kun naista lähestyn, lapsellisia puheita ettei voisi sanaakaan sanoa kun niin pelätään että poliititetä tulee ja vie putkaan..

• fiskarssilla

Mies ei muuten kolahtanut niin laittoi kolahtamaan.

• taviksenatyömarkkinoilla

Minulla on 2 ylempää korkeakoulututkintoa (siis aito korkeakoulututkinto yliopistosta, ei amk:sta). Palkka yli 5000 eur/kk. Kelpaisinko?

• glllhk

Työmarkkinoilla oot ja 5000e/kk. Niinkö paljon saa työnhausta palkkaa?
        Jos et oo aiemmin kelvannut niin tuskin nyt ainakaan. :)

• nainenäl

Siinä nähdään, rahalla ja tittelillä ei saa kumppania.

• näinon-
        nainenäl kirjoitti:

Siinä nähdään, rahalla ja tittelillä ei saa kumppania.

Ei saa, jos nainen ei niistä tiedä tai nainen olettaa ettei pääse hyötymään niistä.

• LiikenelenätjäVinnair

kuka ottas pos keen?

• helpompitehdäitse

Jos haluat miehen tekevän aloitteen, niin sinun on opeteltava keimailemaan.

Miten ohjeet nyt menivätkään... niukemmat punasävyiset vaatteet, jokin kiva tuoksu (punaisissa puteleissa on feminiinisimmät tuoksut - älä missään nimessä sorru valkoisiin tai vihreisiin puteleihin!), vähän pynttäystä muttei liikaa, nipsaise oikeanpuoleisen jalan korkkarista 0,5 cm pois jotta askel keinuu ja mene viettämään aikaa johonkin sopivan hämärään ajanviettopaikkaan, jossa pupilleistasi tulee "bedroom eyes"...

Tai sitten vaan valitset mieluisen miehen ja menet juttelemaan.

• aloittajavastaa

Kiitos suuresti vastauksistanne. Vastausten perusteella tavis on ruma, hiljainen, syrjäänvetäytyvä, ujo, mitään saamaton, nössö, sohvaperuna, juntti ja seksistinen. Minulle tavis ei tarkoita tuota, mutta noilla teidän periaatteilla en sitten kyllä etsikään tavismiestä enkä todellakaan ole tavisnainen.

• fhcfthcfth

Ok. Kuinka moni "taviksista" edes tietää, että sinulla on haku päällä?

Jos et voi olla parisuhteen haussa selkeä ja vilpitön, niin sitten sinun täytyy vain kieroilla ja vihjailla juuri se mieleisesi mies luulemaan, että hän ihan itse keksi ihastua sinuun ensin. Ja näillä normaaleilla miehillä on muutakin tekemistä, kuin leijailla milloin minkäkin ihastuksensa perässä, joten mielenkiinnon herääminen vaatii muutakin kuin sinun painokkaan läsnäolosi.

• TavismiesHarmaa

Sun kannattaa vaan keskittyä niihin komeisiin ja varakkaisiin miehiin.
        Tavismiehiin sun ei kannata keskittyä, koska tavismies ei pysty antamaan sulle sitä kaikkea hyvää, mitä komea mies pystyy antamaan.

• aloittajatarkentaa

Niin, mä arvostan miehessä ystävällisyyttä, muiden huomioimista, rehellisyyttä, pientä pilkettä silmäkulmassa, ripaus syvällisyyttä ja kiinnostusta liikkumiseen. Ehkä nuo ei sitten ole mitään tavallisia ominaisuuksia. Noita piirteitä en kyllä yhdistä komeisiin miehiin. Ootte oikeassa, ehkä tuollaisia ihmisiä ei oo olemassa. Mutta erityisesti ilahduin tsemppaavista puheistanne, joilla selkeästi tunnen itseni hyväksi ihmiseksi myöskin.

• hcfthcfth
        aloittajatarkentaa kirjoitti:

Niin, mä arvostan miehessä ystävällisyyttä, muiden huomioimista, rehellisyyttä, pientä pilkettä silmäkulmassa, ripaus syvällisyyttä ja kiinnostusta liikkumiseen. Ehkä nuo ei sitten ole mitään tavallisia ominaisuuksia. Noita piirteitä en kyllä yhdistä komeisiin miehiin. Ootte oikeassa, ehkä tuollaisia ihmisiä ei oo olemassa. Mutta erityisesti ilahduin tsemppaavista puheistanne, joilla selkeästi tunnen itseni hyväksi ihmiseksi myöskin.

Sinusta tulee jokaisen passiivisaggressiivisen uhriutumiskommenttisi myötä aina vain herkullisempi kohde palstatrolleille.

Kaikki muut ovat olleet täällä vuosia. Jos luulit tämän olevan sinkkupalsta niin lähde pois, ennen kuin pahoitat mielesi vielä pahemmin.

• aloittajatarkentaa

Ihanko totta? Kauanko olet itse täällä ollut? Ja et siis ole sinkku vai? Onko jossain muuten parempia sinkkupalstoja sellaisille suhteellisen taviksille.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Tavis nainen antaaa pakit tavis miehelle. Luulisin että olisin jo 20 vuodessa saanut yhden tavis suhteen tavis naisen kanssa mutta tavis naiset antaneet aina pakit koska etsivät itseään paljon parempitasoista miestä. Olen ainakin 600 tavis naista pyytänyt treffeille saaden aina pakit. Johtuu ehkä siitä että en ole semmoinen jännämies että olisi kemiaa tavis naisen kanssa.

On aivan turha väittää ettei tavis miehet lähesty naisia koska 90 % miehistä on taviksia ja suomessa on yli miljoona yksinäistä ihmistä koska tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Kokeilaa tavikset saada match tinderistä niin että onnistu edes tuhannella yrittämällä. Sanot että kivan näköiset miehet lähestyy joten jos ne ei kelpaa niin olet tyypillinen pinnallinen nainen jolle kelpaa vain top 10 komea mies.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Tavis nainen antaaa pakit tavis miehelle. Luulisin että olisin jo 20 vuodessa saanut yhden tavis suhteen tavis naisen kanssa mutta tavis naiset antaneet aina pakit koska etsivät itseään paljon parempitasoista miestä. Olen ainakin 600 tavis naista pyytänyt treffeille saaden aina pakit. Johtuu ehkä siitä että en ole semmoinen jännämies että olisi kemiaa tavis naisen kanssa.

On aivan turha väittää ettei tavis miehet lähesty naisia koska 90 % miehistä on taviksia ja suomessa on yli miljoona yksinäistä ihmistä koska tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Kokeilaa tavikset saada match tinderistä niin että onnistu edes tuhannella yrittämällä. Sanot että kivan näköiset miehet lähestyy joten jos ne ei kelpaa niin olet tyypillinen pinnallinen nainen jolle kelpaa vain top 10 komea mies.

Facebookissa on monta sinkkuryhmää jossa tavis naiset valittaa että tavis miehet pyydä treffeille. Sitten kun tavis mies pyytää treffeille niin nainen ei joko vastaa mitään tai sanoo ettei kiinnosta tai 20 km välimatka on liian iso eli keksii paskan selityksen miksei tarvii lähtee treffeille.

• sdgdg

Ihanko totta? Kauanko olet itse täällä ollut? Ja et siis ole sinkku vai? Onko jossain muuten parempia sinkkupalstoja sellaisille suhteellisen taviksille.

Etsi joku pariutumispalsta.

• 12121212121212

Ei.

"Suhteellisen tavis" tarkoittaa että lasket olevasi tavisPlus. Tavismies ei käy, vaan sen pitää olla keskivertoa parempi tavismies vailla olennaisia heikkouksia (kun rajaat ihmiset joilla ei ole ainuttakaan olennaista heikkoutta, suurin osa karsiutuu pois).

Kun tähän lisätään naisten epärealistinen käsitys tavismiehestä, käytännössä sinulle kävisi miesten top 10% tai ehkä top 20%. Ne miehet tuskin kirjoittelevat sinkkupalstoille.

• Tahvo53

Eikai se naisellekkaan ole ihan läpihuuto juttu jos tulee torjutuksi. Tässä parin vuoden aikana on muutama tapaus jossa nainen suorastaan suuttunut ja todennut että lähden sitten panemaan jotain muuta. Ei meinata millään ymmärtää kun sanon että olet ihan ok tyyppi mutta valitettavasti ei kiinnosta ja että hänessä ei ole mitään vikaa.
      Minulle on todella ok jos nainen lähestyy eli rooli on käänteinen ja vaikka en hae parisuhdetta niin saa minua lähestyä....todellakin!
      Ihan rohkeasti vaan tytöt tutustumaan toisiin.

• totuuskomissioz

pahinta mitä naiselle voi tehdä, on kieltäytyä.

• lähestynjoshaluanN
        totuuskomissioz kirjoitti:

pahinta mitä naiselle voi tehdä, on kieltäytyä.

Tahvo on ihan oikeassa, kiva että lähestytään, mutta ei pidä suuttua, jos mies ei haluakaan.

• pakkosanoohei

Ei kovin moni varmaan pakeista suutu, mutta pahaltahan se tietty tuntuu ja eiköhän siinä luonnollisesti moni halua ottaa etäisyyttä. Mutta itellä ainakin tosia kurjia kokemuksia toisen puolelta.

• Gazza1

Hyvä Tahvo.

• haevokista

En tee aloitteita, koska se ei olisi oikein turvapaikanhakijoita kohtaan. Kumppanini olisi pois joltain oleskulupaa hakevalta. Sitäpaitsi suomalaisena valkoisena heteromiehenä minulle on opetettu, että feministisessä yhteiskunnassa olen alinta kuraa mitä maa päällään kantaa, joten en halua olla esteenä yhdenkään maahantunkeutujan ja suomalaisnaisen onnen tiellä.

Odotan hyvinvointivaltion romahdusta. Ei tämä maailmanpelastaminen velkarahalla voi loputtomasti kestää. Minä kyllä selviän taloudellisesti jatkossakin.

• 12121212121212

Eli ap ensin rajaa olemuksellaan ja miehessä tulee olla asennetta-periaatteellaan pois pelistä kaikki muut paitsi itsevarmat kaatajamiehet.

Selvää lienee ettei "tavismies" saa olla lyhyt, hoikka eikä ap:ta huonommin koulutettu tai vähemmän tienaava. Millä perusteella yli 180cm raamikas, korkeakoulutettu ja hyvin ansaitseva urheilullinen mies on "tavismies"?

Kun rajaus on tehty, ap ihmettelee miksi hän päätyy yhteen itsevarmojen kaatajamiesten eikä kivojen tavismiesten kanssa.

• aloittajavastaa

No niin ap haluaa vielä palata tähän pituus ynnä muuhun asiaan. Itselläni ei ole mitään lyhyehköjä miehiä vastaan, mutta miehillä puolestaan herkästi on pidempiä naisia kohtaan. Eli naiseksi kun olen pitkä siinä 175 cm hujakoilla niin se kyllä rajaa niin pidempiä kuin lyhyimpiä miehiä pois, ei minun puolestani vaan miesten puolesta. Ja huom en ole lihava, mutta en mikään laiha kuikelokaan. Lisäksi olen muodokas. Jos olisin lyhyempi ja vaikka pyöreämpikin minua lähestyisi useammat miehet. Nyt monet jotka lähestyy on niitä komeampia, suuren itsetunnon omaavia miehiä, jotka ei sitten ole uskollisia vaan kukasta kukkaan hyppiviä. Enkä suinkaan ole ainoa, joka näin kokee vaan yksi tuttavani, joka on todella kivan näköinen, pitkä, hoikka nainen kertoi kuinka miehet eivät häntä tansseissa tanssimaan hakeneet. Eli miesten asenne ratkaisee myös.

• 12121212121212

No niin ap haluaa vielä palata tähän pituus ynnä muuhun asiaan. Itselläni ei ole mitään lyhyehköjä miehiä vastaan, mutta miehillä puolestaan herkästi on pidempiä naisia kohtaan. Eli naiseksi kun olen pitkä siinä 175 cm hujakoilla niin se kyllä rajaa niin pidempiä kuin lyhyimpiä miehiä pois, ei minun puolestani vaan miesten puolesta. Ja huom en ole lihava, mutta en mikään laiha kuikelokaan. Lisäksi olen muodokas. Jos olisin lyhyempi ja vaikka pyöreämpikin minua lähestyisi useammat miehet. Nyt monet jotka lähestyy on niitä komeampia, suuren itsetunnon omaavia miehiä, jotka ei sitten ole uskollisia vaan kukasta kukkaan hyppiviä. Enkä suinkaan ole ainoa, joka näin kokee vaan yksi tuttavani, joka on todella kivan näköinen, pitkä, hoikka nainen kertoi kuinka miehet eivät häntä tansseissa tanssimaan hakeneet. Eli miesten asenne ratkaisee myös.

Johtopäätöksesi on väärä.

Olen aikaisemminkin postannut tänne tutkimuksen pituuspreferensseistä, ja siinä kävi ilmi että lyhyet miehet keskimäärin suosivat naisia joiden pituus oli lähellä heidän omaansa. Tutkimuksen perusteella olisit sopivan pituinen useimpien yli 170cm miesten silmissä. Meitä alle 170cm miehiä on jo vähemmän, ja monille meistäkin (mm. minulle) 175cm nainen kävisi oikein hyvin.

Kyse on siis siitä että miehet olettavat pitkän naisen, ja etenkin hoikan/tyylikkään pitkän naisen, vaativan ehdottomasti pitkää miestä. Siksi lyhyemmät miehet eivät vaivaudu lähestymään kun 99% todennäköisyydellä heidät siirretään hylkysektorille ensimmäisen 0,1 sekunnin aikana.

• 12121212121212

Avausviestisi perusteella haluat syödä ja säästää kakun samaan aikaan.

Haluat olla moderni, vahva ja itsenäinen nainen.

...mutta sitten lähesymisen suhteen haluatkin olla seksiobjektin roolissa. _Miehen_ tulee lähestyä, _miehen_ tulee osoittaa halunsa, _miehen_ tulee valloittaa sinut.

Jos haluat esittää seksiobjektin roolia, sinun on oltava seksiobjekti. Silloin on opeteltava keimailemaan ja flirttailemaan, ja hyväksymään se että vedät puoleesi "vahvoja" miehiä jotka uskovat vanhanaikaisiin sukupuolirooleihin.

Nykyisellä yhdistelmällä vedät puoleesi pelimiehiä. Et ole riittävän naisellinen machomiehille, ja toisaalta liian vaikea valloitettava tasa-arvoisille tavismiehille jotka (aiheestakin) olettavat että sama "miehen kuuluu viedä"-kaava toistuu suhteessakin.

• IloIrtiTästäElämästä

Eihän sillä ole välia, onko mies vai nainen aloitteellinen. Ei tässä maailmassa ketään saa, jos vaan odottelee. Aloitteiden tekeminenhän on tosi piristävää niin tekijälle, kuin kohteellekin. Fiksusti tietenkin.

• Tavallinen-tapaus

Parempi vaan olla lähestymättä niin ei saa naiselta tylyjä pakkeja. Suomi naiset on maailman tylyimpiä. Usassa voi mennä jutttelee ihan kelle tahansa sinkkunaiselle niin ei saa pakkeja ja treffeille pääsee 95 % varmasti. Myös monissa euroopan maissa naiset ei anna pakkeja kuten portugali, ranska, saksa.

• KilttiTavisMies89

Juuri näin. Minun ylpeys ei ainakaan kestä ottaa jatkuvia pakkeja tai pakkeja ollenkaan suomalaisilta ämmiltä. Mieluummin esitän että olen täysin tyytyväinen elämääni ilman seksiä ja naisia.

• "itelleongelma", kirjoitat:

<<Olen fiksu, koulutettu, vahvakin nainen, urheilen...>>

Mikäli fiksu on ymmärrettävä "älykäs", se on positiivinen ominaisuus. Parinvalinnassa älykkyydellä on huomattava merkitys. Ihmisen evoluution kuluessa älykkyys ei olisi kasvanut, ellei sekä nainen että mies olisi pannut etusijalle vastapuolen älykkyyttä. Älykäs nainen on todella viehättävä.

Olen kuitenkin nähnyt "fiksuutta" käytettävän ylen usein itsearviona, joka tarkoittaa lähinnä aggressiivisuutta. Jos siitä on kyse, se on todellinen ongelma.

Samoin olen kuullut naisen sanovan toista naista "vahvaksi", tai itse arviovan itsensä vahvaksi, lähes yksinomaan silloin, kun nainen todellisuudessa on riidanhaluinen ja aggressivinen. Toivottavasti et tarkoita tätä. Miehen ja naisen käyttämä kieli on näiden sanojen kohdalla perin erilainen.

Naisen urheilullisuus ei liene monen miehen silmissä plussaa.

Muut mainitsemasi seikat ovat selkeästi positiivisia, mutta tietänet, että mitä koulutetumpi nainen on, sitä epätodennäköisemmin hän on naimisissa ja hänellä on lapsia. Sosiologit ovat paljon yrittäneet kerätä syitä tälle, mutta tutkimus on vaikea, koska suurin osa ihmisen toiminnasta on tiedostamatonta, ja vaikkei olisikaan, kyselytutkimuksissa valehdellaan häpeilemättömästi.

Eräs asia, joka sinun on ehdottomasti hylättävä, ajatuksesi, että nainen ei voi tehdä aloitetta. Sosiologisissa tarkkailututkimuksissa on havaittu, että nainen tekee AINA aloitteen. Ts. miehen tekemä aloite on niin harvinainen, ettei se ole edes sattunut tutkijoiden silmään. Sen jälkeen, kun nainen on tehnyt aloitteen, mies voi jatkaa tai keskeyttää. Ilman naisen aloitetta ei synny juuri mitään. Tämäkin toiminta tapahtuu usein naisen itse tiedostamatta. Jatkossa kumpi tahansa voi panna poikki missä vaiheessa tahansa.

• Wanha.ATM

Tässä on vain meille ATM:eille yksi vaikeus. Joskus sitä on ikäänkuin huomaavinaan Naisen tekevän sen hienovaraisen aloitteen, mutta kun ei ole varma. Sen kun tulkitse väärin ja menet jatkamaan, niin turpaan tulee väärästä diagnoosista. Ja se hienovarainen aloitteellisuus kuuluu moneen ammattiin ammattitaitona. Kun luulet pääseväsi suhteeseen, teet ne tyhmemmätkin kaupat. Ja monessa muussakin ammatissa siitä katteettomasta aloitteesta on Naiselle hyötyä. Meitä ATM:iä kyllä riittää huijattaviksi! Ja saattepa sitten tyttöjen kesken nauraa meille ihan nimiltä mainitenkin.

• Wanha.ATM kirjoitti:

Tässä on vain meille ATM:eille yksi vaikeus. Joskus sitä on ikäänkuin huomaavinaan Naisen tekevän sen hienovaraisen aloitteen, mutta kun ei ole varma. Sen kun tulkitse väärin ja menet jatkamaan, niin turpaan tulee väärästä diagnoosista. Ja se hienovarainen aloitteellisuus kuuluu moneen ammattiin ammattitaitona. Kun luulet pääseväsi suhteeseen, teet ne tyhmemmätkin kaupat. Ja monessa muussakin ammatissa siitä katteettomasta aloitteesta on Naiselle hyötyä. Meitä ATM:iä kyllä riittää huijattaviksi! Ja saattepa sitten tyttöjen kesken nauraa meille ihan nimiltä mainitenkin.

Aivan oikea havainto. Sen takia mies voikin olla vastaavasti ylivarovainen.

Omasta nuoruudestani muistan, kuinka eräs hyvin viehattävä tyttö purjehti ison salin poikki onnettelemaan minua ja antoi yllättäen ja odottamatta suukon kaiken kansan nähden. Vaikka tämä oli jälkeenpäin ajatellen mitä selvin aloite, en uskaltanut sitä silloin sellaisena ajatella.

• Wanha.ATM
        selaaja kirjoitti:

Aivan oikea havainto. Sen takia mies voikin olla vastaavasti ylivarovainen.

Omasta nuoruudestani muistan, kuinka eräs hyvin viehattävä tyttö purjehti ison salin poikki onnettelemaan minua ja antoi yllättäen ja odottamatta suukon kaiken kansan nähden. Vaikka tämä oli jälkeenpäin ajatellen mitä selvin aloite, en uskaltanut sitä silloin sellaisena ajatella.

Minulle muinoin entisessä työpaikassani purjehti helkkarin nätiksi itsensä laihduttanut entinen pulleahko mukava työkaveri tyttö syliin istuessani työtuolissa. Sosiaalisesti rajoittuneena en osannut ottaa vihjeestä kiinni vaan annoin tilanteen mennä ohi. Harmittaa vieläkin niin maan perusteellisesti, etten Erjaa siitä osannut napata!

• KilttiTavisMies89

Sinun olisi syytä ymmärtää kuinka etuoikeutetussa asemassa naisena olet ja olla kiitollinen siitä. Ei tavismiehen kannata edes lähestyä naista kun tiedossa on kuitenkin vain loputon määrä pakkeja ja paha mieli. Tulkoon naiset tekemään aloitteen jos kiinnostusta on riittävästi mutta ei taida olla.

• KilttiTavisMies89

Pelkkää tyhjää ruikutusta aina kun joku nainen valittaa ettei muka saa miestä. Ei käy edes sääliksi.

• Aika hyvä provo, kun noin moni ottanut kopin.

• flowersreally

Sä et vaan ymmärtänyt aloituksen syvällisyyttä.

• flowersreally kirjoitti:

Sä et vaan ymmärtänyt aloituksen syvällisyyttä.

Aloittaja on jopa vastannut ja provoilijoiden yleensä vaikea pitää sama linja vastauksissa, joten epäilen jo itsekin "diagnoosia".

Mutta on tuossa melkoinen kokoelma klisettä ja stereotyyppinen vyyhti. Ollaan jopa tasapainoisen harmistunut sekä aloitteista että niiden puutteista.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Aloittaja on jopa vastannut ja provoilijoiden yleensä vaikea pitää sama linja vastauksissa, joten epäilen jo itsekin "diagnoosia".

Mutta on tuossa melkoinen kokoelma klisettä ja stereotyyppinen vyyhti. Ollaan jopa tasapainoisen harmistunut sekä aloitteista että niiden puutteista.

Taisit tahallaan ”ymmärtää väärin”.

• flowersreally kirjoitti:

Taisit tahallaan ”ymmärtää väärin”.

Kaiken voi ymmärtää niin monella tavalla. Huutamalla täällä "tavallinen suomalainen mies", saa aika monen höristämään korviaan.

• aloittajalta

Tämä oli kyllä ehdottomasti syvällisimpiä kirjoituksiani paljon patempaan en pysty, eikö niin? Mutta älkää sen vuoksi epäilkö provoksi.

• aloittajalta kirjoitti:

Tämä oli kyllä ehdottomasti syvällisimpiä kirjoituksiani paljon patempaan en pysty, eikö niin? Mutta älkää sen vuoksi epäilkö provoksi.

Niin että sä olit ihan tosiissasi tuossa vuodatuksessa.

Joo-o, sulla on ongelma. Tuliko hyviä ideoita siihen, miten voisit ratkaista sen? Jos tältä palstalta jotain voi oppia, niin sen että maailma ei aio korjata virheitään vastaamaan omia odotuksia.

• ghfgfdgfdg
        scrg kirjoitti:

Niin että sä olit ihan tosiissasi tuossa vuodatuksessa.

Joo-o, sulla on ongelma. Tuliko hyviä ideoita siihen, miten voisit ratkaista sen? Jos tältä palstalta jotain voi oppia, niin sen että maailma ei aio korjata virheitään vastaamaan omia odotuksia.

Pätee niin miehiin, kuin naisiinkin.

• aloittajalta

Monen ihmisen ongelma on se, että he osaavat katsoa asiaa vain omasta vinkkelistä. Ehkä se, että asioista puhutaan muistakin vinkkeleistä, jos ees jonkin verran asiallisesti, voi antaa perspektiiviä. Täällä se tosin on hankalaa, sillä suurin osa vihaa naisia niin julmetusti ja toisaalta näkee naisen pelkkänä pilluna. Missä muuten näet harmistuks aloitteissa scrg? Lisäksi joku mies tuolla ylempänä puhui kuinka jos hän tanssipaikoissa lähestyy naista niin nämä ei lähde tanssimaan. Eivätkö ihmiset enää tunne käytösetikettejä? Itse lähden kyllä tanssimaan jokaisen mieshakijan kanssa, jos hän vaan ei ole liian humalassa tai muuten käyttäydy epämääräisesti tai tökerösti. Vai onko se nyt sitten niin, että tavismiehet ja tavisnaiset ei osaa käyttäytyä? Sekö määrittelee taviksen?

Monen ihmisen ongelma on se, että he osaavat katsoa asiaa vain omasta vinkkelistä. Ehkä se, että asioista puhutaan muistakin vinkkeleistä, jos ees jonkin verran asiallisesti, voi antaa perspektiiviä. Täällä se tosin on hankalaa, sillä suurin osa vihaa naisia niin julmetusti ja toisaalta näkee naisen pelkkänä pilluna. Missä muuten näet harmistuks aloitteissa scrg? Lisäksi joku mies tuolla ylempänä puhui kuinka jos hän tanssipaikoissa lähestyy naista niin nämä ei lähde tanssimaan. Eivätkö ihmiset enää tunne käytösetikettejä? Itse lähden kyllä tanssimaan jokaisen mieshakijan kanssa, jos hän vaan ei ole liian humalassa tai muuten käyttäydy epämääräisesti tai tökerösti. Vai onko se nyt sitten niin, että tavismiehet ja tavisnaiset ei osaa käyttäytyä? Sekö määrittelee taviksen?

"Missä muuten näet harmistuks aloitteissa scrg? "

Mun moka. Automaattisesti oletin että sinua harmittaa niiden "ei tosissaan" olevien aloitteet, jos niitä tulisi liikaa. Mä tapetista hädin tuskin erottuvana miehenä osaan olla otettu jopa siitä, kun prostituoidut ohi kulkiessa huomioi ja jos saisin yhtä paljon huomiota kuin keskiverto nainen, niin vaivaantuneena lukkiutuisin vielä tiukemmin omaan rauhaan neljän seinän sisään.

Mutta vinkkinä: Nuo "fiksu, koulutettu ja vahva" noin eksplisiittisesti ilmaistuna tulkitaan mies-nainen-sanastossa automaattisesti synonyymeiksi termeille "vaikea, vittumainen" ja lisäksi se lähes aina yhdistyy odotuksiin, että myös miehen on oltava vähintään yhtä fiksu ja koulutettu sekä vielä vahvempi. Et sä voi sille mitään. Se on geeneissä.

Tanssipaikkoihin en ota kantaa, kun en ole ikinä käynyt eikä ole edes käynyt mielessä mennä. Mä olen nähnyt humppahelvetin tallinnan laivan keulabaarissa ja se riittää.

• aloittajalta

Sä voit tulkita fiksun, koulutetun ja vahvan vaikeaksi ja vittumaiseksi, ehkä se kertoo enemmän itsestäsi. Mutta olihan tuossa sitä pointtia, että koska heikkoitsetuntoisista ja itseensäluottamattomista koulutetuista suurin osa stereotypittaa fiksun naisen ulos niin siinä vähenee sopivien ehdokkaiden määrä. Sitten kun osa koulutetuista miehistäkin näkee naisen pelkkänä koristuksena ja pilluna niin siinä vähenee taas osa miehiä pois, en oo missi enkä pelkkä pillu. Sitten kun vähennetään pituuden jälkeen osa miehistä pois niin mitä jää jäljelle. Sitten jos vähennettäisiin (ja niitä kun sitten en aio kuule vähentää) varatut pois niin mitä jää jäljelle ja iän vuoksi (nelikymppinen) niin mitä jää jäljelle.
        Käytän mielummin fiksu sanaa, sillä jos käyttäisi vaikkapa älykäs sanaa niin minun mielestäni se on enemmän itseään kehuvaa. Lisäksi minulle fiksu merkitsee ylipäätään sellaista ongelmanratkaisutaitoa erilaisissa arjen tilanteissa ja sellaista käytännänläheisyyttä, joillekin se voi merkitä hankalaa. Mun mielestä ei-fiksu mies on myös hankalampi kuin fiksu mies ja yleensä myös vittumaisempi.
        Tallinnan laivan humppabaarilla ei toudellakaan ole mitään tekemistä edes parempiin yökerhoihin verrattuna mitään tanssimiseen tulee.

Sä voit tulkita fiksun, koulutetun ja vahvan vaikeaksi ja vittumaiseksi, ehkä se kertoo enemmän itsestäsi. Mutta olihan tuossa sitä pointtia, että koska heikkoitsetuntoisista ja itseensäluottamattomista koulutetuista suurin osa stereotypittaa fiksun naisen ulos niin siinä vähenee sopivien ehdokkaiden määrä. Sitten kun osa koulutetuista miehistäkin näkee naisen pelkkänä koristuksena ja pilluna niin siinä vähenee taas osa miehiä pois, en oo missi enkä pelkkä pillu. Sitten kun vähennetään pituuden jälkeen osa miehistä pois niin mitä jää jäljelle. Sitten jos vähennettäisiin (ja niitä kun sitten en aio kuule vähentää) varatut pois niin mitä jää jäljelle ja iän vuoksi (nelikymppinen) niin mitä jää jäljelle.
        Käytän mielummin fiksu sanaa, sillä jos käyttäisi vaikkapa älykäs sanaa niin minun mielestäni se on enemmän itseään kehuvaa. Lisäksi minulle fiksu merkitsee ylipäätään sellaista ongelmanratkaisutaitoa erilaisissa arjen tilanteissa ja sellaista käytännänläheisyyttä, joillekin se voi merkitä hankalaa. Mun mielestä ei-fiksu mies on myös hankalampi kuin fiksu mies ja yleensä myös vittumaisempi.
        Tallinnan laivan humppabaarilla ei toudellakaan ole mitään tekemistä edes parempiin yökerhoihin verrattuna mitään tanssimiseen tulee.

"Sä voit tulkita fiksun, koulutetun ja vahvan vaikeaksi ja vittumaiseksi, ehkä se kertoo enemmän itsestäsi. "

Onneksesi, sillä ei ole väliä, mitä mä tulkitsen. Mutta jos tavoittelemasi kalaparvi yleisemminkin näkee, että sä uitat vedessä pelkkää koukkua, niin sulla on ongelma.

Eikä fiksuudessa ole mitään vikaa. Oman fiksuuden korostaminen on se ikävä ennusmerkki. Annat vaan sen fiksuuden huokua tekstistäsi, puheistasi ja käytöksestäsi, niin sehän toimii kuin lihava kärpäsentoukka.

• hgfgfgfghfgh
        aloittajalta kirjoitti:

Onko miehen sitten pakko olla akateeminen? Tuo on noista vaatimuksista se, jonka kohdalla itse joustaisin. Erityisesti yrittäjissä on paljon todella älykkäitä miehiä.. Niillä on vaan aina kiire.

Itse vältän siisteillä farkuilla sen vaikutelman, että olen "liian hieno" ja vaikeasti lähestyttävä. Ystävällisellä ilmeellä pääsee myös pitkälle.

Kyllä miehet tuota vahvuutta taitaa pelätä. Siitä saa vaikutelman, että nainen jyrää joka tilanteessa.

Ei nuo saman ikäiset ainakaan minusta pahemmin kiinnostu. Jos kiinnostuvat, syy on se, ettei minulla ole lapsia. Onneksi 10v ikäero ei haittaa. Niistä voi sitten valita aika pitkätki ihan kenet tahansa.

• aloittajalta

Niin, mähän yritin selittää että mielummin puhun fiksusta kuin korostan älykkyyttäni. Se olisi brassailua. Lisäksi, jos tapaan uusia ihmisiä niin en todellakaan puhu mistään fiksuuksista ym. En mä myöskään kerro mitä työtä mä teen enkä koulutustaustaani, sillä se on selvästi liikaa. On myös erittäin ikävää, kun joku juttelee oikein kivasti, on mukavaakin ja jossain vaiheessa sit kerron mitä teen työkseni niin asenne muuttuu ja se kertoo kyllä enemmänkin vastapuolen ajatusmaailmasta ja stereotypiakäsityksestä kuin minusta. Minkäs minä sitäpaitsi sille voin, jos olen fiksu, mutta en todellakaan ole kasvokkain päällekäyvä ja osaan kuunnella ja jutella. Huumorintaju on tärkeä juttu myös.
        Mitä tulee yrittäjyyteen niin ei siinä mitn pahaa ole sen enempää kuin muissakaan ammateissa, en siis todellakaan korosta koulutusta. Mutta yrittäjissä on kyllä, sori nyt vaan enempi niitä öykkäreitä ja narsismiin taipuvaisia kuin esimerkiksi perusduunareissa ja erityisesti yrittäjissä, joilla on takana vanhaa rahaa ja alhainen koulutustaso. Itse ajattelen tekeväni perustyötä, josta pidän vaikka koulutettu olen. Ihan yhtä paljon arvostan duunareita, jotka tekee työtä mistä tykkää saatikka jos on kädentaitaja, vau. Eikä kaikki yrittäjätkään ole samanlaisia.

• Aloittaja vetää niin paljon mutkia suoriks, et ei voi muuta ku haukotella.
      Väittää esim. kaikkia kivan näköisiä miehiä pinnallisiksi jne.
      Fakta kun sattuu olemaan se, että ihmisen aivot eivät milläänlailla ole yhteydessä ulkonäköön, eli ei voida vetää yhtäläisyysmerkkejä ulkonäön ja aivotoiminnan välille.
      Toisekseen kuullostaa aika erikoiselta, jos aloittaja ei haluaisi mahdollisimman vetävän näköistä miestä, jos sellaiseen olisi mahdollisuus. Kaikki miehet haluavat mahdollisimman kauniin ja seksikkään naisen, joskin kokonaisuus ratkaisee(luonne jne). Lukemattomat miehet joutuvat ns. tyytymään siihen tavan pullukkaan, kun on ensin otettu tuhannet pakit niiltä kauniimmilta naisilta ja lopulta todettu, et ei eväät riitä.
      Mikäli aloittajaa ei lähestytä, niin hän nyt vaan ei liene lähestymisen arvoinen..Joko ulkonäössä tai luonteessa on jotain luotaantyöntävää.. Sopii kokeilla laittaa kaunis kuva nettitreffeille ja sitten tulla tänne kertomaan, et lähestyykö nämä tavan tahvot. Varmasti lähestyy, joten kyllä lopputulemana sanoisin aloitus tekstin olevan kokolailla paskaa alusta loppuun.

• stadilainen-60luku

Ihan kivan näköinen nauravainen seksikäs blondi, joka on huoliteltu ja trendikäs. Kallis maku ok. myönnän senkin. Arvaa kuinka moni pitää tyhmänä?
        Neuvoisin aloittajaa unohtamaan ne "tavikset" ja siirtymään suosiolla samalla tasolla oleviin miehiin. Kyllä niiden joukosta löytyy myös niitä uskollisia...

• aloittajalta

Hieno huomio camelboots, toimisikohan se toisin päin. En olekaan koskaan kokenut ennakkoluuloja miesten suunnalta myöskään heillä ei myöskään ole minkäänlaisia stereotypisia käsityksiä ja oikein hyvä huomio stadilainen60-luku kirjoittajalta. Ohjeesi on hyvä, sillä pohjimmiltaan suurimmalla osalla miehistä on niin heikko itsetunto etteivät ne kestä tämmousia naisia.

Hieno huomio camelboots, toimisikohan se toisin päin. En olekaan koskaan kokenut ennakkoluuloja miesten suunnalta myöskään heillä ei myöskään ole minkäänlaisia stereotypisia käsityksiä ja oikein hyvä huomio stadilainen60-luku kirjoittajalta. Ohjeesi on hyvä, sillä pohjimmiltaan suurimmalla osalla miehistä on niin heikko itsetunto etteivät ne kestä tämmousia naisia.

Ennakkoluulot ja stereotypiat ovat tyhmien ihmisten tuntomerkkejä...Kertoo kyllä jotain, jos ei osata ajatella omilla aivoillaan ja ihan itse ottamaan asioista selvää, vaan sen sijaan mennään kuulopuheiden, kuvitelmien ja ennakkoluulojen varassa, niin hohhoijaa, mutta näitä riittää.

• ioiwomowfwefwef

Tuo nyt on aivan paskapuhetta ettei aivotoiminnan ja ulkonäön väliilä ole minkäänlaista yhteyttä, esimerkiksi hyvän näköiset ihmiset ovat todennäköisempiä menestymään kuin rumemmat-

• Hallaahon.äänestäjä44

Italiassa voi mies ottaa vieraan lapsen syliinsä Suomessa tulee syyte pedofiliasta jos vastaa päiväkotilapsen kysymykseen: mikä sun nimi on mitä sä teet

Suomessa ei mies voi kehua naista: sinulla on kaunis pusero koska metoo-hesari-yle alkaa selvittää sairaalloista seksihäiriköintiä

Naiset ovat siten kaivaneet oman kuoppansa eikä siinä kaikki: kuoppa vain syvenee

MIEHELLÄ naisten suhteen on ongelma: jos on rahaa niin tapaa vain palvelualojen naisia tarjoilijoita ja partureita, jos on tukka,

ei naisia sijoitus yms. -piireissä liiku ollenkaan eikä lääkäriä voi alkaa iskeä terveyskeskusvastaanotolla tai juristinaista kauppakirjaa tehtäessä

menee terveys ja kauppa ohi suun

• pop98

Olen fiksu mukava 186cm pitkä erittäin tavallinen mies, toimihenkilötyössä, pukeudun siististi ja yms.
      Minulla on vahva itsetunto ja voin mennä juttelemaan kauniille naiselle selvinpäinkin.

Kaiken kaikkiaan, ole vuosien mittaan, kun paljon baareisakin olen käynyt, yrittänyt varmaan 80-100 kaunista naista, ja saanut pakit yhtä kertaa lukuun ottamatta.
      Satoja tavisnaisia yrittänyt 15v aikana.

Kaunis nainen yleensä luo sellaisen halveksivan katseen päästä varpaisiin, ja sanoo että ei, tai pudistaa päätään, tai sanoo että hän on nyt kavereiden kanssa tms.
      Kun sanoo että haluaa olla kavereiden kanssa, niin kun komistus tulee niin on heti innokkaaana miehen kanssa juttusilla tai tanssimassa..
      Se on aika turhaa homma tavallisen yrittää kaunista naista, 99 kertaa sadasta tulee pakit!

Tavisnaisten tapauksessa tulee pakin ehkä noin 80 kertaa sadasta.
      Mutta suhdeluku 1/5 on kuitenkin valtavan paljon parempi kuin 1/100.

Kauniit naiset on poikkeuksetta äärimmäisen itsetietoisia ja vaativia, koppavia, ja korkealla vaatimustasolla varustettuja, että taviksen on täysin turhaa menmä tekemään aloitteita.

Tämän keskustelun aloittaja taatusti kuuluu samaan kategoriaan, jos katsoo omaa käyttäytymistään todellisuudessa.
      Eli ajattelee hyväksyvänsä taviksen kun kotona yksi suree hellyyden kaipuussaan, mutta
      baarissa, kahvilassa yms. antaa kuitenkin pakit jokaiselle potentiaaliselle tavikselle.

• tavallinen.ok.mies

Täällä jokseenkin samoin 188/87 ihan ok näköinen siisti, viksu huumorintajuinen savuton, uskokakseni kaikinpuolin sellainen että luulisi naisten olevan kiinnostunut mutta kun ei pakit tulee että rävähtää jos ravintolassa hakee vähänkin kauniimpaa naista. Rumat, lihavat naiset ovat kyllä kiinnostuneita.

Nuo ns. kauniit naiset kyllä lähtee tanssimaan ja ovat ihan lääpällään jos jännämies-komistus heitä hakee. Ei haittaa vaikka nuo komistukset olisi humalassakin. Noin se on ei mahda mitään

• kelpo.tavis

laske edes pikkusen rimaa älä ole niin vaativa

älä odota sitä jännämiestä joka valkealla ratsulla tulee sinua hakemaan vaan anna mahdollisuus myös tavismiehillekin

• Hallaahon.äänestäjä44

"Kauniit naiset on poikkeuksetta äärimmäisen itsetietoisia ja vaativia, koppavia, ja korkealla vaatimustasolla varustettuja, että taviksen on täysin turhaa menmä tekemään aloitteita"

LENITAN MARKKINA-ARVO

Luonto on järkännyt niin että ajan kanssa naisen markkinarvo laskee miehen myös mutta naisen lähes romahtaa jolloin ostosignaali tulee leikkauskohdassa
      Mutta se voi olla kaukana

Jos naisen markkina-arvo on korkeimmillaan 17 vuotiaana ja miehen 71 vuotiaana, suhteutettuna siis ympäristöön, kaverit kuolleet degeneroituneet rollaattorissa alkoholisteja ...

niin jossain 40 - 60 vuoden välissä voisivat markkina-arvot leikata?

En usko että ongelmana on naisen kauneus tai itsetietoisuus vaan asennevamma

https://www.suomenuutiset.fi/huhtasaari-feministit-ajoivat-aiemmin-naisten-oikeuksia-vihaavat-valkoista-kristittya-miesta/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      113
      4838
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1942
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      138
      1383
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      102
      1208
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      91
      1188
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      181
      1019
    7. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1000
    8. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      44
      949
    9. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      949
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      851
    Aihe